-
Fototrend
Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Újabb sivatagos-sziklás map, hurrá...
-
Fitzgerald
veterán
Na, most hogy megkapjuk az utolsó specialistát, most jöhetne az, hogy limitálni kéne, hogy egy-egy specialistából mennyi lehet összesen játékban egy időben, illetve maximálisan egy csapatban...
Meg jöhetne valami pontrendszer, amivel játék közben unlockolni lehet őket, mint a Battlefrontban a legendary karaktereket. Csak itt minden karakter ugyanannyiba kerülne.
Mindenki valami noname grunt karakterrel indulna, akik kapnának valami kis bónuszt, ami ellensúlyozza valamennyire a specialisták különleges képességeit (pl. + armor, gyorsabb ads, stb.)...csak gyártaniuk kéne gyorsan 7-8 féle karaktermodellt, és ennyi...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Tier 40-re rakták az új AR-t, merész. A legtöbben valószínűleg nem is játszanak tier 40-ig egy szezont...
Az viszont tényleg tökjó, hogy nem kell végigvárni az intrót meccs elején. -
Fitzgerald
veterán
válasz IntelKiller7 #15344 üzenetére
Arra nem emlékszem pontosan mennyi, de saccra olyan 15 óra volt eljutom tier 30 környékéig csak infantryként előző szezonban, úgy hogy nem célzatosan csináltam az assignmenteket (és feltételezem a casual játékosok vannak többségben, akik hasonlóan játszanak).
Tier 40 egy casual játékosnak szerintem olyan 20-30 óra közötti játékidő minimum.
Belép az arc, "nah, jött új AR, baszassuk...jah, tier 40-en unlockolódik...ok, köszöntem szépen...".
Játékosbázist azzal lehet leginkább boostolni, ha az újdonságok a battlepass elejére kerülnek, szerintem ezt nem kell túlmagyarázni.#15343 pRoject2HUN
Kettőt játszottam eddig, és már csak holnap lesz időm. A layout nekem sem jön be, viszont sok kis egérút, lépcső, folyosó van a középső flageknél.
CQ gameplay szempontjából tökjó, aki k/d-re meg egyéni score-ra játszik, az szerintem jókat szórakozik majd ezen a mapon. De csapatjáték szempontjából tényleg nem ideális.
Kicsit a Marita mapra emlékeztet BFV-ből, ahol a távolabbi flageknek nem volt semmi értelme, C + D környékén zajlott általában minden, nem nagyon lehetett flankelni.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz astrojoe12 #15391 üzenetére
Ilyen statokat bármiféle csalás nélkül csinálok, 10 játékból 8x kb...
Azt hogy te mit láttál, vagy mit gondoltál hogy láttál, meg hogy mi a valóság, az lehet két teljesen különböző dolog.
Sokadszorra: nem azt mondom, hogy nincsenek csalók a játékban, vannak.
De ezek nem cheater statok, és valahogy mindig te jössz a csíterezéssel itt.
Honnan tudod, hogy mindenki fejeseket kapott? Folyamatosan a kill logot nézed? Akkor nem csodálom, hogy ilyen szar a statod... -
Fitzgerald
veterán
válasz Dtomka #15406 üzenetére
Persze hogy nem igaz, ezt írtam én is.
De ezek nem csíter statok, kb. minden meccsen hasonlóan néz ki az élboly, mint a képen amit linkelt...#15403 CptAdamica
Ja, nekem is vannak olyan napjaim, amikor nem jön ki a lépés, ilyenkor jön egy "a faszom, megyek inkább Diablozni" felkiáltás, aztán aznapra kilogolok.
Ezek a wc mellé ülős napok.
De még mindig jobb a wc mellé ülni, mint a wc kefére. -
Fitzgerald
veterán
válasz astrojoe12 #15417 üzenetére
És ennek milyen gyakorlati előnye van, most komolyan? Ha csalnak, gyorsabban unlockolják a battlepassben lévő dolgokat, vagy gyorsabban lépnek szintet? Nem...
Az igazi csalóknak kispöcs-szindrómájuk van. Az a lényege az egésznek, hogy legyen közönség, aki látja a dolgot, így valamilyen formában a figyelem középpontjában érezhetik magukat, ami a nyomorult kis életükben valószínűleg nem adatott meg...
Minél látványosabb és egyértelműbb a csalás, annál kéjesebben tobzódhat a saját nyomorában az incel.
Lehet engine owning meg mittudoménmi miatt sírni állandóan, de amíg erről nincs videó, ami egyértelműen bizonyítja a dolgot, addig ez lehet bármi.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Dtomka #15429 üzenetére
Ez engine owning wh aimbot multihack, ránézésre meg tudom mondani innen a székből.
Új map kapcsán:
Én már most megcsömörlöttem ettől a maptól, pedig csak 10-12 órát játszottam eddig.
Van egy olyan érzése az embernek, mintha folyamatosan "meztelen" lenne, és bármikor, bármelyik irányból jöhet valami kellemetlen meglepetés. Biztos más is érzi ezt a dolgot, nem tudom jobban megfogalmazni.
Ez még normális is egy-egy új mapon az első néhány órában, amíg a layoutot tanulgatod, illetve azt hogy hova nem szabad felugrani/mászni, hol van fedezék, stb.
De itt konstans ezt érzem, ami számomra csak annyit mond, hogy szar a design. -
Fitzgerald
veterán
válasz pandras83 #15431 üzenetére
Igen, ide abszolút elég lenne 64 játékos.
#15432 CptAdamica
Szerintem kicsit mind a kettő, de inkább az utóbbi.
Én most ezzel az SPH launcherrel szórakozom, a tetőkről jókat lehet vele óvodáskodni, illetve a map szélén fekvő, magát sebezhetetlennek gondoló buckalakókat is egészen hatékonyan lehet vele szedegetni közepes távolságig.
-
Fitzgerald
veterán
Milyen az új AR, valaki unlockolta már? Én még csak tier 26 vagyok, még 3-4 nap biztosan lesz...
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #15501 üzenetére
Odabasz?
Helyes. Egy jó AR-re várok megjelenés óta.
Még 10 tier van hátra. -
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #15503 üzenetére
Jól hangzik.
De ha tényleg túlságosan op, akkor biztos tolnak majd még rá egy kis recoilt.SPH-nál meg szerintem még egyet el is vehetnének a 4-ből, a 30%-os hatótáv-csökkentés mellett.
Szinte 10-ből 10 kill test találatnál (gondolom akkor nem instant kill, ha IBA armor plate van rajtad - nem teszteltem, csak feltételezem, mert többször is megesett hogy telibe találtam valakit, és nem halt), és mondjuk 30-40 méteren belül 10-ből 9x találsz is...
Vagy mondjuk csak felsőtest-találatnál legyen kill, és akkor maradhat a 4.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #15533 üzenetére
Igen, az aim assist az sajnos olyan, hogy ha ráérzel kontrollerrel, akkor utána már elég könnyű vele darálni. Free aimes konzolosok viszont sosem lesznek versenyképesek pécések ellen, a kettő között meg nincs semmi nagyjából...
Szerintem a következő konzolgenerációval már eljutunk oda, hogy ezt a területet is megreformálják, és valamiféle, kifinomult VR kontrollerhez hasonló megoldás alap lesz minden új konzol mellé. -
Fitzgerald
veterán
válasz @rglaaf #15545 üzenetére
Annyi biztos nem kell azért. Annak idején Dreamcasten elég jó voltam Quake 3-ban kontrollerrel, ennek az időnek a tizedét sem tettem bele...
Akkoriban még aim assist sem volt. Más kérdés, hogy fps-t azóta sem játszottam kontrollerrel (néha próbálkoztam mondjuk), és ma ugyanolyan béna lennék vele, mint bármelyik kezdő.#15548 CptAdamica
Elvileg létezik, csak nem platform szintű megoldás, hanem játéka válogatja nem?
Ha az Android alapú okoseszközöket nem számolom (tablet, telefon), akkor az utolsó konzolom a Gameboy Advance volt 20+ éve, kb. lövésem sincs a mai konzolokról...
Utolsó 3 konzolgenerációból csak kontrollereket vettem, és kizárólag pécés használatra.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz scabi78 #15626 üzenetére
Nálam az EA app crashel, ha megjegyeztetem vele a loginomat.
Úgyhogy minden alkalommal amikor elindítok egy játékot ami EA app-et használ, be kell pötyögni a logint, hogy elinduljon az app, illetve a játék.
Origin nem csinálta.
Hibáról tudnak, fogalmuk sincs mi okozza. Találtam EA fórumon 2 éves topikot is erről. -
Fitzgerald
veterán
Ja, az új AR tényleg b@sz, azt elfelejtettem!
Távolra is nagyon pontos, hipfire-el is jó érzésre, még az alap setuppal is.
Remélem nem nerfelik, mert ez az egyetlen AR jelenleg, amivel élvezetes a játék (számomra legalább is)... -
Fitzgerald
veterán
válasz fornettisuti #15632 üzenetére
Azért nem minden. Volt egy rakás hulladék is közöttük.
Ezek közül is magasan kiemelkedik az AM40, szerintem a legértelmetlenebb fegyver, ami eddig a játékba került.
Amelyik tényleg kiemelkedően jó volt déelcés fegyverek közül, de kicsit op, az a BSV-M, ami ugye az elején lehetett még AR, DMR, és SMG is attól függően, hogy hogy használtad.
Nerfelték, de még mindig jó azért.
RM68-at op-nek abszolút nem érzem, annak ellenére, hogy jó vele játszani.#15633 Dtomka
44k kill csak PP29-el? Nekem olyan 30k killem van, az összes fegyverrel együtt...és a BSV-M-el van a legtöbb, talán 8000...
Mondjuk 470 óra körül járok még csak. -
Fitzgerald
veterán
válasz lofagi #15638 üzenetére
"AM40 szerintem az egyik olyan középút amikor semmiben sem kiemelkedő, de mindenhol lehet vele érvényesülni."
Valószínűleg ezért éreztem feleslegesnek, mert amit írsz, az a teljes AR ketegórián kívül úgy a játékban lévő fegyverek 80 százalékára igaz.
Viszont AR kategóriában csak ilyen fegyverek voltak, egészen mostanáig.
Az összes többi kategóriában volt legalább 1-1 kiemelkedő fegyver (mondjuk recon kategóriánál a GOL Magnumra gondolok, ami kakukktojás kicsit, mert Portalos legacy fegyver - viszont van olyan jó, hogy akár a 2042-be is maximálisan beleillene egy kis designbeli változtatással), ami ha nem is feltétlenül op, de mindenképpen máshogy van balanszolva mint a többi, és jó vele játszani.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Azért kíváncsi vagyok, hogy a tarckeres statok mennyire pontosak annak tükrében, hogy pl. a játékidőm élből nem stimmel egyik Battlefield játékban sem.
És nem csak pár óráról van szó, 2042-ben konkrétan 110 órám hiányzik, BFV-ben 152, BF1-ben több mint 300 (!) ami az EA App-ben /Originen látszik, trackeren nem.
Mivel Originen folyamatosan monitoroztam az évek során hogy éppen hol állok játékidőben, így tudom, hogy az a pontos, amit az mutat.
De még a szintemet sem jól mutatja a tracker.
Ja, a share usage data az első pillanattól be van kapcsolva...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz lofagi #15675 üzenetére
+ #15674 Dtomka
Szerintem a tracker csak a végigjátszott, és a kör elején elkezdett meccseket számolja el játékidőnek, a menüben töltött időt és a félmeccseket, rage quiteket meg tényleg nem (BF1-ben rengeteget rage quiteltem, amikor elkezdtek megjelenni nagy számban a legpofátlanabb Lewis gunos csalók olyan 2017. végétől).
De csak menüidőből kizárt, hogy összejött majdnem 2 hétnyi (!) BF1-ben, legalább is nálam tuti nem...
Ez majdnem a teljes játékidőm kétharmada (1000 óra körül vagyok BF1-ben) lenne, ami sehogyan sem reális.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz csongi #15766 üzenetére
Modern korban játszódó Battlefieldek közül egyiknek sem volt valami jó a zenéje.
Mondjuk a nagyzenekari dolgok a modern érához nem is igazán illenek, míg I., II. VH-s settinghez viszont tökre igen. Elektronikus, indusztriális prüntyögés nem veszi fel a versenyt a zenekari zenével.
Talán ezért is volt sokkal jobb a BF1 és a BFV zenéje.
BF1-é volt a legjobb szerintem, főleg amik a They Shall Not Pass déelcével érkeztek.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Ez az update nálam -10 fps.
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Matchmaking timeout
-
Fitzgerald
veterán
Szerver oldalon hamarabb élesedtek a dolgok, minthogy kliens oldalon feldobta volna a frissítést a játék...gondolom ez okozta a matchmaking problémát. Nekem még csak most tölti a peccset, de peccs előtt már bent voltam, és ott volt a Discarded rework az elérhető játékmódok között.
Most jön le, 5.26 giga pécén. Remélem most már nem lesz gond. -
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #16118 üzenetére
Squad orders? Lesz valami rakéta/tüzérségi csapás/smoke barrage?
-
Fitzgerald
veterán
válasz Fitzgerald #16125 üzenetére
Jó lenne, mert egy squad orders rendszernek kb. ez az egyetlen gyakorlati haszna.
Remélem nem flankeléshez/visszavonuláshoz/stb. lesznek új parancsok.
Egy ilyen pörgős játékban, ahol a halálnak nincs akkora tétje mint egy mil-simben, nem sok értelme lenne az iylesminek, remélem ezzel ők is tisztában vannak.
A parancsokra meg egyébként sem hallgat szinte senki, ha idegenekkel játszol... -
Fitzgerald
veterán
Ezt most lőttem nem hajnali negyed 10-kor.
5 másodperc alatt találtam játékot.
Nálad valami más gond lesz.
Nem tudom milyen neted van, de nem lehet hogy nem valami jó, és emiatt nem igazán akar bedobni olyan szerverre a játék, ahol élő játékosok vannak?Szerk. Ja látom már, te nem conquest 64-et nyomsz. Nyomj azt.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz laposonly11 #16179 üzenetére
Vagy csak DDoS támadás alatt vannak, bosszúból amiért olyan kiválóan sikerült a Jedi Survivor pécén.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Aventador91 #16192 üzenetére
A Titanfall-ok nem azért buktak, mert szar játékok voltak, hanem az EA idióta marketing döntései miatt.
Titanfall 2 kritikai-és közönségsiker is lett, csak egyszerre jelent meg a BF1-el... -
Fitzgerald
veterán
válasz Dtomka #16206 üzenetére
Azért helyenként elmentek fantasztikusabb irányokba, de értem mit akarsz mondani.
Sajnos az a csapat, illetve annak a csapatnak a magja már lelépett a DICE-tól.
Érdekes amúgy, a BFV-ben még erőteljesen tetten érhető a BF1-féle DNS, de a 2042-t már láthatóan egy teljes egészében más csapat készítette...Engem az érdekel, hogy a következő Battlefield-el a gyökerekhez próbálnak majd visszatérni, vagy inkább a CoD-féle ösvényre lépnek (mert ugye a CoD atyja a Battlefield-főnök manapság).
De ez utóbbi forgatókönyv is jobb, mint a harmadik: ha pszeudo-innovátorként egy teljesen új irányba próbálnak mozdulni a játékkal.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Dtomka #16208 üzenetére
#16211 Sz. Géza
Igazatok van a CoD-féle vonal kapcsán, én inkább arra gondoltam, hogy rádupláznak a dologra, és még inkább a CoD-ra fog hasonlítani az új játék.
"Nem úgy volt, hogy ezt a részt még évekig fejlesztik?"
Én csak annyit tudok, hogy lesz 5. szezon, illetve még egy új map biztosan...további tervekről nem olvastam.
Az az igazság, hogy - bár manapság már elég jókat szórakozom vele - ez az első olyan Battlefield, amelyiknek nem izgat annyira a jövője, mint az eddigi részeké.
Ezért sem vagyok már naprakész infók kapcsán.Azt a játékot amiről beszélsz láttam én is. Simán lehet hogy render az egész, sajnos ezekről a ruszki stúdiókról gyakran derül ki hogy kamuznak, és csak valamiféle crowd funding scam van a dolog hátterében.
Fotorealizmus kapcsán meg ezt már nagyjából a Crysis első része óta halljuk.
Akkoriban azt jövendölték, hogy 5 éven belül minden játék fotorealisztikus lesz.
Aztán még 16 évvel később sem igazán közelítjük a fotorealizmust...legalább is játékokban. Fotorealisztikus rendert láttunk már egészen sokat.
De majd meglátjuk mit hoz a jövő... -
Fitzgerald
veterán
válasz laposonly11 #16215 üzenetére
Ez sem fotorealisztikus, egyszerű megmondani, hogy nem valóság...
Cyberpunk meg végképp nem az, sőt...az a játék kifejezetten csak akkor szép, ha rátolod az ultra RT-t, és még akkor is nagyon messze van a fotorealizmustól. -
Fitzgerald
veterán
Ez az egér nem mozdul jobba/balra dolog kemény, volt már egyszer ilyen ha jól emlékszem, törölni kellett a konfig fájlt.
Hát most nem oldja meg.
Erre tuti jön hotfix még ma/holnap.
Már azt hittem az egerem kezd megmakkanni... -
Fitzgerald
veterán
Akinek 5800x (nem 3d) vagy hasonló teljesítményű procija van, és 1440p low/medium beállításokkal játszik 6800xt-vel vagy erősebb kártyával, annál nem szarja össze magát a proci?
Nálam mediumon is 60-80% közötti a CPU használat az 5800x-el, és most fogok egy 7800xt-t tenni a 6700xt helyére, ami egy jó 45-50%-al gyorsabb kártya...[ Szerkesztve ]
-
-
Fitzgerald
veterán
Én azért két év alatt megtanultam valamennyire szeretni ezt a fos játékot is, olyan 600 órám van benne. Az majdnem annyi idő mint amennyit a BFV-be tettem, de nyilván nem közelíti a BF1-es 1100 órámat.
Ezek lehet hogy igazi kockáknak nem nagy számok, de az 1100 órával a BF1 a legtöbbet játszott játék életemben. -
Fitzgerald
veterán
Proci témához: nálam megvolt nem olyan régen az upgrade, de teljes platformváltás helyett (múltkor írtam, hogy 7800X3D-re váltok) végül 5800X3D lett az 5800X utódja.
Osztottam, szoroztam, az jött ki hogy legrosszabb esetben átlag 15%-al lesz lassabb az 5800X3D mint a 7800X3D, és ehhez is eléggé speciális körülmények kellenek (pl. egy 4090 full HD felbontás mellett, vagy régebbi játék, alacsony beállítások, stb.).
És mivel a gaming volt az elsődleges szempont, 130 rongyot spórolok ha nem most váltok platformot, hanem maradok AM4-en.
Úgyhogy maradtam, és inkább 7900 XT-re költöm azt a pénzt, ami a platformváltásra ment volna.
Azért teszteltem a 6700 XT-vel is az új procit 2042-ben is.
1440p medium körüli beállításokkal a low értékek nyilván számottevően jobbak lettek, de a maximum framerate kemény 4 fps-el emelkedett, ez már a menüben is látszott.
Ez sem újdonság mondjuk, 6800 XT/3080 kaliberű, illetve ezeknél erősebb kártyák profitálnak igazán nagyot a 3D procikból.
Akinek legalább ilyen kaliberű kártyája van (6800 XT/7800 XT+), és kompetitív, vagy mondjuk mediumnál nem magasabb beállításokkal játszik 2042-t, az elég szépet profitálhat ezzel az upgrade-el.
A dolog hátulütője, hogy mivel az X3D a legjobb gamer proci AM4 platformon, ezért még mindig relatíve drága, és valószínűleg az is marad. A 7700x-el egy árban van ugye. De legalább hozza is ugyanazt a teljesítményt játékokban. Szóval nyilván sok mindent kell mérlegelni, ha valaki upgradeben gondolkodik.
Mindenesetre kemény, hogy a közel 7 éves AM4 még mindig nemhogy releváns, hanem olyan proci is elérhető a platformon, ami a kurrens gen cuccokkal is felveszi a versenyt, ha gamingről van szó.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz guftabi96 #18265 üzenetére
Még jó hogy benéztem ma ide basszameg
Ma tettem be a zsír új 7800XT-t az 5800X3D mellé, hogy végre meglegyen a szinergia.
Éppen az OC-t, undervoltolást tesztelgetem, na akkor teszteljünk egyet élesben, nyomjunk egy kis 2042-t, lássuk.
Először olyan stutter fest fogadott, hogy nem akartam elhinni. Aztán 4x kapcsolt ki a gép miután betöltött a map, 2x volt előtte artifaktolás is. Egy pillanat erejéig majdnem azt hittem, hogy a boltból egy órája elhozott kártya első nap kifingott. Vagy a jó Seasonic tápom ment szarni, ami rohadt drága volt anno, de mégis csak 6 éves már...aztán benéztem ide. Feltettem a decemberi drivert, azóta semmi gond nem volt. Hogy 2 hét alatt nem jött még erre hotfix, az mondjuk vicc... -
Fitzgerald
veterán
Hmmm...tehát akkor az új map, az új fegverek egy része, és az új jármű is csak később jönnek, akkor mivel is indul a szezon? Skinekkel?
Skinekkel lehet ám igazán behúzni új játékosokat, illetve visszarántani a régieket (Paulo Coelho).[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #18378 üzenetére
Ja én csak most láttam, hogy két map lesz...de az egyik csak a stadion amit leválasztottak a Hourglass mapről, tehát valójában egy.
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #18382 üzenetére
Szeretem amikor belemagyaráznak mindenféle environmental storytellinget meg senkit sem érdeklő interaktivitást a dologba, gondolom a designerek hülyére röhögik magukat ha belebotlanak egy ilyen videóba. Biztos körbemegy cégnél Discordon a videó "Akartok nyerítve röhögni? Shashank itt beszélget azzal a madár streamerrel a kiégett házról amit tegnap ebédszünet előtt 2 perccel raktam oda."
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #18387 üzenetére
Vannak játékok, amelyekben tényleg fontos az ilyemi, pl. a Ready Or Not tipikusan ilyen.
Jézus, beletekertem ebbe a Delta Force videóba, még a mapon, deployment screenen az ikonokat is a 2042-ből vették...
Az inventory management meg Tarkov. Hát kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Személyeskedést kerüljük, nem tűrjük itt. A téma a játékról szól és nem egymásról, ez egy barátságos BF közösségépítő téma, maradjon is így.
Season 7 az utolsó szezon,
nem lesz több új tartalom!
Hivatalos bejelentés erről itt (angolul):
An Update on Battlefield 2042 and Welcoming Motive Studio to the Team
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield Discord (már nem hivatalos)
Hivatalos weboldal (angolul):
Battlefield 2042 – Electronic Arts (ea.com)
Hivatalos hírek (angolul):
Battlefield 2042 News and Updates – Electronic Arts (ea.com)
EA BF2042 hivatalos angol nyelvű fórum (bejelentések, általános témák, visszajelzések, hibák jelentése, stb.):
Battlefield 2042 | Forum | EA Answers HQ | EN
- eGPU tapasztalatok
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...