-
Fototrend
Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
válasz lofagi #11563 üzenetére
Igazad van, úgy fogalmaznak hogy "early June", ami lehet elseje, de tizedike is, illetve a DICE szótárában még akár 19.-e is.
#11562 IntelKiller7
Fogalmam sincs. Valószínűleg jönnek még dolgok, amelyek nem lettek most bejelentve.
A videó is azzal kezdődik, hogy az első season-t majd júniusban mutatják be részletesebben, gondolom az update előtt nem sokkal.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Nem, de ez az a dolog, amit már day 1 meg kellett volna tenniük. Berakták a klasszikus mapokat a normál rotációba. Persze ez megint limited time, érthetetlen hogy miért...a lore amit felhúztak a 2042 köré lófaszt sem érdekel, szóval egyszerűen nincs logikus magyarázat arra, hogy miért ne maradhatnának permanensen a rotációban...legalább a BC2-es és a BF3-as mapok, mert oké, az még megmagyarázható valahogy, hogy a két 1942-es map nem annyira illeszkedik a modern/futurisztikus settingbe...
És ha már itt tartunk, az operátorok mellé simán beférnének a klasszikus kasztok is a két játékból, a saját fegyvereikkel...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Dobos Péter #11614 üzenetére
& #11615 bul07
Ha agyonütnek se értem, hogy mit akartatok mondani...
-
Fitzgerald
veterán
Mondjuk azt, hogy a Portal-al jelenleg alig játszik valaki, az alap 2042 meg összesen 7 map-el jelent meg, ezek között van kettő értékelhető.
A klasszikus mapok BC2-ből és BF3-ból meg egy nagyságrenddel jobbak bármelyik 2042-es mapnél, és a settingbe is beleillenek...
De ha zavar a dolog, ott van neked AOW-ben a 7 alap térkép kétféle játékmóddal, nem kell ezzel a móddal játszani.
Erre tökre szükség lett volna már a legelején, főleg mivel már induláskor is elérhetőek voltak ezek a mapok.
Azt nyilván nem mondom hogy nekem ez elég, de inkább legyenek ezek is játszhatóak AOW-ben, minthogy ott "porosodjanak" Portal-exkluzívként.
Új 2042-es map majd a szezonokkal jön, addig felesleges ilyesmire számítani.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz mettek #11624 üzenetére
Igen, ha már operátorok vannak, valahogy úgy kellett volna megoldani a dolgot, mint a Battlefront 2-ben a legendary karaktereknél, hogy unlockolhatod őket ha összeszedsz X számú játékbeli valutát/pontot, és egy-egy operátor csak véges számban lehet jelen egy időben a mapon. Addig meg nyomod az alap kasztokkal.
#11627 IntelKiller7
Még a játékmód választó képernyőn is ott van, hogy "This limited time mode lets you play as a No-Pat specialist..."
De legyen igazad, és maradjon meg permanensen.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz IntelKiller7 #11638 üzenetére
-
Fitzgerald
veterán
válasz IntelKiller7 #11640 üzenetére
Az lehet, én a hivatalos blogon meg a Battlefield Direct Communication Twitter fiókon kívül nem nagyon olvasok más kommunikációt BF kapcsán, és azokat sem mindig, lehet nem is kommunikálták.
Én is a játékba belépve szembesültem vele. -
Fitzgerald
veterán
Még mindig van arc ahogy látom, a Modern Warfare 2 reveal-el szinte egy időben lesz a season 1 reveal (1 nappal előtte, oké). Ehhez kellett ész.
Nem tanulnak ezek tényleg. Soha, semmiből.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
válasz lofagi #11658 üzenetére
Én sem gondolom hogy képesek rá, ez a mai DICE ugye már rég nem az a DICE.
A játékosszámokat elnézve meg jelenleg annak is több értelme lenne, ha a BFV-höz mégis elkészítenék a szovjet tartalmakat...
Reméljük az EA-t is megveszi a Microsoft vagy valamelyik másik óriáscég (egyébként is vevőt keresnek mostanában, benne van a pakliban), és akkor készülhet majd újra igazi Battlefield. -
Fitzgerald
veterán
válasz mettek #11676 üzenetére
Ez az apex DICE map design Lars Gustavsson szerint.
Az hagyján, de az infantry gameplay-t a helik lehetetlenítik el a leginkább, erre mit csinálnak - beraknak 1-1 új helit mindkét oldalra, és semmilyen más jármű nem jön...
De legalább jön crossbow, ami kb. úgy kellett, mint egy falat kenyér...lol.
Azért reméljük lesznek kisebb, közelharcra fókuszáló részei is a mapnek.
Elvileg hamarosan kiderül, nemsokára jönnek a gameplay videók a game changer shillektől.#11677 lofagi
Jaja, hála az égnek.
-
Fitzgerald
veterán
válasz mettek #11680 üzenetére
A Metro szerintem nem marad ki ebből a játékból sem, erre akár pénzt is tennék.
Egy Metro/Locker típusú, choke pointokkal telerakott infantry orientált map kell minden Battlefieldbe, még a BF1-ben is volt ilyen (Vaux).
Én egy Floodzone-szerű mapnek is örülnék, ne adj isten egy Floodzone remakenek.
Azon a mapon tényleg bármely játékstílussal lehetett érvényesülni anélkül, hogy folyamatosan a designer édesanyját kelljen emlegetni... -
Fitzgerald
veterán
Na még 20 perc és indul ez a fos, kíváncsi vagyok mennyit kell grindolni azért az AS Val-variánsért...
-
Fitzgerald
veterán
válasz Fitzgerald #11719 üzenetére
Le is halt az egész természetesen, nincs új a nap alatt...
Hogy ezek soha, de soha egyetlen egy launchra sem képesek rendesen felkészülni, az egyszerűen hihetetlen... -
Fitzgerald
veterán
Nekem egy meccset sikerült nyomnom eddig, az elejétől.
A map megint irgalmatlanul és feleslegesen nagy, de összességében véve tényleg az eddigi legjobb (mondjuk nem volt magasan a léc), bár rohadt sok az újrahasznosított asset más mapokról.
Hatalmas, fedezék nélküli nyílt terek most is vannak természetesen, de szerencsére kiterjedt alagút/járatrendszerek is, szóval van lehetőség infantry játékra azért.
Az end of round zene meg olyan, mintha egy haldokló jávorszarvas víz alatt öblöseket fingana, olyan kanadai hangulata van.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz mettek #11747 üzenetére
Én is nyomtam vagy 3 órát az új mapon, nagyjából egyetértek, bár azért még mindig túlságosan nagynak találom...
Van pár olyan gadget, amiket mintha kifejezetten ehhez a maphoz terveztek volna, annyira jól működnek itt (pl. wingsuit, grappling hook).
Lars Gustavsson lesz a designer (a Battlefield arca lényegében), a BFV-be is ő hozta a legjobb mapokat (Pacific).
Kérdés, hogy mért mindig csak akkor vetik be manapság az embert, ha már egy konténernyi szar gyűlt össze az EA/DICE háza táján...[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Majd megunják. Amikor a Fliegerfaust jött BFV-be, ugyanez volt. Mindenki azzal nyomta pár napig/hétig, aztán megunták (de még előtte nerfelték is), és helyreállt az egyensúly.
Ahogy annak idején a BV-ben is: infantryként több hónapnyi helis szopatás után most végre a repülősök/helisek kerülnek szopóágra kicsit.
Majd szépen taktikusabb játékra kényszeríti a heliseket, végül is csak 450 méteres hatótávja van a rakétának.
Az Univerzum egyensúlyra törekszik. -
Fitzgerald
veterán
válasz Fitzgerald #11776 üzenetére
Repülőst akartam írni, BFV-ben nem voltak helik nyilván...
-
Fitzgerald
veterán
Ezt a szar scatter gránátot igazán nerfelhetnék. Eddig nem is tűnt fel hogy mennyire op, nyilván azért, mert nem volt infantry orientált map a játékban.
De ezen az új mapon van a B-C, és a C-D között is több choke point, aztán amikor egyszerre 10 ilyen mókusruhás pina spamel gránáttal, az úgy sok kicsit. -
Fitzgerald
veterán
válasz Lendova #11812 üzenetére
Sok minden nem történhetet, mert gyakorlatilag ugyanolyan mint korábban.
Ez hogy három vagy 4 esik egyszerre, és mindegyik kurvanagyot sebez, ez így túl sok.
Irányított rakétán meg ment a para, hogy majd mindenki azt spameli valami bokorból 400 méterről, aztán alig használja valaki. -
Fitzgerald
veterán
válasz Sz. Géza #11815 üzenetére
Én mondjuk nem helizek, szóval a helisek nyomoráról nem tudok nyilatkozni, de abból kiindulva, hogy a C-nél (most csak az új mapról van szó, többin nem is játszottam azóta) szinte minden meccsen kempel egy heli - és szedi a gyalogságot a folyosókról meg a tetőről - csak arra tudok asszociálni, hogy közel sem használják elegen azt a szart.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Selynelar #11868 üzenetére
Routert gondolom próbáltad újraindítani...
Nálam nagy ritkán történik olyan, hogy a gigabites Digi 100/100-ra áll be valamiért, és csak egy reboot segít a dolgon.
A tiéd nyilván más jellegű hibajelenség, de hátha megoldja.
Egyébként nem tapasztaltam lagot a játékban mostanában, és a season kezdete óta minden nap nyomok 2-3 órát.#11858 Bennyboy
Nekem most a számszeríj a kedvencem, lehet vele pináskodni rendesem. Nincs is annál jobb, mint amikor a semmiből leszáll melléd egy Sundance, és hatalmas ugrabugrálás közepette próbál 6 méterről lelőni. Te meg egy határozott mozdulattal kifekteted.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz astrojoe12 #11891 üzenetére
Semmit. Márciusban váltottam Win11-re, ugyanúgy fut mint Win10-en...
-
Fitzgerald
veterán
válasz astrojoe12 #11921 üzenetére
Engedd el a sprintelés gombot miközben célzol.
-
Fitzgerald
veterán
válasz lofagi #11967 üzenetére
Ha jó helisek játszanak, én kb. meg se jelenek nyílt terepen egész meccs alatt, számomra kinyírják a játékot.
Mondjuk amióta kijött az Exposure map, azóta csak azon játszom (konkrétan olyan 70 órája nem játszottam más mapon), ott azért nem tudják annyira megnyomorítani az életemet. -
Fitzgerald
veterán
válasz lofagi #11997 üzenetére
Breakthrough-ban nem olyan jó mint conquestben. Kb. 1 hónapja már megcsinálták ugyanezt, hogy az Exposure-t berakták a normál rotációba, és eltűnt az Exposure Conquest.
De nyilván nem jött be a dolog, mert 2 nappal később vissza is került.
Gondolom meredeken esett a játékosszám.
Szerintem megint vissza fog kerülni.
Az új mapokat a szezon végéig kéne pörgetni conquestben, főleg ha csak 1-1 lesz belőlük.
Nem mellesleg ez az első igazán jó map a játékban, rendesen szar visszamenni a többire utána. -
Fitzgerald
veterán
válasz IntelKiller7 #12050 üzenetére
Falck-nak férfiasabb feje lett, ez megint egy hiánypótló update lesz.
-
-
Fitzgerald
veterán
Ja, a teljesítmény a megjelenés körüli időket idézi (nem mintha később számottevően jobb lett volna, de talán picit konzisztensebb lett a frametime).
Semmit nem tudni róla, szerintem nem is várható ilyesmi.
Még talán a májusi streamben említették, hogy "dolgoznak a teljesítményen", meg már egyébként is "sikerült eliminálniuk a nagyobb CPU spikeokat", de ha ennek nincs valódi, látható eredménye, akkor tökmindegy.
Ez csak a szokásos "commitment card", azt a látszatot kell kelteni, hogy nem szarnak az egészre.
Nyilván érzékelhető teljesítménynövekedést vár a közönség, ebből valószínűleg nem lesz semmi. -
Fitzgerald
veterán
válasz lofagi #12196 üzenetére
A seasonben én tier 70-nél járok, ez olyan 90 óra játékot jelentett a szezon elejétől, csak infantryként. A hetikkel nem foglalkozok, már hosszú ideje. Ha fegyvert, vagy valami konkrétabb dolgot nyitnának, akkor oké.
Skinekért meg plecsnikért nem tökölök ilyenekekkel.
A free dolgokat nézve a két fegyver unlockolása után számomra nem is volt már semmi más, amiért érdemes lett volna grindolni.
Azt a sovánka kis húst - ami ezzel a szezonnal jött - kénytelenek voltak a saslik rúd elejére felszúrkálni, nyilván azt akarták, hogy játsszon is valaki a játékkal a season passt megvásárlókon kívül. Aztán sanszos, hogy nem ők vannak többségben.
Egyébként így tier 70 környékén már mintha gyorsabban lépnék szintet, mint tier-t a battle passben (S045 vagyok). Vagy csak nem figyelem, mert nem izgat különösebben... -
Fitzgerald
veterán
válasz blaca83 #12216 üzenetére
Ezt nálam akkor csinálja nagy ritkán, ha valamiért hirtelen újraindul a gép játék közben, és nem tud a felhőbe szinkronizálni a program.
Kb. 300 órát játszottam eddig, két alkalomra emlékszem.
Egyébként meg nálam frissült az Origin, nyilván nálad is (lehet amúgy hogy másnál nem ma frissült, én pár napja nem játszok már). Ha nálad is ma frissült, akár az is okozhatta a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz spanglee001 #12228 üzenetére
A két fegyver amit mutattak a Portalból jön, és később még jön több is (már hónapokkal ezelőtt mondtam, hogy a Portalos fegyvereket elérhetővé kéne tenniük AOW- ben).
Emellett jönnek még új fegyverek, amelyek kifejezetten a 2042-höz készültek.
Hogy ezek pontosan milyen fegyverek lesznek, illetve mennyi lesz belőlük, arról nem esett szó.
De egyébként igen, egy új map, ami nem tűnik túl izgalmasnak így első blikkre, bár egyelőre csak pár képkockát láttunk belőle.
Szeptemberben újradolgozott Renewal, októberben Orbital.
Szóval úgy tűnik, hogy Jeff Grubb tényleg jól értesült júniusban, amikor azt mondta, hogy “Battlefield 2042 is down to a skeleton crew to meet the barebones of their obligations".
Tehát csak a csont minimumot hozzák majd minden szezonnal. -
Fitzgerald
veterán
Nekem bejön ez az új map esküszöm. A koncepció nyilván az volt, hogy megmondták a lead level designernek hogy "ott a Discarded, csináljál belőle egy jó mapot tököm".
Hangulatos, színes akciódús. Mondjuk sok mindent nem lőttem ma, most toltam be játék előtt egy üveg vörösbort meg két sört, de azért jól éreztem magam. -
Fitzgerald
veterán
válasz FollowTheORI #12421 üzenetére
Nekem mondjuk alapvetően tetszett a Discarded (a hajós része legalább is), azért jön be ez is. Ott az volt a szar, hogy a hajón kívül csak nagy nyílt terek voltak a kis falu kivételével, ami meg senkit sem érdekelt, mert egy taktikailag kevésbé fontos helyen volt.
Ez viszont egy relatíve kicsi map sok fedezékkel, és a hajó is sokkal zsúfoltabb, a taktikusabb infantry gameplayre fókuszál a design.#12425 SZKEBE75
Zen 3-at érdemes alá tenni, vagy Alder Lake-t. Mondjuk most már nem procilimites, tehát ha leveszed minimumra a látványt, akkor alapos framerate boostot kapsz. Az első hónapokban még szinte mindegy volt milyen beállításokon játszol (meg milyen procival), alig nyertél valamit ha visszavettél mindent ultráról low-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Ez az AM40 mekkora egy felesleges és szar fegyver lett...
-
Fitzgerald
veterán
válasz IntelKiller7 #12543 üzenetére
Akkor ennyi volt, nem jön több jó map a játékba...
-
Fitzgerald
veterán
válasz IntelKiller7 #12565 üzenetére
Metro-n a lift tetejére is fel lehetett gliccselni valahogy, és onnan lőni zavartalanul a liftbe beszállókat. Csak leraktál egy beacon-t, ha esetleg mégis kinyírnának. Még a BF4-ben is benne volt ez a glitch. Csak a killcamen lehetett látni, hogy ott fekszik a ratyi a lift tetején.
Új hozzászólás Aktív témák
Személyeskedést kerüljük, nem tűrjük itt. A téma a játékról szól és nem egymásról, ez egy barátságos BF közösségépítő téma, maradjon is így.
Season 7 az utolsó szezon,
nem lesz több új tartalom!
Hivatalos bejelentés erről itt (angolul):
An Update on Battlefield 2042 and Welcoming Motive Studio to the Team
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield Discord (már nem hivatalos)
Hivatalos weboldal (angolul):
Battlefield 2042 – Electronic Arts (ea.com)
Hivatalos hírek (angolul):
Battlefield 2042 News and Updates – Electronic Arts (ea.com)
EA BF2042 hivatalos angol nyelvű fórum (bejelentések, általános témák, visszajelzések, hibák jelentése, stb.):
Battlefield 2042 | Forum | EA Answers HQ | EN
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080