-
Fototrend
Battlefield 2042
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Kell a klikk az oldalnak. Zéró információból kreálnak egy semmitmondó, semmire sem jó clickbait "cikket" valamilyen populáris topikból a reklámbevétel miatt, és a végén természetesen csak az nem derül ki belőle, amiért ráklikkeltél...
Ősrégi trükk, rengetegen csinálják, a szórakoztatóipar minden területén megvan ez a dolog.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz pandras83 #2734 üzenetére
A játékosszám fogja eldönteni a sorsát, illetve hogy hogyan implementálják a mikrotranzakciókat, amikor majd F2P lesz a játék (más alternatíva nem hiszem hogy létezik, ha ki akarnak mászni a gödörből).
Én annak idején gondolkodtam rajta hogy megveszem, de végül nem vettem meg, és a történteket látva nem bántam meg a dolgot...
Stodeh meg a többi ismert tyúber sorra tolják ki mostanában a videókat a WW3-ról, Battlefield-hez hasonlítgatják, stb.
Nem hinném, hogy ez a játék valaha is a Battlefield-el fog majd versenyezni, de nem is baj, az indie játékoktól nem is ezt várjuk, nem ezért szeretjük őket. -
Fitzgerald
veterán
válasz pandras83 #2751 üzenetére
Én aztán nem unatkozom, most pl. tökre elvagyok a Prey c. játékkal, ami megvan vagy 3 éve, de most először játszottam végig pár napja, és annyira bejött, hogy kezdtem is újra kb. azonnal.
Napi szinten, aktívan kb. csak a Battlefieldekkel játszok folyamatosan, de most 2 hete kicsit megcsömörlöttem az online lövöldözésből, bétáig szerintem meg sem nyitom már egyik BF-et sem.
De értem a dolgot. -
Fitzgerald
veterán
Csak hozzácsapnak még 1-2 napot, az a két nap eléggé lófasz.
Ráadásul hétvégére esik, amikor a legtöbben otthon matyiznak, tehát garantált hogy sok probléma lesz szerver oldalon. A BF1 béta az early access periódussal együtt 8 napig tartott, a BFV meg 7.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Hát ez elég fos, ráadásul azt írja hogy high-on ilyen a teljesítmény, ez még csak nem is ultra.
Én 1440p ultrán számítanék ilyen framerate-re.
Akkor meg is van, hogy miért volt 30 fps-re lockolva a tech alpha...
Viszont ha ezek RT on eredmények, az más. Csak mert az nem derült ki a postból.
Mondjuk nekem 6700 XT-m van, ami raszteres teljesítményben kb. 2080 Ti, és ha ehhez hozzávesszük azt a tényt, hogy az utolsó két Battlefield jobban futott AMD-n mint nvidián, akkor az jön ki, hogy majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #2855 üzenetére
Szerintem bétához nem jön driver, majd a teljeshez. Amúgy emlékeim szerint sem a BF1, sem a BFV nem futott jobban anno megjelenéskor, mint a béta. De majd kiderül.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Fitzgerald #2856 üzenetére
És de, jött driver a bétához... [link]
-
Fitzgerald
veterán
válasz FattyDove #2836 üzenetére
A HLL egy komolyabb tónusú, sokkal lassabb folyású taktikai játék intelligensebb játékosközösséggel, nem egy kazuár lövölde. Az ilyen jellegű játékokban esszenciális dolog a voice chat, hacsak nem akarsz folyton 6-8 perceket szaladni amikor pofánlő a bokorban hasaló kemper gyík, akit nem is látsz.
A Battlefield-nek nincs igazi taktikai mélysége, teljesen más típusú játékosokat vonz, nincs valódi csapatjáték, csapatszellem, mert nem kényszerít rá a játék olyan módon, ahogy pl. a HLL teszi.
Kilőnek, 15 másodperc múlva újra spawnolsz, és a map bármely részére elérsz kb. 1.5 perc alatt valamilyen módon, ergo nem sok mindenről lehet/kell beszélgetni játék során, nincs igazi tétje ha lelőnek valakit a squadból/csapatból.[ Szerkesztve ]
-
-
Fitzgerald
veterán
válasz ScomComputer #2883 üzenetére
Ezek szerint az előrendelőket már beengedi a főmenübe is? Én nem rendeltem elő meg nem is fogom, de befizetek holnap alap Origin Access-re 1 hónapra a plusz két nap miatt.
A kezdőképernyőn nálam nem jelenik meg az overlay, de az ugye normális bizonyos játékokban. -
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Senki sem azt várta, de az elmúlt 3 fő Battlefield rész hardverigényét elnézve (illetve figyelembe véve a tényt, hogy a desktop procik core countja gyakorlatilag duplázódott minden kategóriában az elmúlt 3 év során) teljes joggal várhatná bárki, hogy azért egy 2080 Ti-vel elfusson 80-100 fps környékén 1440p ultrán egy 8-10-12-16 magos procival...
Ráadásul azt írják, hogy azért olyan óriási előrelépés nem történt látványban a BFV-höz képest (valaki olyanokat írt itt pár hete, hogy már-már úgy néz ki, mint az Exodus kisfilm ).
Ha ez pécén nem fog rendesen fogyni, ennek bizony köze lesz a dologhoz.
Persze az EA majd ismét kreál valami narratívát, hogy "nem sikerült a játéknak rezonálnia a közönséggel".De várjuk meg a holnapot.
-
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #3011 üzenetére
Én is teljesen elégedett vagyok a BFV-féle látvánnyal a mai napig, sőt.
Még a BF1 is rohadt szépen öregedett, sokak szerint még az V-nél is szebb.
Emlékszem amikor először játszottam Argonne-on meg Aerodrome-on, mindkét alkalommal leesett az állam.
De ha e téren nincs igazán komoly előrelépés, akkor illik a gépigényt is a látványhoz igazítani 128 player ide, vagy oda (főleg mivel van hardver amit ki is kéne használni - már rég nem a 4/8-as i7 a csúcs). -
Fitzgerald
veterán
válasz CptAdamica #3045 üzenetére
Azt azért ne, még ha nem is lesz túl sok technikai jellegű probléma, simán benne van a pakliban hogy megint előkerül a Poodlecorp vagy mi volt a neve annak a rakás szerencsétlennek, akik DDoS támadásokkal kinyírták anno a BF1 bétát pár órára.
-
Fitzgerald
veterán
válasz gainwardgs #3073 üzenetére
Mótvá.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Norbi887 #3080 üzenetére
Hát, ebből messzemenő következtetéseket nem hiszem, hogy érdemes még levonni.
Ez gondolom a recommended beállítás, ami nálam valószínűleg high lesz, ha 2080 Ti-hez is high az ajánlott (6700 XT-m van).
1440p, vsync be van nyomva (144 volt a max fps tengeren, amikor semmilyen asset nem volt a képen). Ott a hajón olyan 100-120 között van a framerate úgy, hogy alig van valami asset, nincsenek karakterek, a proci 20-25% körül malmozik (3700x). Majd holnap meglátjuk. -
Fitzgerald
veterán
Ja, kezdődik az "unable to connect to EA servers szarság". Még jó, hogy ismét sikerült felkészülten kezdeniük a bétát...
-
Fitzgerald
veterán
Na, még jó hogy befizettünk EA Play-re. Fél órája nyomkodom a retry gombot...
-
Fitzgerald
veterán
Ha valaki előrendelte, vagy befizetett EA Play-re és mégis ezt a képernyőt kapja az arcába folyamatosan, az nyugodjon meg, a csapataik már nyomoznak hogy mi lehet a háttérben.
Teljesen megnyugodtam.Végül is pont a legfontosabb dolgot szarták el pécén, lehet én is várok majd egy fél évet, ha a framerate nem másfélszereződik megjelenésig
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Nálam az Originből ki-belogolás oldotta meg az "unable to connect to EA servers" problémát.
Egy meccset nyomtam eddig.
A teljesítmény valóban borzalmas, 3700x, 2x8 giga 3200-as ram, gyors SSD, 6700 XT.
1440p ultrán 50-60 fps, high-on 60-70, medium-on 70-100.
Ultrán és még high-on is egészen jól néz ki a játék, de annyira nem, hogy az megindokolja a brutális hardverigényt.
A proci 40-45% környékén pörög.A gunplay bejön, a hangokra még rá kell fülelnem fejhallgatóval is, de a stúdió monitoron nem volt szar.
A hangulat is adja, leginkább a BF4-re emlékeztet.Sok a glitch, ezeket majd jelentem. Ha megjelenésre játszható állapotba kalapálják, és legalább egy jó 20-30%- ot gyorsul, akkor megveszem szerintem. Egyébként nem.
-
Fitzgerald
veterán
válasz FollowTheORI #3236 üzenetére
Erős közepes géppel azért az ember a játszhatónál többet várna, de hát ugye mások az igényeink. Én folyamatos 90-100 körüli framerate-et tartanék játszhatónak 144Hz-es monitorral, mondjuk high-on.
-
Fitzgerald
veterán
"TRACKED ISSUES
Minor Visual, Performance, and Graphical IssuesOur Open Beta is representative of progress made earlier in our development cycle. Many of the issues you encounter throughout the Beta have already received a great deal of new attention, and will continue to do so as we complete the final work on 2042. Enjoy the experience you can have with our Gameplay, and take confidence that there’s more to show you on 2042, and natural optimisations that are made to raise performance above our high standards in these final weeks heading to launch."
Ezt már hallhattuk párszor az évek során mindenféle bétát követően, aztán megjelenéskor meg kb. ugyanolyan volt a játék.
Én úgy gondolom hogy ha az AMD-s, illetve 2xxx széria előtti nvidiaval rendelkező táborból is akarnak játékosokat, akkor az FSR-t is kénytelenek lesznek implementálni a DLSS mellett.[ Szerkesztve ]
-
-
Fitzgerald
veterán
válasz FollowTheORI #3291 üzenetére
A procihasználat gyakorlatilag ugyanolyan, mint BFV-ben...
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Future frame rendering nem működik még ahogy látom. Ez ugye BF5-ben elég komoly fps boostot tud adni. Sem driverből nem megy, sem játékból.
Amúgy meg 90-100 fps-el is tiszta choppy az egész, a frametime össze-vissza ugrál.
Valaki írta, hogy alacsonyabb fps-el is teljesen smooth neki, gondolom konzolon játszik, mert pécén nem az. Majd postolok frametime graph-et. -
Fitzgerald
veterán
válasz ScomComputer #3410 üzenetére
Nvidiánál maximum pre-rendedred frames volt amikor még volt Nvidiám (3 éve, 1080 Ti).
Jah, AMD-nél anti-lag.
De amúgy BFV-ben nem úgy működött ahogy írod, akkor volt magasabb a framerate, ha be volt kapcsolva... -
Fitzgerald
veterán
DX11 paraméterrel vagy ini-s okosítással próbálta már valaki indítani? Majd este kipróbálom.
Más:
Feedback-et milyen felületen külditek az EA-nek?
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Na, hát az AI nem sokat fejlődött BF2 óta...beülnek egy járműbe hárman, majd padlógázzal megy a falnak folyamatosan, ahelyett hogy tolatna...
Egy AI által vezetett tankot is kilőttem, kiszálltak mind a 3-an belőle, mielőtt felrobbant.
Nyílt terepen történt a dolog. Ahogy kiszálltak, a 3-ból ketten gránátot dobtak rám, pedig simán leszedhettek volna, olyan 8-10 méterre voltam tőlük.
A szerver szerintem háromnegyede AI-ból állt, gyalogosként 60/5-ös k/d-t csináltam előbb, ez így nem túl szórakoztató... -
Fitzgerald
veterán
Na jó, ezek a botmatchek rohadt unalmasak, második 2v2 meccsre dobott be, az összes többi játékos bot volt...
Szerintem én csak a Portal-al fogom nyomni dedikált szervereken. -
Fitzgerald
veterán
A rev pisztoly sem működik, se magamat nem tudtam még gyógyítani, se mást éleszteni.
-
Fitzgerald
veterán
De ez így nem igazi játék, az AI konkrétan olyan hülye, hogy kézzel leversz néha hármat-négyet olyan szitukban, amelyeket garantáltan vesztenél élő játékosok ellen...
Amúgy meg 2v2-vel ment végig a meccs, nem is értem. Tudom hogy az igazi public béta csak holnaptól van, de van crossplay is, nem hiszem hogy nincs elég játékos...
Amúgy meg jól látom hogy nem lehet squadot váltani? Ez meg mi a phasz?
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Betöltötte a shader cache-t, valószínűleg több órát játszottál már, és a pálya jó részét bejártad.
Ma még igen, holnap reggeltől viszont bárki játszhat előrendelés vagy EA Play/Game Pass/stb. előfizetés nélkül.
Ja, a DX11 paraméter Originből nálam nem működött, nem tudom hogy bírta működésre aki írta...
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Olympos #3632 üzenetére
Itt a lista hogy mit tartalmaz a sima Play, és a Pro. Gyakorlatilag ugyanazokat a játékokat, de idővel minden népszerű játék bekerül az alap Play előfizuba is, kb. annyi a lényegi különbség, hogy a Pro-val már megjelenéskor játszhatsz a legújabb játékokkal, illetve mindeféle bétákra early access kapsz, valamint mindkét Play előfizetéssel 10% kedvezménnyel vásárolhatsz játékokat Originen.
[link][ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Kb. 12 órányi játék után én úgy gondolom, hogy ezt legalább január-februárig el kéne még tolni.
De nem fogják, a karácsonyi pénzt nem akarják kihagyni nyilván.
A minimum, hogy december 20.-ig tolnám.
Akkor még beleférnek az ünnepi időszakba is, és még egy hónapot tudnak rajta melózni.
Sokan mondják redditen, hogy "ha 34 hónap nem volt elég, akkor 1-2 hónap alatt mégis mit tudnának még csinálni". Hát valószínűleg elég sok mindent. Nem az alapoktól kell újrakezdeni az egészet, hanem finomhangolásra, optimalizációra van szükség. -
Fitzgerald
veterán
AMD tulajok, Radeon image sharpening-et toljátok fel 90%-ra. Ég és föld a különbség láthatóságban. A 90% kb. olyan szintű élesítés, mint a BFV-ben a 70%.
Sokkal könnyebb így megkülönböztetni a karaktereket a környezettől. Nvidiánál is biztos van valami ilyesmi, nem tudom ott hogy hívják. -
Fitzgerald
veterán
Ezek az apróbb mozgó bokrok rohadt zavaróak, távolról mindig olyan, mintha lenne ott valaki amikor mozognak.
Az élesítés sokat segít, de azért ez sem 100%-os megoldás.
Viszont minden más objektumtól, tereptárgytól jóval egyszerűbb image sharpeninggel megkülönböztetni a karaktereket.
Most feltolom 100%-ra ami példa nélkül álló dolog nálam, bizonyos játékokban a 80-at is baromi soknak érzem (pl. MW, BF1-5), de mindjárt meglátjuk képes-e teljesen eliminálni ezt a jelenséget. -
Fitzgerald
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Titokban reménykedtem, hogy hozzácsapnak még 1-2 napot a bétához, de úgy tűnik a negatív feedback volt túlsúlyban.
Olvasok itt is hideget-meleget, remélem olyan platformokon is küldtetek visszajelzést, ahol sanszos, hogy olvassák is a fejlesztők.
Én Discordon, Redditen és Youtube-on is elküldtem az enyémet.
Az elégedetteken kívül a csalódottak, az előrendelést lemondó elégedetlenek, a játékot előre temetők is megtehetnék ugyanezt.
Viszont próbáljatok nem toxikus, pronyó, személyeskedő, minősítő, leereszkedő hangnemben fogalmazni.
20 játékóra magasságában végeztem a bétával, de továbbra is azt gondolom, hogy legalább január-februárig tolni kéne a játékot.
Persze az EA prioritásait is ismerjük, szóval ennek nem sok reális esélye van nyilván.
Az által fognak megmérettetni, hogy milyen mértékben képesek meghallani a valódi problémákat, amelyeknek egy jó részével nyilván ők maguk is tisztában vannak, csak most éppen megpróbálják kipuhatolni, hogy át lehet-e ezeket nyomni a játékosokon.
Mert ha valami miatt nem sírnak elegen, azt nem kell javítani, tehát az úgy rendben van.
Az sajnos nem elég, hogy a marketing szintjén próbálnak valamiféle közös hangot megütni velünk (oké volt rendezook a trailerben, wow), ha nem megy ennél mélyebbre a dolog.
Nem elég azt a látszatot kelteni, hogy ez most tényleg a "Te Battlefielded", ahogy ők fogalmaznak.
Szóval menjen a feedback a hivatalos csatornákon is, hideg-meleg.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
De, és a BF1 meg a BFV béta is hosszabb volt.
"JA, erre -1 , sztem is elég utána reszelgetni. Maradjon a Nov 19, tudják ők mit csinálnak."
Ja, aztán majd lesz 75-ös metascore, meg 60-as user score, és "csak 6 millió" fogy majd belőle, ami az EA-féle forgatókönyvben kudarc. És akkor lesz 1-1.5 évnyi live service, aztán csöcs.
Inkább tolják most, legyen pozitívabb a fogadtatás, és sokáig jöjjenek tartalmak. -
Fitzgerald
veterán
A kutya ott van elásva, hogy a DICE jó ideje valamiféle innovátornak képzeli magát, és úgy érzik, hogy folyamatosan mindenféle experimentális baromságba kell időt/energiát feccölniük, miközben az aktuális trendeknek is meg kell felelniük (ez nyilván az EA-örökség része), és mindez elveszi az időt/erőforrást a fontosabb dolgoktól, így szinte mindennek félig sült szaga van.
Ott van az Incursions BF1-ben...vagy a Firestorm BFV-ben.
Az Incursions már évek óta elérhetetlen, a Firestorm meg már eleve halva született, a kutyát se érdekelte már az elején sem...
Elképzelni is nehéz, hogy csak ez a két dolog mennyi munkaórába, pénzbe került, teljesen feleslegesen mint kiderült...
És akkor még a kisebb experimentális módokról nem is beszéltünk, amelyek időlimittel kerültek be a játékba, tehát csak egy bizonyos ideig lehetett őket játszani (wát?miért?), fogadtatástól függetlenül... -
Fitzgerald
veterán
Ezzel nincs is gond. Lényegében kimondtad azt, amire én is utalni akartam: ha arra fókuszálnának amihez igazán értenek a felesleges dolgok elhagyásával, akkor nem igazán tudnának mellényúlni...
Az EA és a DICE elég szorosan összefonódott az évek során, teljesen más a viszonyuk mint amit a hozzászólásod feltételez. Nem egy DICE-os fejes van/volt igen magas pozícióban az EA-nél. Kicsit olyanok e tekintetben, mint az Activision Blizzard.
Nekem is teszett alapvetően, csak hát egy olyan piacon akart megmaradni 60 eurós címkével, ami akkor már eléggé tele volt sikeres, ingyenes (vagy bagóért beszerezhető) battle royale címekkel.
Házon belül az Apex konkrétan 1 hónappal a Firestorm előtt jelent meg, ráadásul tök ingyen.
Mondjuk egy olyan helyzetben nyilván sok mindent kellett mérlegelni. Az Apex instant sikerét látva nyilván nem akartak konkurenciát állítani a saját játékuknak azzal, hogy a Firestormmal is F2P modellre váltanak.
De pénzt tennék rá, hogy ha az Apex nem lesz akkora siker mint amekkora lett (ráadásul rohadt gyorsan), akkor a Firestorm lett volna F2P... -
Fitzgerald
veterán
válasz FollowTheORI #4229 üzenetére
Vagy mert kiközösítették őket a suliban, és így próbálnak ellensúlyozni egy traumatikus élményt, igazságtalanságot az életükben.
Amúgy szerintem a csalók túlnyomó része vagy gyerek vagy "fiatal felnőtt" (tehát gyerek), akik még nem elég érettek ahhoz hogy megértsék, hogy instant gratifikáció nem létezik az életben.
Ha valamiféle elismerésre/eredményre vágysz, ahhoz melót kell tenned az adott dologba.
Pofára esel, felálsz, megint pofára esel, megint felálsz, és így továbbb.
Aztán idővel egyre jobb leszel.
Tegye fel a kezét, aki nem csalt valamilyen játékban gyerekkorában... -
Fitzgerald
veterán
Tök vicces olvasgatni minden egyes új Battlefield epizód megjelenésekor, ahogy hirtelen kult klasszikus lesz az előző részből. Ami természetesen megkapta ugyanazt a hányást mindenféle irányból megjelenéskor, meg utána is. De most a "fos új rész" árnyékában hirtelen kult státuszba lépett elő, és milyen kurvajó is volt már hogy lehetett benne előre felé menni meg lőni...
-
Fitzgerald
veterán
Kézzel egyszerűen nem vagy képes a recoil-t ilyen mértékben kompenzálni egy automata fegyvernél, kizárt dolog. Nem is értem hogy nem tiltották még le, EA supportnak elég lenne egy linket küldeni a csatornájához. Ja, hogy az EA support szarik a csalókra, tényleg...
Én játszottam egy-kettővel ezek közül a nagy Tyúberek közül is, BF1-el és BFV-el is.
Pl. a Stodeh tényleg kiszabott jó scout/sniper, rohadt jó helyzetelemző készsége van, tud helyezkedni, nagyon jól lő, és irgalmatlanul jól játszik csapatban.
Gyakorlatilag húzta a squadunkat 3-4 meccsen keresztül BFV-ben, mindenki más bénázott hozzá képest, pedig azért volt 1-1 jó játékos ahogy cserélődtek a squadmate-ek, és én sem vagyok azért olyan szar, szinte mindig top 3-ban vagyok...egy pillanatig nem éreztem azt hogy csalna, ebben mondjuk valószínűleg az is benne, van, hogy láttam sok videóját, és tényleg kurvajó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Személyeskedést kerüljük, nem tűrjük itt. A téma a játékról szól és nem egymásról, ez egy barátságos BF közösségépítő téma, maradjon is így.
Season 7 az utolsó szezon,
nem lesz több új tartalom!
Hivatalos bejelentés erről itt (angolul):
An Update on Battlefield 2042 and Welcoming Motive Studio to the Team
(Nem csak) Prohardver!-es BF közösségi discord szerverünk:
Battlefield Buddies
Battlefield Discord (már nem hivatalos)
Hivatalos weboldal (angolul):
Battlefield 2042 – Electronic Arts (ea.com)
Hivatalos hírek (angolul):
Battlefield 2042 News and Updates – Electronic Arts (ea.com)
EA BF2042 hivatalos angol nyelvű fórum (bejelentések, általános témák, visszajelzések, hibák jelentése, stb.):
Battlefield 2042 | Forum | EA Answers HQ | EN
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Eleglide C1 - a középérték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Energiaital topic
- Robogó, kismotor
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- MinDig TV
- OLED TV topic
- További aktív témák...