-
Fototrend
2021 Résztvevők: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katalin81
csendes tag
Jó reggelt!
Küldött már valaki vissza az emagnak terméket a 15 napon belül?
Amióta használom a telefont, 4 hibát véltem felfedezni - de nem mindig jönnek elő.
3 hibával még tudnék élni, de a negyedikkel nem.
Már nem gyári az állapot - ami azt jelenti, hogy a kijelzővédő fóliát (ami a dobozában volt) feltettem.
Korrektek vagy nem?
Volt vár valakinek visszaküldéssel valamilyen tapasztalata? -
veterán
válasz B-L-A-C-K #4749 üzenetére
Vesztettél.
Inkább buksza.
Vettem belőle, 490ft volt.
Eddig jól teszi a dolgát szerencsére, elég rossz véleménnyel voltak róla.
Note 3 tokkal, 225gr.
Majd összehasonlítom az emagossal, mert abból is vettem.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz B-L-A-C-K #4757 üzenetére
Az az emagos.
490 volt végig, valamelyik topikba beszéltük is, hogy 500ft-ét van ebayen is.
Nekem is úton volt már egy ebay-es akkor, igaz az szellőzőbe való. Végül nem is lett jó, nem fér el benne a telefon, pedig jobban tetszik mint az ablakos.
Megvan ebey kütyük topikba volt szó róla.
Még ilyen töltőt is rendeltünk többen. Ára nem változott csak ingyen házhoz szállítás volt.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz Zjunior #4759 üzenetére
Bakker én végig az edigitálról beszéltem.
Manitou kolléga írta, hogy 499ft volt edigitalon, arra írtam, hogy csak 490. B-L-A-C-K kolléga írta, hogy 700 valamennyi. és így tovább.
Szóval csak összehoztuk.edigital: 490ft
Emag: 790ft.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
Tegnap végre jött mail emagtól, hogy 2 napon belül viszik a kávéfőzőt.
2x adtam le hibára 2 mail jött.
Az u7-et meg lassan küldöm vissza, élek a 15 nappal.Tegnap írtam, hogy t-home-al már több mint egy órája vagyok vonalban. Végül 5 óra után felvették, ami közbe megszakadt, és annyi gerinc nem volt benne, hogy visszahívjon.
6 óra elteltével végül sikerült félig elinteni amit akartam.
A srác nem akarta elhinni, hogy 6 órája vagyok vonalban, akkor elszakadt a cérna.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
veterán
válasz hurenzon #4764 üzenetére
1. 55 perceként bontottam a vonalat újra hívtam.
2. Hogyne hívhatnak, főleg, hogy ennyit vártam, és épp a mondandóm közepén.
3. Én elég vörös riasztás voltam.
4. A srác mondta is, hogy visszahív.
5. Érkezési sorrendbe fogadják a hívásokat elméletbe, szted 6 óra a normális?
6. Kizárt, hogy volt még egy olyan marha mint én, aki ennyit tartotta a vonalat.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
hurenzon
senior tag
válasz Silent77 #4765 üzenetére
de amikor újra felhívod,akkor megint utolsó vagy a sorban, a rendszer azt nem érzékeli, hogy te már 6 órája próbálod hívni őket.
A srác lehet azért nem hívott vissza, mert nem jegyezte fel a telefonszámodat, vagy véletlen kitörölte, vagy épp belefutott egy 20-30 perces hívásba, vagy a BHD nem tudott neki segíteni a te ügyedbe, így meg felesleges, lett volna visszahívni vagy leadta a megfelelő kollégának az információt és majd ő intézi tovább.... -
veterán
válasz hurenzon #4769 üzenetére
Tisztában vagyok vele, viszont ne mondja azt senki, hogy 55 percig nem tudják felvenni.
A srác visszahívott volna, ha szakadunk, az előző nem hívott vissza. A telefonszámom, pedig ott van a rendszerbe, vezetékes, és mobil is.
Kár róla beszélni, főleg védeni őket.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
WonderCSabo
félisten
válasz WonderCSabo #4730 üzenetére
Hát én ezt most már nem hiszem el... Most válaszolt egy ügyintéző egy 4 napos emailemre, és a válaszában meg azt írja, hogy nem emiatt volt erre a futár, és nem ma hozzák a csomagot, hanem a héten valamikor... Kurva jó.
-
veterán
Azt hittem hozták a telefontartót, de a kávéfőzőért jöttek.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Ryx
csendes tag
Na meglett a fekete péntekes EDIGITAL-os rendelésem. Pedig eleinte nem sok esélyt adtam rá.
Aznap nekem se sikerült a rendelést befejezni, de jeleztem nekik időben. Közben persze az akciós termékek elfogytak a készletről. Az egyik 1-2 héttel később visszakerült készletbe, de a másikat már nem tudták beszerezni. Viszont helyette is ajánlottak egy hasonló paraméterű, és áru terméket. Ja és a lényeg, ezt mind az akciós áron. Elég nagy %-os akció volt ezekre.
Morogtam én is rájuk , mert elég sokat próbálkoztam pénteken hiába.
De ez most részemről, nagy piros pont feléjük. Reméljük tanultak a dologból, és a következő nagy akciózásuk nekik is jobban összejön. Na meg persze nekünk is. -
CoRt3z
tag
Úgy tűnik én is küldök vissza egy terméket.
Skullcandy Dime. A bal oldali fülhallgató nyomja a fülemet, ha a kisebb gumiharangot akkor meg kiesik a fülemből. Egyébként nem szól rosszul. 7000 erős magyar forint volt, ha szeretné valaki, akkor átveheti, és nem küldöm vissza. -
rocket
nagyúr
Ird be a 2 termek arat, kivancsi vagyok a hasonlo parameteru es aru termekre
#4782:Jol emlekszem a gyari csomagolasbol kibontott fullhallgato higenia okokbol nem tartozik az ellalasi jog ala tartozo termekekhez.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
sepsi0
őstag
"Figyelem!
Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van."
forrásTehát csak bontatlan csomagolásban kötelesek visszavenni 14 napon belül a vásárolt terméket, de ilyenkor a szállítási költség is visszajár.
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
Magyar verzioja az EU-s jogszabalynak maskeppen fogalmaz:
"a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Ha nem így járunk el, meg kell fizetnünk az okozott értékcsökkenést."
Az a gond igazabol, hogy sok termek eseteben nem lehet, vagy csak nehezen (pl. TV-nel a szerviz menuben) bizonyitania az eladonak, hogy az a termek mar rendeltetesszeruen volt-e hasznalva.
Az utolso mondat meg teljesen kivitelezhetetlen, ugyanis nem irja kinek a feladata az ertekcsokkenest megallapitani, ha az eladonak akkor hasara ut, ertekcsokkenest megallapito testuletrol meg nem tudok
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Inkabb ez a lenyeg:
"Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?
Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében). Amint azonban eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni, ugyanis a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk az eladó felé, és azt meg kell térítenünk részére, kivéve, ha az eladó az erre vonatkozó kötelezettségünkről elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót."
Sajnos eleg hezagos az ellalasi jog, raferne egy reform, meg tisztazasra szorulna nehany resze.
Az kene nalunk is amit te linkeltel, mert ugye a bolti vasarlasnal sincs lehetosege az embernek a termekek tobbseget kiprobalni.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Jogszabaly nem rendelkezik arrol, hogy milyen statuszba kene keruljon a termek aminel elalltak a vasarlastol es mar felbontottak.
Kereskedok is erthetok, minden ilyen termeket mondjuk hasznalt arban kene adjanak, nem lenne profit vagy meg buko is lenne, ugye sok bolt 8-10%-os arressel dolgozik, hogy alacsonyak lehessenek az arak, ebbe nem nagyon fer bele uj felbontott alig hasznalt termek arcsokkentese, raadasul Magyarorszagon sok vevo visszael ezzel a joggal.Nekem ami nem gyari csomagolasu az hasznalt, es sose fizetnek uj arat erte, ezert nem szivesen vasarlok csomagkuldessel, online rendelesnel inkabb a szemelyes atvetelt preferalom, megha ingyen is lenne a haszhozszallitas. (tudom ha hasznalt lenne, visszakuldhetnem, csak nem azert rendelek termeket, hogy aztan napokig irogassak nekik, kuldjem vissza es varjak akar 30 napot amig a penzt visszautaljak.)
Egyszer az egyik nagy aruhazban akartam venni egy termeket, kertem egy uj bontatlant, erre mondjak, hogy ok minden termeket kibontanak, mert igy veszik csak at a szallitoktol, ki is mentem
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
tjb007
nagyúr
Most vagy a futár volt lusta kihozni a csomagokat és inkább lerendezte annyival, hogy aláírás visszautasítva, vagy valamit elbaszarintottak a depóban és rossz címre ment, de hogy itt ma nem járt senki az is biztos.
-
Hatvan9
senior tag
Csak ámulok az emag rendeléseken, én extrémtől Péntek hajnalban rendelt termékekre délelött kaptam emailt hogy hétfön 9-11 -ig érkezik, hétfőn reggel arra ébredtem hogy csengetnek.
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
Ha nem bontjak ki nem tudjak, hogy mi van benne, es azt sem, hogy sertetlen-e. Mashogy nem tudjak atvenni, mert ha atveszik es tond van vele akkor az az o karuk.
Mas egy markakereskedes, de bizonyos ertek felett minden aruhazban , bolthalozatban felbontjak a muszaki cikkeket. Olyat nem fogsz kapni ami abszolut bontatlan, vagy ha igen akkor nem volt idejuk ra.
Sok termek eseteben a garanciajegy is a dobozon belul talalhato, felbontas nelkul ervenyesiteni sem tudjak, es nem akkor szoktak amikor neked odaadjak, hanem elore lebelyegzik, rairjak az azonosito adatokat. Nincs ido ezzel szoszmotolni minden egyes vasarlo kiszolgalasakor, nagyobb a hibalehetoseg is, hogy rosszul allitjak ki. -
Tin
veterán
nekem múltkor az MM úgy szállította házhoz a kávéfőzőt, hogy le volt ragasztva egy "garanciapapír érvényesítés miatt felbontva, Media Markt" matricával, teljesen korrekten.
semmi baj amúgy ha felbontják, azzal sem, ha sértetlen. de adtak már el nekem úgy terméket, hogy látszott hogy visszavitt volt és használták is, kis karcok, csomagoláson is látszott, stb. én visszavittem.
viszont álltam már el többször a vásárlástól, volt router amit kb 2 óra tesztelés után visszacsomagoltam védőfóliában mert eldobálta a wifit, de volt amit át sem vettem, mert meggondoltam magam. volt ami gyári pixelhibás volt és emiatt volt az elállás, de volt ahol visszavihettem volna, de inkább megbarátkoztam vele.
-
dropopi
aktív tag
A normális forgalmazók visszaveszik az esetlegesen már csomagoltan is kishibás darabokat. Annyi mindent felbontani? nem túl valószínű... bár ez is olyan, hogy teljesen változó, gyártóktól, forgalamzóktól, stb.
Amúgy azért már van a műszaki cikkek között sok olyan, aminek a dobozára kívülről van ráragasztva egy műanyag bugyi, és abban van a garanciajegy, vagyis kívülről hozzáférhető a csomagolás megbontása nélkül, de ekkor is megéri sztem megnézni, hogy belül is minden rendben van-e..
Ahol meg belül van, ott nagyobb áruházaknál vevőszolgálat felbontja a garjegy miatt (kisebb helyeken az eladó), na ekkor kell megnézni még ott a helyszínen, hogy legalább külsőleg rendben van-e a termék.
Házhoz szállításnál (weben vásárlás) még a futár orra előtt lehetőleg.
Akinek van egy kis sütnivalója az úgyis így cselekszik sztem, akinek meg nincs, az vessen magára, és harcoljon utólag - ha tud.
Ha meg rosszul állítják ki, akkor sincs semmi gond. A vásárló akkor és ott megnézi, hogy minden jó-e a számlán, blokkon, garjegyen, és ha netán nem, akkor azonnal szól, és orvosolják a problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2019, 8 mag i9, 32/512 GB, 4GB Radeon, 90 ciklus, garancia, doboz, szürke (65)
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke