-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vandit.
addikt
Igazad is van és nem is. Úgy tervezem, hogy megveszek egy szép és jó bömit, aztán fokozatosan építgetem szépítgetem és megbecsülöm, hogy sokág kiszolgáljon. Kölcsönös megbecsülés. Én törődök vele cserébe Ő nem romlik el.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Bubu79
addikt
Teljesen érthető a rajongásod
Ha megtehetném állna a garázsban egy M6 hétvégére, egy 335i futkosós autónak és egy 850i ünnepnapokra
<NewL>: Akad itt a városban is egy - szintén piros. Egyetlen szépséghibája van csak, hogy nem az enyém
A V12-es motor iszonyat gyönyörűen dorombol, szerelmes vagyok a hangjába és a aksztnijába, álomgép
Bár én inkább kékben tudnám elképzelni magamnak, vagy feketében
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
<NewL>
addikt
Oké akkor menny el a BMW gyárba és mond meg nekik,h úgy merjenek diesel motort gyártani ,hogy segberugod őket.A 6os bömbikbe meg abszolut nem,remélem raknak a Z-s szériákba is
Én csak beraktam egy szép bömbit,azt nem tudtam ,hogy ez a topic japán/olasz/francia/spanyol és még diesel ellenes isNa azért ezt nem így vettem észre,csak a benzines a jó.Kinek a pap kinek a papné.
De itt egy szép kocsi--> Orbán Viktor Kitt hangja[ Szerkesztve ]
There's an app for that
-
Bubu79
addikt
Eijjj bakker - szépséges
<NewL>: Nincsen dízel ellenesség, annyiról van szó, hogy a benzines gépek rendelkeznek valamivel, ami nagyot dob a vezetési élményen - ez a hangjuk...
Sport, vagy sportos autót pedig nem tudok elképzelni traktor motorral - mit szólnál egy dízel Ferrarihoz, vagy Lamborghinihez? A 6-os bömbi sem bevásárlóautó...Politikát pedig a poltopikba, ha szabadna kérni, a világon semmi keresnivalója itt...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Ne piszkáld, ez most nem olyan volt
De a perspektíva tényleg szörnyű...
Lehet, hogy belevaló srác a gazdája?
Tényleg nem értem hogyan tudott a kuka mellé állni vele
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Vandit.
addikt
-
Bubu79
addikt
Kikérem magamnak - sosem kívánnék olyannak rosszat, akit ismerek és soha nem adott okot ilyesmire
Én előre Kayabákat pakoltattam tavaly
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Hínnye - szép kis lista...
A sebességmérő Nálad még bowdenes, vagy elektronikus? Ha ez utóbbi, akkor érdemes szétnézni hátul a diffinél, oda van beszerelve az adója - a csatlakozás előfordul hogy nem tökéletes
Bowdenesnél pedig bowden csere szokott segíteni, ha csak nem kopott szét az a négyzetes hüvely, amibe a bowden belemegy az óraegységnél ( Bátyám omegájában emiatt csereérett az óraegység )
15k-ért ennyi minden nem is olyan sok
God Vazzeg: E30-at nem ismerem, de valószínű, hogy Nálad külön van szint kapcsoló és szintmérő poti, a potinál lehet valami gubanc - talán csak kontakthiba.
Első lépésben megnézném a tankban lévő egységet - egy kerámia lapra van ellenállásréteg felive, ez előtt mocorog egy karral az úszó, plusz valószínűleg van két érintkező, ami az úszó lenti helyzetében ad kontaktot - ez lehet a lámpa jelzésAz E36-nál már az óraegység számolgatja ki a poti jelzése alapján, hogy mennyi nafta lehet még a tankban - ott ha nem jó a mérés, folyamatosan világít a pilács ( nálam ez volt amikor megvettem a gépet, leszakadt egy vezeték a tankban )
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
Már kifejtette párszor itt, hogy gázról kicsit gyenegébb a gép
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Sh4rKy
senior tag
ez nagy kár
két hónappal ezelőtt hozzájutottunk egy 325i-hez beszereztük az alkatrészeket meg már nekiálltuk kipofozni erre kiderült, hogy az alvázszám cserés volt... kár volt feltétel nélkül megbízni egy olyan emberben akiről azt hittük, hogy haver... de mindegy, nem baszakodott velünk, visszaadta a pénzt így anyagilag nem buktunk rajta... az alkatrészeket meg bármikor máskor felhasználhatjukAz is lehet hogy minden kincsem csak egy másodperc töredéke...
-
kisninja
őstag
-
God Vazzeg
veterán
Mikor megvettem az enyém, ráköltöttem vagy 50k-t, az eleje kicsit járkált, és szilenteket, ilyeneket kellett benne cserélni. Azóta cseréltem 1x vízpumpát (14k) 1db vízcsövet (1,5k) és nemrég volt a hengerfej repedésem, az mindennel együtt 55k volt. Ez 5 év termése, és az enyém 24 éves autó!
Melyik az az autó, amelyikre nem költöd rá ugyanezt? Amúgy meg ami drága csak azt szoktam bontóból bagóért venni, minden van újba, és általában olcsó is. E30 rulez
E30 és E34 20-as motorja szinte megegyezik (persze nem a vanos), így szerintem az is jó árban lehet alkatrészügyileg.
Más:
Ültem egy E34 525IX-be, vittek vele, és beszarás! Kurva jó kis gép, kb 600-ba lesz a tulajnak, mire kész lesz Kérdés: létezik ebből 24 szelepes verzió? Mert erről azt állítja a gazdája... -
dragonfx
veterán
nem ott kell autozni folyamatosan de ott is kell használni.....azé van
lehet 6 hengernél 2.0 és 3.0 között más a szitu..de nálam rájöttem azzal tok benyát sporolni ha keveset kapcsolgatok..értsd pályán végig 5be és nem kella sok nyomi+kamion miatt 3-4eket nyomni...
városba én rájöttme értelmetlen 5iket hazsnálnom..ez budapesten igaz de máshl is szerintem....60nál akkor rakom 4be ha tudom nincs előttem senki és tok tartósan anynival menni mert nagyforgalmú az út..és esetleg fölé is mehetek...pl:hungária...
Gyakorlati tapasztalat nekem semmivel enm eszik így többet de tudom nem kell kapcsolgatnom össze vissza és ha kell be tok menni egy sávba gyorsítással....megéri.De mindneki úgy használja a saját tulajdonú autoját ahogy akarja én így
nem akarok még itt a bmwske közt is vitába keveredni szal ezt zárjuk le, aki 1500-2000 körül akar autozni az vegyne dízelt szvsz[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Asszonykának kéne és nála sajna a kinézet a lényeg és az első tetszik is neki. Mondjuk voltak majdnem ilyen árban 320-asok is, ez igaz.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
-
MPowerPH
félisten
Bp. -n sokan hozzá hordják a BMW -ket. Elismert szerelő, megvan minden BMw -re való diagnosztikai eszköze. A barátság meg onnan van, hogy faterral nagyon jóban vannak. A céges autokat is hozzá viszik, és anno a Reinhold autoit is ő javította.
Amúgy 20 évet kint dolgozott Németben egy gyári BMw szervizben, onnan is vannak az eszközei. Szóval van tapasztalat rendesen.
A javíthatatlan az azt jelenti, hogy annyiba kerülne a javítása, hogy nem éri meg megcsináltatni. 700k +szerelés. A szerelés tuti van 200k.
A tolatóradar meg nem egy drága dolog, 5k -s összeg.
Anno a kormányművemet 40k -ból kihozta. Ez másoknál 140k. És tökéletes.Ha nem sikerül megcsinálni, mert még nem biztos, hogy esélytelen, akkor lehet Volvo lesz.
Én azért reménykedek, és 150k -t szánok rá. Többet egy garassal se.
Amúgy voltam az NT autonál(hivatalos BMW -s), azt mondták 1,5milla. Jót röhögtem, és megköszöntem.
Voltam más BMW -eknél is, és azt mondták ha nem jeladó, akkor ők nem vállalják. Na, ez milyen dolog???Olajcserénél is csak az olajat szoktam megvenni, persze nála piaci áron. A munkaköltség az nulla. Nagyon becsületes ember.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem szívesen mondom, de nem reális az összehasonlítás. Ugye az M3 -as bőven 300 ló felett van, a T5 -ös volvo meg 250 lovas. Majdnem 100 ló a különbség. Azért én megnéznék egy E46 M3 vs. Volvo S60 R gyorsulást is. Mert ugye úgy lenne reális a dolog, hogy a széria legerősebb modelljei.
Amúgy nem az, hogy nem ütős az M5, csak az RS6 mégbrutálisabb, mert rohadt rugalmas.
Így lenne reális.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rien
senior tag
Értem, köszi!
Ám úgy néz ki sürgős lesz a dolog (jövő héten ha minden igaz elviszik az autómat, nem volt betervezve még meg se hirdettem sokáig nem szeretnék kocsi nélkül maradni ) szóval megkérnék mindenkit aki esetleg nézelődik és belefut max. 1 m körüli árfekvésű jó vételnek tűnő bömösbe ide vagy privibe küldje el a linkjét. Köszöntem előre is Ha már így alakult akkor lehet a kicsike 318, 520 vagy 525, két dolog lenne fontos benzines legyen és kézi váltós, bár feketére vágyom, de az se bánom ha kukás autó színe van, majd telibe fújatom jövőre
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
MPowerPH
félisten
Most nem azért, de nincs igazad. Brutális, de ugye nem saját szemszögből kell nézni.
Az konkurens Audi és Mercedes felső-középkategóriás csúcsmodelljével kell összemérni.
És bizony a Mercedes is lelépi, az új RS6 meg földbe döngöli még az 550 lovas M5 -öt is.
Tehát ez a leggyengébb modell ebben a kategóriában...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Én erről beszélek. Azért az Audinak a quattroval óriási fölénye van.
És ide a tuningot is be lehet kalkulálni, mivel ha egy RS6 -ot megchippelsz, lesz vagy 760 lovad. Ellenben egy M5 -nél "csak" 540. Nem mindegy szerintem.
Már a BMW is belátta, hogy a turbo a jövő, ennek ékes példája a 3000 -es dupla turbos motorjuk. Nem tom az M szériánál miért nem vezetik be...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az R8 az jóval gyengébb mint az RS6.
Az M5 meg 1830kg -s. Az Audi csak annyival nehezebb, amennyit a quattro hajtáslánc dob rá. Mondhatsz akármit, én már ültem Turbos és sima szívó benyás autoba is, amik lóerőben megegyeztek. És bizony a turbos otthagyta a szívó benzint. Rugalmasság terén van lételeme a turbonak, és bizony sokat számít. M6 -ot is agyonverné az új RS6, ez így van. Ne a gyári adatokat nézd, az nem mond semmit.
De azt be kell ismerni, hogy a BMW -é a legjobb szívó benzines motor. Viszont itt lenne az ideje annak, hogy végre a turbot is elkezdjék bátran használni.
És az Audi mellett van a 4 kerék is, ami azért versenyképesebb a sima hátsó meghajtásnál.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Közel azonos teljesítmény? Az M6 1710 kilós, teljesítménye 507 LE@7750 rpm -en,
nyomatéka 520 Nm@6100 -en.
Az RS6 2025 kilós, teljesítménye 580 LE@...., nyomatáka 650NM@1500-6250 rpm.Na, és ezt nézve az RS6 sokkal erősebb, és rugalmasabb is. Igaz, kanyarokban gyengébb az M6 -nál a nagy súlya miatt. De ha nem Avant, akkor fordul a kocka. Márpedig lesz limuzin változat is.
Próbáld kicsit elvonatkoztatni azt, hogy BMW párti vagy, és semlegesen nézni a dolgokat, ahogy én. Nem lennél jó újságíró. Mert ha csak az adatokra támaszkodsz, akkor sima sprintben egyértelműen az audi nyerne. Kanyarokban azért mert Avant, és a nagy súly miatt is elmarad. De úgy igazságos a dolog, hogy limuzint a limuzinnal hasonlítsunk össze.
Amúgy régebbi 4,2 Biturbo RS6 -ban már ültem, és felejthetetlen élmény volt. És E39 M5 -öt próbáltam már, igaz az "csak" 400Le -s.
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
Igazad lehet.
1.
2.
3.
4. Ez kérdéses. Túl kevés a km.
5.Szerk: Akkor végülis mennyibe van egy valamire való turbó? Munkával mindennel?
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs