-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
Az oké hogy lassít valaki véda alatt, mert nem tudja hogy 148 fölött jön a csekk, de az tényleg nem oké, hogy 100 alá befékez.
Mivel én itthon általában gps 145-el megyek, így én is annyit szoktam rendőr vagy kapu esetén tenni, hogy tempomat kinyom, visszanyom. Ez pont elég lassulás hogy 140 alá kerüljek. Cserébe ha valaki 100-ig belassul előttem, akkor én is "padlózva" megyek vissza 145-re, mert lusta vagyok nem tempomattal visszamászni.
-
Xero
nagyúr
Nyilván ezek jellemzően a belső sávban tevékenykednek. Mondjuk az is szomorú, hogy képtelenek az emberek itthon felfogni a jobbra tartás fogalomkört. Úgy utazgatnak 110-el a belső sávban, mintha bérletük lenne hozzá. Nem szeretek villogni, de tegnap rongyosra cibáltam a refit.
-
Xero
nagyúr
válasz molnarpeter #41489 üzenetére
Ennyire sosem mentem bele, csak tudtam, hogy pl BAZ és Pest megyében a radarok városban 69-től, pályán 149-től mérnek. Anno volt egy ismerős rendőr aki alá a közlekedésiek tartoztak.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41502 üzenetére
90-nél a másfél tonnás 4 hengeres dezső is tud jól fogyasztani. 8 fölött pedig valahol 170-200 között kezd enni.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41507 üzenetére
Jó hát ilyen alapon anno nagyapám x5m-je is elvolt 2-3 literrel, amikor két hétig csak 2x állt ki vele a garázsból pakolni.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41515 üzenetére
Ez számomra olyan mint az E46-okban az angel eye. Mindig húzom a számat, ha típusidegen a világítás. Nagyon homasita.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41520 üzenetére
Én valahogy ezeket annyira kiéltem az utóbbi 10 évben, hogy már csak full gyári autókat kívánok meg.
Most is áll a garázsban, Infinity erősítő és mélyláda, de még annyi "tuningra" sem tudom rávenni magamat, hogy egy RCA kimenetet varázsoljak a BM54-re és bekössem.Régen játszott minden. Brutál ET-s felni, cserélt vezérlés és befecskendezők, variált fékek, komplett weitec futómű, leömlőtől komplett kipuf, sport légszűrő, variált első és hátsó lámpák, komplett bitumenezés az első ajtókon, a csomagtéren, teljes aktív hifi. De asszem kinőttem.
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #41576 üzenetére
Ismerek olyat, aki megvette a HRE felniket, de a kopó-fogyóból aunixauto legalsó polcáról vásárol azt is jókora ráhagyással. Ezzel szemben van olyan akinek teljesen gyári, de csak és kizárólag gyári alkatrészeket cserél, nagyon behúzva a csereperiódusokat.
Persze ezek ellentétére is van példám, tehát hiba ebből bárminemű következtetést levonni.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #41897 üzenetére
Nekem az M47 jelenleg 6.1-en van kb 30e km-en automatával. Városban valóban 8-10 között van ha haladok.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #41937 üzenetére
Fizet a biztosító. Csak majd szépen behajtják rajta.
Nekem ex autóba tolattak bele izomból a szemem láttára egy szórakozóhely előtt. Rohantam a gyerek után, majd kicsit később egy lépcsőbe beleállva találták meg a rendőrök. A kárszakértő még mondta is, hogy mondjak mindent amit cseréltetni akarok. Úgyis behajtják rajta.
szerk: Menj be márkakerbe, vagy saját biztosítódhoz, ha nem tudod a saját biztosítóját. Rendszámot bemondod, rendőr papírt beadod, felmérik/megcsinálják, jónapot.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #42016 üzenetére
E coupe-al egyedül a hátsó kis ablak a c oszlopnál zavaró. A francért nem oldották meg rendesen mint a kis és nagytesónál.
Én azt várom amúgy, hogy jöjjön egy erősebb C facelift vagy új modell maybe. Az új A info rendszerével és a soros motorokkal. Aztán lehet én is ellavírozom arra.
Tavaly még C merci volt a cél, aztán jött a baleset és gyors olcsó autónak lett az e46. De most megint kérdőjeles ez az egész a fejemben, hogy F31, maybe új X3, vagy akkor már C klasse? Fene tudja.
szerk: Btw a faceliftelt S63-as coupe a panamera ráccsal nagyon pofás dög lett.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #42021 üzenetére
Szép szép, de nem. Ahogy öregszem inkább a puhább autók felé húz a szívem. A Quadrifogliora motorja tetszene, de az valószínűleg túl nyers lenne és brutálisan zabálna.
Jelenleg a 3-as az X3 (istenem hova jutottam...) és a C birizgálja a fantáziámat. Van még fél évem kb kitalálni a dolgot. A dízel-benzin dolog is buzerálja az agyamat, hiszen ok 40-50e-t megyek egy évben (90% pálya, ebből 60-70% német pálya), és ok, az új modellek általában már mind bőven eu6 és a fölöttiek, de ki tudja, hogy az idióta törvényhozás mit hány még ki magából és milyen dízel boszorkányüldözés lesz. Arról az aprócska tényről nem is beszélve, hogy nagyon arra hajlok, hogy szalonautót hozok el, aminél ha így haladunk még brutálisabb lesz az értékvesztés egy dízel esetében. Ami bárhonnan is nézem, lehet kompenzálná egy 6 hengeres többletfogyasztását. Szóval csupa kérdőjel.
szerk: Bevallom mind a 3-as, mind pedig a C-nél is az a bajom, hogy némileg korosabb a belsőtér és az infotainment szituáció. Ha a C megkapná az új motyókat belül és a sor 6-os motorokat, akkor valószínűleg eldőlne a dolog. Rokontól úgyis azt hallgatom folyamatosan, hogy az a kényelmes. Ő pont egy BMW-ből ült át Mercibe, igaz M paket volt szóva...
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #42038 üzenetére
Nekem sajna még nem volt, de családban volt/van 6-8 henger. Egyszerűen kell a több henger, a simább járás a kényelemhez. Márpedig most ez a cél. Sok sok évig kőkemény autóval jártam. Most irány a másik véglet.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #42041 üzenetére
Azzal kimondottan könnyű 1000+ km-t menni 8-10 óra alatt. Jah nem.
Ha lenne pénzem amúgy, városba én is külön fenntartanék valami elektromos kis gyöszt, viszont mivel nincsen felesleges 10+ millióm, így ez nem opció.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #42045 üzenetére
Az ilyesmin már meg sem lepődöm. Ex autónál volt az, hogy beletolattak a jobb hátuljába. Megcsináltattam, majd pár héttel később megint beletolattak ugyan úgy. Na akkor már nem csináltattam meg, leszartam. Ugyan így az aujtó rányiítások.
Próbálom tárgyként kezelni ezeket amennyire lehet, és nem idegesíteni feleslegesen magamat.
De a lényeg, hogy azért, hogy legyen egy plusz autó a városban, muszáj még egy garázshelyet fenntartani, ami ugye nem árt ha még saját konnektoros is, ami megint plusz macera. Szóval nem csak az autó ára.
Plusz nagy valószínűséggel költözöm úgyis 1000km-t, így nem is igazán releváns most ez a dolog. Az első autón sem magyar rendszám lesz már maybe.
-
Xero
nagyúr
válasz ADAM1337 #42050 üzenetére
Jó nyilván mindenkinek mások a körülmények. Nekem van egy darab mélygarázs helyem jelenleg, konnektor sehol, utca meg tömve van. Szóval ez ilyen. Plusz mivel költözöm hamarosan, így pláne ésszerűtlen lenne.
Viszont pl ha valahol BP agglomerációban élnék saját dupla garázzsal, akkor nem is gondolkoznék egy percig sem. Arra tökéletes valami Nissan Leaf vagy hasonszőrű dolog.
szerk: Bár ki tudja nálam is mit hoz a jövő. Pont olyan közegbe megyek, ahol tűzzel vassal irtják sok helyen az autókat (nem, nem norvégia szerencsére ), így lehet nekem is kell majd valami alternatív megoldás. Bár szerintem én maradok a bringánál, ha nagyon muszáj, maybe robogó. Az azért olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz lali81 #42066 üzenetére
Svájcban konkrétan zsák számra vannak a patika veteránok, youngtimerek és a vadi új top autók. Ha szar az idő, kb ugyan az a járműpark mint Stuttgartban, viszont amint jó idő lesz kirajzanak. Volt már, hogy egy pirosnál úgy nézett ki a sor mögöttem, hogy M3 csl, M4, C63s, M4, Giulia quadrifoglio, M3.
-
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #42071 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint E46-ban nem volt DPF. Ezt csak így halkan jelzem.
Amúgy valahol egyetértek Veled, valahol viszont nem. Igenis, ha valaki ilyen autót vesz, számoljon ezzel a hibafaktorral is. Ez kb olyan mintha venne valaki egy M3-t, de 316i fékeket akarna rátenni, mert az olcsóbb és azzal is megáll. Ha van pénz majomra, legyen pénz banánra is.
Bár én sem értek egyet ezzel a sötétzöld mozgalommal, de attól még ez van.
-
Xero
nagyúr
8 hónap után megvan a második hiba az autón (az első ugye a termosztát volt). A hátsó ablakmosó motor vagy megdöglött, vagy eltömődött, vagy a biztosíték megadta magát. Micsoda költséges autó ez.
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #42153 üzenetére
Valóban csodás dög lett. A tabletet én is sajnálom kicsit. Az X5-nél ezt jobban megoldották.
A kristály váltót is kicsit túlzásnak érzem, de minden más nagyon a helyén van. Arról az aprócska tényről már nem is szólva, hogy a LM GT autóval párhuzamosan fejlesztették, szóval nagyon kíváncsi leszek mit tud majd, ha kinyomják a szemét.
szerk: A lézer fényszórók is végre hozták az elvárható szintet.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz KAMELOT #42221 üzenetére
Az a 40d alapára lesz. Szóval inkább számoljunk €150-160e-val egy jól extrázott m850i-nél. Az M8 felextrázva szerintem simán belenyal a €180-200e-s tartományba. Viszont mivel egy jól extrázott S63 is ennyi, így nem kell meglepődni. Akkor, ha V12 kerül bele, akkor pedig simán várható az S65 coupe árazása.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #42289 üzenetére
Egyetértek. Nálam általában 1500km a tető. Pont hétfőn kell mennem egy 2200km-es karikát. Nem vagyok boldog...
-
Xero
nagyúr
2018 km lett a kis köröm vége. Tanulság:
- Ha végig 110-el megyek, simán lehet 5L-es fogyasztást kicsikarni a 20d-ből ötös autóval. Vicces dolog 1300+ km-es ranget látni és meglepő amikor 1200 teteje lesz tényleg a valóság.
- Az eddig legjobb üzemanyag amit tankoltam a BP premium dízel lett. Egyrészről alig eszik belőle, fél tanknál elkezdtem Ausztriában padlózgatni mert nem hittem, el hogy ennyire nem fogy, megijedtem, hogy beszart. Másrészről egyáltalán nem füstölt. Minden mással hirtelen kick down-nál jön egy szürke pamacs. Ennél semmi. Megdöbbentő volt. -
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #42393 üzenetére
Mondjuk azt lenne jo tudni, hogy mi lehet az oka!? Ez ugye Bregenzben kerult belev vagy Hard nem tudom. Tehat sansszos, hogy OMV gazolaj az alap, de mi van ha sajat cucc? Tenyleg magasan a legjobb. Siman veri az osztrak premium OMV-t is.
Nem is tudom milyen fogyim lett volna ha visszafele is vegig 110-el jovok. Nem tartom kizartnak, hogy meglett volna a valos 1400km-es range, de igy is 1000 kornyeke volt, hiaba nyomtam 200 kornyeken sok helyen.Mondjuk az igazsaghoz hozzatartozik, hogy kifele volt sok 100-as ig-l es a 96-oson 80-as korlat palya turas miatt.
@BMW001: Azt hittem csak en vagyok ilyen gyoker hogy manualba huzom palyan pont ezert. Foleg akkor idegesito amikor 100-rol nyomok egy tempomat resumeot 150-re es visszakurja magat.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #42395 üzenetére
En mar kovetkezetesen csak azt teszem bele, pont annyival ker belole kevesebbet amennyivel dragabb, igy pont mind1. De ez a BP akkor is durvan meglepett.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #42531 üzenetére
Csitt holnap takarítok.
Najó egy hónapja nem nyúltam a beléhez és azóta ment kb 4000km-t, szóval jogos de na. Ma vettem pont pár kence ficét belülre.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Wolf apc és autogylmből ezt azt. Az utóbbitól már van bőrtisztítóm és ápolóm. Az bevált.
A külső mosást ma már megejtettem, bár azon is lenne mit csiszolni, sok a bogárhalál az orrán a sok autobahnozástól. Viszont az elkövetkezendő két hétben megint megyek 2500km pluszt így nem sikamikáztam túlságosan.
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #42557 üzenetére
Konkrétan ez két autóipari beszállító, egy vegyes német multi és egy nagyobb itthoni magán cég flotta. Eddig én is azt hittem, hogy mindenhol elcigánykodják.
szerk: Pont úgy került szóba, hogy cimbora mesélte ex cégét. Napi 360km-t ment. A flottás srác mondta neki olajcserénél, hogy akkor fél év múlva találkoznak, erre visszaszólt, hogy jó lesz az 1.5 hónapnak is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Politika
- Netfone
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- LEGO klub
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen