-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Skimaster #43981 üzenetére
Igazándiból nagyot nem fogok rajta bukni. Kb 2 évre tervezek vele, max 10-15e chf a bukó, lehet még annyi se. Eredetileg 10-15M ft között szerettem volna vásárolni. Ez némileg túl van rajta, de értéktartásban talán jobb így.
Szerk: Volt már öregebb S5. Na azon pl buktam arányaiban jócskán, pedig csak pár hónapig volt. Ezen még garancia meg minden filefranc is van. A nagyot már bebukták rajta az új autó mivolta miatt, valamint a ráncfelvarrás után. Plusz ebbe előre láthatólag max 40-50e szalad bele 2 év alatt.
A végső álom amúgy egy 911-es lenne (991 gts), de ahhoz még marha sokat kell kuporgatni plusz azzal relatív nehéz ikea-ból bármit is elhozni.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #43983 üzenetére
Nos mint latjuk az ara 30%-t mar bukta. Ezert nem szamolok a kovetkezo ket evben orult buktaval.
M3-bol egyreszrol nincs kombi, de amugy is boven dragabb es sokkal kemenyebb is mint a merci. Nekem nem feltetel hogy vadorzo legyen, csak ugye az en gerjedesem a 6+ hengerre es asszony durrogas maniaja adta ki az amg-t.
Elektromos nem opcio mert legtobbet a Zurich-Miskolc tavon kapna az auto, amire nem az elektromos a legjobb megoldas. -
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #43998 üzenetére
Nem állt össze a kép, éppen egy ruhavásárló körúton asszisztáltam.
-
-
Xero
nagyúr
Ezredes szama megvan esetleg valakinek? Megerezte az oreg e46, hogy lassan megcsalom es hirtelen felindulasbol eltepte a hosszbordas szijat. Szoval most Pesten se elore se hatra.
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #44013 üzenetére
Koszi szepen, kozben mar le is fixaltuk. 😉
Az E46 megy garazsba. Van egy zsak alkatresz garazsban amiket be kell epiteni (gatlok,fekek, stb egyszeruen nem tudtam megallni vele honapok ota egy egybefuggo hetre), utana tartalek auto lesz vagy edesanyam “ujratanulos” autoja. Eladni tuti nem fogom, megtanultam hogy mindig kell backup. -
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #44024 üzenetére
Jelentem BP-Miskolcot kibírta gond nélkül, pedig kapott egy órás dugót és idegből 180-t is.
De azért nem cibálom a bajszát a kelleténél jobban.(#44022) BMW001: Nekem is tetszett az előző széria. Valahol írtam is, hogy mielőtt tavaly megvettem az E46-ot amikor totálra törtek az előzővel, az eredeti terv egy FL-es W204 volt. Csak akkor egy hét alatt kellett valami megoldás, az pedig drága móka lett volna így és rizikós.
Utólag nem is bánom a dolgot, mert most agyalhatnék, hogy valahogy importálom a gépet Svájcba, vagy eladom, bukok és kint veszek megint egyet.A 63-as motor szép meg jó lenne, de azt képtelen vagyok kifizetni sajnos egy levegőre. A V6 pont elég lesz nekünk, ez is nagyon durván fogcsikorgatós összeg, de életemben először szeretnék valami igazán fiatal és kulturált autóban ülni.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44034 üzenetére
Simán lehet, hogy az ólom levált és beadta a kulcsot. Zárlat ugyebár már nem alakul ki, hiszen el vannak szigetelve műanyaggal egymástól, de attól még beadhatja a kulcsot. Vagy simán a szulfásodás elérte a kritikus szintet.
Plusz simán lehet, hogy ha megfelelő ampert nem tud már kiszedni belőle a rendszer, akkor egyszerűen a computer letilt és kakukk. Ha van töltőd, akkor rádobod, majd valamilyen bikább fogyasztóval szimulálva nézd meg mit ad ki magából. -
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #44065 üzenetére
Mondjuk nekem a gm váltó sem térdelt le még(!!!) szemben más dolgokkal. Igaz tavaly is új olajat kapott, meg előtte 1-2 évvel, illetve előtte 1x még kapott. Tehát 220e alatt kapott 3x új töltetet.
Az autó amúgy kibírta az 1500km-t. Már csak egy 1000-est kell még kibírnia.
A mercit megnéztem. Nos igen. Rohadtul más liga. Igaz fullos F30-hoz még nem volt szerencsém, de ez nagyon kellemes beltér. Az AMG performance kipufogó nagyon hülyegyerekes nyitva, durrog ha kell ha nem. Mellette megy mint a mérgezett egér. Nem mertem teligázzal gyorsulni, de simán hihető az 5 alatti 0-100. Hozzá a fogyasztása sem tűnik veszedelmesnek. A computer 10.5L-t hazudott 10.000 km-re. Tettem egy szemtelen ajánlatot és kértem egy hitel kalkulációt a felére. Most pedig várakozunk.
-
Xero
nagyúr
A DPF témához. Mindenhol kiszedhetik, mert rohadt sok ember nem fogja fel, hogy a lovat nem megvenni, hanem etetni és gyógyítgatni a költséges. Ez egy ilyen bicaj.
Viszont! Az is tény, hogy ez az egész probléma a fejétől bűzlő hal esete. Mindenféle varázslatokkal próbálnak a gyártók utánamenni az agyatlan szabályozásoknak. Az egységsugarú képviselő csak a CO célszámokat látja, de azt nem gondolják már végig (jogi diplomával kurva nehéz is lenne mérnöki agyat növeszteni), hogy ezekkel a megoldásokkal a motorokat nyírják ki, amikben így vagy cserélődnek az alkatrészek (hulladék termelés), vagy az egészet betolják a szeméttelepre (ismét hulladék). A különböző ISO-s kezelésről meg ne beszélgessünk. Kötve hiszem, hogy olyan rátájú lenne az újrahasznosítás, hogy megérje a Földnek.
SOKKAL élhetőbb lenne ez az egész, ha picit összedugnák a fejüket és nem a VW féle "varázslatok" és a motorokat megfojtó ilyen-olyan ötletek lennének, amik egy pici túlélést nyújtanak a gyártók számára.
A legröhejesebb példa pl az Aston Martin volt. Az még megvan, hogy gyártónként voltak célszámok, ezért a V12-es DB9-ek mellett lehetett venni átmatricázott Toyota IQ-kat?
Ez gyakorlatilag egy bújócska. Én sem szedetnék ki igazándiból semmit semmilyen autóból. De pl aki már másodjára szív a sok lerakódott szar miatt, és igazán "kedve" sincsen új EGR-re, azt is megértem, hogy baszik rá egy ponton.
Azt pedig csak halkan teszem hozzá, hogy kint is simán kiszednek ha füstölsz. Láttam már autobahnon mobil ellenőrző központot kamion seggében, ahova szépen betolták a vasat, és Svájcban is láttam már rendőr kíséretében kipufogó méregetőket. Ha egy ilyenen bukik valaki, simán elhiszem, hogy ott helyben tarkón lövik, de minimum autó hello, pár ezer €/CHF hello.
Azt pedig kissé demagógnak érzem, hogy Svájcban is pusztítják a régi dízeleket, de az emberek jelentős része túlmotorizált autókkal rohangál. Ha VW akkor R, ha BMW, akkor M vagy minimum 40-50i, Merciből pedig kb csak AMG. A szakajtónyi Porscheról már nem is szólva. Persze jelen helyzetben vizet prédikálok én is, de ettől függetlenül nevetségesnek tartom a szituációt.
-
Xero
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #44381 üzenetére
Szerintem megváltozott az összetétele az új autó vásárlóknak és a mentalitás is. Ismeretségi körben is pár éve még inkább megvették élből hitelre, vagy cégbe bevitték lízinggel és jónapot, manapság pedig megveszik kp-ra magánban és kiszedik az üzemanyag költséget cégből.
Azok akik anno 0-ás hitellel tolták ki az autókat, azok bizony eltűntek az új autó piacról. Ez a réteg vagy nem is vesz, vagy ha vesz, akkor használtat fog venni. Az e fölötti réteg pedig rendelkezik annyi tőkével, hogy kp-ra kitolja a szalonból.
Én is sokat töprengtem, hogy kp-ra veszem, de nem vicces a tőke jelentős részét eldurrantani egy autóra, mikor 2 évre simán be lehet hitelezni a felét 6%-al. Oké, várni kell 2-3 hetet, hogy hozzájussak, kicsit erősebb biztosítás csomagot kell rá kötni, de ez utóbbit úgyis megtettem volna, mert ha én töröm meg, akkor heroin javíttatni.
-
Xero
nagyúr
válasz MPowerPH #44450 üzenetére
Háááát. Azért szerintem akkoriban is max felső közép volt. Prémium valahol egy jól felszerelt 5-ösnél és 7-eseknél kezdődött.
Max a 30i+-os E46-okra mondanám hogy szagolgatták a prémiumot a nagy motor megléte miatt, de kb ennyi.
Az viszont tény, hogy szerintem az egyik legpofásabb BMW gépek voltak a Z-ket leszámítva és össze is voltak becsülettel még pakolva, bár ez ügyben kissé elfogult vagyok.
(#44451) steven84: Normális, nem Lexus szökevény lámpákat lehet rá configolni?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44453 üzenetére
Ez azért sok tényezős lehet. Egyrészt, utolsó soft top, másrészről tényleg általában egyben van, harmadrészről nagyobb a választék még a szívókból.
Van egy olyan érzésem, hogy annyira sosem fog bezuhanni a coupe/cabrio E46-ok ára mint az E36 esetében, sőt lassan elkezdenek felfelé kúszni.
Ha lenne rá keret és hely én is szívesen dédelgetnék egy szép fl 30i coupeot valahol, de egyik sincsen.
Esetleg az 1-es cabrio lehet alternatíva, de az kicsit bután néz ki, meg hát a minőség sem teljesen ugyan az. Kíváncsi leszek, hogy ezzel az új design irányzattal visszatérnek-e a masszívabb érzéshez. De ezt az idő dönti el.
-
Xero
nagyúr
Nálam prémium -> Anyagok, funkciók, helykínálat, összeszerelési minőség, presztízs.
Nekem is van egy xenonos, bőrös, sport üléses, navis E46, mégsem nevezném prémiumnak. Sőt a most házhoz kerülő C43-t is max a motorja miatt, viszont itt is rezeg a léc, hiszen nem valódi egy ember egy motoros AMG.Bár szerintem már ez egyéni értékrend.
-
Xero
nagyúr
Itt kb nézetekről beszélgetünk. Szóval kb felesleges ezen vitázni.
Számomra BMW-ből az 5-7 (és coupe verzió), az X5-6 és a Z-k amik prémiumak. Az alacsonyabb modelleket, max nagy motorral fullra felszerelve sorolnám ide.Természetesen egy mezítlábas, szövet üléses 520d-t sem tartok prémiumnak pl.
-
Xero
nagyúr
válasz szőröscica #44616 üzenetére
Ok minden elromolhat. Erre mindig csak azt tudom mondani, hogy az E merci jobb? Amiben kifingott anno egy érzékelő, azt hitte kiégett az egyik féklámpa izzó ezért letiltott és se előre se hátra?
Jó nyilván ha leég az szarabb, de könyörgöm a technika ilyen. Oké egy Jazz nem fog ennyi hibát produkálni, de nem is fogja úgy kinyalni az ember hátsóját.
Azt aláírom, hogy sokkal körültekintőbbek is lehetnének a tervezési folyamatok, valamint a minőségellenőrzés, viszont a mai világban marhára nem 10+ évre terveznek. Sok ismerős/barát dolgozik autó iparban, gyártónál vagy tier1-es beszállítónál. Vannak cifra határértékek és szabványok.
Nagyon egyszerű példa: MQB platform kormány szervó vezérlése. Nem volt tuti a tervezés, kicsit mókolni kellett volna még rajta, mert ha megfelelő erővel húztak meg egy csavart a NYÁK-nál, akkor az autó csak balra volt hajlandó kanyarodni, de azt állandóan. Megoldás? Nincs teljesen behúzva egy rögzítő csavar. Majdnem lötyög.
Vagy másik kedvenc példám VW klíma hűtő csövei. Az elején még brutális selejttel dolgoztak, mert szigorú volt az audit és a meozás. Eltelt 1-2 év a bevezetéstől, egyből mehettek a kicsit fososabb csövek is. Azokat is beszerelték. Eldurran a parasztnak 3 év múlva? Ki bánja? Nincs már gari.
Ezek után miért vagyunk meglepődve?
Manapság kb mindenki cigánykodik már.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz steven84 #44649 üzenetére
Én erre az órás analógiát tudom hozni.
Lehet venni egy quartz akármilyen órát, vagy egy Seiko SKX-t 100e alatt. A fenntartási költsége marginális lesz.Viszont hiába veszünk 30M-ért egy Patek Philippe Grand Complicationst vagy egy Audemars Piguet Royal Oakot, annak biza a fenntartása is nagyságrendekkel lesz több, hiszen sokkal komplikáltabb, kifinomultabb cucc és törődést igényel.
Az viszont tény, hogy nagyon sok a konstrukciós hiba (lángoló 5-ösök), amiket azért illene kiszűrni. Ez az egy amire azt mondom, hogy nagyon gáz.
-
Xero
nagyúr
Ez nekem sem világos igazán. Én is ha hazatolom a szekeret lerakom Ezredeséknél, mielőtt elraknám garázsba, simán 500e belemegy alkatrészekkel együtt, lehet több. De így lesz szuper állapotban és így lesz jó a lelkemnek ha lerakom. Ez a vételárának a 30%-a. Viszont így tudom, hogy lesz otthon egy megbízható, bármikor hadra fogható jó autóm.
(#44655) H.Ezredes: Ebben nem értek Veled egyet. Ez egy tüneti kezelés. Úgy kellene megtervezni ezeket a nyomorult autókat, hogy ne hányják így tele magukat. Ez igaz minden gyártóra. Csak ugyebár nyomorult ördögi kör, lévén a politikusok tolják az idióta határértékeket. Abba meg szarnak bele, hogy hullanak el az autók, generálják a roncsokat. Fejétől bűzlik a hal.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #44946 üzenetére
Ameddig lehet még néha találni olyan gombokat egy 25M+-os Lexusban ami ott van egy corollaban is, valamint amíg ennyire összevissza a design és lélektelen az autó, addig ki is fognak ábrándulni gyorsan.
Hiába jó a technika, ha visít a CVT, ha túlságosan ázsiai a megközelítés, stb stb.
Az egyetlen számomra elképesztően jó jelenlegi japán gyártó az a Mazda. Kiváló motorok, marhajó design. Persze teljesen más liga mint egy 5er vagy E klasse.
(#44952) lali81: Az összes
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Gsx-rr #45000 üzenetére
Svájcban nem kötelező, de ha balesetezel és Te vagy a vétlen fél, viszont nyári gumid volt, akkor nem fizet a biztosító, sőt még fel is nyom a hatóságoknál. Nyilván ide pl nagyon téli nélkül el sem lehet jutni, mert az osztrák kiszed és az ánuszrózsádnál fogva mutatja meg milyen a hím szerelem.
Persze otthon más a tészta. Tavaly is fogtam a fejemet, amikor képtelenek voltak egy havazásnál normálisan elindulni zöldnél, mert a nyomorult, lejárt nyári csak pörgött mint légy a szaron.
-
Xero
nagyúr
válasz ACAB95 #45098 üzenetére
E46 110kw 5-ös automatával csináltam bc szerint 3.7-t simán tempomat 90-el, ami valahol 4.5 körül volt a valóságban. Kézi 6-ossal ez simán lehúzható 4-re szerintem. Ha normálisan közlekedik valaki vele, akkor a 6L a realitás valóban.
Nekem olyan 6-6.5 között ingázott a bc átlag ami reálisan 6.5-7 volt. Viszont kapott várost, 90-et és 200-as német pályát is bőven.
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #45911 üzenetére
Dízelről beszélgetünk. Édes mindegy, hogy V6 vagy sor6. Ha 5 vagy több henger van, akkor már normálisabb hangja és rezgései vannak.
Ha a hang a fontos, akkor 5+ henger, de benzinnel etetve mindenképpen.
-
Xero
nagyúr
válasz szimi57 #45922 üzenetére
Valoban hulye vagyok, most neztem ra, hogy konfiguratorban meg nincs is.
Paromat akarom meggyozni egyrol, de köti az ebet a karohoz, hogy Neki egy E46 cabrio vagy coupe kell valami elborult foliazassal. Mondjuk nem lenne ellenemre, de kevesbe lenne racionalis, plusz lepten-nyomon albannak neznek.
-
Xero
nagyúr
válasz CharlieDrop #45928 üzenetére
Svájc. Itt minden ami nem legújabb BMW, az albán.
(#45929) SeniorTill: Jelen állás szerint candyred fólia lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Czimby #45962 üzenetére
Kevesebbet futnak, többet költenek rájuk, jobban felszereltek, de drágábbak.
Itt érdemes nézelődni. -
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #45977 üzenetére
Az E46-nál picit kevesebb olajjal és hidegen kevés gázzal indulva és hirtelen elvéve ütött egyet. Ha nagyobb gázt kapott semmi baja nem volt. Kb 1 percig csinálta nagy hidegben. Ugyan így limp-be dobta magát emelkedőn 4-ből 3-ba visszaváltásnál. Teljes mosással, teli töltettel semmi baja nem volt.
10 perc az röhejesen sok.
(#45984) Ck.: Nem nagy kaland, ha jó vagy abban amit csinálsz és az keresett, jövedelmező üzletág. Vagy elég egy nagy bevételt termelő vállalkozás, ahol kevés a költség és generálni kell. Lízingelsz pár komolyabb autót és megy szépen le az adóalap. Volt ismerősöm szomszédja, aki mindenféle tréningekkel, esemény szervezéssel foglalkozott. Nem nagyon keletkezett költsége, így 1-2 évente cserélte az autókat a családban.
De elég ha elmész Telkibe. Tele van relatív nagy halakkal. Mindennapos a Porsche, Lambo, Ferrari és egyéb 50+-os autó. A kedvencem kb 10 éve a kisboltnál a távol keleti 150 magas hölgy és a kisgyereke volt a fekete Murcielagoval. Alig bírt beszállni és alig bírt kiállni, de Lamboval megy a boltba azért is.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Chris0321 #46099 üzenetére
Na most legyünk reálisak. Éppen előzött.
Én általában 90-nél, ha a forgalom engedi 100-110 körül megyek fixen Mo-on. Viszont ha előzni kell, akkor nyilván megnyomja az ember, így csökkentve a szemből érkező forgalom okozta galibát. 100-ról nem nagy kaland a mai autókkal egy szempillantás alatt 130 fölött lenni.
Szóval én ezt az esetet nettó szívásnak tartom.Egyébként legjobb barátunk a waze. A hasonló mérések 80%-a megúszható vele.
(#46102) Ck. : Legjobb emlékeim szerint az az út békében megy tovább. Csak jobbra balra lehet fordulni, talán még kanyarodó sávok is vannak. Ja és amin haladnak az a magasabb rendű út, tehát elsőbbség sincsen.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Nézd. Én úgy vagyok vele, hogy ezen korlátok nagy része a kb 50 évvel ezelőtti műszaki színvonalat veszi alapul. Volt is talán egy topgear rész, ahol megnézték a féktávokat valami aktuális top autóval. A sebességhatár duplájáról is tudta az előírtakat. Természetesen a forgalomban résztvevő autók száma megsokszorozódott, de akkor is. Magyarországon nagyon sok a logikátlan, értelmetlen korlátozás. Németországban pl ha ki van dobva a 60-as tábla egy 2 sávoson, ott teljesen biztos vagyok benne, hogy okkal teszik ki.
Én úgy vagyok vele, hogy kis településeken, városban betartom amit kell, max minimális ráhagyás, viszont városon kívül az objektív határa alatt megyek picivel. A 15 éves vezetői pályafutásom alatt így 1 alkalommal kaptam egy 30e-s csekket.
A példád pedig megint jó. Sajnos az a magyar példa, hogy kibasszák a 60-as táblát, de munkás egy darab nincsen se közel se távol. Az ember pedig rohadjon meg ott ahol van.
Egyébként ha éppen egy Miskolc-Zurich runt csinálok és 60-al mennél előttem egy ilyen szakaszon, akkor én is másznék a seggedbe bevallom ez van.
-
Xero
nagyúr
Es ha en azert kesek le egy komoly targyalast mert kint hagytak egy 60-as szakaszt, de Te onkentes rendort jatszol. Te fogod kifizetni a bukott a bukott szerzodes ellenerteket?
Ne ertsd felre engem nem zavar ha olyan helyen van ahol biztonsagban meg tudlak elozni. Sot igazan palyan sem zavar, ha nem 50m-el elottem ugranak ki. Bekeben megvarom.
En az onkentes rendorseget nem szeretem, akik feleslegesen tartanak fel oktato celzattal.Teljesen megertem hogy nem jatszol a munkaddal, de maseval sem szep dolog.
-
Xero
nagyúr
Na látod az embereket pont ennyire nem erdekli, hogy Te ket gyorshajtasert bukod a munkadat.
De zarjuk rovidre: Mindenki ugy megy Ahogy akar es tud ameddig azzal mast nem sodor veszelybe. Meg egyszer semmi gond azzal, hogy betartasz mindent. Megertem, megelhetes.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz chess001 #46197 üzenetére
Egy modernebb igen, de egy GM 5-ös nem biztosan. Ettől függetlenül szerintem teljesen rendben van. Ha kell puhán pakolgat, S-ben pedig egészen szépen reagál kickdownnál főleg.
Viszont ez volt az a korszak ahol még simán gyorsabb volt a kézi ez nem kérdés. Mondjuk lehet én öregedtem meg, de többet ér a kényelem, mint az a fél mp.
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #46534 üzenetére
Na most a baráti társaságom 80%-a autóiparban dolgozik mérnökként és onnan fölfelé 10 éve lassan, szóval hallottam már ezt-azt.
Ott indul a dolog, hogy brutál szabályozások vannak ha valaki tier 1-es beszállító akar lenni. Viszont ha közvetett beszállító, akkor is nagyítóval néznek a seggébe. Pl a webasto.
Olyan nincsen, hogy nem teljesítik a normákat, vagy a szerelő sorról sok autó szar alkatrésszel jön le, mert elbúcsúzhatnak attól a megrendelőtől.
-
Xero
nagyúr
válasz Newlachka #46549 üzenetére
Haverom vezet tobb projectet, Mercedes, Man es Scania hocserelokhoz aszem. Na most olyan forrasztassal es milliardos kemencekkel dolgoznak, hogy nem nagyon van alternativa. Amikor szart gyartottak es a fele huto elfosta magat beszereleskor a Mercedes megis majdnem kidobta oket es brutal auditot na meg persze margin cutot dobott a nyakukba.
-
Xero
nagyúr
válasz lali81 #48275 üzenetére
Pont most szerveződik egy időre a hazaköltözés sajna... Katasztrófa milyen ingatlan árak vannak tényleg. Bérelni egy normális lakást 200 alatt nehézkes. Ha pedig venne az ember, az áldott jó piac (és a csok) úgy feltolta az árakat, hogy inkább hagyom a fenébe.
Szembejött velem a lakás amit 2015-ben béreltem. Akkor eladásra kínálta a tulaj 25 fölött egy kicsivel. Most 47-t kértek érte. Röhej... Egy 2 szobás lakás egy garázzsal egy 5 lakásos házban kint a picsában, szintén zugló kertváros.
-
Xero
nagyúr
válasz KAMELOT #48293 üzenetére
Ahogy fentebb is írtam megyünk majd haza nagyszülőt támogatni 1-2 évre. Én is szépen előszedem majd az E46-t a garázsból és költeni fogok rá pedig csak 20d. Az ára felét rá kell locsolni kopó-fogyó motyókra (lehet kevesebb is ha úgy van Ezredes ) de tökéletes erre az időre. Asszony úgyis most csinálja a jogosítványt, szóval akár később neki is jó lehet.
Vehetnék valami újabbat azonnal otthon? Lehet. Arra is költeni kellene? Tuti. Lehet hogy több akna van benne? Ez is lehet. Itt inkább az a lényeg, hogy az autó azt nyújtsa amit éppen igényelsz és azt stabilan, meghibásodás nélkül produkálja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Milyen videókártyát?
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Háztartási gépek
- Diablo IV
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- BestBuy topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen