Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz Ck. #46110 üzenetére

    Nézd. Én úgy vagyok vele, hogy ezen korlátok nagy része a kb 50 évvel ezelőtti műszaki színvonalat veszi alapul. Volt is talán egy topgear rész, ahol megnézték a féktávokat valami aktuális top autóval. A sebességhatár duplájáról is tudta az előírtakat. Természetesen a forgalomban résztvevő autók száma megsokszorozódott, de akkor is. Magyarországon nagyon sok a logikátlan, értelmetlen korlátozás. Németországban pl ha ki van dobva a 60-as tábla egy 2 sávoson, ott teljesen biztos vagyok benne, hogy okkal teszik ki.

    Én úgy vagyok vele, hogy kis településeken, városban betartom amit kell, max minimális ráhagyás, viszont városon kívül az objektív határa alatt megyek picivel. A 15 éves vezetői pályafutásom alatt így 1 alkalommal kaptam egy 30e-s csekket.

    A példád pedig megint jó. Sajnos az a magyar példa, hogy kibasszák a 60-as táblát, de munkás egy darab nincsen se közel se távol. Az ember pedig rohadjon meg ott ahol van.

    Egyébként ha éppen egy Miskolc-Zurich runt csinálok és 60-al mennél előttem egy ilyen szakaszon, akkor én is másznék a seggedbe bevallom ez van.

Új hozzászólás Aktív témák