-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz Anubris #46095 üzenetére
Nem ismerem ezt az utat, de a tábla alapján azt feltételezem, hogy 300 méter múlva az útnak vége lesz, onnan csak vagy balra vagy jobbra, elsőbbségadás mellet. De Te még mindig 130-al, illetve picivel felette mész. Ha hirtelen feltorlódik néhány autó a kereszteződésben, hogy állsz meg biztonságosan?
Lehet én vagyok a punci, de ilyenkor már bőven elkezdek lassítani.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Chris0321 #46099 üzenetére
Na most legyünk reálisak. Éppen előzött.
Én általában 90-nél, ha a forgalom engedi 100-110 körül megyek fixen Mo-on. Viszont ha előzni kell, akkor nyilván megnyomja az ember, így csökkentve a szemből érkező forgalom okozta galibát. 100-ról nem nagy kaland a mai autókkal egy szempillantás alatt 130 fölött lenni.
Szóval én ezt az esetet nettó szívásnak tartom.Egyébként legjobb barátunk a waze. A hasonló mérések 80%-a megúszható vele.
(#46102) Ck. : Legjobb emlékeim szerint az az út békében megy tovább. Csak jobbra balra lehet fordulni, talán még kanyarodó sávok is vannak. Ja és amin haladnak az a magasabb rendű út, tehát elsőbbség sincsen.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
Egy kb. derékszögű beláthatatlan kanyar előtt igaz nem igazán van táblázva. (rákerestem a gps kordináták alapján). Van előtte egy beálló ahol az útdíjellenörző furgon szokott parkolni gondolom onnan mértek. Én is át szoktam lépni előzéskor a sebességkorlátozást mert nem egyszer kénytelen vagyok, hogy tudjak előzni (a 4-esen elég nagy forgalom szokott lenni) de nem ilyen helyeken ahol korlátozott a kanyarba való belátás plusz ki tudja előtte mennyivel ment.
szerk. Plusz nem messze előtte egy körforgalom van így eléggé oda kellett neki lépnie.[ Szerkesztve ]
-
Anubris
őstag
válasz lali81 #46105 üzenetére
Félreértések elkerülése végett, én egy szóval nem írtam, hogy fel vagyok háborodva a büntetésen, teljes mértékben jogos, csak persze az ember sosem örül az ilyennek, ahogy a parkolási bírságnak sem.
14 éve van jogsim, ez az első büntim.
Amúgy 45k volt, ahogy néztem a kalkulátort 135-től lett volna 60k.
Pontozás nem tudom még van-e? Mert 4 pontot írt a kalkulátor rá.Az út belátható volt, előttem egy régi toyota celica kb 180al előzte meg azt a kocsit amit aztán én is.
Egy ilyen autó mellett elhaladtam aznap, de nem tudom, hogy pont akkor volt-e, őszíntén szólva semmilyen autóra nem emlékszem ott parkolni. Simán lehet, hogy nem figyeltem.
Amúgy az M86-os út az ami nagyon idegesítő, hogy 110-el lehet menni, közben meg senki sincs rajta, két sávos, kamion sem jár ott, mindenki legalább 140-150-el hajt rajta végig, de sok híd van és sokszor mérnek.
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Szereztem egy M54B22-es motorhoz való lambda szondát.És a helyzet az, hogy hengerek mellett lévő, 1-2-3 hengerhez kapcsolódó szonda kábele 320mm, amit pedig szereztem, az jóval hosszabb. Állítólag azért, mert jobb kormányos autóból lett kiszedve. Ez lehetséges? Illetve ez a hosszabb kábeles(kb 40-50cm-es) jó lehet a jelenlegi helyére? Rendes értékeket fog mutatni?
[ Szerkesztve ]
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Ck.
addikt
Akkor sem értem miért kell többel menni, mint a megengedett. 90 helyett 130 az nem pech vagy szívás, akárhogy magyarázod. Miért akarja mindenki felülbírálni a sebesség korlátot?
Engem autópályán is ledudálnak még a kamionok is, ha útépítés miatt a 60-as táblánál 60-al is megyek. Valószínű én vagyok az egyetlen, de nem érdekel.
Mindig odafigyeltem erre, de amióta más kategóriám is van, azóta különösen. Elég 2 gyorshajtás és pápá meló. De előtte sem voltam ezzel másképp.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Nézd. Én úgy vagyok vele, hogy ezen korlátok nagy része a kb 50 évvel ezelőtti műszaki színvonalat veszi alapul. Volt is talán egy topgear rész, ahol megnézték a féktávokat valami aktuális top autóval. A sebességhatár duplájáról is tudta az előírtakat. Természetesen a forgalomban résztvevő autók száma megsokszorozódott, de akkor is. Magyarországon nagyon sok a logikátlan, értelmetlen korlátozás. Németországban pl ha ki van dobva a 60-as tábla egy 2 sávoson, ott teljesen biztos vagyok benne, hogy okkal teszik ki.
Én úgy vagyok vele, hogy kis településeken, városban betartom amit kell, max minimális ráhagyás, viszont városon kívül az objektív határa alatt megyek picivel. A 15 éves vezetői pályafutásom alatt így 1 alkalommal kaptam egy 30e-s csekket.
A példád pedig megint jó. Sajnos az a magyar példa, hogy kibasszák a 60-as táblát, de munkás egy darab nincsen se közel se távol. Az ember pedig rohadjon meg ott ahol van.
Egyébként ha éppen egy Miskolc-Zurich runt csinálok és 60-al mennél előttem egy ilyen szakaszon, akkor én is másznék a seggedbe bevallom ez van.
-
aszti75
senior tag
válasz H.Ezredes #46094 üzenetére
525 TDS, 95-ös évjárat.Lehet rosszul fogalmaztam az első hsz-emben.Ha kihuzatom kb 2000-es fordulatig vagy fölé,majd benyomom a kuplungot a váltáshoz akkor olyan érzés mintha a fara megcsúszna kicsit.Tehát meginog a kocsi.
Természetesen megnézetem,de hogy képbe legyek,azért érdeklődöm itt.Hátha volt valakinek hasonló és tapasztalatból tud mondani valamit.Nem szeretném,ha a környékbeli szakik átb@sznának,mert sajnos felénk előszeretettel lehúzzák a tulajt -
FIREBLADE78
addikt
Amúgy tényleg kapunk pontot,ha jön a csekk? Akkor 2x kaptam eddig Mind2x 30k volt a bünti.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
De inkább a difi mászott el. Veszélyes igy gurulgatni.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
válasz FIREBLADE78 #46114 üzenetére
Nem hiszem. Honnan tudjak ki vezetett?
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #46114 üzenetére
Kapsz, ha két 30.000-est kaptál akkor eddig 8 pontod van. Egyébként 3 év után elévül.
-
Ck.
addikt
válasz Hikvision #46117 üzenetére
Nehogymár én miattam legyen baleset mert betartom a sebességhatárokat és szabályosan közlekedek.
Kicsit fordítva üljük meg a lovat, nemde?!
Véletlen se amiatt aki az ember seggébe mászva veszélyezteti a másikat és tolja.
Én nem fogom egy ilyen tetűláda miatt sem kockáztatni a munkámat. Ugyanis a személyautós gyorshajtási büntetés a teljes jogosítványom és annak valamennyi egyéb kategóriáját is érinti.
Arról nem is beszélve, hogy nagyon sok civil rendőrautó is van, ott pedig végképp igaz, hogy a 30 az 30, az 50 az 50, a 90 pedig 90, stb. A forgalom ritmusa egyetlenegy sünt sem érdekel.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Pécsről jött egy E65 730D persze autómentővel hozattuk fel. Ott a helyi dízel szerviz átnézte az autót és adott rá egy árajánlatot. A burkolatot levették és szóltak,hogy egy csavar nincs bent a hengerfejben de semmi gond ők így kiengedték utcára lábon..... Persze ömlött ki az olaj illetve a hűtővíz is folyt a vízpumpánál főtengely szíjtárcsa is épp leszakadás előtt áll de semmi baj jó az úgy maximum elugrik a vezérlés vagy lefogazza de előbb utóbb tönkremegy.... Kicsit ledöbbentünk,hogy a láncvezető tartó csap teljesen ki volt csavarva ki is volt félig hullva és ezzel így kiengedik az utcára illetve úgy,hogy a vízpumpa is kb le van szakadva és ezzel így mehet....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Xero
nagyúr
Es ha en azert kesek le egy komoly targyalast mert kint hagytak egy 60-as szakaszt, de Te onkentes rendort jatszol. Te fogod kifizetni a bukott a bukott szerzodes ellenerteket?
Ne ertsd felre engem nem zavar ha olyan helyen van ahol biztonsagban meg tudlak elozni. Sot igazan palyan sem zavar, ha nem 50m-el elottem ugranak ki. Bekeben megvarom.
En az onkentes rendorseget nem szeretem, akik feleslegesen tartanak fel oktato celzattal.Teljesen megertem hogy nem jatszol a munkaddal, de maseval sem szep dolog.
-
Chris0321
addikt
TOTALCAR ERŐMÉRŐ: BMW 524 TD E34 – 1990.
Xero: Mondjuk el kell indulni időben és nem az úton kell száguldozni. Engem nem zavar ha szabályosan megyek és beáll valalki mögém és villog mert neki gyorsabb autója van akkor így járt. Jelenleg egy 2107-es Ladám van, nem egyszer ha elkezdenék valamit előzni azt veszem észre, hogy a mögöttem lévő már kivágott és előz hiába teszem ki az indexet előre.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Marhára nem érdekel ki mit késik le, az pedig hogy miattam az már egyenesen kész röhej.
Ha valami annyira fontos, akkor bele kell kakulálni egy esetleges késést és időben elindulni b@sszameg.
Nehogymár én legyek a hibás a Te üzleted meghiúsulásáért, csak mert szabályosan közlekedek. Okold a közútkezelőt.
Senkinek nem tiszta eldönteni és felülbírálni, hogy egy tábla okkal vagy ok nélkül van-e kint.
Azt meg, hogy a szabályosan haladni akarót valaki gyorshajtásba kényszeríti, minimum egy jogsi elvétellel kellene jutalmazni.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
Na látod az embereket pont ennyire nem erdekli, hogy Te ket gyorshajtasert bukod a munkadat.
De zarjuk rovidre: Mindenki ugy megy Ahogy akar es tud ameddig azzal mast nem sodor veszelybe. Meg egyszer semmi gond azzal, hogy betartasz mindent. Megertem, megelhetes.
[ Szerkesztve ]
-
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Klima alkatrész cserénél a tömitéseket mivel érdemes bekenni? Szilikon , vagy motorolaj, esetleg zsir?
Köszi a tippet
-
chess001
aktív tag
Nekem durvább volt ma. Előztem (tök szabályosan) 2 személyautót és a szembejövőnek valószínűleg nem tetszett, pedig 500+mre volt kb, 2x kényelmesen belefért az előzés-, fénykürtözött rám én persze vissza, erre rámhúzta a kormányt, úgy hogy átjött a sávomba index nélkül!!!! amikor már én visszasoroltam és odaért elém.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz STC Speed #46131 üzenetére
Nem tudom pontosan, milyen anyagból van a tömítés, de olajálló dolgok jellemzően nem szilikongumiból készülnek, a sima gumi esetén pedig ismert, hogy általában kikeményedik a felület, ha szilikont kap. Szervizben mondjuk ott lenne a PAG olaj egy az egyben... Kompresszor olajok és némelyik hajtóműolaj hasonló bázisú, fékfolyadék is igazából, de az agresszívabb anyag talán.
-
aszti75
senior tag
válasz szimi57 #46116 üzenetére
Ma megnézettem.Kiderült,hogy valamelyik nagy tudású szaki,aki éppen a bal hátsó futóművön mókolt(mert ez az)szilentet cserélhetett,gondolom.Na szóval az isten barma nem húzta meg a csavart és a szilentet befogó csavar háromnegyede lógott mint egy f*sz a levegőben,majd a tulaj tudta nélkül így használta,ami azt eredményezte,hogy a csavar furatot kirágta a szabadon mozgó csavar a terheléstől.Most hegeszteni kell a kirágott lyukat,majd új szilent és minden rendben vele.Csak az a gáz,hogy amit hegeszteni kell az aluminium.
Nem tudom,hogy érthető-e amit írtam.Nem vagyok szaki -
STC Speed
őstag
válasz molnarpeter #46134 üzenetére
Lehet akkor sima motorolaj is jó nem?
Kompresszor olaj lenne a legjobb. -
aszti75
senior tag
válasz szimi57 #46137 üzenetére
Hát nem volt nehéz észre venni.Szaki azt mondta,hogy szerencse,hogy nem fordult ki a helyéről.Most vissza nyomta a csavart a helyére és az anyát is vissza tette,majd meghúzta.Egyenlore nem tudja be hegeszteni a kirágott lyukat,mert nincs nála a hegesztő gép amivel aluminiumot tud hegeszteni.Azt mondta,hasznalhatom így is,biztonságos,de ésszel.Nincs rugatás,drift,stb.Mondtam neki,hogy 3 gyerekkel meg az asszonnyal nem az a fajta vagyok,aki driftelget meg rugatja neki.Soha nem vezettem ilyen módon.Én tartom azt az elvet,hogy ha valahova elindulunk,oda is érjünk biztonságban.Átlagba 90-100-as tempót tartok.Az utak minősége itt nálunk amúgy sem enged meg nagyobb sebességet biztonságosan.Sőt,sok helyen 60-40 km/h korlatozasok vannak az utak allapota miatt.Mondjuk szégyen,de ez van.
-
Seelaard
tag
Sziasztok, egy kis segítséget kérek. Autóvásárlás előtt vagyok, csak nem tudom, hogy melyik típusnak megbízhatóbb a motorja. Van esetleg tapasztalat róla?
Ezekről lenne szó:
[link]Szilárd
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #46144 üzenetére
Alapjaiban mindegyik BMW gyártmány, de a régebbi N52B30, a másik meg N53B30...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
aszti75
senior tag
Egy kis segítség kellene,ha valaki tud infóval szolgálni,ne tartsa magába
Tegnap délutan benéztem a motorháztető alá.Mivel most vettem az 525 TDS E39-et,jobban átnéztem.
Az EGR-ről a szívó cső le volt esve(gondoltam én)ezt vissza is nyomtam rá.Most reggel indítok,pöcc-röff,majd kb fél perc után le is állt.Gondolom,hogy akkor szándékosan volt lehúzva.Lehúztam én is és most megint jó az autó.Ketyeg rendesen.
Mire számítsak,mi nem jó,az EGR,részecske szűrő,légtömeg mérő?Mitől van ez?
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- További aktív témák...
- 3D nyomtatott versenypályák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen