-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimi57
őstag
A hütő témához annyit hozzátennék, hogy még egy tisztitott hütő is elengedheti a hütővizet. Nem akkor amikor gurul a vas, hanem akkor, amikor leáll. Ilyenkor egy 105 fokos termosztátnál mivel nincs légmozgás, sem keringtetés a nyári kánikulában szépen felmegy a hőfok akár 110 fok felé, ha előtte jól meg volt hajtva akár 120 fokra is, és itt a nyomás már 2 bár! Enyhébb esetben valahol elszökik egy kis folyadék, ezt van, hogy észre sem vesszük, csak akkor amikor előbb-utóbb jelez a szintjelző. Erősen gondolkodom egy max. 95 fokos termosztátban.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #45405 üzenetére
Ezt nem latod, mert a klimahuto, valtohuto ott van elotte. Ez a leghatso kazetta, szet kell bontani az elejet eleg csunyan, hogy hozzaferhess.
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #45405 üzenetére
Ejnye-bejnye, nem szép dolog nem betartani a gyári előírást...
A C-mobilnál nem vágtak egy “emmegmitakaritttízezerkiléternél” fejet?[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Mivel városban járok 85%-ban így a masina jelezte magától a cserét. Így nem vágtak ki. Mielőtt még nem jelezte,akkor rákérdeztem és a hapsi közölte,hogy semmi probléma,megcsináljuk, kb 70k az ára (most mondtam vmit,nem rémlik a pontos összeg)
Apropó! Közel fél év után úgy nézki lesz vmi az ügyemből,amikor pesten nekem jött a részeg kurva. Elvileg ma küldik a határozatot és majd vihetem végre javítani. Szerintetek egyúttal a hűtőkazit is kitakaríttassam? Ha egyálatalán megcsinálják. Tartok tőle,hogy nagyon betartják a protokolt. Ha már fizet a bizti,akkor fizessen is az anyjuk picsáját![ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
MPowerPH
félisten
válasz FIREBLADE78 #45408 üzenetére
Pont arra a kepre. Ezt nem latod, mert elotte meg van mas huto is. Ez mindig meglepi, ezert nem is nez ra senki. Ertelemszeruen ha az ember latja, hogy ilyen koszos ott, akkor kitakaritja. Ezt Te magad nem tudod megcsinalni csupan magasnyomasuval.
Don't Tread On Me
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #45410 üzenetére
Na, ez meglepően pozitív, hogy használattól függően akár már 10 ezer km-nél jelez.
Nincs is akkor probléma a gyári előírásokkal.Lemosták amúgy? Én a két ünnep között mentem, elég szép összeget hagytam ott olaj -és szűrő cserékre, időpontra mentem és így is 3 és fél órát vártam a fotelben, az egészet pedig megkoronázta, hogy ugyanolyan mocskosan, kívül-belül retkesen kaptam vissza, ahogy hoztam. Picit sz@rul esett, eddig 2-ből 2x nem takarították ki.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Baszták,össze vissza állítgatták a "székem" és a beállított pozíciók is elvesztek (dehogyafaszomba). Kva anyáztam is míg el nem indultam,10 percig baszakodtam beállítással. Viszont amikor vittem festetni,akkor lemosva kaptam,de hát mocskosan nem is fognak festeni Külső mosást nagyjából csinálhatnának,belsőt még megértem,hogy nem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ck.
addikt
válasz szőröscica #45415 üzenetére
2 órára mondták a szervizt, abból lett 3 és fél óra, nem is szóltam egy szót se, gondoltam biztos lepucolták...a f@szt.
Amúgy meg direkt nem mostam le szerviz előtt, gondoltam majd úgyis megcsinálják. Legközelebb nem várom meg helyben, hátha akkor máshogy alakul, de akkor meg nem lesz ingyé' kv. -
kenguru99
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #45412 üzenetére
Ki kell venni a hűtőket, máshogy nem férsz normálisan hozzá. A magasnyomású mosóval meg szépen el lehet görbítgetni a hűtők apró lamelláit. És jó eséllyel a dzsuva egy része bent fog maradni.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #45418 üzenetére
A Nissannal anno ugy mukodott, hogy minden muvelethez meg volt hatarozva a gyari eloirasok szerint a szukses idotartam. Ennel tobbet akkor sem szamithattak fel, ha egy berohadt csavar miatt fel napot szivtak.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #45405 üzenetére
Ácsi !!! Megint egy félrevezetés !!! Rohadtul nem azért jelzett az autó mert érzékelte,hogy 10 ezernél nem jó az olaj hanem azért mert 30E Km / 24 Hónap .... Mivel a te autód gyártása: Production Date 2016-08-31 Így letelt a 2 év..... Másik a mikroszűrő az nem levegőszűrő hanem a pollenszűrő... Neked ezeket cserélték ki nem a levegőszűrőt....
Teljesen le van burkolva a hűtőkazetta.... Nem fogod látni,hogy milyen.... Plusz a vízhűtő előtt van a klímahűtő.... Ha te menetiránynak megfelelően a motor felé akarod kitisztítani csak szétbaszod és jobban belemegy a retek.... Visszafelé kell kimosni és ehhez ki kell venni a hűtőt + a hűtők között még szokott lenni elég retek.... Nagyobb problémát tudsz okozni ha nem megfelelően vannak takarítva az alumínium hűtők....
És egyébként ezek miatt mondom azt,hogy nem elég egy ilyen autónak,hogy van egy tulajdonosa ahhoz kell olyan szerelő aki megfelelően karbantartja és GAZDÁJA is. Egyszerűen 3-4-5 év után ki kellene venni a hűtőt kitakarítani mindent ahogy a dízelnél a szívósort is kellene takarítani benzinesen a kokszosodást olajat rendesen cserélni stb stb... De amíg sokan azt se tudják mit cserélnek ki az autóikban és szarnak arra,hogy 10 ezrenként az olaj szűrőkkel le legyen cserélve addig elég nehéz... És persze jön az,hogy szar az autóóóóóóó Csak amikor ilyen hűtővel megy szarrákokszolódott szívósorral gyári olajcserékkel és szűrőcserékkel addig le is fognak fingani az autók fognak melegedni is és lesz is baj gazdagon.... Azt kell megérteni,hogy egy autót nem elég csak olajcserére bevinni igen is vannak járulékos takarítások / tisztítások / folyadékok cseréje / karbantartások amik elengedhetetlenek ahhoz,hogy megfelelően működjön egy autó.... De amíg ezek a feltételek nem adottak nem kell csodálkozni,hogy a szarrákokszolódott EGR hűtő eldurran úgy,hogy a hűtő hatásfoka is brutálisan leromlik és melegedik az autó minden baja van csak mindenki szarik mindenre csak károgni tud
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45421 üzenetére
Lehet tenykeg az a megoldas, hogy ha van egy zsir uj autod, elso korben kiszeded belole az EGR -t. Akkor legalabb nem mergezi magat, nem lesz belul sem olyan koszos. Persze ki az, aki ezt be meri vallalni....
A hutore visszaterve, ugye en is panaszkodtam neked, hogy melegszik az olaj, ha nyomom. Ido nem volt, hogy elvigyem hozzad, de baratommal (sufniszerelo) szetrobbantottuk az elejet egy leiras alapjan, ki is szedtuk a hutot, meg az intercoolert is. Tenyleg piszkos volt, na nem ennyire, ahogy a kepen.... Kivulrol meg tisztanak nezett ki a klimahuton keresztul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #45422 üzenetére
Igazából ha akarod benne lehet hagyni az EGR-t ha valaki ragaszkodik hozzá nem kell kivenni egyszerűen ki kell takarítani a szívórendszert adott időközönként ahogy a hűtőkazettákat ~100E Km után illene takarítani mindent nagyon max 150.... Amikor elve romlik a hűtés hatásfoka mert retkes a hűtő és nyár van melegszik szépen el az egész és a nagy hőtől el tud durranni/repedni az EGR meg nagy kokszlerakódástól.... Ha kivan takarítva minden nem lesz baj nem is melegedne el... Ez a belső részére vonatkozik hátul a lekerülő cső sajnos az el tud repedni simán így a legbiztosabb ha kivan írva szoftveresen. Persze ez a problémás EGR hűtőnél van. Kivenni én nem venném ki elég ha csak szoftveresen zárva van a szelep így az EGR felé semmi nem megy... Fizikálisan a helyén van és bármikor vissza lehet írni. A te melegedésednél meg emlékszel akkor is azt mondtam neked,hogy nagyon valószínű retkes a hűtő azért melegszik de látnom kellene az autót.... És a te autódba nem is volt sok Km.... Képzeld amiben 150-200-250-300E Km van vagy nem 3-4 éves hanem 4-5-6-7-8 de az se mindegy hol közlekedsz vele.... Ráadásul minél modernebb az autó annál komolyabb / nagyobb hűtők vannak rajta annál nagyobb a hőtermelése is... Benzineseken nem véletlen vannak mindenféle kiegészítő hűtők mert nem bírják visszahűteni a motort + ami nem elektromos ott szervóolaj hűtő váltóolaj hűtő klímahűtő vízhűtő benzinesnél még kiegészítő vízhűtő kiegészítő vízhűtő vízhűtéses intercooler...... Dízelnél regenerációnál magasabb égési hőmérséklet van nem megfelelő hűtéssel elmelegszik minden... A gázolajos motorolajról ne is beszéljünk... A benzines autók még érzékenyebbek.És akkor a hugy olajok ilyenkor abszolút nem az ember barátai.... Az emberek 99% nem látja át mi mit okoz miért vannak a problémák... Egyre nagyobbak az autók egyre nehezebbek ( most az újak könnyebbek lettek ) Egyre komplikáltabb motorokkal befecskendezéssel utókezeléssel hűtéssel egyre több hűtő jelenik meg és ezek igénylik azt,hogy foglalkozva legyen velük.... Ha nem teszed meg probléma lesz belőle...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
válasz FIREBLADE78 #45425 üzenetére
Ja ott van,h 3-4 év
Ezredes : Ha sok szabadidőd van és kedved, leírhatnád az összefoglalóban,hogy adott km/év után mit kell cserélni dízel és benzines kocsin.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Lobeu
csendes tag
válasz H.Ezredes #45424 üzenetére
Ezredes!
Van hozzád egy érdekes kérdésem, hátha tudod mi lehet a probléma. 2009 E61 525d M57TU2D30, kétzónás automata klimapanellal. A jelenség az, hogy alapvetően felhúzom max hőmérsékletre a tekerőket, és nem fúj meleget. Tehát az esetek 90%-ban akármit csinálok vele, langyos levegőt fúj. Ha autora teszem, ha én állitom hogy mit-hogy fújjon(természetesen a menüből a meleg levegőt állitom, hogy azt fújja az arcomba), bármit csinálok, maximum langyos levegőt fúj. Ha bekapcsolom a klimát, ha nem, mindegy, nem fúj meleg levegőt.
Akár pályázásnál is, ahol megengedett sebességhatár fölött megyek jóval, akárhány órája járó motorral, dugóba, bárhol.
Az esetek 10%-ban viszont normálisan működik és 15 perc alatt elviselhetetlen meleget csinál az utastérbe.Mi lehet a baja neki?
Hiba nincs, tárolóban sincs eltárolt hiba, most volt levegő és pollenszűrő csere, ki lettek takaritva a pollenszűrő házak is, nem is büdös a klima. Nyáron volt klima hűtő+kompresszor csere is.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
válasz szőröscica #45428 üzenetére
Hibátlan.
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #45424 üzenetére
Azt akartam irni. Persze, fizikailag butasag eltavolitani, ha csak siman le lehet software alatt kapcsolni.
Az a poen, hogy nem latszott a kosz kivulrol, mert a klimahuto szep tiszta volt. A mogott viszont olyan koszreteg... Mas a lamellazasa is a ket radinak, gondolom mashogy megy at a kosz is rajtuk. Egyebkent az intercoolerem annyira nem volt koszos, es olaj sem volt a csoveken belul. Ha tudnad, hanyan szenvednek ezzel F10 forumon. Mindenkinek melegedik az olaj, persze meg a hataron belul, igy nem jon figyelmeztetes sem.
Regen ez sem ilyen volt...Don't Tread On Me
-
Lobeu
csendes tag
válasz szőröscica #45430 üzenetére
Azt hol tudom megnézni, hogy azt mennyinek érzékeli?
Szélvédőfűtést meg ki kell próbáljam!
-
MPowerPH
félisten
-
Lobeu
csendes tag
válasz szőröscica #45433 üzenetére
Termosztátot úgy néztem, hogy a fedcompon beállitottam, hogy mutassa a vizhőfokot.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #45436 üzenetére
Jah, marmint a szellozessel. Azt hittem, E60- ban volt futheto szelvedo.
Don't Tread On Me
-
Lobeu
csendes tag
válasz szőröscica #45438 üzenetére
Jó barátom, aki az autóimat csinálja, leginkább VAG group javitással foglalkozik, ami tippje neki volt, azokat megnézegette, gépre rádugta, kitisztitott mindent, hátha, azt mondta, neki itt elfogyott az ötlete, ezzel BMW specifikus szervizt kéne meglátogatnom.
-
H.Ezredes
őstag
fűtéscsap , klímapanel , esetleg kisebb dugulás a radiátorban ezekre tudok így hirtelen látatlanba gondolni.
(#45431) BMW001
Nehéz kiszűrni igen mert nem látsz oda.... :/ Azért mondom,hogy ezek olyan karbantartások amit meg kell csinálni bizonyos időközönként és nem kell megvárni,hogy melegedési probléma legyen :/ Másik idővel ahogy öregednek a hűtők és koszolódnak hiába takarítod ki olyan 100%-is mint az új soha nem lesznek persze jó lesz és nem fog melegedni csak az új hűtő az új hűtő... F01-be szétporladnak a hűtők ( főleg benzines V8 motor ) és szerintem F10-be is lesznek ilyen problémák meg az összes többibe...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
Ezredes vmi atmeneti megoldas gyujtaskapcsolo, illetev kormanyzar hibara? Mert szopat! Mar vagy 5x nem tudtam elindulni mert megakadt a kulcs... kormanyzarat se tudtam ki oldani. Csere meg lehet csak 2 het mulva lesz. Akkor lesz szetbonta egy masik. Ideiglenesen vmi trukk? Jovo7-tol barmira kell az auto napi szinten (na nem mintha eddig nem)
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Gézengúz
addikt
Lehet tolni a lekérdezéseket.
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok! P1030 hibakód kinek mit mond?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest