-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #44901 üzenetére
Nekem a teslából tetszik a 3-as. Nagyon durva, hogy azt mondják, hogy sportosabb, mint az M2 Competion...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44903 üzenetére
Nem az autó értéke számít hanem a megtett Km és az addigi karbantartások..... Tehát elment az autó ~ 250E Km-t 0Ft az-az nulla forint ráköltéssel !!!!!!!!!! ( Mert semmi nem volt rajta még cserélve olajon és féken kívül !!!!!!!) Ezek után lett hozzányúlva de nem csak vezérlés lett cserélve azon kívül összes szűrő lengőkar lengéscsillapító porvédő váltóolaj diffiolaj fékolaj hűtővíz termosztát műanyag vízcsövek. Szívósor és járatok takarítása hűtők takarítása turbó felújítás. Ki lett cserélve DPF hőmérséklet szenzor is gőrgők feszítővel új szíj hardy szoftveres módosítást is kapott és ugye persze vezérlés kompletten mindennel összes csapággyal tömítésekkel stb stb.... Szóval nem "csak" vezérlés csere volt.... Ez így ~ 1,5M A kocsit pedig névre írva mindennel együtt 5,4M-ba vette tehát ~7M-ba állt meg úgy,hogy le volt szervizelve. És 0 hibával a hibatárolóban.
(#44904) Vincsaba
Küld el nyugodtan rá tudok nézni de,hogy a visszahívásban érintett-e azt nem én fogom eldönteni. Én csak tudom melyik az a fajta amivel biztosan van nyűg azt tudom ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #44905 üzenetére
Es ennek a kocsinak a piaci erteke meg mindig 5,4 millio forint. Szamit az erteke, hisz minel tobbet futott, annal olcsobb. Hiaba szervizeled le, amit rakoltottel, soha az eletben nem latod viszont.
De azert elgondolkodtato. F10- et csak akkor vegyel ekkora futassal, ha lesz kicsit tobb, mint 2 millad, amivel nem hibat haritasz el, hanem a 'kotelezo' dolgokat csereled.
Tehat az auto ertekenek a 37% -arol beszelunk.mod: egy F10 nem megy el 250k km -et nulla forint rakoltessel. Andersen meseiben igen, egyebkent meg segit az imadkozas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
blade01
újonc
válasz MPowerPH #44906 üzenetére
Aki személyautót vesz és azt nézi mennyit veszít (keres) rajta (magánemberként) az picit álomvilágban él.
Nézzük meg az I3-at (ha már BMW):
[link]
2016/5 évjárat 138.000Km. Garantáltan romlott az akku kapacitása és ami fájóbb, az a technikai avulás. Van már sokkal jobb belőle. Mindez ér "elvileg" 5.8 milliót. Ez mekkora veszteség? Pedig "semmi baja"Vagy ami alig futott az meg:
[link]
9.6 millió..23.000km-el.Ha tartósabb értékű autót szeretne valaki, akkor szerintem vegyenToyota hibridet.. Ne prémiumot..(meg ne újat)
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #44906 üzenetére
Hiába mondod... Nem volt semmi cserélve rajta... Minden GYÁRI volt én csavartam ki mindent először.... Nem Andersen... A képen is látszik milyen a motor meg minden ennyi Km után.... Évjáratot néztem az alkatrészekben minden a kocsi gyártási dátumának azonos volt.... Akkor ???? Nézd meg milyen F10-et kapsz 5,5M-ért.... Mondom névre írva mindennel volt 5,4M úgy,hogy kapott gyári felnin téli gumit.... Ez-az autó nem Tehát inkább úgy mondom nézd meg mit kapsz 5,2M Ft-ért... Ne egy kézi váltós szövet üléses kis navis PRE LCI-t nézz hanem 2014-től kezdve és LCI legyen. Ő menni akar vele. Amikor vette az értelmes felszereltségű LCI autók 7-8M Ft-tól kezdődtek amikben 150-200E Km volt.... És ugye azokhoz még hozzá se volt nyúlva... Ehhez képest 7M-ba lett egy LCI autója ami le lett szervizelve tisztességesen nem kell aggódni,hogy ledurran a turbó nem fog elmelegedni az autó nem fog kigyulladni a szívósor és az autó a felgyülemlett koksz miatt és az EGR hűtő se fog ledurrani róla... Rendben van a futómű a motor a váltó a hajtáslánc... Nem tudok annál többet mondani mint,hogy 0 hiba van az autóban jelenleg és igazából egy DPF hőmérséklet szenzorra panaszkodott vételnél is semmi más hiba nem is volt benne.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #44906 üzenetére
Igazabol itt az a kerdes, hogy megeri-e az illetonek, hogy 7 millioert legyen egy ilyen autoja vagy sem. Szerintem korrekt dolg Ezredestol, hogy leirja, hogy ezekre az autokra ennyit ra kell kolteni, mert kulonben meg fognak allni alattad.
Ezek utan mindenki merlegelhet, hogy kell-e neki ilyen vagy sem. Ha van ra love, akkor miert ne. De en mondjuk 7 millioert F10-et ugy vennek, hogy igazabol 20-ert is megtehetnem, csak nem akarnam benyelni az oriasi ertekvesztest. Mert ha csak egy 7 millios kocsit engedhetek meg magamnak, akkor tuti nem F10-ben gondolkodnek.
En is elkovettem ott egy hibat, hogy realisan egy 4-5 millios kocsit engedhettem volna meg magamnak, vettem egy E61-et 10 ezer euroert, beeboritottam masfel milliot, es az mar elegge fajt, mert nem ert veget ott a tortenet, hanem jottek volna meg szep nagy osszegek.
-
MPowerPH
félisten
válasz blade01 #44908 üzenetére
Auto soha nem jo befektetes. A BMW meg egyenlo penztemeto. Pluszban az F10 konkretan eladhatatlan a tuzesetek miatt.
Ha valakit erdekel, van egy elado F10 30D 4.5 millaert, asszem 2010 -es tan, 230k km -el. 1! eve nem tudjak eladni. De az elmondottak alapjan 2.5 millat felre is lehet tenni, hogy hasznalhato legyen. Az mar 7 millio. Annyiert az ertelmes ember nem lepukkant F10 -et vesz.
joamilestoné: Korrekt dolog, es nem az O hibaja, hogy a bmw ocskavasakat ad el.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz szőröscica #44910 üzenetére
Érdekes amikor én írogattam mennyit locsolok a kocsijaimra az általános autósban mindenki nekem esett h mekkora hülye vagyok...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
NyalokAA
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #44901 üzenetére
For "starting MSRP $56,995" listed at the top, we basically get Sensatec seats, 8.8" iDrive screen with no navigation, comfort access, base audio, the M-Sport goodies, and the garage door opener. Everything else appears optional.
sensatec ülésekkel , navi nélkül , alap zenével
kicsit borsos .. felextrázva lesz ez 21-22 misi is még , ha el is engednek pár milliót közel 20 misi 3-as bmw-ért sok Ennyiből már elég jó 1-2 éves fullos g30-at lehet venni.
Főleg jövő nyárra mikor már ténylegesen elérhető lesz a 340i halandók számára is.[ Szerkesztve ]
-
Teejay83
tag
Sziasztok
A képen látható bekarikázott cucc az mi lehet az akkumulátor mellett?
[kép]DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44914 üzenetére
Miért ??? Ez annyira általánosítás,hogy bármelyik autóra rá lehetne mondani. Ez a felesleges hangulatkeltés...
(#44917) BMW001
Ez annyira átlagos mint az összes többi márkánál... Érdekes módon ha le van cserélve mindig időben az olaj meg a szűrő a váltóban is az nagyon sokat számít az élettartamának. Pl 2012 F10 535XD ~ 330E Km és a váltó hibátlan osztómű hibátlan első diffi hibátlan..... Mindenhol cserélve is van az olaj persze...Most kellett cserélni 2 első féltengelyt mert most kezdett el kitekert kormányál kattogni... De 300E Km felett ne legyen már letérdelés mert ki kellett cserélni 2 féltengelyt.... Ne mondjuk már szarnak azt ami nem szar.... Arról mi a vélemény,hogy a 2,5M Ft-os Volvo XC90-en 1M Ft-ért csináltak váltót ??????? Vagy másik ügyfélnek az Opel Zafiran ami 1,5-2M Ft-ot ér 700K-ért csinálták csak a váltót??? És ezek CSAK VÁLTÓK semmi más egyéb költséget nem tartalmazzák... Ahogy beszélgetünk velük maguktól mondják mi mennyi a többi autóikra..... El kéne kezdeni sírni,hogy ~2M Ft-os kocsikra csak a váltót 700K / 1M . Ezek mind 1 éven belüli sztorik.Persze itt szó nincs arról,hogy szar lenne a váltó nem is értem miért kell megint valamibe direkt belekötni... De tudom ilyen nincs és ezek is kitalált dolgok mert más autóra nem kell költeni csak a BMW-re lehet sok pénzt elkölteni.... A váltó élettartama nagyban függ a felhasználás módjától illetve a karbantartásától. Ha tiporva van és nincs olaj cserélve ne legyen csoda ha letérdel. Egyébként a ZF váltók nem rosszak....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Teejay83
tag
-
-
Teejay83
tag
válasz Chris0321 #44925 üzenetére
igen gondozásmentes,lehet,hogy régebbi akkuhoz volt ez? egyébként az autó egy 2006/12 E91
DPS Hungary- szoftverrobot fejlesztés-online marketing támogatás-rendszerek bővítése,korszerűsítése-digitalizáció-IT biztonsági tanácsadás | www.onlineasszisztens.com | www.dpshungary.eu |
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #44923 üzenetére
A valto kerdese mas teszte, az automataknal ezt bele kell szamolni. (kiveve a Lexus, es most megint megkovetem magam, mert anno utanajaras nelkul pocskondiaztam, GS450h, 400k km -nel a valto makulatlan)
Egyebkent az automata ha mazlid van, akkor elmegy annyit, hogy a manualon 2x kell kuplungot es kettostomegut cserelni, mert akkor nem kerul a felujitas sem sokkal tobbe. De itt ugye meg mindig motorgeneralrol beszelgetunk akkora futas utan, ami utan egy regi Merci meg bejaratos.
En megertem, hogy veded ezeket, hisz BMW szerelo vagy. Jo szerelo vagy. Ismered is ezeket, magad is tudod, hogy nem bombabiztosak, hogy rengeteg problema van veluk. De ettol meg mindegyik egy vodor csavar, mar par evesen. Csodalatos autok(az 5er-tol, a 3-as es alatta szerintem borzalom), elmeny utazni bennuk, vezetni oket. De ezek luxus autok. Igazabol az ilyen csak annak valo, aki uj autonak is megtudna venni, mert azt az embert nem veri foldhoz, ha bekuszik egy millas javitas. Nekem is hianyzik az F10, de hogy oszinte legyek, egy hatalmas ko is leesett a szivemrol, hogy mar nincs. Eszrevettem, azota nem bujom a BMW -s forumokat, ha valami furcsa zajt hallok, ha valami nem ugy viselkedik, ahogy kell. Ezt az erzest pedig nem lehet megvenni. Vagyis meglehet, ha ujonnan veszed, es garancia lejarata utan eladod.
Don't Tread On Me
-
Shamat
aktív tag
válasz Teejay83 #44927 üzenetére
Nekem egy ilyen Varta Blue Dynamic 74Ah akksi van a gépemben és ebbe bele lehet dugni azt a csövet. Angolul "battery vent tube"-nak hívják.
DEAD LIKE ME
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #44923 üzenetére
Miért?
Te mondtad eddig semmilyen karbantartás nem volt az autón. Tehát a váltóben se volt cserélve az olaj.
Akkor azt ne mond ,hogy ez el fog menni még 100.000. kilométert minden hiba nélkül.
Annak a váltónak igencsak kinéz egy felújítás.Láttam már 25d-t széthullani 160.000.- nél. Bár ott azt mondta a szerelő valami konstrukciós hiba volt
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44931 üzenetére
Ez így is van ! De mivel megnéztük az autót vásárlás előtt is meg vásárlás után a tulaj használta 1 hónapot így azért van tapasztalat. Itt azért az is számít,hogy most lett 4 éves az autó igaz,hogy 230E Km volt benne és már cserélni kellett volna de ezt folyamatos hosszútávú használattal rakták bele. Egyébként nyilván láttam milyen olaj jött le belőle tudom,hogy váltott előtte / utána. Semmilyen ütés csúsztatás nem volt a váltóba. Nincs semmiféle problémája és miután összeraktuk az autót meg a váltót is új olajjal szűrővel szépen finoman vált ahogy kell. De mondom vásárláskor meg a szervizt megelőző 1 hónapban sem volt problémája vele. Ha megégett úgy az olaj azt érzem a szagából látom a színéből látom mennyi fémet gyűjtött össze a mágnes a váltásokat szintén érzem. Semmi apró jele nem volt és nincs annak,hogy nem működik megfelelően. Géppel olvasva is hibátlan.... Amíg fiatal addig jobban bírják ezek más az amikor 8-10-15 éves az autó és úgy van benne 250-300E Km és soha nem hozzányúlva mint 1 4 éves autó amivel pályáztak csak folyamatosan.... Nem is kap akkora terhelést se kopást....
Én nem értem miért nem szerel itt mindenki motort váltót meg mindent. Mert gyakorlatilag itt mindenki mindent jobban tud és mindenki mindenhez IS ért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #44931 üzenetére
De tudod ez a különbség a között,hogy valaki ezzel foglalkozik meg a között,hogy huh ez szar vagy szar lesz... Ha ezzel foglalkoznál sok-sok éve nagyon jól tudnád mi mennyit bír mi mikor és mitől megy tönkre. Tudnád,hogy melyik a szarabb 4 év alatt 230E Km vagy 10 év alatt. Olajcserék sűrűsége kopások stb stb...... Igazából itt az emberek 90% youtube-ról szerel meg fórumozik mert ott azt mondták,hogy meg láttam ezt-meg azt meg a haver azt mondta,hogy.... Ha lenne ezzel kapcsolatban mindenkinek szakmai 10-20 éves tapasztalata tudná,hogy mi mivel jár és nem az menne,hogy jaj ebbe költeni kell meg a többi dolog.... Nagyon a felszínt kapargatjátok sokan sok mindennel teletömik az emberek fejét onnantól szentül megvannak győződve arról,hogy az úgy van. Ha értene itt bárki ezekhez az autókhoz szakmailag egy kicsit is az tudná,hogy mik a bajok miért kell cserélni dolgokat. DE itt senki nem lát tovább annál,hogy 1 Milliós szerviz meg használt , meg kiég , vezérműlánc , csapágy , Szar/ fos cserélni kell , Lexus , Mercedes... Meg mit érdekel engem az olajcsere meg minden eladom garancia lejárat előtt.... Ha értene itt bárki ahhoz,hogy ezek mivel járnak akkor tudnák,hogy kell szívósort takarítani és nem azt mondanák hát ez egy fos há mééé képződik annyi korom...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
-
#15490560
törölt tag
Sziasztok!
318D-nél (F34) mi az oka, hogy a HU jelzése alapján 6 hónap és 7.000 km alatt minimum közelbe (még “egy csík” van a minimumig) került az olajszint? Márciusban kb. 10.000-nél akartam cserélni megint, de így rátöltök egy litert addig is.
Olajfolyás sehol nem látható![ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #15490560 #44935 üzenetére
Két olajcsere közt egyszeri utántöltés azt jelenti, hogy nem kell aggódni Ha sok az egyenletes haladás, kicsit magasabb terhelésen (autópálya), szerintem rendben van. Turbó csőbe esetleg be lehet kukkantani, van-e olaj.
BMW001: ezt az érzést adja egy flottás autó is, ha javítani kell, nem fizetsz többet
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Más egyébként ha a váltón tönkre megy valami miért kell a felújítás ???? Általában az adott dolgot szoktuk megjavítani meg pár hozzá tartozó dolgot és kész..... Pl tönkremegy a turbina nem újítjuk fel az egész váltót... Rengeteg váltót javítottunk és nem felújítások voltak hanem javítások... Ha a motoron tönkremegy a turbó felújítjuk a motort????? Vagy vezérlést cserélünk az motor felújítás ???? Amit elvégeztünk rohadtul nem motorfelújítás se motorgenerál... Nem vagytok tisztában a fogalmakkal... Kopó alkatrészek lettek kicserélve meg kokszos dolgok kitakarítva.... Milyen motorfelújítás ??? Semmi baja a motornak.... A turbó lett felújítva egyedül nem a motor....
(#44934) Gsx-rr
Te lehet nem találkoztál ilyennel de attól még vannak.... Elég sok... Persze nem a lefingott lerúgott szarok.... Ne legyen senki álomvilágba az E39 E60 E90 F10 F01 stb stb autók nagyon nagy része vissza van tekerve.... Németországból behozott F10 535XD óra szerint 200E Km se volt benne a valóságban 300E Km és ez csak 1 kis példa úgy visszatekernek az autókon 50-100-150E Km-t mint a huzat... Rengeteg autóban nem annyi van amit mutat.... És mégis megy az összes.... De visszatérve a váltóra normál felhasználás mellett simán el tudnak menni 3-400E Km-t..... Mondom egyik ismerősnek 35D-je van régi 272le-es és 700E km van az autóba
SEMMIT nem cserélt.... Szalonból vásárolta 0Km-es korában szigorúan 10 Ezrenként olajcsere szűrőkkel és váltóban 100 Ezrenként olaj és szűrő... A motorba saját vezérlése van saját csapágyai mindene saját... A váltót soha nem kellett levenni javítani se cserélni... Van ilyen olyan tulaj és karbantartás kell.... De amikor itt a fórumon az összes tulaj nyíltan mondja,hogy tudja ,hogy le kellene cserélni az olajat meg a szűrőket de szarik rá mert nem akar költeni rá és úgyis eladja garancia lejárta előtt és vesz egy újabbat így mit várnak az emberek ??? Ti sem akartok normálisan semmit kicserélni az új autótokon de elvárjátok,hogy ne legyen semmi baja 1M Km-en keresztül...... ( Ezt most nem rád értettem konkrétan hanem akik magukra ismernek ) Hogy lehet az is,hogy amit 5 ÉVE csináltunk 745i motor javítást ( azt már-már nevezhetjük felújításnak olyan szinten volt szétszedve ) Több mint 70E Km után makulátlan a motor. Nem eszi az olajat nem folyik belőle semmi . A gazdája imádja szereti és a mai napig mondja milyen jó lett a motor ( Előtte egy kula szar volt orrán száján folyt az olaj meg minden baja volt.... ) Persze ő is azóta szigorúan 10 ezrenként olajat cserél szűrőkkel..... Most volt nálunk diffi cserén azért is tudom... A hűtőt kellett kivennem és kitakarítanom az egész hűtőkazettát mert telement 5 év alatt retekkel... Kapott új fagyállót és mehetett tovább..... Ha valaki megvenné újonnan az autót és vigyázna rá az hosszú életű lehetne de mindenki szarik mindenre..... Szóval szét lehet mindent b@szni rövid idő alatt / másrészt odafigyelve vigyázva sokat el lehet menni ami alap esetben papíron kevesebbet tud. Mint ahogy nem mind1 az se,hogy Német autópályán megy 200E Km-t egy autó vagy a jó Magyar utakon 100E Km-t úgy,hogy használja az illető az autóját és nem 40-el közlekedik az utakon..... Mert akkor garantáltan az itthoni 100E Km-es szarabb...[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Hikvision
senior tag
válasz H.Ezredes #44933 üzenetére
Azért most nehogy már én legyek a szar szemét, mert betartom a 15-ös gyári olajcserét, és nem pátyolgatom a következő gazdájának, hogy 8-10-ezrenként feleslegesen cserélem az olajat, az előző RX400-ban volt 260-ezer km, végig gyári 15-ös olajcsere, érdekes módon nem kellett feltámasztani a motorját 1-millióért, mint ahogy az összes többi lexusnak sem kell.
Lehet ezt cifrázni, akkor is trágya a bmw ha széthullik/kiég a gyári intervallumokkal pár évesen, aki újonnan megveszi az hol nem szarja le a szívósort, meg a többi szarságot, azért adott ki érte annyi pénzt, hogy használja, és ezért is érnek a német csodák filléreket pár évesen, mert csak az veszi meg aki még nem szopott be velük, a szar autókat kegyetlenül gyorsan beárazza a használt piac.20 éve a PH-n.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Hikvision #44940 üzenetére
Egy benzines szívó 1993-ban kifejlesztett ( motorcsalád ) motort hasonlítasz egy korszerű dízelhez... Remek hasonlat... Ennyi erővel beülök a benzines 5.4 V12 750iL-be elfordítom a kulcsot és a mai napig könyörgés nélkül megy 270-et 6.0-ról nem is beszélve.... És minden más
tudásával együtt legyalázza az összes akkori műanyag Lexust és többi gagyilátort......... Nem kell semmit se cserélni csak menni.... Lexus RX400-at mire vesznek az emberek ??? Nem a száguldás miatt.... Általában az emberek ezeket spórlás meg "környezettudatosság" miatt vesznek. Gurulgatnak vele nem szét vannak küldve és le van szarva mi lesz velük.... Használt autónak ára van.. Így van egy újonnan 20-25M Ft-os kocsi 4 évesen 5-6-7M Ft-ért megveszel mégis mire számítasz ???? Hogy nem kell költeni ??? Vicc..... Lehet sírni emiatt de a tényen nem változtat miszerint a BMW évről évre egyre több autót ad el... Egyébként a motor az V12 a többi az csak az eladásokra játszó...."A müncheni székhelyű vállalat pénteken közölte, hogy 2,09 millió BMW márkájú személyautót értékesített 2017-ben, ami 4,2 százalékkal haladja meg az előző évi adatot. Ezzel immár a hetedik egymást követő évben ért el újabb értékesítési rekordot a BMW."
Lehet szidni,hogy szar az emberek mégis folyamatosan évről évre többet vesznek belőle.... Ha ennyire szar miért ???????????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz Hikvision #44940 üzenetére
Majd most össze lehet hasonlítani a toyotát a bmw-vel, mert a supra z4 azonos blokkot használt. Amúgy a toyota is vett a bmwtől 2.0 TD-t amíg nem száműzték a kínálatból.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Skizz
addikt
Hello,
E60-nál érdekli a kutyát is a led-es index? Nem feltétlen vizsgára gondolok, hanem hétköznapok, igazoltatás.
Van tapasztalat? -
Hikvision
senior tag
válasz H.Ezredes #44941 üzenetére
3MZ-FE, 2004-től szereli a toyota, és írhattam volna benzines bmw-t is, azok is rakás szart nem érnek, ugyanúgy hullik szét. (M43 után leginkább)
Az RX-ek soha nem a környezettudatosságról voltak híresek, hanem az innovációról, ezért is van teljesítményre hangolva benne a hibrid rendszer, és nem fogyasztáscsökkentésre, mint pl egy priusban.
Ha Lexusokat kéne szerelned, akkor az olajcserén, meg a kopó dolgokon kívül mással nemigazán találkoznál, pláne pár éves autóknál.
Mindig ahogy olvasom a kommentjeidet, olyan mintha egy elvakult bmw szekta szemüveg lenne előtted, és mindig megmagyarázod, hogy azért szar mert igazából jó, csak mégis szar, de ha kivan cserélve legalább a motor akkor megint jó.
Én értem, hogy nap mint nap ezekkel a széthullott szarokkal találkozol, és azokat javítod, és látod, hogy mi miért megy tönkre, de kb 30-autószerelőt ismerek személyesen, akármelyiket megkérdezed, hogy milyen autót vegyél, mindegyik a japánt mondja, biztos azért mert ki akarnak baszni az emberrel, ez olyan mint a 10 fogorvosból 9 esete...
Elég sok ügyféllel találkozok nap mint nap a tehetősebbik rétegből, érdekes módon egy kezemen megtudnám számolni, hogy hány jár bmw-vel, de pont múlthéten telepítettünk Telkin egy sebész orvosnál, és állt bent egy új X5 meg egy Lexus NX, kérdeztem, hogy milyen az autó, aztán az öreg köpött egyet, és mondta, hogy Bécsbe akartak menni a bmw-vel, a határ után egyszer csak leállt mintha leállították volna, se kép se hang, utána jött az assistant és 3-hétig volt a Wallisba, ahol azt mondták, hogy nem tudják, hogy mi a baja, azóta nem produkálja, mondta, hogy így el sem akarja adni, de használni sem, azóta az asszony NX-ével jár, mondta, hogy soha többet bmw, és általában ezt a mondatot rengetegszer hallom, és mivel nekem is volt/van meg is értem.
Persze most jöhet a szektás szöveg, meg a nagy számok törvénye de ez van, itt a fórumon is csupa elégedett embert lehet találni, ja, nem.
20 éve a PH-n.
-
Gsx-rr
veterán
válasz Hikvision #44944 üzenetére
Azert ez eleg eros tulzas. Az en ismerosi koromben ahol eleg sok uj auto van Japanbol max a Land Cruisert, ismerik el.
Autoszereloink is kizarolag Nemet autokkal jarnak.
Ugyanez visszafele es igaz, tobb olyan embert lattam aki S osztaly vagy 7-8-as Audi utan vett Lexust mind el is adta es visszault egy Nemet autoba. -
Skizz
addikt
válasz szőröscica #44945 üzenetére
Jó a gyári.
-
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #44946 üzenetére
Autoszerelo jo hogy megengedheti maganak a BMW -t... Nekik jo valasztas. Csinalgatni van gepuk, idejuk es tudasuk is, szabadido karara, ami igazabol egy hobbi, leven szeretik csinalni, es sajat autora en is szivesen elb@sztam napokat is, mert hobbinak fogtam fel.
Az alkatresz beszerzes nekik min. 40% kedvezmeny, de vannak jo forrasaik, igy ha bontott kell, akkor bagoert talalnak.
Ha Te viszed csinaltatni, nem adjak oda, megy a zsebbe, es hulyenek neznek. En most fizettem ki 70k+10k munkadijat egy kupufogo szondaert a Transiton. Majd bekoptem a gyertyat. Gyorsan felmentem az alkatresz beszerzo oldalamra, beirtam a discount -omat, es UK-bol kerult 40k -ba ugyan az a szonda, szallitassal. Beszereltem magam a maradek 6 -ba, aztan ismeros kiutotte a hibakodot. ha Te magad viszed az alkatreszt, akkor meg elhajtanak.
Ezredes ilyen teren is tolerans volt, mert alt. mindig vittem mindent, O meg szo nelkul berakta. Es meg a cikkszamokkal is segitett, soha egy szava nem volt. Aztan nem tudom, hogy a munkadijba beepitette e. De nem kell bantani, O BMW buzi, azokat szereli, meg szep, hogy kiall mellettuk. Az elozo szerelom is, aki sajnos elhunyt, BMW buzi volt. Ellenben O a vegen mar annyit mondott, csak akkor vegyel ilyen szart, ha szereted, es egyutt tudsz elni azzal, hogy muszakilag hulladekok. Neki is egy 750i, majd egy 745i -je volt....Don't Tread On Me
-
#15490560
törölt tag
válasz molnarpeter #44937 üzenetére
Kösz. 70% pálya, akkor utántöltöm, aztán márciusban olajcsere.
-
H.Ezredes
őstag
Itt egy példa,hogy mennyire szarnak az emberek a kocsira de a sipákolás megy....
E46 N42 18i . Kerreg a motor fordulaton csörög zörög mintha a lánc megnyúlt volna vagy széttörnek a láncvezetők.... Úgy járt az ember folyamatosan,hogy a 4,25L helyett ~1L volt az egész motorba........ Leengedtük az olajat és mondtam én is ezt nem hiszem el.... Persze vezérlést kicseréltük a tömítésekkel új szűrők új olaj és kibírta a motor most gyönyörűen szépen csendben jár.... De annyira leszarják az emberek az autót,hogy nem csak olajcserékre se mennek el de még az se számít,hogy 1L olaj van az egész motorba csak mikor már csörög zörög kerreg akkor mennek szervizbe...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen