-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
Haver akar bömöst osztrákból. Vki tudj ajánlani?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #45551 üzenetére
Nekem csak itthoni eladó példányom van
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Zolom89
senior tag
válasz CharlieDrop #45552 üzenetére
HAHU-s linket rakj be róla!
“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
veterán
-
veterán
Nekem a sofőrülés szokott nyikorogni, ha kicsit megfeszítem magam benne. A háttámlában tippelek valamire, ami nyekereg, vagy olyan, mintha fém a fémen mozdulna. Menet közben nem hallani, csak ha mozgok az ülésben. Barátom 7-esében is van hangja az ülésnek, pedig abban csak 110e van.
Mitől lehet, találkoztatok már ilyennel?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Xero
nagyúr
-
Gsx-rr
veterán
válasz CharlieDrop #45560 üzenetére
Nekem az E60-nal a kulsovel nem volt bajom,de arra emlekszem mikor eloszor beleultem es meglattam belulrol nem hittem el,hogy milyen gagyi az egesz, a klimakezelo gombok mint valami tescos haztartasi gepre emlekeztettek
Amugy nekem a
7-es szeria az ami mindig hamar kioregszik. Mar az F01-re is elhuzom a szam.De az E38 facelift az nalam orok kedvenc lesz. Szerintem meg lesz olyanom, foleg ha azt a buszkormanyt ki lehet cserelni benne.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
-
MPowerPH
félisten
-
CharlieDrop
veterán
-
MPowerPH
félisten
-
H.Ezredes
őstag
Biztosan dizájn elem is ( haha... ) de kell a hűtés miatt a nagyobb felület ahol a levegő a hűtőkhöz/ motorhoz jut.... Minél újabb annál érzékenyebb / nagyobb hőt termel összetettebb és bizony kell a nagy felület ahol éri a hűtőket a menetszél. Nyilván valahogy máshogy is megoldhatnák ezt...
E60-al semmi gond nem volt 2003-ban mikor megjelent de nekem már régóta elavultnak hat a PRE LCI. Nem hiába mondom,hogy az LCI E60 egy nagyon időtálló autó. Kívül belül egyaránt felfrissült / megújult ( főleg a belső ) nekem nagyon bejön... Átdolgozták a km órát a kapcsolókat a műszerfal közepét ajtókárpitokat stb stb stb.... Szebb kívül belül az újabb motorok vannak benne amik szintén jobbak 2. generációs 6HP váltók amik szintén egy fél generációs ugrás.... Az autót viszonylag egyszerűen lehet frissíteni pl CCC- CIC - NBT - NBT EVO amivel teljesen gyári marad az autó mégis naprakész a navigáció és a fedélzeti rendszer. Egy jól extrázott LCI simán jó lehet ha még kicsit bele is van piszkálva Egy fekete ( barna ) belső szálcsiszolt alumínium betétekkel vagy zongorolakk betétekkel nekem nyerő a mai napig...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Hikvision
senior tag
válasz SeniorTilla #45556 üzenetére
E90-ben szintén ez volt, le kell pattintani az ülés műanyag hátsó takaróját, és ott a rugókat kell megigazítani+befújni teflon spray-vel, utána jó lesz. Amúgy vicc hogy így oldották meg de ez van
20 éve a PH-n.
-
veterán
-
veterán
-
lali81
tag
válasz SeniorTilla #45556 üzenetére
nekm is nyikorogott E60-on, bal oldalt le kell venni a burkolatot alatta jobb szélén két cső találkozik azokat bezsíroztam, (bejelöltem a képen pirossal) nekem abbahagyta a nykorgást. Szétszedtem az ülést is de semmi értelme nem volt , nem ott volt a gond.
[ Szerkesztve ]
-
ACAB95
tag
Üdv
Pár napja elvittem a 320d E91-em egy elismert chip tuning műhelybe. Lemérték padon és 2lóerő 8nm híján tudta a gyári adatokat. A módosítások után 322nm -ről 389nm-re lett "optimalizálva". Tegnap még semmi baj nem volt, ma viszont hatosban olyan 1700 fordulat körül jobban odalépek elkezd rázni az autó gyorsítás közben, viszont ha egy kicsit is visszaengedem a gázt semmi gond. Ezt a jelenséget csak 6osban csinálja. Gondolom kellene bírni, hisz csináltak két literből gyári 130kw modellt is. A teljesítmény mérést követően az autó szép görbéket rajzol, szóval nem tudom hol lehet a hiba...
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
veterán
válasz lali81 #45573 üzenetére
Kösz!
Nem suzuki ez, hanem még vasból van benne az ülés, ami nem hátrány. Kíváncsi lennék, a swiftben hány kiló egy ülés... 2,3?
A bőrt sztem érdemes profikra bízni, nekem tavaly a Lexussal csodát tettek pár ezerért.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
veterán
válasz ACAB95 #45579 üzenetére
Gondolom 1700-nál épül fel a max. nyomaték hirtelen. Kardántengely, hardy tárcsák, csuklók, esetleg féltengely? Én a hajtásláncra tippelek. De majd megmondják, akik értenek is hozzá.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
szőröscica
addikt
válasz SeniorTilla #45580 üzenetére
Na, ket dolgot tisztazzunk:
-kerdezz meg nyugodtan barmilyen borost (pl Victors Customs), aki komolyabban uzi az ipart, mind egyet fog erteni abban, hogy az E60 ulesvazai silanyak, nyoszorognek, tornek-a modern autokban igen komoly sulycsokkentes erheto el az ulesek megfelelo tervezesevel, szoval egy 2,3 kilos ules lesz jobb egy 4,6756 kilosnal, mikozben semmivel sem kevesbe biztonsagis vagy kenyelmes
-
veterán
válasz szőröscica #45583 üzenetére
De nekem F11 van, abban jó a váz?
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #45583 üzenetére
Milyen egy 2,3 kg-s ülés? 8 kg a carbon vázas sportülés legalja. Komoly dolgokról lehet szó...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ACAB95
tag
válasz SeniorTilla #45581 üzenetére
Azon gondolkodom, hogy ugye 1700-tól kezd el rázni nagy gázadásra, ahol nem kellene hisz akkor csak 300nm körülit ad le, ami a gyárinál megadottnál kevesebb. A nyomatékcsúcsot 2200 fordulaton adja le. Most van benne eredeti 220e km, hajtáslánc még eredeti nem csörög.
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
d@minator
addikt
Annak mi az oka, hogy három hengernél a szeleptányérok feketék de az egyik hengernél szürkék?
-
Peti66
senior tag
válasz d@minator #45587 üzenetére
Szelep ulek lehet...az ugy nez ki az utolso kepen ....mintha..vannak "szakik" akik a szelep uleket az egester feloli oldalt pontozoval bezomitik..kompresszio meres volt?
[ Szerkesztve ]
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
-
H.Ezredes
őstag
Nem akart rugót cserélni és speciel nem is volt szükség rá. Ha csere lenne akkor sem ilyen ROC és társait raknék bele. Akkor Gyári / Eibach / KW / H&R
Pl ez a ROC soha nem fogja tudni azt amit a gyári tud a gyári rugók amúgy is különbözőek felszereltség szerint nem fognak 15 félre rugót gyártani a ROC-nál mert erre nincs kapacitásuk... Nem lesz olyan mintha gyárit raknál be.... A gyárival meg ugyan azt rakod vissza ( színjelöléssel ) az Eibach / KW / H&R meg egy kifejezetten speciális fajátái a rugóknak. Most nem szeretnék regényt írni erről de pl itt is látod a különbséget szerintem:
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen