-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz supperduck #46750 üzenetére
nem sok semmi a km -hez kespest de itt is inkabb a kor okan ertek el dolgok. sokszor a ~20ev nem pedig a km eszi meg a dolgokat.
en meg 7vegen rendbe vagtam. tartott egy napig
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anubris
őstag
Nyári gumival kapcsolatban kérdeznék.
Most defektűrő Pirelli P Zero van a kocsin. Ezt tervezem hagyományosra cserélni.
Elöl 225/40-R18 hátul 255/35-R18 van.
Nézegettem összehasonlításokat, hogy váltsak-e vissza hátul 245/40-re de elvileg nem okozna nagy javulást. Árban meg nincs különösebb diffi a kettő között.Michelin Pilot Sport 4-et néztem ki.
Lenne még a Michelin Super Sport. Drágább, mint a PS4, viszont régebbi konstrukció, megjelent már az utódja a Pilot Sport 4 S, de az csak 19-től felfele kapható.
Konkrét tesztet nem találtam a kettőről egymással szemben, de kommentek alapján azt mondják, a MSS szárazon jobb, gyorsabb, viszont nedves utón rosszabb a tapadása.Valakinek van esetleg tapasztalata valamelyikkel?
Vagy más márkát, típust ajánlanátok inkább? -
-
M@te
senior tag
Elmentem megvenni az autót, kifizettem és ahogy kigurultam vele a kapun a navi stb beadta a kulcsot
Más:
2007-es 525D motorja milyen? Nincs semmi hasonló típusbetegsége, mint az N47-nek?[ Szerkesztve ]
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
válasz Winchester95 #46731 üzenetére
Mire jutottál a sok olvasás után?
CIC problémák vannak, a motor gyenge bele (szerintem) és hajlamos az 1000km-enkénti 1+ liter olaj elfogyasztására is, meg ott a közvetlen befecskendezés is. 120-nál kicsivel 3 ezer felett forog a kézi.
9 liter alatt nem eszik. Futómű soklengőkaros, asszem 6 vagy 8?, csak azok cseréje többszázezres tétel. -
FIREBLADE78
addikt
válasz SeniorTilla #46730 üzenetére
Légrugósod van?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
veterán
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #46761 üzenetére
Igen, baráti körben mindegyik az, hátul.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Dyingsoul
veterán
Érdeklődtem egy E46 330 Ci felől. Állítólag 8-10e km-enként eszik 1-1.5L olajat. A tulaj azt állítja a szerelő szerint ez normális ennél a motornál. Én úgy gondolom, hogy nem az de én nem vagyok szerelő. Szerintetek? (Lux olajjal töltik.)
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
KAMELOT
titán
válasz molnarpeter #46772 üzenetére
Szerintem is az a 1 liter normális.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Dyingsoul
veterán
Rendben, köszönöm a gyors válaszokat!
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
negro
őstag
válasz Dyingsoul #46771 üzenetére
Nekem 28i tehat meg M52-es van es igaz mostansag 75% varosi uzem megy de nekem is megeszik csereperiodus alatt 1,5-2 litert / 15e km alatt. Ergo ott van az a 10e km/1Liter. 5W-30 -al. A norma is vmi 0.9L / 10e km-re. M54 meg alapbol jobban tudja fogyasztani. Szerintem ez nem veszes.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Gézengúz #46778 üzenetére
Ne feledkezzünk meg az égéstérbe kerülő üzemanyag kis részének olajteknőbe jutásáról, a korszerű dízeleknél a részecskeszűrő regenerálásánál fellépő olajhígulásról.
Ez mit jelent? Regenerálásnál hogy kerülne üzemanyag a motorolajba? Külön csövön kapja a DPF szűrő a naftát, ha jól tudom.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Dyingsoul
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #46782 üzenetére
A kipufogógáz hőmérsékletének növelése miatt sok üzemanyagot fecskendez az égéstérbe, hengerfalon távozik valamennyi lefelé. Talán a Mazda volt, ahol az egyik dízel olyan nívót kapott, amin a maximum felett van mégegy osztás, a regen okán felhígult olaj mielőbbi cseréjét jelzendő.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #46785 üzenetére
Az enyém automata de ugye nem GM váltó hanem az Alpina D10 alól ZF 5HP24 és megkapta szintén a D10 hosszú 2,35-ös diffit. Ma néztem 160-nál forog 2500-at. Kényelmes utazótempó. Az áttételnek semmi köze a chip-hez A váltónak / fokozatnak megvannak az áttételei és a diffinek is. Az határozza meg az adott sebességhez tartozó fordulatot. Nálad 2,47 a diffinek. Ez a legalacsonyabb az E60-ban
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
M@te
senior tag
válasz SeniorTilla #46780 üzenetére
2007-es 525D 196e km-el lassan lánccserés lehet? Ez is érintett az M47-hez hasonló láncprobléma miatt?
Motorkód: 256D2így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
chess001
aktív tag
válasz Dyingsoul #46771 üzenetére
Az olajlehúzó gyűrű szeret letapadni, de a dugót meg lehet csinálni, hogy fogadja az M52 gyűrűjét, akkor ez nem lesz. A közeljövőben majd beszámolok, hogy mennyira működik ez a valóságban...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
M@te
senior tag
Mi a helyzet a 23006359306D3 kódú motorral? 2006 330D
Azt mondta a szerviz, ha nincs hangja a láncnak nem kell cserélni, mert nem úgy szakad mint az N és M motorokban. 317e km és még az eredeti van benne. Turbó szintén[ Szerkesztve ]
így van berendezve a Világ..Minden energia a Nagy Mágnes szeszélyei szerint működik. | Regisztrált 2004-06-23 13:35 :)
-
H.Ezredes
őstag
Hogyne szakadna....
Ez egy D3-as motor vezérléscsere előtt / után... A motorba ~200E Km volt.... Megékelted a motort és nem lehetett rárakni a vezérlésrögzítőt úgy megvolt nyúlva a lánc....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz SeniorTilla #46797 üzenetére
Egy ismerősöm cégese sokadjára van nem várt szervizen, 64 ezer van benne
Eddig: Egr csere, 2x kézifék, vezérlőcomputer csere, most rángat és állítólag vmi kipuff mágnesszelep a bajos...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
Néha az öreg vasakat is rendbe kell rakni [link]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Elektromos autók - motorok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Formula-1
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest