-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35103 üzenetére
nincs kölcsönzői tagságom, és elvileg prof navim van
Bár a DVD-kre business van írva, akkor azért nem megy? HmNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35107 üzenetére
A business az kicsi kijelző?
bakker, nem tudom miért emlékeztem profra, megnéztem a VIN alapján is business, akkor nem tudom miért nem megy
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #35107 üzenetére
Enkóron nincs?
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35129 üzenetére
Defektjavító készlet nem elég? Mindenképpen pótkerék kell?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35188 üzenetére
oké, meglesz, már keresem mi legyen....
Itthon a CBi-ből 5500K-s van leginkább, viszont a NightBreaker szerintem jobban világít, nem? (már képekről)Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #35207 üzenetére
Akkor a tiéd is légrugós?Engem az e61 érdekel.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35207 üzenetére
Neeem E39-nél csak opcionális volt. E60 ba nem volt rendelhető extra sem... szimtszabályzás sem volt. dinamic drive volt rendelhető csak még az EDC is csak M5 be volt... érdekesség,hogy E39 be rendelhető volt EDC
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #35211 üzenetére
Akkor ez szívás félig....Az xdrive-ról mi a vélemény?Tönkremegy?macerás?
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35211 üzenetére
E61-nél igen mivel légrugósak de E39-be ami spirál rugós az nem szintszabályzós. Csak a légrugós.
(#35210) CharlieDrop
Igen az :/
(#35215) Skimaster
xDrive felesleges itthon ha nem használod ki. Drágábbak az alkatrészek hozzá más a futómű és egyéb dolgok.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35292 üzenetére
nem tettem fel a kérdéseimet
nem véletlenül írtam az elmeháborodottat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35320 üzenetére
Azért kicsit sajnálom ezt a downsizingot (mintha 6 hengeresem lenne )
Nem tudom mi lesz az e91 utódja
Ehh, azt hiszem ez még egy jó ideig velem marad
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #35316 üzenetére
Nekem csak a szívósok tetszenek. 523i is már elegendő 3000ccm-el.
Bár én már letettem a voksomat magamnak egy is300h-ra. 2013 utánira.UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
htomi85
tag
válasz szőröscica #35339 üzenetére
Mondjuk nem mintha olyan nagy áldozat lenne rendesen vezetni.
Tankolás után amikor bevágódik az ember a kocsiba, tollal ráírja a kilométert a blokkra és bevágja a könyöklőbe.
Félévente egyszer egy esős estén bevágni excelbe oszt ennyi.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35374 üzenetére
Ó, persze, számoltam ilyenekkel, de kicsit kellemetlenül érintett...
Remélem az összes ludast elkapjuk és kicseréljük...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
lali81
tag
válasz szőröscica #35391 üzenetére
jaja 3 literes M57 (197), csak picit állítva van. 415 Nm (3109 rpm)-->502 Nm (2381 rpm)
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
válasz szőröscica #35408 üzenetére
-
STC Speed
őstag
válasz szőröscica #35408 üzenetére
Én most M54B22 be liqui top tec 4100 5w40 et raktam, megvagyok elégedve vele.
Vélemény? -
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #35518 üzenetére
Nem volt nála,de volt szerelőnél,nem specialista de ért hozzá. Jelen állapotban rendben van. Persze lehet h holnap után kijön valami rajta,mert 12 éves. Akkor majd javítjuk,de akkor sem minden használt Bmw vásárlás indul 400 ezres javítással. Ez a duma egy erős riogatás.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35522 üzenetére
nemcsak az évek számától öregednek el ezek, hanem a használattól is...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35522 üzenetére
Nem a koran mulik, inkabb a futason. Az E92 egyaltalan nem volt fiatal, mikor megvettem a maga 7 evevel, es volt benne ha jol emlekszem 155k km is. Es mivel BMW historys volt, igy visszanezve az auto tortenetet a szivosor, valtoolaj csere, Xenon izzok, ablakmoso tartaly cseren kivul nem piszkaltak az autot elottem sem.
MPeter87: Nagyjabol ossze, es mar anno leirtam. Keress vissza, meglesz. De a 3 ev es 85k km alatt nem ment el ra 800k. Bajom soha nem volt, es ez a sok penz is csak azert folyott bele, mert elertem a 200k km-et(210k km-nel volt cserelve), amikor kb. a fel autot cserelni kell, mert annyi az alkatreszek elettartama. Ergo az uj tulajnak csak bele kellett ulnie, es hasznalnia.
STC Speed: Nekem a konyoktamaszom borzasztoan nyoszorgott, az iDrive kijelzoje korul szokott recsegni meg, ami kivitte a hajamat. De ahogy irtak, inkabb az anyagfelhasznalas az, ami verlazito.
mod: Itt egy kep a verdarol. Kezdem megszeretni a facet. Bejott ez az Armorall cucc a felnikre, mit ne mondjak. Kozel 600k km utan igy neznek ki, fekpor tulajdonkeppen nincs rajtuk, pedig ugye a gyari betet porol is, na meg terheltem is a fekeket. Ha szarazsag van, akkor szepen leperg rola a por, nem ragad ra. Ha nedves a felni, akkor sajnos ratapad, de nem szokvanyos modon, hanem rondabban, mintha megfolyt volna, ugy nez ki. Ellenben siman magasnyomasuval lejon, nem kell tisztito sem, meg szivaccsal vakargatni sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35535 üzenetére
Van a 2005-ös modellekben, ami a nyugati eu-s piacra mentek már van.
Ugyanez e9x-ben, enyémben van, szomszédéban nincs. Enyém németben kezdte a pályafutását, a szomszéd itt vette 0 km-sen...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35544 üzenetére
Tudom, hogy a melegoldali szamit, es ezek a benzinesek egyebkent se jok ezen a teren sem... De. 0W -s olaj szerintem nem indokolt Mo.-n, meg talan telen sem, nemhogy nyaron. Skandinav orszagokban jol jon a reggeli -20 fokokban. Van erre tablazat egyebkent.... Nem mindig jo az sem, ha tul hig hidegen, ez a dolog nem ennyire egyertelmu.
De az biztos, hogy a 0W es 5W olajok kozott akar nulla fokban is, nem fogsz nagy allagbeli kulonbseget talalni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35546 üzenetére
Telre raknek is bele otthon, bar ugye ez is attol fugg, garazsbol indulsz e. A ket olaj szivattyuzhatosaga egyebkent 0 fokon ugyan olyan. Tan a sok hideg uzem eseten jo lehet a 0W, bar ezt sem lehet kijelenteni. Viszont ha egy evben legalabb ketszer cserelsz olajat, akkor megeri jatszani a viszkozitasokkal evszaktol fuggoen. En pl. most nyarra 5w40 -et rakok bele, telre viszont elgondolkozok a 0w30 -on az 5w30 -al szemben, mert hetkoznap sok a hideguzem. Aztan ki tudja van e ertelme, -5C -ben is 10km, es majd uzemmeleg az olaj.... Soha nem lattam meg ilyet elotte egy autoban sem.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35551 üzenetére
Őőő, most lehet hülyeséget kérdezek, de miért árt a motornak ezzel az olajjal?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35551 üzenetére
Rosszat azert nem tesz neki csak felesleges tobblet koltseg. Ilyen olajat S -es (M3, M5) motorokba tesznek fokent 10W-60 helyett, azok akik hidegebb kornyezetben hasznaljak.
Amugy irtatok itt a 0 -as olajat 5W helyett de az is totat felesleges ha csak nem az orosz tundran elsz. Egy 5W -es olajnak a szivattyuzhatosag also hatara -30 fok. Tehat europaban boven eleg arrol nem beszelve nem sokkal jobb a 0-as.
Itt jo lathato, hogy a 10W es 5W kozt van nagy ugras.
"10w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 2163,8 mm^2/s
5w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 1393,17 mm^2/s
0w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 1118,06 mm^2/s"''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35553 üzenetére
oké, de ha annyira rossz lenne az alacsonyabb tartományban, nem kapná meg az alsó tartományi számot
ha 10W50 lenne, vagy 15W50, akkor azt mondom oké...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35580 üzenetére
Nem tudom, hogy Akrapovic ez alá csinált-e kipuffot
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35580 üzenetére
Amit linkeltem az pont Race verzios kipufogo de letezik csak ebbol a markabol is vagy 3 tipus. Amugy ezzel is "csendben utazol" mivel E39-nek elegge jo a hangszigetelese azert. Csak fel kell huzni az ablakot. Nyilvan hangosabb de nem uvolt. Egy V8 -as elmeny autoba meg hogy ne ferne mar bele vmi ilyen hang? Ha csendes autot akar az ember akkor vesze egy 4 hengered dieselt ami agyon van csomagolva es jonapot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35595 üzenetére
Valamit lehet érezni de csodát nem lehet várni. M5-nél mondjuk brutális lett előtte utána Dízeleknél szintén nagyon érezhető szívó benzinnél kevésbé érezhető de számít.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35595 üzenetére
Szerintem mindegyiknel van ertelme. A 28i -n is erzodott a +13 loero meg a 25nm. Gazpedal reakcio jobb lesz, szoval a gyorsulas erzet is jobb.
Don't Tread On Me
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35646 üzenetére
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35655 üzenetére
Imádja szereti Nagybátyám touring 30D-je E60 turbóval csak hátsó dobbal jelenleg ilyen ~260Le 600Nm és semmi baja a váltónak. Indulásból nem tolja el csak ha már legalább gurul ennyi.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35655 üzenetére
Kicsit gyakrabban kell hozzanyulni. Szerintem ha autoszerelo vagy, akkor ez siman vallalhato, szabadidodben tudsz rajta butykolni, ha kell. Bar en szemely szerint egy jo manual 6 -al tudnam elkepzelni.
H.Ezredes: Grat hozza! Ismeros volt az auto, gondoltam hogy valami ismert forrasbol szarmazo darab.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lali81
tag
válasz szőröscica #35661 üzenetére
A leveskavargatásról jut eszembe.
Minél nagyobb dízel és minél szarabb a kuplung annál nehezebb..
Volt 20d-m kézivel, most 25d, kézi és még eredeti kuplunggal 502 Nm, finom.
Az A6-ost fele ekkora erővel vezettem, de akkor se kéne újra.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz szőröscica #35680 üzenetére
Jaja azt lattam, 1,8tol is vannak mar de gondolom olyanok is. Fapad, elso szeria, 400k km. Lci-t akarok majd de az a jovo zeneje. Elobb ezt fel akarom pofozni hogy kapjak is erte majd valamit meg enis tudjak vele jarni.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #35682 üzenetére
Ugye ez villamossagis, hogy kap e aramot rendesen. Eloszor azt lenne jo kimerni, ha lehetseges. Egyebkent elso blikkre footwell module.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
erikke17
őstag
válasz szőröscica #35690 üzenetére
Olyasmire tippelek én is csak az az érdekes, hogy autó alatt meg van kondenzvizem mindkét csőből. Bár egyikből jobban jön mint másikból ami már utalhat hibára.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
#64118272
törölt tag
válasz szőröscica #35697 üzenetére
Nincs korom, csak minimális.
Gyári szofttal is megevett ugyanennyit, nem gányolás volt a szoft, elég profi csinálta, hozzávaló áron. Én normális autót jó gázreakcióval akartam, nem környezetkímélés meg ilyen baromságokat, nem kell nekem se EGR se DPF baromság. 80%-ban városban megyek, csak eltömődne folyamatosan, visszafogná a kocsit, stb.
Most lett megcsinálva a szoft egy pár napja, előtte is rengeteget evett, mikor benne volt EGR, DPF, most hogy nincsenek, és megvan szoftolva, ugyanannyit eszik. Csak ha odalépek neki, legalább megy is, eddig nagyon döglött volt. Kedves ismerősöm 525d-je ezerszer jobban ment, mint ez mikor benne volt a DPF és szoftolva se volt, mostmár más tészta.
Ez a termosztát dolog hogy derül ki, hogy jó, vagy sem? Megnéztem a menübe valamelyik nap, 94fokon volt a víz.
-
#64118272
törölt tag
válasz szőröscica #35703 üzenetére
Ne haragudj meg, engem nem érdekel az, hogy az én autóm mennyire óvja a környezetet vagy sem, ameddig a Trump félék szabadon engedik a bányáknak, gyáraknak, hogy füstöljenek kedvükre, nem az én kis kipufogó gázom fogja a világot romba dönteni. Cserébe a gázreakciót tönkreteszi, a motort elfojtja, az EGR a meleg kipufogó gázt visszaforgatja a motorba, ami biztos ezerszer jobb, mint a hideg friss levegő, amit kintről szívna be, stb....
Egy normális autót szeretnék, amit nem fojtanak agyon az uniós környezetvédelmi előírások. Ennyi.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #35721 üzenetére
Valeo van most rajta elől hátul, de hátul valamiért darálva/akadva megy vissza.(ez miért lehet amúgy ?)
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #35723 üzenetére
Hát ez novemberben lett véve, mert a nyár elején vettem egyet de csak a nyarat bírta.
Azért ennél kicsit tovább bírhatná, mondjuk ne adj isten 1 teljes évet.
Ha már a speckó lefogatás miatt csak ilyet tudok rárakni.[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35754 üzenetére
Valoszinu aha 16i-rol, hogy oda jut! Aranykozeput mint mindig a jo kis M52TU 20i
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #35761 üzenetére
Ott voltam mikor beállítottak. Láttam én is hogy oda világit ahova kell. De ha most megveszem az izzókat és még sem az volt a baja akkor kidobtam 20ezret.
-
htomi85
tag
válasz szőröscica #35770 üzenetére
A legfontosabb az automata váltó.
Fontos még a navi, meg a parkradar. -
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #35783 üzenetére
Katalizátor mechanikus szerkezet annak nincs visszajelzése legalábbis ennél a tipusnál.
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
m4rekb
csendes tag
válasz szőröscica #35807 üzenetére
Nem Bp, Győr. Ráadásul amikor megyek munkába (reggel fél 6), még forgalom sincs és az út nagy részén, teljesen egyenletesen tudok menni.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35807 üzenetére
Én sokallom, ahogy írtam
BP-n eszik ennyit városban az automatám, azon kívül meg kevesebbet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #35816 üzenetére
Stimt persze, de egy Superbnél nem hiszem hogy többet fogyasztana, persze ha egybites versenyző (padlógáz /padlófék), akkor nincs itt semmi látnivaló
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen