-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33577 üzenetére
Remegni nem remeg? Most olvasom, hogy a 6hp19 -nel az M54 gyartasi szakaszaban hibas a Wandler, es cserelni kell a javitottra. Viszont ebben az esetben az ajanlott az uj, javitott megvetele, a regi meg kukazando. E60 forumon olvastam...
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33577 üzenetére
A wandler halálának oka van, általában a vezérlésnél kezdődik a gond, de már egy komplett szeleptest csere sem olcsó, ezt addig kell húzni ameddig lehet, hátha a következő gazdája gondja lesz majd. De már egy sima Inpa is mutatja, menet közben a fordulatszám különbséget ha csúszik a lock up.
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
-
urban racer
senior tag
válasz szőröscica #33616 üzenetére
Igen, én vagyok az
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33624 üzenetére
Az 5-os meg nem volt rossz E39 -nel, mert meretben a mostani 3-as, sulyban talan meg konnyebb is volt. E34 viszont meg verbeli sportgep volt, foleg az M5.
Don't Tread On Me
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #33352 üzenetére
Masodik szerviz, 70 rugoert:
-vanos olajcso csere
-auc szenzor potlasa
-jobb elso helyzetjelzo csere
-hud beallitas (ezert konkretan az egesz muszerfalat ki kellett szedni: [link])
-egy flakon gyari borapoloA HUD rohadt jo, megerte szetbombazni erte a kocsit. Szerintem masszivabb lett az osszeszereles utan a muszerfal amugy, mint elotte, pedig fostam, hogy zorogni fog.
Mentunk egyet az autoval, diagolni most nem tudtuk, de szerintuk nem biztos, h wandler, tekintve, hogy nagyon picit ugral csak a fordulatszam. Az olajcsererol az a velemenyuk, hogy a friss olaj kimoshatja a szennyezodeseket a helyukrol es ronthat a valton ennyi km utan. Valtoshoz elviszem majd azert, hogy alaposan megdiagoljak.
A vizpumpat es a termosztatot kicsereljuk a kovetkezo olajcserenel, es leszedjuk, atmossuk a hutest. A pcv cserejet nem tartjak indokoltnak, mig tuneteket nem kezd produkalni. Egy jobb oldali motortartót kell cserélni még, mert az megsüllyedt.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33639 üzenetére
"Az olajcsererol az a velemenyuk, hogy a friss olaj kimoshatja a szennyezodeseket a helyukrol es ronthat a valton ennyi km utan. "
Ugye ezt nem a szerelo mondta? Mert ez hetpecsetes badarsag... Az olajcsere nem okoz ilyet. Ami lerakodott, az mar nem fog feloldodni. Van az a mod, amikor eloszor specialis tisztitoszerrel atoblitik a valtot, ami leoldja a lerakodasokat, es minden dzsuvat. Na most ez akkor nem ajanlott, amikor a valto sokat futott, mert az okozhat olyat, hogy a nagyobb darabok eldugitjak az olajjaratokat.
Majd 200k km, 12 ev olajcsere nelkul. Azt szeretni fogja a valto. Szvsz ha egyszer beindul, utana visszafordithatatlan. Azt azert megneztem, mennyi otthon egy rendbetetel. UK-ban olcsobb, otthon nagyon elszalltak az arakkal.Azert csodalkozom, hogy a hosszu keresgeles utan beleugrottal egy ilyen
ketes eloeletuelhanyagolt autoba, azok utan, hogy 1000+1 -szer ki lett targyalva, hogy nagy szoporoller az ilyen. A szervizkonyvet ellenoriztetted markakereskedesben? En nem fogom fel, hogy egy osztrakoknal is ennyire bekapom a lesz@rom tabit van, amikor az auto szervizerol van szo.mod: Jah, lattam. Nem ugy ertettem a ketes eloeletet, rosszul irtam le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #33639 üzenetére
hat azt picit szetkaptak
Klassz verda lesz ez ha kesz lesz!
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33639 üzenetére
Ha le kellet "kapni" a műszerfalat a HUD- állításhoz, akkor bennem felmerült a kérdés, hogy valszeg már volt lent a műszerfal ha nem sikerült a hud-ot jól visszarakni, ez persze további kérdéseket vet fel. Jó hogy ilyen lelkesen tolod még bele a pénzt, én is így voltam az E90-el, de kb 1 év és rengeteg pénz után ritkán volt olyan hét, hogy hibamentes legyen az autó. Ami persze mindenkinek mást jelent, én törekedtem a tényleges hibátlan állapothoz, de valami apró szarság mindig volt, és a végén jött az eladás, ahol hiába 4m KP-ért ment el buktam rajta nem keveset, de megfogadtam, h ilyet soha többet, pedig gyönyörű lett a végére, és azért imádtam a kis hisztis rib*ncot
20 éve a PH-n.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #33649 üzenetére
Leirom ezutan is mindig, hogy mindenki tudja, mire szamitson, ha hibakod es folyasmentes E60/61-et szeretne. Jarhatnek vele meg 100 ezret siman ugy, hogy ezeket nem csinaltatom meg, es akkor a vegen igazi lefingott szar lenne, mint az utakan jarok java resze, vagy most megcsinaltatom es meg 200k mulva is auto lesz.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #33649 üzenetére
Csak annak tűnik elhanyagolt szarnak akinek nem volt ilyen, én átérzem a törekvésed, hogy majd most megcsinálod és pöpec lesz, de én ezt beszoptam, pedig a legdrágább e90-ek közül vettem az enyémet. Azért is írtam, h mindenkinek más a hibátlan, én még a menet közbeni műanyag zizegésektől is képes vagyok idegbajt kapni, és ha kell az út szélén szedem szét miatta az autót Én beláttam, hogy az E90/60 szériánál már nagyon durván tolták a tervezett avulást, erre jó példa, hogy az egyik hibamentes hetet úgy zártam, hogy pénteken egyszer csak lezárásnál fura hangja volt a központi zárnak, visszamentem a kocsihoz és látom, h a bal első nem zár le csak kulcsra. Mire hazaértem már a jobb első se ment. Mondom kettő nem megy egyszerre tönkre még ebbe se, átnéztem a biztiket mind jó volt. Ajtókárpitok le, ismerős bontójából zárszerkezet próbára, hibátlan.... Az újnak darabja 40ezer volt, és egy jó kis délelőtt mire kicseréltem őket azon az elb*szott szűk helyen Aztán satuval szétszedtem a régit, hát a kis terepasztalos vasútba komolyabb műanyagból vannak a fogaskerekek mint abba, nemcsoda, hogy széthullanak. és akkor ez csak a zárszerkezet volt...
20 éve a PH-n.
-
yanna
őstag
válasz szőröscica #33676 üzenetére
Igen, pontosan erre gondoltam és is: "nevetsegesen hitvany megoldasokat alkalmaznak".
Óvodások legóból különbet alkotnak.
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #33676 üzenetére
Nem vagyok fanatikus, 3ből csak 2 bmw.
Nem hiszem, hogy városi használatra vett automata összkerekes 218 LE-s benzines autót, de majd leírja, ha akarja...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
-
negro
őstag
válasz szőröscica #33693 üzenetére
Ha sedan lenne es manual akkor -1,5 liter De igy se rosz ez.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #33715 üzenetére
Annyiért nagyon szép E46 is max. 20i motorral vagy facelift előtti lesz ... faceliftes 25i 30i-ből ez max. a közepe az ársávnak.
-
Gergello
addikt
válasz szőröscica #33719 üzenetére
Ja, lada a kombi
-
Gergello
addikt
válasz szőröscica #33719 üzenetére
Egy bizonyos szint felett igaz amit mondasz, egy fapados, kismotoros az nekem nem bmw semmilyen formában. Kb. mint írták előtted, annyi köze van az igazihoz, mint a kamu iphone-nak.
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #33639 üzenetére
Első igazán váratlan kiadás:
-távirányítóval nem nyílt az autó, egyik kulccsal semTípushiba, már berhelhették korábban is, a csomagtérajtó tetején, a féklámpánál van a modul. Szarul rakták össze, így beázott, és tönkrement.
Megoldás: csere és újratömítés. 50 rugóba fájt. Itt is olyan dolog, ami ugyan jellemzo a tipusra, de ha az elozo tulaj altal latogatott markaszerviz nem trehany, semmi baja nem lenne.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33895 üzenetére
a tiéd e60 25i, ugye?
Manuális?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #33903 üzenetére
Köszi, akkor kb. mint az e36 23iA-m anno
Jól hangzik
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MaDDoXX
tag
válasz szőröscica #33934 üzenetére
Igen, az N52-es szériából a B30 jobb, mint a B25 olajfogyasztás szempontjából - azt hiszem más anyagból csinálták a B30 gyűrűit. Viszont ha jól tudom a B30-nál is jellemző a hidrotőkék kopogása... ami megoldhatatlan probléma.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #33939 üzenetére
Köszi az infót.
Átviszem oda lehet.
Mert amikor megkérdeztem a szervó felújítást azt mondták adjam el. -
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #33977 üzenetére
Pont akartam irni, hogy egy F10 20D is eleg jol megy az osszes tobbi 2.0-2.2 olajkalyhahoz kepest. Hiaba a plusz suly, amit cipelnie kell mondjuk egy Mondeoval szemben, azert a bajoroknak jol sikerult a motor hangolasa. Nekem is lassunak tunik, de csak azert, mert nem ehhez voltam hozzaszokva.
Szerintem nincs olyan 4 hengeres diesel, aminek szep hangja van.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz szőröscica #33977 üzenetére
Steril a kozeg amiben az ember ul es nem erezni ugy a teljesitmenyt es sebbeseget. Ugyanakkor 4 hengertol dieselben csodakat ne varjunk. De ahogy emlitettem egy F10 olyan mar mint egy regebbi 7er. Nagysagban, sulyban es stb.
Illetve abban is egyett ertek a tobbsegnek nem adnak kezebe 140 loeronel erosebb vasat. Ha parhuzamot kell vonnom biztos jobban vigyoregnek es joban elveznem egy E30 318is vezeteset (amit btw vezettem mar persze) mint egy F10 20d-et... (F10-bol csak 30d-et vezettem)
A teljesitmeny nem egyenlo a vezetesi elmenyel.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
urban racer
senior tag
válasz szőröscica #34013 üzenetére
Amíg ki nem lyukadt a háza az erősen oxidáló anyagtól Pont ezért tettek le róla. Van webasto, az jobb is
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz szőröscica #34015 üzenetére
A legnagyobb királyság az volt, mikor az a sós cucc belekerült a hűtőrendszerbe
Nekem 2004.decemberi e61em van, CCC, jelenleg még '16-os navival... Van az a "magos" oldal, nah ott szoktam szétnézelődni, 2 hete fenn van az új, de még nem frissítettem-->most offródozok az off autóval
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz szőröscica #34030 üzenetére
Én még nem próbáltam, de:
Elvileg a DVD viszi az mp3-at, amennyiben a navigációt elindítod(megtervezteted az útvonalat, azt becacheli, és akkor már kivehető a lemez-tehát van navi és MP3is egyszerre. És ez igaz a kisnavira is"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34030 üzenetére
Amit en tudok meg az E92-bol. Vitte az MP3-as lemezt a sima olvaso is, de elegge finnyas volt, igy ha kulon szamokat raktam fel, akkor azok egy reszet neha atugrotta.(az okat a mai napig nem tudom) Ha egy 2 oras mixet egyben, akkor azt tulajdonkeppen vegig lejatszotta. Persze beletekerni nem igen lehetett, es nem is volt ajanlott.
Igen, a DVD helyen hasznalva a navigacio az nem aktiv. Vagyis felig-meddig aktiv, de ujratervezni mar nem fogja az utvonalat.
Ma vegre volt egy jo race az autopalyan, talalkoztam egy erosen fustolgo E60 535D-vel. DPF abban mar nem volt, es biztosan meg volt piszkalva, mert kormolt szegeny. Sietett, megelozott, majd utana egy darabig elottem volt. Mikor rahajtottunk egy masik szakaszra, es megnyilt egy sav, 80-rol egyszerre nyomtunk padlot. 240-ig annyira tudtam megelozni, hogy az orra az en seggem utan volt kozvetlen, tehat kb. 2 autot tudtam raverni. Utana meg beprobalt egyszer 140-rol is, de 250-ig ugyan ugy megkapta a 1,5 autonyi plusz tavolsagot. Ilyenkor esek kisertesbe, hogy egy komolyabb remap utan hogy menne snowflake. Valszeg mar nem volt egeszseges a masik sem, gondolom kapta az ivet nem gyengen az evek soran, amivel a loerok is szepen eltunedeztek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #34030 üzenetére
Miért van megszakadva a MOST ring? ha kiszeded a mulf-ot, akkor a stekkernél rövidre kell zárni az optikát, és megy minden tovább. Igencsak cifra dolgokat tud okozni, ha valahol szakadásban van. Nekem a hátsó cd-tár vitte az mp3-at, de amilyen lassú szar volt, csak szenvedés volt az egész, alig vártam, hogy bekerüljön a dension. (na utána se volt azért egy habos torta, jó régi cucc az a csóri ccc, már akkor is elavult volt amikor belerakták.
[ Szerkesztve ]
20 éve a PH-n.
-
Hikvision
senior tag
válasz szőröscica #34034 üzenetére
E90-en is elhal a mulf, nálam is rövidre volt zárva az optika, mintha ott se lett volna. Ha szakadásba volt akkor minden baja volt az autonak. Én is dilemmáztam, de a bontott mulf is befog halni, és tényleg iszonyú lassú szar a gyári mp3 cd-tár, tekered a kontrollert és akadozik össze vissza mappaváltásoknál halál szar volt. Plusz olyat is csinált, hogy beakadt loading-ba menet közbe aztán kellemes azért megállni hátramenni és kivenni a cd tárat aztán vissza, hogy szóljon a zene
20 éve a PH-n.
-
Skimaster
senior tag
válasz szőröscica #34061 üzenetére
2005-2008 és 1.8-1.9 milla lenne rá....melyik problémás?Benzin,dízel?van olyan dízel,ami nem dpf-es és lehet városban is használni?Az 1.6-os benzines milyen?Köszi a választ!!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34065 üzenetére
Nem ezektol a dieselektol.... Az enyemen beszagolhatsz a kipufba, nem fogsz semmit erezni. DPF regen pedig nem varosban indul el, tehat nem okoz olyan kozvetlen szennyezest, mint a most szaladgalo sok benzines turbo, amik egy az egyben kopik kifele a rakkelto mikroreszescskeket, mindenfele szuro nelkul. El kellene mar felejteni, hogy a diesel a rossz. Nem ket helyen be lett bizonyitva, es le lett irva, hogy a mostani turbos motorok a leg egeszsegkarositobak. Csak most ezt nyomjak mindenhol, erdekbol elmennek folotte, mert draga penzbol fejlesztettek oket, ami zsakutca lesz. A regi benzineseknek meg a CO2 -t koszonhetjuk, meg a globalis felmelegedest.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34067 üzenetére
Elarulom, hogy normal uzemmodban nincs reszeskekibocsajtas, es azert fullaszto, amit erzel, mert olyan a szag, mint a hypo. A benzines meg lehet, hogy nem ad ki furcsa szagu levegot,(feher zsepi, az feher is marad ettol), ellenben a gyerekeid es azok tudejet szepen rendebeteszi, egyutt a DPF nelkuli dieselekkel.(bar a kozvetlen befecsis benzinesekbol okadott reszecske sokkal kisebb, sokkal rakkeltobb meg igy is) A legrosszabb... Csondes gyilkos. Es az a szomoru, hogy meg mindig elhallgatjak ezt, es a sok lama tovabbra is azt hiszi, es azt hajtogatja, hogy a diesel auto a rossz, ki kell oket tiltani mindenhonnan. Pedig kozel sem... Es e mellett azoknak a CO2 -je is joval rosszabb, tehat meg az amugy is tulterhelt legkort is tovabb romboljak.
Szoval inkabb egy kis diesel varosba, vagy egy kis szivo benzin. Persze varosba az elektromos a legjobb. Vagy
Egyebkent pont a konszernes, csaloszoftveres vackokat irtad, amik kiokadjak a duplajat is annak, ami a specifikaciojukban szerepel.
A jovo egyebkent a szivo benzin lesz, es megint a Mazda csinalja jol, ok fejlesztik topra. Diesel hatasfok, extra magas kompresszio, amivel mar elerheto a dieseleknel mukodo kompressziogyujtas, es a szelsosegesen szegeny keverekkepzes reszterhelesen nagyon jo fogyasztasi adatokkal es karosanyag kibocsajtassal kecsegtet. Egyik nemet premiumgyarto sem jutott el idaig, kivetel a Mercedes, akik az F1-ben hasznalnak hasonlo technologiat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34082 üzenetére
Csak, hogy ez is ala legyen tamasztva valamivel, mert looks like a google nem mukodik mindenkinel, pedig meg a foteltudosok is azt hasznaljak. Az egyebkent sem 'foteltudoskodas', ha sokat olvasol, legyen az barmi. Tagitani kell az ismereteidet, erre jo az internet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #34082 üzenetére
Amikor nagyon hidegek vannak, akkor alapjáraton hagyom menni.
És mi rosszat csinálok a motornak ha hagyom menni alapjáraton?
Legalább rendesen üzemi hőfokra melegszik a motor.
Éveken keresztül a dízel fordomat is így melegítettem utána indultam csak el.
Máig megy a kocsi hibátlanul 368 000km van benne.[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34123 üzenetére
Jah, annyi. Ugy, hogy par honapja vette tolem £7500 -ert. Es ugy, hogy a traderen 12db van fent ebbol az evjaratbol, es az elso, ami nem rom az £8,695 -ert van hirdetve, es az a 3. a listan, meg van fent egy cat D-s £7500-ert, ami meg a masodik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #34146 üzenetére
a váltóból nem engedek. e90-ből sok négyhengeres van, az vagy nem erőgép, vagy nem is megbízható. e60-ból van pár 25i és 30i, csak ott kissé ódzkodok a fenntartási költségektől...
még megy a mantra, amíg úgy is megvan az accord
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #34150 üzenetére
Lehet nálatok ilyenek, de nálunk komiban elég sok fut belőle az utcán és okésak.
Havernak is 530D van eddig semmi gondja vele.(#34151) CharlieDrop: E65-el sincs gond. Csak begyújtod és már repül is a V8-as M1-es pályán Bp fele 220-250 Km/h-val.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Jojo5
őstag
válasz szőröscica #34185 üzenetére
az ebbe a keretbe nem fér bele, a 2.6 milla is majdnem duplaja annak amennyiért kocsit szerettem volna venni...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
STC Speed
őstag
válasz szőröscica #34210 üzenetére
Ezeket megis akarom nézni, köszi!
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #34226 üzenetére
Kamionozok tudom miről van szó. Rágázolok neked és nem fogsz érezni semmit csak finom ADBLUE illatot.
De éppenhogy a korom ellen is kell. Jóformán semmit nem látsz a kamionnál a kipufogónál. Amikor hideg akkor nyomja az adblue-t fehér füst utána már semmi.Milyen E jel kell? Az meg minek?
(#34227) Jojo5: Miylen szarságokba kötnek belé nálatok a zsaruk!?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #34229 üzenetére
Benzinest nem tudtam!
Akkor biztos valamit xarul csinálok ha a FORD-omban 365 000km van és alig volt rajta valami cserélve.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34226 üzenetére
Osztom, csak nem akartam venni en se a faradsagot, hogy szoljak, regaljak.
Fustos temara jo kis video: What Your Exhaust Smoke Is Trying To Tell You
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34245 üzenetére
Ja, E39 multikormanyal, tempomatal, automata valtoval sport ulessel de manualis, tekeros 1 zonas klimaval. Amirol azt se tudtam letezett amugy 2 eve meg, marmint manualis klima panel
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
válasz szőröscica #34245 üzenetére
Számomra furcsa, mindenesetre.
Már ha 2m felett nézek autót az az 1 tuti, hogy digit klíma kell. -
r4pt0r
tag
válasz szőröscica #34291 üzenetére
Megkeresem akkor őket, köszi.
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #34297 üzenetére
En pont az anyagminoseget irom. Az olcso muanyagok, rossz illesztesek ami miatt nyikorog az egesz belso. Az utfekves, a direkt iranyitas miatt BMW a BMW. A menetkomfort 2 oldalu. Sportos E90 -ben nincs olyan, mint ahogy E60-ban sem. Vagy jo utfekves, vagy komfort. Az F10 meg sport modban is lagy, a volt E92-ommel ketszer megkerulnem 1 kor alatt egy korforgoban, de meg egy E60 is megenne reggelire. Ellenben a kifejezes, hogy uthiba es fekvorendor nem igen letezik.
Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz szőröscica #34297 üzenetére
Mondjuk ez az E60 szegyene. E90 is jobb ilyen szempontbol. Marmint anyag minoseg teren. Viszont egy Accordhoz kepest egy E90 meg kicsike.
E39-et kell venni na
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen