-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz MaDDoXX #33930 üzenetére
Ha facelift Ci akkor ott csak M54-es motorokat talasz mar. Ergo M54B25 lesz az. M54-bol meg a B22 (20i) hajlamosabb nagyobb olaj fogyasztasra nem a B30.
Jo motorok ezek kb. ugyannyira megbizhato mint az M52 -ok, viszont teny alaphangon tobb olajat fogyasztanak az M54-ek. Ha nem ragaszkodol fl-hez akkor az egyik legjobb valasztas lehetne a 28i M52B28TU (ez mar ugyanugy dupla vanos mint az M54)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz MaDDoXX #33930 üzenetére
Ha jo gazdaja volt, egy N52 meg bevallalhato, kulonosen a B30, az kevesbe hajlamos olajfogyasztasra. Igy en nem vetnen az E90-eseket.
Az M54-bol mint irtak, a B22 kedveli az olajat, es a hutesere kell odafigyelni (vizpumpa, termosztat, csovek, stb). Az olajszintjelado is szeret bedogleni, amugy jo motor.
-
H.Ezredes
őstag
válasz MaDDoXX #34009 üzenetére
Maga az M57TUD30 megbízható jó motor. Ha karban van tartva akkor nagyon jó kis motor. Természetesen nem olcsó mulatság ezeket a kocsikat megfelelő állapotban tartani de abszolút nem lehetetlen
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gabesz25
tag
válasz MaDDoXX #35471 üzenetére
én csak e90 320d-vel rendelkezek, de mielőtt megvettem sokat olvastam motortípusokról. ennél az M47-et javasolták inkább, ahol max a pillangószelepekkel lehet gond a szívósorban (természetesen már kiszedtem őket). az N47-nél meg mindenhol a vezérműlánc nyúlását/szakadását írták. ezért döntöttem az M47 mellett