-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Gabesz25 #34956 üzenetére
Best choice! Hatso ules, karpitok azok, amiktol meg tudsz szabadulni. Esetleg az elektromos ablakok. Ne varj sokat, de az az auto onmagaban sem egy tulsulyos darab. Elmeny lesz. Bukocso ugyis kell, tehat a vegen nem lesz akkora a valtozas.
htomi85: Ezt most komolyan irtad? Miert trollkodsz? Milyen szutyok F10 -et kapsz ennyiert? Esetleg egy jo E60-at.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kenguru99
aktív tag
-
chess001
aktív tag
válasz Gabesz25 #34956 üzenetére
50 kg körül tudsz belőle kidobni kb, sokat nem változtat. Szerintem tudnod kell, hogy mit kell benne átépíteni, mert az is kocsiárban lesz minimum.
Sperr difi kell bele, valami rövid áttétellel és akkor elég jól tudja a kopott 15-ösöket pörgetni. Ha irányítani is akarod akkor viszont egy normális futómű is kell alá (gátló, rugó, kemény szilentek, merevítők, stabrúd), ha fékezni is akarsz, akkor komolyabb fék, meg versenypályára hidros kézi.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ummon
csendes tag
-
negro
őstag
válasz Gabesz25 #38534 üzenetére
az jo ennyit is kibir
(#38537) BMW001
en se nagyon hasznaltam sose. masok mondjak milyen jo bmw szaga van. en ugyan nem erzem mert biztos megszoktam. de ez nem az a tukorre akasztos gagyi megoldas igy egy probat meger.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Johnny_vT
senior tag
válasz Gabesz25 #40505 üzenetére
A 91, 94, 98 a terhelési index, csak az utána lévő karakter jelöli a sebesség indexet. És igen jó lesz.
http://gaszmann.hu/Gumi_elemei/sebessegindex.jpg- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
MPowerPH
félisten
válasz Gabesz25 #40869 üzenetére
Nem, E92 -nel mar regen nem ATE volt. En berakattam anno az ATE discet es a Ceramic beteteket az E92 -mbe Ezredesnel, hogy majd milyen jo lesz. Volt bejaratas is, majd 1000km -et mentem vele, es meg 500 -at kimelo uzemmodban, folyamatosan terhelve. Aztan jott egy erosebb 800km, es a vegen mar ereztem, hogy fekezesnel raznak. Raadasban a fekerovel sem voltam megelegedve, sokkal gyengebbnek erzodott, mint a levetett gyari. Ez egyre rosszabb lett a razas, elmentem felszabalyoztatni, amit az auton csinaltak meg. Pluszban csereltettem a fekcsoveket(gyari), es kapott nagyobb teljesitmenyu fekolajat, mert kaptam egy tippet, hogy talan ez segithet. Ujabb 3000 km-et birt ki, es megint kezdett razni. Megelegeltem, vettem egy EBC Ultimax szettet, Redstuff betetekkel, es lass csodat, az kibirt mindent.
Ezredes jol mondja, en is utana jartam ennek, felvettem a markakepviselettel a kapcsolatot, mert nem hagyott gyugodni. 20d -n egyebkent meg talan elmegy, de a 30-35D -n a fektarcsa meretebol adodoan, es a nagyobb terheles miatt joval konnyebben hullamosodik a felulet.
molnarpeter: Ultimax tarcsat rakattam fol, Redstuff betetekkel. Birta, tenyleg nem lett hullamos, de! Hidegen nagyon gyenge volt, reggelente ezert joval ovatosabb voltam. Es ahogy elert egy bizonyos hofokot, nagyon hangos volt minden egyes fekezesnel. Nemetben mikor dugoztunk, es lehuztam az ablakokat, frankon rosszul ereztem magam, hogy mindenki azt hallgatja, ahogy az automata miatt mindig felig-meddig a feken voltam, es kattogott, meg sipolt. Elotte voltam megnezettetni, hatha valami gond van, de azt mondta az EBC -s csoka, hogy ez a normalis.
Itt tennem hozza, hogy annyi volt az EBC szett, mintha egy gyari BMW tarcsakat es beteteket vettem volna. Szoval nem volt ez sem tul jo uzlet. A gyarinak brutalis a fekereje, nem hullamosodik, az egyetlen hatranya, hogy brutalisan porol.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gabesz25 #43769 üzenetére
Az összesen illik vezérlést cserélni és csapágyat meg ~ 300E Km környékén. X-esben pedig illik cserélgetni az olajakat mert attól szétmegy illetve ha kapnak az első féltengelyek egy felújítást akkor sokáig elmennek.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz Gabesz25 #43769 üzenetére
Leirtak mar, de van ennel koltsegesebb melo is ezeken az F10 -eken. Javaslom, nezz fel facebook F10 csoportba, hogy mivel szivnak a tulajok. Igazabol pont a hajtas az, amivel kevesebb a problema.(bar a hajtaslanc hibauzenet mindennapos, olyan, mint Windowsnal a kekhalal) En meg be vagyok jelentkezve, es sorba jonnek a bejegyzesek, hogy ezt mi okozza, ez miert nem mukodik, stb....
X drive -nal az osztomu eleg gyorsan beadja a derekat, ertsed van akinek 100k km korul mar sulyosan rangat az auto. Csak hogy tisztan lass, uj osztomu nem BMW-s forrasbol 900k-1 milla kozott, Wallistol 1,26 millio huf. Most kell egy csokanak cserelni F10 topikban, 103k km -nel leterdelt.(kozben Audi quattro orok elet+100 ev.) Fel is lehet ujitani, ha valaki vallalja, de nem tudom, hogy megeri e 500k -ert.(mert akkor mar elso difi es hardy -t is kicserelik) Ez mondjuk egy eleg nagy plusz ktg. a sima RWD -hez kepest. Ha AWD -t akarsz, akkor vegyel Audit, ne a BMW fele sz@rt, mert az maximum lampatol indulni jo, masra nem.
Durvan repkednek a fel milliok 1-1 szervizre az F10 -eknel, es ahogy korosodnak, nagyon sok nyugjuk lesz. Csodalkozom, hogy en megusztam egy zarlatos kilincs futessel.(ami miatt az egesz auto veszuzembe allt)Egy E90 20D utan nagyon nagy plusz kiadas, idegeskedes, ezzel szamolj. Ezekkel akkor nincs problema, ha a garazsban allnak, es csak nezed, de nem hasznalod.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gabesz25 #56645 üzenetére
F széria jobban gyűjti elve a retket mint a többi széria. Láttam azért sok E szériás autót is retkes vízhűtővel. Anno mikor nagy sláger volt az E39 ott is kellett hűtőkazettát takarítani melegedés miatt... Másik meg E60 / E90 nincs óra így nem látja senki emiatt sokan nem is foglalkoznak vele / észre se veszik csak ha már nagyon gáz....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
Shadowbull
addikt
válasz Gabesz25 #61666 üzenetére
Julia Poliscanova, a Transport&Environment ügyvezető igazgatója szerint “A környezet és a klíma szempontjából a plug-in hibrid technológia rosszabb, mint amit helyettesít”. Hogy miért? Ugyanis a hibridek hagyományos üzemmódban szennyezőbbek, mint a belsőégésű modellek hisz a nagyobb tömeg miatt több a fogyasztás.
Hat ez konkretan baromsag.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- DXRacer használt szék eladó
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek