Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stukker1987

    senior tag

    válasz FET-MEN #22013 üzenetére

    Diagnosztika mindenek felett,olyan szerelőnél aki ismeri a típushibákat.

    Leömlő,Szívósor,Főtengely szíjtárcsa tipikus BMW betegség.
    Porlasztókat diaggal megnézni. Turbóhoz aránylag könnyen hozzá lehet férni és a kotyogásából azért pár dolgot már le lehet szűrni.
    Izzítók és relé cseréjére is rá lehet kérdezni.

    Ha touring akkor a csomagtér ajtóba futó kábelköteggel szokott szakadás hiba lenni.

    Sokat azt mondják,hogy az automata váltó nem bírja olyan jól 30d-be. Esetleg meg lehet kérdezni,hogy volt-e új korától kezdve benne olaj cserélve.

    Én a motorolaj csere periódusra szoktam még rákérdezni.

    IDrive-ot is végig kell nyomkodni. A haldokló példányok sokszor újraindulnak,ha terheli őket az ember(gyors menüváltások stb...). PDC-t is ki kell próbálni ha van,mert zárlatos tud lenni 1-1 szenzor.(nekem most pont ez van :D ) Ülésfűtés,állófűtés,kanyarkövető mind próbás.

    Egyébként pedig tipikus használt dízel,tehát jobb ha marad pár 100k a zsebedben javításra,vagy megelőzésre.

    Ja és ami a legfontosabb: KÉPEKET KÉRÜNK :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.

Új hozzászólás Aktív témák