Új hozzászólás Aktív témák
-
syler123
veterán
válasz EnterR #25252 üzenetére
Szia!
Nekem ugyanezt csinálja a Radeon kártyám 13.12 driverrel, windows 8.1 alatt. Battlefield 3 alatt tapasztalom. Egyszer csak úgy dönt megfagy és piros képernyő, nekem nem indul újra, azt nekem kell, de totál piros képpel áll meg, akkor ezek szerint nem a kártya akar megmurdálni, hanem valami driver hiba lehet.
-
syler123
veterán
válasz EnterR #25279 üzenetére
Hát nekem 13.12-vel csinálta, de most bepróbálom a 14.2 beta-t hátha. Igen én is olvastam a hibajelentéseket, jelen van BF3 és 4 alatt is és csakis win 8 alatt. Tuti valami driver hiba lehet mert 7970 alatt is olvastam, meg 7770, 7790, szóval szinte az egész széria. Amúgy Red Screen of Death néven emlegetik, mondjuk nekem rögtön ez jutott eszembe, miután már volt jónéhány ilyen fagyásom
-
Raidon
őstag
válasz EnterR #25460 üzenetére
BF3 alatt nekem is volt tuninggal miota kijott az uj driver + uj ASUS GPU Tweak azota ugyanazzal a tuninggaL kicsi plusz fesszel es tuning nelkul se csinalja. Lehet esetleg driver?
"A háború első szabálya (...): soha ne teljesítsd az ellenség vágyát!" George R. R. Martin
-
#00983040
törölt tag
válasz EnterR #25462 üzenetére
Az a helyzet, h a BF4 a kezdetek óta egy iszonyú bug-halmaz, Mantle-nek szinte esélye nincs vele. Az meg nem az AMD hibája ,hogy a játék készítők programozási képessége elakad. Illene komolyabban odafigyelni ekkora kaliberű vagyis volumenű játékok készítésénél .
Megkell lesni a Cry Engine milyen frankó lett , no itt már nincs ilyen problem .A Crytek bejelentette, hogy a CryEngine csatlakozik a Mantle támogatásos 3D-s motorok köréhez, így a jövőben megjelenő CryEngine játékok profitálhatnak majd a hardverközeli API előnyeiből. Cevat Yerli, a Crytek vezetője ki is emelte, hogy nekik mindig is fontos volt, hogy a legfrissebb technológiákat hozzák el a játékosoknak és a fejlesztőknek, ráadásul az AMD-vel is jó kapcsolatot ápolnak, így viszonylag természetesnek tűnt a lépés. Mivel a 2015-ben érkező Star Citizen is ezt a motort használja, így várható is volt, hogy a Crytek előbb-utóbb implementálja a Mantle támogatást, hiszen az a játék teljes mellszélességgel kiáll az AMD API-ja mellett. A CryEngine-nel a jövőben egyébként olyan játékok jönnek még, mint az Evolve vagy Homefront 2. Ezeknél még nincs megerősítve a Mantle támogatás, de mivel utóbbit maga a Crytek fejleszti, így borítékolható, szeretni fogja a GCN architektúrás Radeonokat. A nagy grafikus motorok közül így már kettő is támogatja az AMD megoldását, a CryEngine a Frostbite 3-hoz (Battlefield 4) csatlakozott ezen a téren. A DICE által fejlesztett motort a jövőben vagy egy tucat játék fogja használni, így már csak annyi a kérdés, hogy az AMD-nek sikerül-e az Epic-et is befűznie, hogy az Unreal Engine 4 is Mantle támogatást kapjon. Ezzel a három motorral ugyanis le lehet fedni a piac elég nagy részét . Az AMD azt is bejelentette, hogy szorosabbra fűzte a kapcsolatát a Square-Enix-szel, a Rebellion Developmenttel és a Xavianttal. Ez azért annyira nem újkeletű hír, hiszen már egy ideje tudható, hogy a Rebellion Sniper Elite III-ja (és ezáltal a cég Asura motorja) támogatni fogja a Mantle API-t, míg a Xaviant által fejlesztett Lichdomban inkább a TrueAudio és a TressFX kerül előtérbe. A Square Enixnél a Murdered: Soul Suspect esetében van együttműködés az AMD és a készítők között, és optimalizált DX11-es effektekre számíthatunk, valamint további bejelentésekre a közeljövőben.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz EnterR #25457 üzenetére
Szia!
Bizony nálam is csinálja. Valami driver hiba lehet, elvileg csak Win8-on áll fent, Win7-en nem. Úgy hívják hogy Red Screen of Death. Csak a Battlefield 3 és 4 alatt csinálja, más játék alatt nem tapasztalható. Én a Mantle miatt tértem át még vagy 5-6 hónapja win8-ra, ezért kár volt, csak bugokat produkál. Egyedül az ssd, amit jobban kezel, mint a Win7, nem ír annyit feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
válasz EnterR #25491 üzenetére
Igen, Win7 alatt nem olvastam ilyen hibáról. A win8 + Radeon + Battlefield okozza a hibát, ha valamelyiket kiiktatod nem lesz gond. Én is agyalok rajta hogy visszamegy a Win7, csak a Mantle miatt volt fent a Win8, ami ugye úgy sem ér semmit, szóval lehet kúszik visszafele a win7.
-
Habugi
addikt
válasz EnterR #25500 üzenetére
Az a baj BF4-el hogy egy szeméthegy. Nekem járt a videokártya mellé, 24órát nem volt a gépen a játék.
Az emberek hajlamosak a BF4 hibáit az ATI kártyák és/vagy Mantle számlájára írni, holott a bugok nagy részének köze nincs se a hardver/driverhez, se az új API-hoz.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Habugi
addikt
válasz EnterR #25705 üzenetére
Ezzel ugorj neki [link], semmiképpen ne tegyél fel újat _soha_ a régire, mert aztán jössz majd te is panaszkodni, hogy bugos a Mantle béta driver!
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz EnterR #25893 üzenetére
Szerintem a feature highlight-nál azt olvastad hogy "Support for the AMD Radeon™ R9 295X" - azaz hozzáadták... kicsivel lejjebb van egy olyan hogy "The AMD Catalyst 14.4 Release Candidate Driver for Windows is compatible with the following AMD products:" , ott nézd meg.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Bali27
addikt
válasz EnterR #25987 üzenetére
Most melyik a whql??? Ami az AMD oldalán van fent vagy ami a guru3D-n? MErt mások a ver. számok... Érti ezt valaki???
AMD : Display Driver ver. 14.10.1006
OpenCL(tm) Driver ver. 10.0.1348.5Guru3D:
Display driver 14.100.0.0000
Catalyst: 14.4 WHQL
CCC: 2014.0417.2226.38446
D3D: 9.14.10.01029
OGL: 6.14.10.12847
OCL: 10.0.1445.5
Mantle: 9.1.10.0013[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz EnterR #25996 üzenetére
Mondjuk annyira nem volt nehez megtalalni amd oldalán. [link]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz EnterR #25998 üzenetére
Az nem beta volt hanem RC.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
StSanya
őstag
válasz EnterR #26016 üzenetére
OK, AMD fórumán már vagyunk páran panaszosok. Ahogy nézem, régebbi AMD chipsetes alaplaposok... Az ATIPCIE64.sys-nél akad meg a boot, a windows logonál.
[ Szerkesztve ]
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
syler123
veterán
válasz EnterR #26464 üzenetére
Nekem nagyon jóra sikerült belőnöm a grafikát. Igaz én 30fps-re lőttem be, de én kontrollerrel játszom és nagyon sima a játék. Sok játéknál nem megy ennyire simán 30fps-el, tehát semmi fps csökkenés. Egy valami van high-on (az árnyékok) és a vonalsimítás ssao-n, a többi maxon, így betonstabil 30fps-em van. 5 képkocka van beállítva buffernek. 7870 Tahiti Le. Nincsen mikrolag semmi. 30hz a képfrissítés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen