-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
Szerintem itt senki nem rinyál, maximum a témáról alkotott véleményét írja le.
Viszont nem tudom hol vannak most azok, akik úgy egy jó fél évvel ezelőtt valóban rinyáltak itt azon, hogy a CDPR-től munkatársak távoztak, ergo -szerintük-, ez is bizonyította, hogy a kiadó csődbe fog menni és a CP-ből soha nem lesz semmi.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Hőbörögni mindig szoktak páran. Nem kell ezzel foglalkozni.
Az pedig egyértelmű, hogy PC-n minden lényegesen szebb, elvégre sokkal durvább erőforrást lehet ezen a platformon egy játék alá betolni. Aki még ennyit sem ért, az hőbörögjön csak nyugodtan, az értelme ennek konvergál a nullához.Egyébként a két kép között jóformán csak a haj render különbözik, ez pedig egyértelműen technológiai jellegű kényszer lesz. Valamelyik platformon vagy a hardver nem bírja a normális haj megjelenítését, vagy valami szoftveres/API gebasz van. Semmi más jelentős különbség nem látszik.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Néhány észrevétel a meglátásaidra...
2. Az is lehetséges, hogy az NPC-k egy része dinamikus, míg mások scripteltek. Ez pl. tipikusan így működött a Mass Effect-ben. Voltak NPC-k, akik mozogtak, jöttek-mentek egy helyszínen, míg mások mindig ugyanott álltak vagy ültek. Akiknél feladatot lehetett felvenni, vagy akikkel kommunikálni lehetett, azok jórészt nem mozdultak, a pozíciójuk fix volt, míg a "töltelék" NPC-k közül többen, akik csak a játék mozgalmasságát hivatottak renprezentálni, sétálgattak össze-vissza.
3. Ahogy a kérdőjel is utal rá, egyelőre nem egyértelmű, hogy a screenshot PC verzióból származik. Lényges különbség még a glow effect a fényforrás körül, mely a (PC?) verzióban létezik, a másikban nem. A távoli objektumok esetén lehet LOD limit miatti különbség is, ahogy írod is.
Viszont feétűnően sok a brightness a (PC?) verziós képeken, ami indokolatlanul fakó képet eredményez. Ennek oka lehet pl. egy túltolt gamma beállítás, esetleg a screen capture szoftver hibás beállítása. Photoshopban visszavettem egy kicsit, és rögtön nem is látni már -ilyen jellegű- képminőségbeli különbséget a két verzió(??) között!Egyébként sok értelmét nem látom az ilyen összehasonlításoknak, ebben a fázisban. A játék készül, változik. Amit majd hasonlítani lehet, az a kész, megjelent játék és a megjelenés előtti trailerek. De ott is csak akkor látom értelmét a hisztinek, ha olyan szintű nyilvánvaló átverést tapasztalunk, mint pl. a már említett két játéknál. A W3 esetén is túlzásnak éreztem a problémázást, mert bár a képek részletes elemzésével fel lehetett fedezni némi downgrade-et, de ettől még a látvány maximálisan csodás volt, a játékmenetre nézve pedig semmilyen hatással nem bírt, ellentétben pl. a No Men's Sky-al, ahol komplett tartalmak hiányoztak a trailerben látottakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz 2thletme2day #327 üzenetére
Ez egy igen jó hír! Semmi egetrengető hardver nincs alatta, pedig még sehol sincs az optimalizáció.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz wjbhbdux #329 üzenetére
Optimalizáció nélkül, "ultra" grafikai beállítások mellett, mai árakon számolva! Ennek alapján megjelenéskor egy normál gamer gép vinni fogja, ultrán pedig eddig se ment AAA+ cím egy olcsó gépen.
Egyébként ahhoz kell mérni, hogy sok cég demózik ilyenkor 3-way SLI Titan-okkal, csak hogy megmozduljon a játék ebben a fázisban. Ehhez képest a CDP konfigja egy földi halandó számára is elérhető gamer gép volt, különösebb extra nélkül.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
A top gamer gépek soha nem voltak olcsók, ez nem újdonság. Másrészt, a piac nem a magyar emberek fizetőképességéből indul ki, a komolyabb piacokon pedig ez még egy megfizethető konfig (gondolj csak egy Alienware teljes kiépítésben 2milliós árára, vagy egy iMac árára, ami ráadásul nem is feltétlen HEDT).
Okosan vásárolva a CDP konfigjához hasonlót 30-40%-kal olcsóbban be lehet szerezni, akár innen hardverapróról. Én az újonnan közel 2 milliós dual Xeon munkaállomásomat 350-ért vettem itt HA-n, igaz, használtan, de semmi baja nincsen pedig közel 0-24-ben megy. Ellenben ha 3db Titanon demóztak volna, akkor ahhoz hasonlót nehéz lenne elérhető áron beszerezni valóban.A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Én konkrétan egy ilyen játékra várok nagyjából azóta, hogy az első nyílt világú RPG-t kipróbáltam (vagyis tizenX éve). Ugyanis sajnos az RPG-k sokáig valamiért egyet jelentettek a mítikus/vallásos/kardozós fantasy műfajjal, scifi vagy cyberpunk vonal gyakorlatilag nem létezett. A fallout és talán a Deus Ex volt az egyetlen üdítő kivétel, a Mass Effect-et pedig bármennyire imádom, nem sorolom ide, mert az valójában egy felturbózott csőjáték.
Érthetetlen, hogy miközben a tech/scifi műfajra hatalmas az igény, eleddig senki nem robbant rá a témára. De most jön ez, ráadásul attól a fejlesztőtől, akik még a régi vágású üzleti modellt képviselik, jóformán már egyedüliként a nagyobb cégek közül, vagyis a minpséget helyezik mindenek fölé. Ennél többet nem is várhatok, azt hiszem.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #361 üzenetére
System Shock-ot kihagytam, valóban.
Ezzel együtt, több cím nem nagyon van és a System Shock is nagyon régi már. Cserébe nézd meg, mennyi sárkányos és egyéb fantasy RPG jelent meg. Rengeteg. Pedig...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz 2thletme2day #395 üzenetére
Ez még így kép nélkül is baromi jó! Nagyon jók a reakciók is. Na és az a zene!! Brutál! Eszméletlen lesz ez a game!
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Mivel az emberek hülyék, én sem mutatnék semmit a helyükben addig, amíg nincs olyan állapotban, hogy ne kösssenek bele 5 másodpercenként. Nyilván egyelőre olyan szinten van a játék, amit szakmabelinek meg lehet mutatni, mert az tudja, hogy mi az amivel érdemes foglalkozni a látottakból, és az amivel nem, mert esetleg még a pre-pre alpha stádium rovására írható problémáról van szó.
A W3-nál is milyen hiszti lett abból, hogy egy korán kiadott gameplay-t hasonlítottak össze a véglegessel, pedig nem azért butítottak rajta itt-ott, mert nem tudták volna az eredeti minőségben kiadni, hanem mert nyilván erre nyomós sazkmai és egyéb okok miatt nem volt lehetőségük. A játék így is korának legszebbje volt, mégis, a sok idióta teleszórta a netet megmondó videókkal, ahol irtózatos átverésről és egyéb marhaságokról fröcsögtek szerteszét a világba. Feltételezem, tanultak ebből, és gameplayt majd csak akkor mutatnak, ha már közel végleges állapotba kerül a játék.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Bizonyos fokig persze érthető, ugyanakkor az autóktól kezdve szinte minden területen megfigyelhető, hogy a korai bemutatók és a szériagyártott modellek nem egyeznek meg 100%-ban, aminek nyilván nem a direkt kib*szás az oka, hanem valamilyen technikai vagy gazdasági kényszer áll mögötte.
Játékoknál is ez van. Pl. bemutatnak valamit évekkel a megjelenés előtt, mert mondjuk a VGA gyártók menetrendje és a piaci elemzők statisztikái alapján akkor még arra terveznek, hogy a megjelenés pillanatában már a vásárlók kritikus százaléka rendelkezni fog a megfelelő hardverrel. Aztán a megjelenés előtt fél évvel meg kiderül, hogy a VGA/konzol gyártók csúsztak az új hardverek bevezetésével, a piac pedig döglött volt és nem mentek úgy az eladások mint várták. Ebből pedig adódik, hogy így már nem lehet kiadni egy olyan verziót, amit a vásárlók 90%-ka nem fog tudni rendesen futtatni a megfelelő hardver hiányában, mert akkor meg azért menne a sirám, hogy sz*r az FPS. És ilyenkor dönteni kell, hogy mi legyen...Ez csak egyetlen kiragadott példa volt, hatvanezer másik oka lehet még annak, hogy miért kényszerülnek butításra a megjelenés előtt. Ezt egy szakmabeli érti és tudja, egy laikus meg nem. Erre jöhettek rá, és inkább nem adnak ki videokat.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz l.skywalker #476 üzenetére
Hazudsz!
Munkatársakat keresnek felvételre, tehát az egész egy nagy átverés! Nem lesz semmi a játékból!A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Brutál jó már most is, eszméletlen az egész hangulat! A hangok, a zene, a képi világ, a kidolgozottság, a dialógusok, minden a helyén van. Az autó fizikája még nem az igazi, de ezen még bőven lesz idejük javítani.
Nekem a TPS nem hiányzik, sőt, FPS nézetet vártam kezdettől fogva és szerencsére meg is kapom majd. Ha ez nem lesz év játéka, akkor nem tudom, mi lesz az.Nehéz lesz kivárni a megjelenést.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz VikMorroHun #545 üzenetére
Remélem ez csak valami vicc. Ha mégis kizárólag TPS lesz, akkor mégsem veszem meg és nagyjából el is felejtem a játékot...
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #597 üzenetére
Ha váltani lehet, az nem érdekel. Csak ne vegyék ki az FPS-t, de én is úgy gondolom, hogy ez már lehetetlen...
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #609 üzenetére
Én folyamatosan azon gondolkodom, hogy a fenébe lesz nekem annyi időm, hogy ezzel majd játszak..?
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
GhostPetya
Maximal +1!
kwzatz
"Csak a Witcher trilógia miatt lenne?"Szerintem igen! Senkit nem zavart ez a Fallout-oknál, Deus Ex-nél, vagy az Elder Scrolls játékoknál sem.
Itt a Witcherbe szerelmes réteg várt egy átskinezett Cyber Witcer 4-et, amiben kb. minden ugyanaz mint a W3-ban, csak nem kardokkal operálnak sárkánygyíkok ellen, hanem lézerrel robotok ellen. Ők hisztiznek valószínűleg...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Így legyen ötösöm egyszer a lottón -ha lottóznék-, mert pont azt feltételeztem a bemutató csúszásaként korábban, mint amit most hivatalosan is elmondtak
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Teljesen rendben van. Ebben a világban nem igazán tudom elképzelni a klasszikus vidéki életet, viskókkal és egyebekkel. Ráadásul nagyon jól meg lehet oldani egy ilyen világban a városon belüli, de eltérő környezeteket is, erre már napjainkban is láttunk példát a jövő várostervezőinek műhelyeiből. Valójában, mivel itt egy technológiailag igen fejlett társadalomról van szó, össze sem hasonlíthatók a lehetőségek a Witcher-el, ami egy techonlógiai értelemben faék egyszerű és elmaradott környezetben játszódik. Ha jól megcsinálják, akkor egyetlen épület felfedezése is órákba telhet, nem kell ehhez kilovagolni a pusztába...
Viszont azt is írja, hogy semmit nem generálnak procedurálisan, ami azért kicsit furcsa. Egy ekkora területet kézzel megcsinálni nem tudom mennyire lehet, ez azért valószínűleg elég rendesen be fogja határolni a bejárható épületek számát.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #719 üzenetére
Semmi aggasztó nincsen ebben. Egyrészt, a játék már nem tervezési fázisban van, hanem a végső stádiumban, másrészt, egy ekkora projecten nem 1db kreatiív rendező dolgozik! Az elvándorlás mindennapos jelenség, mint bármilyen más területen.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #725 üzenetére
Ebben igazad van, de nem egyetlen ember tervez meg egy ekkora játékot. Maradtak még ott páran, akik a kezdetektől a kreatív team tagjai és vezetői, én erre céloztam.
Volt már itt pánik akkor is, amikor valaki meglátott egy álláshirdetést a CDPR-nél, és már ment is az ötletelés, hogy soha nem fog elkészülni mert nincs elég ember. Fél évre rá meg olyat mutattak, amitől mindenkienk leesett az álla.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #743 üzenetére
Nincs is rá semmi szükség. Még a Steam-en is ott a 2 órás refund lehetőség, annyi idő alatt kiderül, hogy fut-e rendesen, tetszik-e stb. Nem is nagyon van már játék manapság, amihez van demo. Érthetetlen ez a cikk
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #760 üzenetére
Én is biztos vagyok benne, de ott sokkal inkább rezeg a léc ha már a megjelenés miatt akarunk aggódni. Egyszerúen túl sokat vállaltak. Az idei tervek is csak arról szólnak, hogy lesz talán 1-2 új bolygó. Ilyen tempó mellett ha el is készül, az minden idők legtovább tartó fejlesztése lesz.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Én Duvi kollégával értek egyet. Tök mindegy, kinek, mit mutatnak, engem spec. nem érdekel, és felőlem készülhet még 2-3 évig is, ha a végeredmény maradandó élményt fog okozni (pozitív értelemben)!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Reklámblokkolók topikja
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Ukrajnai háború
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Ingatlanos topic!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen