-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
Ilyen összetett játéknál -főleg PC platformon, ahol hatvanezer féle hardver/szoftver konfigra kell fejleszteni-, bármilyen megbízható is a cég, borítékolható, hogy lesznek hibák a kiadáskor, és abban is biztos vagyok, hogy nem fognak tudni mindent befejezni. Azonban, ha maga a játék alapvetően jó lesz, akkor ezeket a hiányosságokat én simán elnézem, mert biztos vagyok abban, hogy idővel tökéletes szintig javítják, a hiányzó tartalmakat pedig pótolják. W3-hoz is volt egy halom ingyenes tartalom ha jól tudom, a pénzért adottak meg felértek egy kisebb új komplett játékkal.
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
Topikgazda
"A Téma-összefoglaló kinyitás előtt is látható részébe ne kerüljenek képek, kivéve a kisebb ikonok, vonalak, illetve igény esetén a Topikgazda topikban megbeszélt egyetlen kép használható.)"
Esetleg azt tudom elképzelni, hogy Cifu már kért és kapott erre engedélyt. Velem mindenesetre leszedették a Joystick topikban, pedig fele ekkora sem volt a fejléc!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz PR0JECTNR56 #1084 üzenetére
Azért én a Mass Effectben kifejezetten rosszul voltam a b*zi karaktertől, akinek a dumáját és nyomulását ráadásul ki sem lehetett kerülni. Mindezt egy hajó hídján, szolgálatban! Ha már mindenképpen bele kell ezt tenni (miért is kéne??), akkor oldják meg úgy, hogy aki hányingert kap ettől, az ne találkozhasson vele. Pl. legyen egy külön b*zi bár ahol az ilyen típusú kapcsolatok kialakíthatók, de a helyszín ne legyen szerves része a játéknak (tehát ne vigyen oda mondjuk történet szál), vagyis ha az ember ide tudatosan nem megy be, akkor elkerülheti a témát és ennyi. Így mindenkinek megvan a maga öröme, de nem kényszerítenek rá senkire semmit.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
Topikgazda
Borzasztó korlátolt vagyok, de a W3-nak vagy négyszer futottam neki, de 2-3 óra játék után nem bírtam tovább. Sajnos a külső nézetes harc számomra használhatatlan volt, nem tudtam irányítani, amikor jött az ellen, fogalmam nem volt arról, hogy a kard éppen hova fog csapni, csak forogtam ott állandóan össze-vissza. Bár ahogy elnéztem a gameplay videókat, ott is azt láttam főleg, hogy random csapkodnak aztán majd csak betalál. Pedig iszonyatos jó az a játék. Kár, hogy nem volt FPS nézet mint a Skyrim-ben. Nekem sajnos egyáltalán nem állt kézre a TPS, de csak az ilyen kardozós, közelharcos játékokban van ilyen problémám. Pl. a Mass Effect-ben -nyilván a lőfegyverek és a célkereszt miatt-, semmi bajom nem volt a TPS-el.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz sittes79 #1236 üzenetére
Nem a vezérlővel van a baj, hanem azzal, hogy nem látom, hova érkezik az ütés. Forog a kamera is, forog a karakter is és a 3D miatt nem látom rendesen, hogy a kard hova csapódik majd be. Így jellemzően csak össze-vissza csapkodok aztán vagy talál, vagy nem. De ezt meg nem szeretem, mert nem tudatos harc, csak amolyan hazárdjáték.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #1232 üzenetére
Inkább arra értettem, hogy van egy feelingje a repülésnek, tehát nem az a lényeg, hogy látom felülről a várost, amit valóban, egy magas épületből is lehet látni (egy részét legalább is). FarCry-ban vagy GTA-ban is nagyon ütős volt, amikor mondjuk sárkányrepülővel suhant az ember akár éjjel, akár nappal, és az ilyen típusú küldetéseket is kifejezetten szerettem. Szóval azért kár érte.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Elnézést, hogy belekotyogok, de miért kell ezen a Ciri dolgon ennyit rugózni? Az egy (nagyon) másik játék és a készítők is elmondták, hogy nem kívánják keverni a kettőt, nagyon helyesen mivel ég és föld a két játék.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz cyberkind #1290 üzenetére
??? Ez nem a Witcher! Éppen erről beszélek! Az, hogy a fejlesztő azonos, nem jelent semmit. A CP világának semmi köze a Witcher-éhez, nem értem, minek kéne idekeverni? Akit érdekel Ciri, az nézegeti a W3-ban ahova való és problem solved! CP-nek pedig lesznek majd saját cyber "Cirijei", amit pedig nem kell majd a Witcher 4-ben keresni, mert az sem lesz oda való.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Vistaboy #1294 üzenetére
Ez NEM a Witcher 3! Miért kéne ide Ciri, mi köze az egészhez? Én pedig akkor lennék csalódott, ha beletennék, mert ilyen alapon miért nem volt Jedi lovag a Mass Effect-ben, elvégre a KOTOR-t is a Bioware készítette. Az ég világon semmi köze nincs a két világnak egymáshoz, ha nem a CDP készítené a Cyberpunk-ot, eszébe se jutna senkinek az egész, ahogy a Skyrim-ből sem várunk ide senkit, még easter egg formában sem. A Witcherben sincs semmi szükség egy implantos techno cyber csajra, itt meg semmi szükség nincs erre a Cirire.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Šolaire #1301 üzenetére
Nincs gond! Csak ezt a túlzott igényt nem értem és azt, miért lesz valaki csalódott, ha egy teljesen OFF topik játék, telesen OFF topik karakterére nincsenek utalások a játékban??? Én meg legyek csalódott és írjam tele a CPRed Redditet, ha nem lesz benne mondjuk a Mass Effect-ből a kedvenc karakterem? Nyilván ez is egy értelmetlen elvárás lenne, pedig annak legalább érintőlegesen köze lenne stílusban a CP-hez, nem úgy, mint egy totál műfaj-idegen kardozós/varázslós/sárkányos fantasy RPG-nek...Vagy legyen easter egg a Deux Ex-ből, annak még értelme is lenne, mert ON műfaj. Részemről a téma lezárva!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #1305 üzenetére
Sehol nem derült ki, hogy konkrétan Night Cityben járt! Az más kérdés, hogy ki mit lát ebbe bele. Egy random jövőbeli világban járt, nem Night City-ben. Az egészet a W3 rajongók generálták, a készítők már többször elmondták, hogy eszükben nincs összekötni a két világot. Az más kérdés, hogy a sok sírás miatt esetleg mégis beleteszik majd, aminek viszont sokan mások nem örülnének (közöttük én sem). Azt eléggé világosan kifejtette Badowski, hogy alapból nem terveztek ilyesmit és kifejezetten ellene van az ötletnek. Most komolyan, ott a W3, az tele van Cirivel. Minek ide is? Ez egy másik játék, másik világban, másik korban, más műfajban játszódik.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz FoxiestFox #1311 üzenetére
"Ciripunk2077"
LOL!
Nap posztja!Egyébként nagyon remélem, hogy nem követik el megint azt a hibát, amit a játékfejlesztők 90%-ka még 2019-ben is elkövet és amit a W3-ban is elrontottak, nevezetesen, a skálázhatatlan UI, az alapból szemkifolyatós apró betűtípussal amit változtatni sem lehet (szerencsére W3-nál később a modderek megoldották, de a CDP nem foglalkozott ezzel pedig igen nagy probléma 4k.-nál, de még WQHD-ben is egy nagy paneles monitoron).
Nem értem, miért nem tudják már ezt az egyébként szög egyszerű opciót olyan szinten sztenderdé tenni, mint mondjuk a Gamma állítást vagy a V-Sync-et?[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #1326 üzenetére
Mivel a komolyabb játékok 90%-ka konzolra is megjelenik, bőven problémát jelet a dolog sajnos. TV-n még sokkal rosszabb a helyzet, mert messzebbről is nézi az ember. Akinek kicsit is gond van a szemével, már nem tud játszani. Néhány játéknál olyan szépen meg tudják ezt oldani sokkal kisebb céegek is, tehát csak akarat kérdése.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #1373 üzenetére
Nézzük azt is, hogy az Epic store jelenleg erősen köz-utálatnak örvend, a Metro-s húzásukkal sikerült a fél gamer világot magukra haragítani, amit még tovább tetéztek a témában kiadott arrogáns nyilatkozataikkal.
Azt pl. sokan elfelejtik, hogy egy Steam méretű online vállalkozás költségoldalon nem csak abból áll, hogy fizetnek pár supportos kollégát meg néhány fejlesztőt, hanem irtózatos hoszting költséggel jár ennyi user kiszolgálása, szerver park -ha saját akkor azért, ha bérelt, akkor meg azért-. Ezt valamiből ki kell termelni, mert a community feature-kat akkor is biztosítani kell, ha az adott játék már nem hoz bevételt, vagy az összes eladás valamiért éppen csökken. Mert attól még a játékosok ott vannak és használják az infrastruktúrát, aminek hónapról-hónapra megvan a stabil és masszív költsége.Az Epic azért van el -jelenleg még- 12%-al, mert semmi más ütőkártyájuk nincs arra, hogy belépjenek a piacra! Sőt, a Steam képességeihez és lehetőségeihez még alulról sem közelít, sem infrastruktúrában, sem közösségi szolgáltatásokban, se semmiben. Majd emelni fognak azok is, ha már sok címük lesz sok felhasználóval...hacsak csődbe nem mennek előbb még...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Úgy látom -hallom-, főleg elektronikus zenében utazik ami hasznos lenne ide, bár nekem eléggé egykaptafának tűnnek a zenéi, már amit eddig hallottam. Annyira nem izgat egyébként, főleg, ha lesz custom track lehetőség, akkor úgyis beteszek egy adagot a saját zenei válogatásomból...
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Vistaboy #1431 üzenetére
"Komolyan, lassan már ahhoz is kölcsönt kell felvennünk, hogy megvehessünk egy játékot? "
Esetleg ha utánanéznél, mennyibe kerül egy ilyen szintű játékot összerakni, akkor közelebb kerülnél a válaszhoz! Ez már nem a tetris szint, amit egy ember fél délután összedob ha éppen ráér. Nem minden program kerül ennyibe, a kisebb címek, melyeknek lényegesen kevesebb a fejlesztési költsége, pár ezresért megvehető. Nem kötelező azonnal megvenni, várhatsz is 1-2 évet, és akkor negyedáron hozzájuthatsz!
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz DrTechnoid #1460 üzenetére
Valójában 2013 január környékén mutatták meg először az első trailert, azóta várjuk.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Dr. Akula #1570 üzenetére
Pont ezt játszottad el a brand PC-k kapcsán is. Ha nem érint az egész, akkor mit gyerekeskedsz itt azon, hogy mások mire költik a pénzüket?
A CE verzió neked nem tetszik, értjük. Tehát nem is neked találták ki. Aki értékeli a tartalmát az kifizeti, aki meg nem, az lépjen túl rajta. Problem solved...Period!
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
"persze már az is az volt, amikor az amúgy közkedvelt community managerüket kirúgták egy twitter üzenet miatt"
Azon én is kiakadtam, és beírtam az első fekete pontot az CDP-nek miatta. Ez nagyon gáz húzás volt.
Fitzgerald
Szerintem itt finanszírozási okokból kellett nekik bejelenteni a játékot, nem a PR miatt. Ez a brand PC vonalon még nem létezik, ellenben a GTA már ezeréve megy, bejáratott, hatalmas játékosbázissal és a Rockstarnak még pénze is van dögivel. Tehát inkább gazdasági okai vannak ennek.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Fitzgerald #1694 üzenetére
Én kifejezetten rühellem a kontrollert, de a CDPR-ben azért bízom, hogy megcsinálják rendesen a bill/egér kombós vezérlést is. Mindössze azért írtam erről, mert sajnos az utóbbi időben trend lett, hogy kontrollerre tervezik az UI-t és ez nagyon sok játéknál rontott a kezelhetőségen a PC-s porton. Ehhez még hozzá jön, hogy az CDPR tudtommal még soha nem csinált FPS játékot, tehát nem igazán tudom, hogy milyen minőségben képesek ezt megoldani bill/egér verzióban is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz FoxiestFox #1856 üzenetére
Extreme Digital pl remekül megvan ilyen izé nélkül.
Ja, csak ott ne kelljen garanciáztatni...
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Szerintem éppen az az egyik -a cikkben sajnos nem említett- erőssége, hogy kilép az RPG piacon szinte egyeduralkodó, varázslós, kardozós, lovaglós, sárkányos fantasy műfajból, és ha nem is kifejezetten sci-fi világba helyezi ezt az RPG-t, de az ahhoz elég közelálló és modern technológia-orientált Cyberpunk világba. Ez önmagában is hatalmas piaci rést tolt ki, nem beszelve a fiatalabb generációk nagyobb rajongását a tech. műfajok iránt.
El nem tudom képzelni, hogy ekkora hype-ot építhettek volna egy új, de klasszikus fantasy RPG-re, ahol megint a sárkányok, elfek, trollok és egyebek kerültek volna elő hatvanezredszerre is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
A DeusEx áll legközelebb valóban (sikeres is a széria), a Mass Effect nem nyílt világú (a bukott Andromédát leszámítva), a Fallout meg inkább egy zombis (post apocalyptic) RPG, a sci-fi/tech elemek ott csak a kíséretet adják.
Olyan viszont tudtommal nincs, ami egy Skyrim vagy Witcher típusú/szintű RPG játékot tenne scifi környezetbe. 20 éve állok értetlenül azelőtt, miért nem mozdult erre rá egyetlen nagy fejlesztő sem. Bár most kijött valami Outer Worlds című játék amiről jókat írnak, a CP-hez nyilván nem mérhető de addig amíg az megérkezik, lehet, hogy elüthető vele az idő.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #1902 üzenetére
Gyakorlatilag mindenben egyetértek, Lem könyvei pedig nagyobbrészt valóban zseniálisak!
ELEX-el szemezgetek már egy ideje, korábban behúztam már gőzön is, de még nem játszottam vele de ki fogom próbálni, köszönöm a tanácsot!
kwzatz
Igen, sok igazság van abban amit mondasz, valóban nem kérdés, hogy a fantasy sikeresebb, de a kínálat is jóval nagyobb ott, tehát forgácsolódhat a kereslet. A Sci-Fi is képes azért tömegeket megmozgatni, a StarGate SG-1 pl. 10 évadot ért meg, ami még egy sitcom-tól is szép teljesítmény lenne, pedig azokat a fél világ nézi. Star Trek szériának szintén voltak sikeres időszakai (meg bukásai is persze), fimek között az Interstellar is tartolt a maga módján, de az Arrival is kiváló darab volt.Játékoknál pedig elképesztő hype alakult ki a No man's Sky-nál (más kérdés, hogy belefutottak a falba), és gyakorlatilag soha sehol nem látott mértékű anyagi és erkölcsi támogatásban részesül a Star Citizen is, ami dedikált sci-fi játék lesz. Ebből azért minimum az a tény levonható, hogy fizetőképes kereslet van a műfaj iránt.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
A túlzott hype-tól én is tartok. Sokszor még egy nagyon jó játék is elhasalhat emiatt, mert az emberek mindenféle alaptalan, szubjektív fantáziálásba kezdenek és olyasmit várnak, ami nem létezik. Ez egy valós probléma és sajnos független attól, mennyire jó a játék. Minden apróság, minden bug felnagyítódhat egy extrém hype után. Nekem nincs kétségem afelől, hogy a játék szuper lesz, de hogy a CDPR részvényekkel mi lesz, azt majd meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- -31% ÚJ BONTATLAN Lenovo Legion 5 Pro:R7 6800H,16GB DDR5,1TB,16" QHD+ 500nit 100% sRGB,RTX 3070 150W
- Asus Rog Ally Z1 Extreme
- SAPPHIRE INCA EP-10 - 10 x RX 5700 XT - professzionális bányászgép - eladó!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen