-
Fototrend
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steven
addikt
Szerintem mp10 nel kezdodik a jatek, ott mar van ertelmes drop, az egy dolog ,h. Mind szar. Mi haverokkal szoktuk tolni 2-4 en mikor h skype csoport beszelgetessel, kulonben kajak unalmas duma nélkül. Felszoktuk huzni a haverokat... hiaba hallnak 1000% os a fejlődésük meg kapnak mindent ők is...ott mar 4500 gold esik... tegnap pl haver ahogy bejott mp10re egybol kapott egy legendasat 0 valorral.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Edge
veterán
válasz Vistaboy #44443 üzenetére
Komolyan mondod hogy már infernon vagy és a legjobb sisak amit eddig találtál az a kék ami rajtad van???? (tényleg kell a loot 2 akkor)
amugy van pár cuccom ahban ugyse viszik azt neked tudom adni, persze ha elfogadod, mert ha így is élvezed és elvagy nem akarok én belerondítani a játékodba. (majd jelezd azért hogy kell-e pár cucc vagy sem)
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Vistaboy
veterán
Igen, sajnos, komolyan, eddig ez a legjobb, ez van.
Egyébként komolyan, srácok, miért kell ennyire elvenni a kedvem? Most, amikor már a jelenlegi cuccokat is úgy dobták össze és először érzem magam úgy, hogy többé-kevésbé el tudok poroszkálni Infernón... erre mindenki jön azzal, hogy milyen szarok még ezek is.
Egyébként köszönöm mindenkinek, aki szeretne segíteni. A battletag-em az aláírásomban van, aki akar, nyugodtan vegyen fel, általában délutánonként fent vagyok. Aki tud adni jobb cuccot, az adjon, de csak ha ez neki nem okoz problémát, ugyanis jelenleg komolyan le vagyok égve anyagilag, nem tudom semmivel kárpótolni a fáradozásotokat.
Viszont örülök, ha segítetek, elvégre a kiegészítőről is cikket kell írnom és a jelenlegi karakterem az egyetlen, amivel eddig elértem 60-ra. Muszáj kikalapálni kicsit, hogy tudjak játszani vele Reaper of Souls alatt is.
Szóval köszönet mindenkinek, aki akar és tud segíteni.
(#44453) czpitti: Jó, igazad van, elnézést, csak olyan bénának érzem magam a feltápolt karakterek mellett, hogy akaratlanul is az jutott először eszembe, hogy hátraverek mindenkit az eséssel-keléssel...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Thrawn
félisten
-
Steven
addikt
Aki nekem segített az is innen nézte le karid alatt van a szükséges skill build
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
mikromanus
veterán
válasz SQX_Barto #44435 üzenetére
HA nincs 5 NV, akkor a drop esélye 0%. Ez azt jelenti, hogy meglehetősen sokat kell ölnöd hogy... na jó, akkor se esik egy darab se. De ezt írtam ám feljebb. Tudom, hogy a csirke sokat spamel, de néha hasznos utánaolvasni a témának, vagy figyelni értékes szavaimat.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz SQX_Barto #44435 üzenetére
A dropról:
Mese habbal ez a műsírás. Jó, elismerem. Mp7 felett m,ár elég nehézkes upgradet találni. Azért ez a kék itemek a legjobbak magatalálósban mégis halok jellegű hozzáállás elég hamiskás. Egy, azaz egy végigjátszással magatalálós MP3 harangos monkom lett. Hell végéig. Talán egy item váltás volt inferno végéig. Drop és vendoros goldból AH-zva MP5-7 körül is stabil. Mondjuk DiaBro szerint MP3 a szintje, de ez totál meg van zizzenve ha egy build nem a szokásos kettő faék build egyike (hanem a harmadik faék build):edit: a kovács, drágaköves és a láda upgrade is meglett lvl 60-ig önerőből. Szóval csak akkro para a móka ha gőzöd sincs mit akarsz csinálni (vagy amit akarsz az nem életképes).
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
A friss adatbányász topic. Tegna egy részét már kiemeltem, de lehet csemegézni. Van benne minden: sírásgenerator (class changes), casual food (képek), egyéb aligsemmi-deazérbeírjuk-info...
New Beta Patch - Class Changes, Difficulty Changes, New Gear GraphicsBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rayner
őstag
válasz mikromanus #44461 üzenetére
a casual fooddal jól laktam... ezek már kezdenek normális kinézetűek lenni
-
kkf
aktív tag
ha van olyan, aki szeretne mp5-7-es szintű cumókat - ingyé természetesen -, az nyugodtan vegyen fel, és néha írjon rám, hátha épp van valamin. most mondjuk chaten mindent kiszórtam, de minden nap esik egy komplett mp5-ös garnitúra. lehet minden nap érdeklődni, mert 1-2 napnál semmit nem tartok meg tovább.
ha nem megy el chaten, akkor vendor."Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
Muton
addikt
válasz mikromanus #44433 üzenetére
+ proci985: köszi, akkor kb sikeresnek ítélem az üzletet.
(amúgy az a 35 csak 25. sajnos 35öm egyben még sosem volt )Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
kipróbáltam az új fegyvert gyorsan ebédszünetben. mp6 már messze nem olyan szenvedős, viszont én is leég gyorsan meg tudok halni, szóval neki kell majd állni armor, life és ar növeléshez, mert ez így nem kafa. már csak azt nem tudom, h miből, de majd alakul, mint mindig
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Horbal
őstag
Üdv,
Feltettem a PTR-t mondom belenézek mik lesznek a csodás újdonságok.
Átcopyztam a karakterem, belépek és nem engedi hordani az amum - túl alacsony a szintem hozzáEzmiez tudja esetleg valaki?
Karim[ Szerkesztve ]
Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!
-
mikromanus
veterán
válasz Horbal #44468 üzenetére
Alapból csak 59 és 61-es itemek estek eleinte. Ezt ugyan "jaívtották", de az ilvl63-as craftolt amulettet nem. Elég gyökérség, de ez van. Az archon amuk PTR-en nem használhatóak, mert lvl 61-es szintkövetelményt kaptak.
Ha megnézed az archon armor darabokat, akkor láthatod, hogy a többinek nincs baja, csak a torka vérzik. A fele kb lvl 61-es craft alapanyag igényű recept lett. De ez nem hiba, hanem "feature". Párezer Act 4-es monster killből esik hozzá elég bugos lvl 61-es follower special. Nme tudom minek sírna bárki miatta.más: a HotA extradropot szerintem azért vették ki, mert macerás szabályozni a drop item szintjét. A HotA extradropból elég gyakran estek lvl 61-ess itemek. Ezt a lusta bagázst. Mondjuk értem, hog ynme akarják túlbonyolítani a játékot ahol nem feltétlen szükséges, de ez már nagyon "kilóg a lóláb" kategória.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Horbal
őstag
Köszi a felhomályosítást mindenkinek.
De jó, hogy nem bírtam magammal és megvettem a ROSt. Ha szopni fogok a jó kis barbimmal nem leszek boldog.
Belenéztem és a amu nélkül max nehézségen amit most enged (torment előtti) is minden trash one hit. Most akkor ez ilyen könnyű lesz. Ha jól emlékszem nem lesz monszter level vagy tévedek. Amit észrevettem, hogy nem igen tölti a fury-t - illetve igen lassan. Igaz az amu nélkül a chd/chc-m jóval kevesebb. Na mindegy már csak két hónap...Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!
-
-
mikromanus
veterán
válasz Horbal #44471 üzenetére
PTR-re és a későbbi "vanilia" (alap) játékra is következő patch javítással érkezik a módosítás a nehézségen. Act 4 befejezés kell majd a masterhez és bekerül a torment a nehézségek közé ami 60-as szinten oldódik fel. Ha megvetted a kieget, akkro az egész nyomoroncság amit a blizz az alappal csinál téged nem fog érinteni. Pár óra alatt eléred a 70-es szintet és onnan már csak az új tartalom ömlik a pofiba be. Ott már nagyon lazán jön az item upgrade. Akkor is ha MP10 kompatibilis karakterrel indultál és akkor is ha magatalálós vagy.
edit: a fury töltés vissza lett véve erősen. A Battle rage critre töltés megszűnt. Az alaptámadások is picit kevesebbet adnak azt hiszem. A legtöbb bónuszt nerfelték a barbárnál. Az egyik passzívot kiszedték (azaz nem critet ad már), a másikat befelezték. Az aktív skillekből csak a yeti ad annyit mint 1.0.8-ban (10%). A többi (revenge és OP) csak 8% ad. Korábban 10-10% chc bónuszt adtak. Az íjász csicska 3% helyett csak 1,8% chc-t ad. A para pontjaidat viszont ne felejtsed el szétosztani. Nagyon durva buffot adnak.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
.OM.
aktív tag
Szervusztok,
Akinek van kedve coop-ot nyomni, az vegyen fel. A sebzésem nem a legjobb még, de supportnak szívessen csatlakozok..
Rodrigezhun-2747Amúgy a karim:
lvl 60+5 WizzardKöszi,
.OM.ex .Oldman.
-
Horbal
őstag
válasz mikromanus #44475 üzenetére
Jaja - utána néztem - de skillek átrendezésével kellemesen megoldható a dolog.
Csak PTR-en nem ad para level magic find-ot vagy úgy teljesen megszűnt ez a dolog és itemeken kell pazarolni a drága helyet erre?
Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!
-
mikromanus
veterán
válasz Horbal #44479 üzenetére
Jelenleg a rollok közül ki lett emelve és a para szintből se osztható rá semmi. Eredetileg benne volt itemen és para kiosztási lehetőségként is, csak úgy érezték, hogy szétcseszi a szép új elképzeléseiket és ideiglenesen (remélem csak ideiglenesen) kivonták a rollok/osztható affixek közül. Jelenleg csak olyan craftolt vagy dropolt itemen lehet MF, ahol alapértelmezésben is fix jellemző. Pl: craftolt Gehenna nadrágon 20-25% MF, vagy nagelring 5-10% Mf-fel. Az éles 1.0.8-ból átvehető karaktermásolással mf item is, de hogy működik-e, azt nem tudom. Eléggé visszafogták, de a csapatjáték is ad névleg mf-et. Talán 10% plusz emberenként.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Bahama
aktív tag
válasz mikromanus #44461 üzenetére
"Summons a spider companion that attacks enemies in front of
herhim for..."
Szeretem mikor odafigyelnek a lényegreKerüld a pusztán a vita kedvéért, erõteljes érzelmi töltettel ellátott, sokszor az észérveket nélkülözõ, témához inkább csak lazán kapcsolódó hozzászólásokat, melyek inkább exhibicionistán öncélúak, mint konstruktívak a közösség felé!
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Olvastam az #1-es hsz.-ben erreől a Monster Power level-ről. Most melózok, szóval lövésem sincs, hogy mire van állítva, csak fogtam a játékot és elkedtem játszani, elindultam normálon, oszt csókolom. Most nightmare-nél tartok. Biztos lehetne jobb is a karakter, de azért az én laikus gondolatom az, hogy nem rossz ehhez as szinthez képest (47). Kérdésem lenne, hogy be tudom kapcsolni ezt a monster powert? Van értelme? VAgy csak új karakter indításnál? Vagy mostmár hiába kapcsolnám be, mert úgyis ledarálnának?
Hogy is van ez pontosan? Mert a cikkben ilyenre nem tértek ki. Eléggé érdekelne a jobb, több cucc, de azon az áron, hogy 2-t lépek is die, úgy azért necces. Meg a pénz is elég lassan gyűlik. Most vagyok kb. 250k-nál, ahogy már írtam, az elején elég sok elment a kovácsra. Úgy szoktam csinálni, hogy ha vannak alkatrészek a forge-hoz, akkor eladom a kékeket, a sárgákat meg szétszedetem, persze csak azt, ami nem kell. Jól csinálom? Egyáltalán van értelme a kovácsnak?
És a végére egy noob kérdés. Hogyan eredményesebb egy barbár? két fegyver vs. 1 fegyver+pajzs, vagy 1 db kétkezes fegyver?
Köszi előre is a válaszokat.Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
mikromanus
veterán
válasz GrooveHero #44482 üzenetére
Az MP szint állítgatás akkor hasznos 60-as szint alatt, ha nem éred el act4 végére a következő nehézség szintkövetelményét, vagy ha valaki "húz", esetleg megadpár questet/wp-t. Ezekben az esetekben gyorsabban fejlődsz. Magasabb MP = több xp. Már ha tudsz ölni, vag ymás tud ölni. A WP megadás és későbbi questbe invitálás a nagyobb monster sűrűség miatt jobb. Ebben is segít az MP bekapcsolás. Kikapcsolt MP szintnél act1-2 elég szellős. Bekapcsolás után jön az ellen dögivel.
Más a helyzet infernon. Itt MF/gf növelés miatt jó. Gyakrabban esnek jobb itemek (mármint több rare és legendary set. Egy szint felett magatalálósban elég ritka az upgrade-re is jó drop).
Beállítások/Options alatt talán a Gameplay résznél van egy Enable Monster Power rész. Ha ez be van jelölve, akkor elérhető az MP szint állítás. A change quest résznél ahol a nehézséget állítod (Norm-nm-hell-infelno) ott jobbra megjelenik a mp választó.
a barbár mindenképp eredményes. Az 1 fegyver+pajzs ritkén használt, mert a nehézség p!cs@füst. Nem sebez elegetaz ellen A két egykezes harcmodor a gyorsabb élettöltés és rugalmasság miatt jobb A kétkezes harcmodor az egyedi sebzéseknél hasznos. Kevesebb ütés van, de ha életszívás van rajta, akkor egyszerre nagyobb életlöketek jönnek és az egy ütés jellegű skillek erősebben sebenek (Rend, Overpower, Revenge, Furious charge). A többinél kb ugyanaz a hatás.
kovács: van haszna. 60-as szinttől tudsz archon armor darabokat craftolni. Ezek a legbiztosabb és legkönnyebb upgrade lehetőségek. Fix költségűek és nagyon randomok, de a dropnál jobb az esélye a használhatóbb kombónak (az egy fix magas main stat miatt).
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
GrooveHero
addikt
válasz mikromanus #44483 üzenetére
Szia. ezt az első 3 sort nem igazán értem:
Az MP szint állítgatás akkor hasznos 60-as szint alatt, ha nem éred el act4 végére a következő nehézség szintkövetelményét, vagy ha valaki "húz", esetleg megadpár questet/wp-t.
Hogy is van ez pontosan? Megvan egy szintkövetelmény a következő nehézségi fokhoz? Mert az előbb linkelte a kolléga a profilját, az ő barbárja 50-es szintű és már hellen van, én meg csak lvl 47 nighmare és most tartok az act 3 közepén, szal lesz ebből kb 52-53, mire hell-re jutok.
Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Vistaboy
veterán
Végre megvan Diablo infernón, ráadásul egyből MP4-en, köszönhetően a segítséget nyújtóknak, akik elláttak pár hasznos felszereléssel és csatlakoztak a csapatba. Örök hálám.
Még egy utolsó kérdés: egyedül lehet MP1 vagy nagyobb beállítással indítani a játékot, vagy csak partiban?
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz Gorneck #44486 üzenetére
Értem, ez jó hír...
És hogyan? Mert nekem csak sima Inferno fokozatban indult el, amikor próbáltam.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
mikromanus
veterán
válasz GrooveHero #44484 üzenetére
Ha csak végigjátszod az actokat és questeket, akkor 60-as szintig kb mindegy az MP szint. Kikapcsolt állapotban gyorsabban haladsz. Ha viszont Diablo leölésénél nincs meg a következő nehézségi szint szintkövetelménye, akkor nem tudsz továbblépni (meglepő, ugye?). Amint eléred a szintkövetelményt és lenyomod diablot máris mehet a hacúr a nehezebb terepen.
Hellre 50 kell azt hiszem, infernora 60-as szint.
HA már vagy 60, akkor hasznos lehet a nehézség állítás, mert jobb eséllyel esik értékelhető item. Nem kell itt überbrutális dolgokra gondolni. Egyszerűen jobb a rare amit 60-as szinten infernon találsz, mint amit 40-esként nightmare-en. A magasabb nehézség magasabb MF értéket jelent, ami az esett itemek "színeloszlását" befolyásolja. kevesebb fehér és szürke, több magic és rare. Legend és set is több lesz, de azok ritkák, így kevésbé érzékelhető ez. A gyors ölést MP szintért beáldozni nem feltétlen hasznos. Lehet, hogy több a rare arányaiban, de ha sokkal kevesebb a drop a killek kisebb számból, akkor összességében kevesebb lesz így is a rare item, mintha alacsonyabb mp-n nyomulnál.
MP1 azért kell. Ez azért hasznos, mert ha be van kapcsolva, akkor adott távon több szörnnyel futsz össze. Több szörny, az több kill. Több kill, az több xp és több drop. Több drop, az nagyobb esély, hogy esik végre jó is. Emellett bekapcsolt MP szinten ha már vagy 60-as, akkor minden ellenfeled monster level 63-as lesz. Ez azt jelenti, hogy jobbakat dob, mint kikapcsolt monster powernél.(#44487) Vistaboy
44483 hozzászólás. 3. bekezdés. Vagy google kereső.
pl. Katt ide ha vizuális típus vagy![ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Vistaboy
veterán
válasz mikromanus #44488 üzenetére
No comment...
Elnézést, korán keltem és kezdek már fáradni...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
GrooveHero
addikt
válasz mikromanus #44488 üzenetére
Ok, nagyjából most már világos. Tehát ha ma hazamegyek és elkezdem nyomni a játékot, akkor nyugodtan nyomhatom MP1-re, nem fogok észlelni olyan nagy nehezítést, viszont több szörny lesz, ergo több xp, több drop és több rare, stb...Fura is volt, mert eddig se set, se legendary nem jött. Csak az a durva, amit már említettem, hogy a kolléga lvl 50 és 10-szer annyit sebez, mint én, pedig csak 3 szinttel van lemaradva. Na ez a durva. Ennyit nem lehet behozni 3 szint alatt. Bizonyára ez azért van, mert ő indulásnál lehet beállította mondjuk MP lvl 1-2 körül, mi?
Egyáltalán így ütős lesz a karakter hell-en és még azután?Words like a weapon, sharp as a knife Fallen from heaven, darkest of nights Long live the rebels hunting for blood I saw the devil, he's one of us
-
Thrawn
félisten
válasz GrooveHero #44490 üzenetére
Lvl 50-en már eshet 60-as cucc olyan képességgel, hogy : reduced level requirement, tehát alacsonyabb szinten is használható már. Így nem nehéz erősebbnek lenni, az 3 szint semmit nem jelent. Nameg egyébként is, a játék lvl 60-on kezdődik Infernón.
Az, hogy mennyire leszel ütős az semmi mástól nem függ, csak attól, hogy milyen felszerelés van rajtad.[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Vistaboy
veterán
válasz GrooveHero #44490 üzenetére
A kiegészítővel együtt jön majd a Loot 2.0 rendszer, amiben jócskán javul a drop, megszűnik az aukciósház, mostantól nem eladni farmolunk, hanem a karaktereink számára.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
mikromanus
veterán
válasz GrooveHero #44490 üzenetére
HA nem magatalálós a karakter, akkor ezen a szinten már elérhetőek a csökkentett szintkövetelményű itemek az AH-ban. A 60-as szintű (-level req-es) fegyverekkel semmilyen 50-es se fog versenyezni. Párezer goldból, vagy 1-200k goldból simán meg lehet a magatalálós karakter sebzését sokszorozni.
edit: lassú voltam. De émmá' nem törlök...
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DjDanee87
addikt
válasz GrooveHero #44490 üzenetére
Ahogyan Thrawn is írta 50 körül (pontosan level42től) már találhatóak olyan fegyverek AHban amik 60asok, csak rollolt rájuk szintkövetelmény csökkentés. Ha egy ilyet veszel AHból akkor az sokszorosára növelheti a karaktered DPSesét adott esetben. A másik dolog ami szintezés közben sokat segíthet az socket a fegyverben. Vesz az ember egy neki árban megfelelő piros kavicsot bele és az is nagyon megdobja a sebzést.
Azt gondolom nézted, hogy minden egyes képesség a játékban a fegyver DPSe alapján számolódik, tehát ez elég fontos. Level 60 alatt méginkább, mert ott sokkal kevesebb crit chance és crit damage van a cuccokon, így azokkal számottevő DPSt nem is lehet összehozni.
-
Rebourne
aktív tag
válasz Horbal #44479 üzenetére
A Magic Find megszűnik mint játékmechanika. A régi (2.0 előtti) itemeken levő MF erősen be van nerfelve, mivel csak a kékekre érvényes teljes erejében, a sárgákra vissza van fogva, a legendarykra meg nagyon vissza van fogva (10%). Szóval a régi itemekkel sem lehet kompromisszumok nélkül használni az MF-et, tehát a gyakorlatban az MF-et kinyírták. A magyarázat nem egyszerű, de megpróbálok az ördög (a Blizzard) ügyvédje lenni.
A Blizzard elképzelése szerint a sárgák csak szintezés közben érdekesek, az endgameben, legyen az 60-on, vagy 70-en, már az a célod, hogy minden cuccod legendary legyen. Annyira legyengítették a sárgákat (4 primary affix lehet rajtuk a 6 helyett), hogy a legtöbb Legendary-t megfontolandó viselni, ha tudsz rá buildet építeni. Ez nem jelenti azt, hogy az új legendary-k annyira erősek, inkább a sárgák olyan gyengék. Felmerül a kérdés, hogy miért?
Nos, a sárgák azért lettek kiherélve, hogy ne legyen szükséges a keresésük, hogy ne kelljen dropok ezreit átbogarásznia a játékosnak.
Az 1.0-ás rendszerben a sárgák infinitezimálisan kicsi valószínűséggel nagyon erősek lehettek. A játék logikája az volt, hogy legyen minél több drop, és a játékos válogassa ki, ami neki kell. Ez a válogatás nem jött be mint játékmechanika. Sokezer kacat jutott egy használható cuccra, már alig 10-20 óra játék után. Az ezer órás veteránok meg már fel sem veszik a sárgákat, talán csak a gyűrűket, nyakláncokat és némely egykezes fegyvert. A Blizzard - játékosok véleményével összhangban - azon volt, hogy csökkenteni kell a dropok számát. Ennek az egyik megoldása az, hogy a tápos sárgák lehetőségét meg kell szüntetni. Ha nem eshet tápos sárga, akkor nem kell ezrével dobálni őket, hogy megfelelően hosszú játék során kiessen egy. Ugye sokaknak az elmúlt 20 hónapban egyetlen trifecta sem esett, annyira kicsi volt ez a valószínűség. A loot 2.0-ban ez a nyűg megszűnik.
Cserébe kapunk smart dropot és szűkített stat határokat, tehát az a kevés sárga, ami esik, jó eséllyel használható lesz egy új karakternek. Tehát a sárgák szintezés közben garantálják haladást. Valamint az endgame elérésével, nehézségi beállításától függően Legendary drop bónuszt kapunk. Vagyis kb. ez az összkép Loot 2.0-ban:
- Elakadás nélküli szintezés saját talált gearrel. A sárgák elég erősek, hogy egy-két fokozatot emeljünk a nehézségen, tehát a Hard/Expert minimális játékkal, egy-két végigjátszás után garantált.
- Rögzített szürke/fehér/kék/sárga drop mennyiség és arány minden nehézségen. Nincs MF, hogy bezavarjon és szinte megszüntesse a fehéreket. Nincs Bonus Item (Monster Power perk), ami beborítja a képernyőt kacattal. A craft alapanyagok ellenőrizett mennyiségben jönnek.
- Legendary drop bónusz Torment nehézségen. Mivel az endgame már csak a legendarykról szól, amikből elég észbontó kombinációkat lehet összerakni, más gear nem is kell.
_______________________
Kommentárt most nem fűzök hozzá. Csak szerettem volna ábrázolni, hogy van logika abban, amit csináltak. Nyilván a rendszer azon áll, vagy bukik, hogy a legendaryk milyen gyorsan jönnek, és hogy milyen erősek. A következő PTR-en okosabbak leszünk.
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz Rebourne #44495 üzenetére
Az állítás lehet takarja a blizz álláspontot, de több ponton is hamis:
- nem 4 affix lehet most sem a rarekon. 6 affix van a dropok jelentős részén
- majdnem mindegyik sloton lehet versenyképes rare is. A kivétel az, hogy a legendary affixek nem rollolhatnak rajtuk és ezek olyan op affixek, hogy a rare itemek jelentős részét kinyírják. DPS szempontjából a rare versenyképes (main stat, vita, chc, elemi damos braci nem ritka. Emellett szokott lenni 2 secondary affix. Egyedi res - pickup pldául).Egyszerűen a blizzard veszett lusta és ötlettelen. Mondjuk így korlátozhatják a hibalehetőségeket, de a legendary affixek meg lazán beleszarnak a játékegyensúlyba. Kinyírták eddig a magic itemeket és a rare offhandeket, chest armorokat. A kiegbne kinyírják a többit. Ahol nem kell speckó affix, ott nem nagyon tudnak mit kezdeni a meglévő itemekkel. Gyűrűn, amuletten, bracersen é svállason DPS-ben vagy versenyképesek lesznek az újak, vagy a meglévők lesznek "DPS best-of" kategóriásak. Egy chc-chd-as -main stat kombós darabot ehéz lenyomni. A chc-chd-as szarrá van nerfelve 2.0-ban, a main stat meg enchanttal szinten tartható. Pár rare marad, de ez nem a Blizzard érdeme. Egyszerűen csak felelőtlenül osztották az affixeket. Majd jól kijavítják ezeket a "bugokat", aztán mindenki terepszínű karakterekkel virít.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Rebourne
aktív tag
válasz mikromanus #44496 üzenetére
Légyszi olvass figyelmesebben. Tudtam, hogy bele fogsz kötni, de legalább ne hülyeséggel gyere ismét. 4 Primary affix lehet a tárgyakkon és 2 Secondary affix. Pl. egy dex+vit+allres+chc+chd+as trifecta nem eshet loot 2.0-ban. Ezen kívül vannak még dokumentálatlan korlátok is, amit nem tudunk, pl. allres+single res nem lehet egy tárgyon. Bracer és a vállas az a két slot, amiben jöhet upgrade 2.0-ban akár 1.08-as cuccra is. Az összes többi slotra, kellően erős 1.08-as cucc esetén, ez nem igaz. Valamint fegyvereknél különösen hiányzik a x-ydmg+%dmg+as+mainstat+socket+chd kombó, ami ugye mind Primary stat. A sárga fegyverek effektíven ki vannak nyírva 2.0-ban. A Torment követelményeihez képest meg úgy általában minden sárga ki van nyírva, egy-két kivételtől eltekintve.
-
Blizz
őstag
Konzolra is egyből megjelenik a RoS 25-én? Ha nem, van valami hír a megjelenésről?
No mistakes, just happy little accidents
-
mikromanus
veterán
válasz Rebourne #44497 üzenetére
- az említett példa nem trifecta, mert minden affix "pöpec" kategória. Ritka az ilyen és semmivel se jobbak mint az olyan itemjeim amiken csak 4 "primary" rollolt 1.0.8-ban (vagy amit lecápáztam ilyen kombóval)
- fegyveren a socket secondary affix. Nem is hiányzik az a sok affix. Így is lehet jó és 70-es szinten így se lesz versenyképes a "6 primary" affixes 1.0.8-as 60-as fegyvered. Nincs ezzel baj.MEg alapból is muris, hogy a "Milliárdból egy" kategóriát hasonlítgatod a "fel se veszem" kategóriás droprate-tel. Lehetnek jó rollok a rarekon is. Nem az nyírja ki, hanem az egyedi/legendary affixek. Mondjuk végeredmény szempontjából mindegy az ok.
edit: jó-jó. Legyen trifecta! Annak a részhalmaza a mégtutibb-huvazze-fecta.
(#44498) Blizz
Egy szó se szivárgott ki ilyen tervekről. Pár hónap tuti lesz a konzolosig. Meg lehet előbb jön next gen konzolra, mint a régiekre...[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Blizz
őstag
válasz mikromanus #44499 üzenetére
Kár . A 2.0-ás peccs csak a kieggel jön?
No mistakes, just happy little accidents
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Assetto Corsa Competizione
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH