Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Seomester #27014 üzenetére

    szia,

    hasonló helyzetben voltam én is, bő 3 évig t-s szolgáltatásaim voltak (iptv, kábelnet és valameddig kábeltelefon is), a szolgáltatásokkal nem is volt problémám, de az ügyintézésekkel igen - hosszabbításkor mindig elszúrtak valamit, aztán telefonálgatás meg levelezgetés hónapokig...stb. -, ezért idén januárban átugrottam a digi szolgáltatásaira, és nem bántam meg.
    árban nagyon okés, és a szolgáltatás minőségével sincs különösebb problémám, a net és a tv is rendben van.
    kimaradás alig, a tervezett karbantartást jelzik a honlapon, azon kívül a net talán ha kétszer szállt el a 11 hónap alatt néhány percre, a tv inkább feketedett el néhányszor hajnalban, akár 1 - 2 órára is, de jellemzően csak a digitális része - mókolják néha, de ebből szerencsére azt is látom, hogy több és több csatorna adott.
    a net sebessége okés, stabilan nyomja a maximumot, annyi, hogy néha dobnak egy problémásabb ip címet, ami csak töredéke sebességet tud, de akkor néhány másodperc alatt cserélem - ha észreveszem egyáltalán -, és pörög maximumon tovább.

  • Flashget

    félisten

    válasz Seomester #27017 üzenetére

    Amennyiben itt összeállítod magadnak az okoscsomagot, akkor 1 vagy 2 évig biztos lehetsz benne, hogy azt kapod amire szerződtél, annak lejártát követően listaárat ami kb. a konkurencia akciós árával egyenértékű.
    De ha nem akarsz hűséget kötni akkor csak 1 szolgáltatást rendelj teszt jelleggel utána is köthetsz okos csomagot.
    Azt ne tedd, hogy kipróbálás miatt megrendeled a kábeltv és internet szolgáltatást és majd 1 hónap múlva megakarod kötni a hűséget, mert megfelel számodra a szolgáltatás minősége. Ugyanis akkor már nem tudsz kötni okos csomagra szerződést.
    De legelőször is azt nézd meg a honlapon, hogy elérhető a digi kábeles szolgáltatása ott ahova kérnéd.

    [ Szerkesztve ]

    Realme GT Master Edition

  • Jim74

    nagyúr

    válasz Seomester #27014 üzenetére

    Szia!

    3 év UPC után nagy nehezen rászántam magam a DIGI-re. A vacilálás oka az volt, hogy családi házról lévén szó, az optikai kábelt el kellett volna vezetni valahol.
    Egy darab fúrással megoldották a szerelők teljesen kulturáltan. Azóta sem bántam meg a váltást.
    Természetesen ugyanaz tudom mondani, mint a többiek, hogy a szolgáltatás minősége azért területfüggő, és hibák mindenhol, minden szolgáltatónál előfordulhatnak.
    Nálunk eddig a legnagyobb kimaradás 2 nap volt. De ez nemrégen történt ónos esőkor volt. Áram sem volt fél napig, sőt még a mobiltelefonszolgáltatás is akadozott, úgyhogy ez egy extrém eset volt. A másik pedig rögtön bekötés után pár nappal volt hiba, de kiderült, hogy valószínűleg gyári hibás volt a csatlakozó, amit az oszlopra raktak és két nap után megadta magát.
    De ezeket leszámítva kb. 4 hónapja elégedett ügyfél vagyok.
    Hozzáteszem, hogy UPC-vel sem volt különösebb probléma, de hát pénz beszél...

    Próbáld ki, ha nem tetszik, akkor még mindig mehetsz másik szolgáltatóhoz.

Új hozzászólás Aktív témák