Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Liner #771 üzenetére

    Yes, a leghalványabb fogalmam sincs, hogy milyen embertelen megpróbáltatásokat és véghetetlen, már-már megugorhatatlan akadályokat gördíthet elénk egy single player lövölde. Meg úgy általánosságban az FPS-ek mikéntjéről, és a hozzájuk tartozó hardveres mizériáról/beállításokról is csak hasrarütésszerűen, a hót sötétben tapogatózom. Bitch please. :' D

    Mintha high-skill, versenyszerű Quake-ben (még mindig, mert ez volt a kontextus rám eső része) nem szó szerint a másodperc tört részén múlhatna egy-egy frag (vagy akár az egész meccs), vagy nem kéne az összes spawn pontot betéve tudni az összes kompetitív mapon, nem kéne az összes lényeges és map-specifikus trükköt ismerni és konzisztensen végrehajtani, nem kéne megfelelően helyezkedni egyrészt a combat advantage megszerzéséhez, másrészt hogy konkrét spawnokat kikényszeríts (spawn forcing), nem kéne legalább egy, de inkább kettő itemet + team módokban és FFA-ban a power upot jó esetben másodpercre pontosan, fejben időzíteni (ugye felvétel után fix respawn time-ok vannak), miközben azon jár az agyad, hogy az enemy hol van/merre tart/milyen felszerelése van vagy lehet, mennyi hp-t/armort szedtél le róla, és hogy hogyan kovácsolj magadnak/magatoknak ebből az információból előnyt, vagy ha hátrányban vagy(tok), miképpen hozd be azt. Mindeközben nem kell folyamatosan lőszer/felszerelés menedzsmentet folytatni, vagy nem kell tudni, hogy mikor éri meg beáldozni magad, hogy a meccs következő fordulópontjánál előnyöd származzon a jól időzített/kivitelezett lehalásból.

    Mialatt mindez effektíve egyszerre, igen komplex "háttérfolyamatok" képében történik, nyilván nem kell minden ellenséges, általában igen gyorsan mozgó (és hasonlóképpen multitaskingoló, veterán) playert a lehető leghamarabb a kukába lőni úgy, hogy közben a movemented is fürge, effektív és folyékony legyen, és (team game-ben) a csapattársakkal is állandó jeleggel kommunikálj szóban/bindokkal, hogy folyamatosan adaptálódó játékstílust/stratégiát folytassatok...

    "Itt a zseni fogalma"

    Igen, ott a zseni nagyon-nagyon hiányos fogalma, de inkább ezt vedd alapul.

    Ez mind nem feltétele a konzisztens, 190-200 ms-es reakcióidőnek, fejlett szem-kéz koordinációnak és a spawn pointok bemagolásának. Kevered a "tehetséges" (és mellé még nem is teljesen agyhalott) szóval.

    "fogalmad sincs mit jelent"

    Igen, jól láthatóan neked arról, amit itt Háború és Béke terjedelemben memoárként írok. Pedig semmi "zsenialitást" vagy ősmágiát nem kevertem bele. Facts only.

    Légy szíves, értelmezve, szavanként (nem 3-4 soronként a felét) olvasd már, amit ideszenvedek, mert úgy látom, hogy nagyon nem sikerül... Ha gyári alapbeállításon nem díjazod a wall of textet, akkor mondd azt.

    Addig is gg no re. )

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák