-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Phoen|x #7308 üzenetére
Pont ezen gondolkoztam én is, hogy sokkal könnyebb a játék, mint tavaly. Ami nagyon feltűnő, hogy ezt a csoportok likvidálása után járó flaska újratöltést sokkal gyakrabban csinálja, mint tavaly, gyakorlatilag állandóan teli flaskával megyek. A Grafted GS-t húztam végül, a buffok után jó tápos, fekszik minden elsőre.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz Phoen|x #7435 üzenetére
Köszönöm, Bad Prittnek is.
Belekezdtem.Ez tényleg nagyon más, mint amihez hozzá vagyok szokva. Térképen az ikonok hiánya nagyon zavaró. Nem fogja a kezedet, ellenben még jól beléd is rúg.
Ma kinyitottam egy ládát, amiről kiderült, hogy csapda. Barakott egy barlangba, ahol kb péppé vertek. Nagynehezen kitaláltam onnan, erre látom hogy jó messze rakott a kezdő területről. Mindegy, hazalovagoltam.
Eddig tényleg csak a térkép ikonok hiánya az, ami nagyon nem tetszik. Nehézséget leszarom, mert lehet benne farmolni a szintet. Ha meg nem menne, akkor kapok majd segítséget.[ Szerkesztve ]
-
-
Crus
őstag
válasz Phoen|x #7636 üzenetére
Hát igen... sajnos borzalmasan elnyújtották. Úgy a fele ennyi is bőven elég lett volna belőle.
Motivációról feljebb írtam már: "Minden szószlájk' játékot igyekszem letolni, hátha találok kincseket. Most ez volt a soron."
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
ThySoul
senior tag
válasz Phoen|x #7636 üzenetére
Attól hogy valamibe sok időt tolsz lehet rossz a játék. Nekem pl a 200 nagyobb része RL1 run volt meg mellékkarakterek, ahol annyi volt a végigjátszás hogy összeszedtem a cuccokat amik kellettek és ment a boss rush.
Engem egyébként ami a legjobban zavart (az el nem talált nehézség mellett nyilván) hogy ez volt a nextgen játékuk, erre nemcsak a játékon belül vannak újrahasznált elemek, haenm konkrétan előző játékaikból emeltek át komplett fegyvereket, mozdulatokat, enemyket, bossokat. Ha jól működő mechanikákat hoznak arra azt modnom oké, de ne hozzunk már át a 10+ éves Ds1ből komplett boss harcot
A másik, hogy vannak olyan hibák amik ezer éve jelen vannak de nem hajlandóak kijavítani, gondolok itt az ingadozó nehézségre, a nem mindig működő lock-on rendszerre, a platformer részekre, a falon átütő ellenfelekre stb
Kicsit olyan lett a from mint az EA a sportjátékok piacán, megvan a monopolhelyzet a stíluson belül, annyira nem törik magukat, a játékosok meg nem igazán tudnak mit csinálni mert kevés hasonló cím van, így úgyis megveszik.
-
ThySoul
senior tag
válasz Phoen|x #7819 üzenetére
Nekem azzal nincs bajom hogy nem mutatják ki merre megy, de az hogy egy az egyben átemeltek egy open world játékba egy olyan rendszert ami viszonylag zárt pályákon működött, hát.... Maradjunk annyiban hogy érdekes döntés. Például ha elmész Leyndellig és csak utána futsz össze Millicentel az életben nem jössz rá hogy mikor merre megy. Nem ártott volna jobban átgondolni ezt, volt idejük rá
mert az egész játék egy copypaste heheEgyébként a rajongókat is megosztja rendesen a téma, nyilván sok veterán nem akarja hogy ez változzon mert hát souls játék stb, de nagyobb részt azon a véleményen vannak hogy egy OW játéknál ez így kuka
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #7837 üzenetére
Az első - talán - három alkalomnál (amikor shabiri grapes vagy hasonló nevű gyümölcs kellett neki) nem volt gond, mert jövet-menet voltam én is (Liurniát fedeztem fel éppen), fedeztem fel a területet, így mindig belebotlottam. De amikor meglett az utolsó spéci grape (egy madnesszel operáló invader figurától), akkor egyrészt nem is figyeltem elsőre, hogy ilyen cucc is esett. (Csak kb. tucatnyi játékórával később láttam a felszerelés között, és szerencsére a leírásában legalább benne volt, hogy a vak szűznek kell majd.) Másrészt már végeztem akkor Liurniával, kb. minden részét bejártam (oké, az albinauricok vagy kicsodák falva fölötti területre nem tudtam eljutni még), és a franc se tudta, hogy éppen hová mehetett a csaj. Persze, oké, elvileg ikon jelezné, de ahhoz is durván végig kell nyálazni a térképet, hogy megtalálja az ember. (Egyébként nem lett volna rossz a térképre egy beírós keresőfunkció, ahol a már ismert nevű NPC-kre, megtalált dungeonök stb. helyére rá tudsz keresni, ha beírod a nevüket.)
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
WATERDACA
őstag
válasz Phoen|x #7859 üzenetére
Nekem az egyik legnagyobb hatást (és ez mindig libabőrös nálam ötödik végigjátszásnál is), ez az OST érte el FS játékok terén:
Liurnia of the Lakes (EXTENDED) - Elden Ring OST (youtube.com)
Amikor kilépsz a szürke és darkos Stormveil Castleből és megpillantod a játék talán leggyönyörűbb táját ezzel az OST-vel, összerándul a szíved.
Hasonló érzést keltett nálam a Skyrimben az early game, amikor a bányából kijöttél és megpillantottad a havas csúcsokat a kis erdőúttal.
Ez maga a videojáték művészet, helyén van a dizájn, az OST, a háttérhangok. Profi munka.
u wanted, i got it \o/
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #7869 üzenetére
A 3DO játékainak mindig is nagyon emlékezetes zenéi voltak. (Én a Might&Magic VI: The Mandate of Heaven zenéit is imádom pl.)
Crus: Értem, amit írsz, és a hosszú távot nézve abszolút igazad is van, de egyrészt az Evergaolokat sosem hagyom ki, és ott ugye mindig idézés nélkül kell boldogulni, másrészt azért vannak olyan tipikus - nem nagy boss, hanem ilyen dungeon végi főellenfelek -, ahol rohadt unfair az egész summon nélkül. Gondolok például arra, ahol a rád teleportáló (és lebénító) temetőlidércet kellene szemmel tartanod, de közben négy vagy öt csontváz is folyamatosan megy rád (lőnek/ütnek). Ráadásul a nagyobb ellenfeleknél - én úgy tapasztaltam - a hitbox elég furcsán működik. (Ezt írtam már fentebb is - a karomfegyvereimmel volt, hogy az ellenfélben állva sem tudtam találatot elérni, csak a levegőt csépeltem). Meg azért néha van némi cheat-gyanú az ellenfeleknél is (pl. kétkezes extra nagy fegyverrel gyorsabban betámad az ellenfél, mint ahogy én ütném az extra gyors dupla karomfegyverrel - én indítom a támadást, de mégis beelőzve üt meg a böhöm nagy fegyverével; vagy például falakon/tereptárgyakon simán átüt az ellenfél, vagy gyógyitalt innál, és erre hirtelen lerohan és szétcsap az ellenfél).
Itt - Radahnnál - szerintem a játék és történet része, hogy a fesztivál keretében a vállakozó szelleműek megrohanhatják a "főnököt" (már aki össze nem fossa magát időközben, ugye, kedves Patches? ), aztán induljon a küzdelem!
Máskülönben még mindig egy - azt hiszem 4-es szintű - demihuman bandát szoktam megidézni, ha ilyen eszközhöz nyúlok, az meg belátható, hogy ezek túl sok vizet nem zavarnak. (Arra jók, hogy ha nem magában van a boss, akkor megosztják a figyelmet. Egyébként úgy vettem észre, hogy sok dunegon boss ilyenkor is a játékosra aggrózik rá kapásból, maximum könnyebben tudod lerázni, hoyg igyál egy gyógyitalt, ha van lent summon.) De vannak például ellenfelek - ilyenek a sárkányok, erdtree avatárok, úgy tipikusan a felszíni - nem aréna - bossok - ahol semmit sem érnek, tehát azokat pl. alapból idézés nélkül oldom meg. (Apropó, Ranni tornyánál volt anno egy sárkány, akit már majdnem levertem, de eltűnt. Ez ha jól láttam, nem bug, igaz? Hanem később lehet majd belefutni még.)
Brad Pitt: Amit láttam, az egy poénvideó volt, ahol annyi látszott, hogy a játékos kimegy az óceánpartra, majd az üstökösként feltűnő Radahn belecsobban a vízbe, és megpusztul
Úgy általában: egyébként eddig abszolút nem a "nagy bossok" voltak a nehezek a játékban (Margit idézés nélkül lement, Godricknál, mint írtam is kb. egy hónapja, olyan rossz ütemben idéztem (amikor kesztyűbábozni kezd a sárkánnyal), hogy fél percig sem éltek a summonok, szóval az is egyedül ment le. Rennalánál meg nem osztott, nem szorzott, mert amikor tudtam már, hogy mit kell csinálni (harmadik próbálkozás), akkor az első fázis gyerekjáték, a másodiknál meg kb. két dologra kell figyelni, és nagyon hamar megvan kb. nehézség nélkül. Itt Radahn volt egyedül olyan, hogy ha mondjuk summonok nélkül kellene nekimennem, akkor tutira lenne jó néhány kör kitanulni, hogy mit szabad és mit nem, de nem akartam szivatni magam, főleg, ha a játék szinte óriáskijelzőn mutogatja, hogy nézd: idézz, idézz, idézz!
Máskülönben úgy játszom, hogy abszolút nem a tápolásra/könnyítésekre hajtok. Jó példa erre az, hogy még mindig a hookclaws van a kezemben (nightrider's flail pedig tartalék, "strike típusú" fegyvernek), holott már rég átspeccelhettem volna (Rennalánál), és suhogtathatnám pl. a Moonveilt is. Viszont ha már így vagyok, akkor engedtessék meg, hogy nyugodt lélelekkel használjam a játék által felkínált eszközpark egy részét!
ER után a következő darab a terveim szerint a DS1 lesz. S mivel alapból nem vagyok egy online, coop stb. kedvelő, így tutira egyedül nyomom majd végig, nem hívok be senkit stb. Ott majd beletanulok rendesen! Az ER szerintem ilyen "kapudrog", ami egyúttal arra jó, hogy azért az alapokat (játékbeli hozzáállás, gondolkodásmód, némi "jáéktechnikai képzettség" elsajátítása stb.) megtanulja az ember.
Viszont úgy láttam (még néztem régebben a DS sorozatból videókat), hogy ott a bossok nem olyan "elmebetegek" mint az ER-ben, szóval ott azért pl. nyugodtabban arrébb tudsz húzódni, tudsz inni, és nincs olyan, hogy kétségbeesetten gurulgatsz, míg ki nem fogy a staminád, de az ellenfél még akkor is ott liheg a seggedben, így végül a nyamvadt gyógyitalt sem tudod behörpinteni.[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #7939 üzenetére
Hű, nekem ez a figura teljesen kimaradt (Még a játék elején voltam, csomó dologról azt sem tudtam, hogy hogyan miként, úgyhogy amikor csak hang jött, de nem láttam senkit, otthagytam a fenébe, és többet nem is foglalkoztam vele.)
Mondjuk még vissza tudnék menni érte valószínűleg, de nem tudom, hogy érdemes-e/számottevően jelent-e bármit is.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Crus
őstag
válasz Phoen|x #7938 üzenetére
Érdemes lenne melee-ben kipróbálni a játékot és akkor tudnád, hogy a kard neve Zweihander. (Mondjuk Eldenhez szvsz ez a kard lassú, de persze nem lehetetlen azzal se.)
A magas lovat evidens, hogy mindenki visszakapja, aki adja.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other.
-
Gothmog
aktív tag
válasz Phoen|x #7982 üzenetére
Ha ezt tudom! Viszont a lándzsás haverja kicsivel odébb egyszerűbb eset volt. (Ő második próbálkozásra megfeküdt.) Ott csak azon lepődtem meg elsőre, amikor (még az átalakulós fázis előtt) kb. fél kilométerről is odaszúrt a lándzsával... és el is talált vele!
Viszont a gargoyle párost hagyom holnapra. Van egy olyan gyanúm (az első próbálkozásom alapján), hogy az nagyon-nagyon szentségelős lesz.
Endure. In enduring, grow strong.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Pad 128GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7470 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E5470 - i5-6440HQ I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 12 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E5470 - i7-6820HQ I 8GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!