-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
válasz ThySoul #8758 üzenetére
Amit a From csinál, senki más nem tudja, voltak és vannak próbálkozások, de senki nem vállalja be ezt a fajta AAA-t, és emellett, hogy csak ők vannak, még jól is tolják, persze, lehetne jobb, lásd Bloodborne, úgy nézett ki 9 éve is, mint a kiszart hányás és még ennél is rosszabbul futott PS4-en, csak a játék durva jó, ennyi, ez van a CDPR-nél is, ugyan a CP2077 nem annyira jó, mint a TW3, de egy korrekt játék volt amikor kijött, csak voltak gondok, amiket azóta javítottak/foltoztak, de ami a fontos, nem hagyták elsüllyedni a játékot, ellenben az örökös Uborkával, aki még a Division 2-ről is lemondott, csak az egyik új csapatuk ingyen megtalálta azt a pár éves hibát, amit a Ubi leszart, nem nagy talány ez.
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8750 üzenetére
Én szeretem a játékaikat, de sokszor bennem van hogy ha ezeket egy kevésbé kedvelt stúdió húzná meg a játékosok szétszednék őket.
Ez nem kedvelt-nem kedvelt függvénye, nincsenek csak úgy kiváltságos meg nem kiváltságos csapatok. Látod a Lies of P jól sikerült, dícsérik is, a Lords of the Fallen béna, suta lett, le is húzták. Itt szimplán arról van szó, hogy jó a játék vagy nem. Ezt a fajta súlyozott harcrendszert valahogy nemigen tudják reprodukálni mások, szóval az nem mondható el, hogy nem csinálnak nagyon jól, egyedülállóan jól bizonyos dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8749 üzenetére
Direkt kiemeltem, hogy nem technologiai oldalat tekintve erdekel a dolog. Nyilvan, ha csak ezt nezzuk, mindig le voltak maradva. (Bar korantsem annyival, mint ahogy sokan szeretnek hinni.)
Mindent osszevetve, muveszi ertelemben meg kb. legszebb jatekok. Akarmelyik steril, elettelen fos "mai" cucc melle odamernek tenni egy ds3-at. Meg lehet nezni pl. egy halo infinite-et is, eklatans peldaja annak, hogy viszonylag friss/modern technologiaval is lehet totalisan erdektelen grafikat kesziteni.
Egy witcher 3 felett is eljart mar technologiailag az ido, megis az egyik legszebb jatek mai szemmel is.
A grafika nem csak felbontas, meg shaderek, ennel sokkal-sokkal osszetettebb. Aztan nyilvan van, aki csak arra tudja kiverni, hogy 8k vagy sem... De az meg meg is erdemli a codokat, meg battlefieldeket.Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8711 üzenetére
Most lenyomtam az előbb sikeresen (tűz nélkül), erre egyből berak a következő bossra (volt egy azaz egy darab gyógyitalom még). Oké, elég lomha ez a csillagkapus, karokat és egyéb extrákat növesztett plesiosaurus akármi, igazából inkább tűnik egy rossz viccnek, mint bossnak, de egyetlen benézett támadása (nem ismerem, mit tud) elég volt ahhoz, hogy behaljak.
Nem tudom, így a végére elgurult azért kicsit az a gyógyszer.Apropó, egyszer sikerült letérdeltetnem Radagont (azért elég sok ütés kellett hozzá). Úgy meglepődtem ezen, hogy nem is tudtam kritikust beütni neki, csak két laza light attackot vertem rá.
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8709 üzenetére
Remélem, nem csak parryzéssel lehet staggerelni, mert én hiába pofozom pl. felugrós heavy attackokkal (pedig a Bloodhound kard két kézben elég jól osztja a poise damage-et), ez nem akar az istennek sem megrogyni. (Most ugrottam neki újra, és három próbából az egyiknél levittem kb. 5% hp-ra, de igazából ha beindul (onnantól, hogy teleportálgatni is kezd), akkor nincs menekvés. Ha az ilyen idegbetegen felpörgős részeknél van akár egyetlen támadása is, amit nem kerülsz el sikeresen, akkor tutira elesel, és belépsz egy olyan ördögi körbe, ami tutira halálhoz vezet, nem tudsz kijönni belőle (lélegzetvételnyi időhöz jutni, hogy gyógyulni tudj érdemben pl.)
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8677 üzenetére
Hát igen, csak nekem az ER az első DS stílusú játékom, úgyhogy ez nem vigasztal
Egyébként írtam, hogy tetszik ez a boss, meg ennél érzem azt, hogy valamiért élvezet lesz betanulni! Olyan jó, bossos harcos feelingje van. (Azóta nem jártam a játékban még, mert más dolgom volt.) Csak a fentebb felsorolt dolgai sértik valahol az igazságérzetemet.
Amúgy az a vicc, hogy első nekifutásra 50% alá tutira beütöttem (türelmes és óvatos voltam elsőre), de még az "odacsapok a lábammal" műsort nyomta átvezető videó/átváltozás helyett, és akkor oneshotra beszívtam a lávás földrepesztését. A későbbi runoknál már nem bírtam addig leütni. (Igaz, főleg azt néztem/azon bosszankodtam ezeknél, hogy mennyire nem tudom használni az ash-eket, mert mindegyiket megakasztja; de ezt írtam is)
Azt elefelejtettem említeni, hogy a fentről lefelé vágós/fordulós csapásánál, ha felé dodge-oltam, akkor az emlékeim szerint működött, csak az a baj, hogy ezt nem könnyű fejben tartani, és az automatizmusok ("izommemória") sokszor megszivatják az embert. (Olyankor viszont szentségeltem, mert oldalra gurulásnál pl. tényleg olyan, mintha már rálockolt volna a karakterre, és pont odacsap, ahol vagy.)Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8680 üzenetére
Miért cringe?
Nekem az egyetlen bajom azzal a harccal, hogy egy jelentős részét ellőtték korábban a tök felesleges arany Godfrey fightban. Phase 2-ben sem a grab attackok, sem a biblikus aoe nem zavart, mert ha van ember abban a világban, aki feltép alólad a talajt mindennel együtt az valszeg tényleg a First Elden Lord.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Woodslave
félisten
válasz ThySoul #8677 üzenetére
Sztem is élvezetes ami a problémám amit Gothmog is írt az amikor földre kerülsz és azután jön a one hit eléggé aoe támadás. A többi jól követhető meg dodgelhato ha nem szopja be az ember a késleltetést
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8464 üzenetére
Hát az lehet még változó, hogy milyen fegyverre milyen AoW-t pakolsz. Lehet neked pont nem jutna eszedbe, hogy mondjuk RoB 2.0-át csinálj a Nagakibából, egy Double Slash-t meg Bloody Weapon buffot rátéve. A Zweihander is egy Lions Clawtól táltosodik meg igazán (bár attól minden is), de lehet valakinek eszébe sem jut azt rátenni. Van valami pörgetős AoW is, amit egy kaszára rátéve szét lehet darálni vele sok ellenfelet, végig staggerben tartva.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8412 üzenetére
Nem más véleményét elvitatva, de én meg a spammelésről gondolom, hogy nem "véletlen" a fejlesztők részéről, meg nem "így sikerült", azért egy igen profi gárdáról van szó. Ezért is mondom, hogy ezt direkt csinálták ilyenre, mert úgy voltak vele, hogy a summonok majd agrózzák úgyis a bosst és akkor lesz időablakod cselekedni, totál intended ez mint mechanika. (kicsit talán ezt az MMO-s életérzést is bele akarták vinni, hogy tankol valaki amíg te dps-elsz)
-
_drk
addikt
válasz ThySoul #8367 üzenetére
Demon Souls elsőre rohadt nagyot bukott, konkrétan cancelezték a megjelenést japánon kívül. Majd később a pletykák és nagy megrendelés miatt jelent meg erre felé is csak.
A Sony exkluzívok semmivel nem kapnak jobb elbírálást, sőt!
Fasza Days Gone-t jól le is húzták!
Azért kapnak 8 pontot mert jók általában.
Az elfogultság inkább Nintendo oldalon van, ott semmi nem számít! Elden ringet lehet szidni grafika meg fps drop miatt, de Zeldát nem szabad! -
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #8325 üzenetére
Godskin duóra gondolsz?
Arról olvastam már Viszont rájuk kíváncsi leszek, mert az apostollal tegnap akadtam össze (a szélmalmos táncoló nyanyáknál), és olyan könnyen lement, hogy talán max. kétszer tudott megütni. Igaz, valahogy úgy kavarodtam oda hozzá, hogy háttal állt. Azt sem tudtam, hogy boss lesz, szóval megpróbáltam hátbaszúrni, de kiderült, hogy azt nem lehet, így sima vágás lett belőle, majd megjelent egy boss-életerő csík. Kicsit meg is lepődtem, meg megláttam, hogy godskin apostle... gondoltam, hogy na, nekem reszeltek. Erre röhejesen könnyen lement.
Liurnia felett a hídon, a hájpacni nemessel mondjuk szívtam néhány kört anno. Amikor gurulni kezdett, még lóval se tudtam elmenekülni (szerencsére kiderült, hogy a tereptárgyakat nem szereti, azokban könnyen elakad, így hatástalanítani lehetett azt a rohadék tulajdonságát). Meg volt egy hájrengető ugrása, amivel úgy feldobott a levegőbe, hogy le is repültem a hídról...De a dagadt nemessel sem szenvedtem annyit, mint a kard/pajzs kombós crucible knighttal Nokronban. Nálam az a mumus. És ugyan a lándzsás haverját egész könnyen le tudtam csapni (szintén Nokron), de ezek duóban, főleg, hogy kard/pajzsos még fel is lett szteroidozva, hát nem volt most kedvem egy-kettő-három tucatszor nekifutni, míg kitanulom, hogy mikor hova mozogjak, hogy lehet kihasználni őket egymás ellen (hogyan akadályozzák esetleg egymás mozgását stb.).
Mondjuk közben én is elkezdtem keményedni. Kicsit fejlesztettem az endurance-on is, így már sikerült magamra húzni Pista bácsi (a kiöregedett lovag) mellvértjét és lábvértjét anélkül, hogy heavy loadba átmentem volna. Kicsit jobban bírom így a pofonokat most. (Egészen eddig egy még Liurniában talált szettet hordtam - azt, amelyik halálfejes sisakú, és ha nagyon alacsony a hp-d, akkor a sisak tölt vissza életet lassacskán.) Igaz, találtam egy annál is keményebb melee vértet (szintén Volcano Manor Tarnished gyilkolós küldetés eredményeként - egy nagy pöröllyel hadonászó törpét kellett szétcsapni érte), de annak olyan súlya van, hogy nem opció. (Van persze talizmánom, kettő is, amivel lehetne a teherbírást növelni, de nem akarom ezekre pazarolni a drága tárhelyet.)
Fegyvernek még a Bloodhound's Fanget használom. Nem tudom, le fogom-e cserélni egyáltalán ebben a végigjátszásban, mert nagyon bejön! A karomfegyverhez képest durván megtáltosodtam vele. Ahhoz viszonítva majdhogynem cheat kód ez a kard.Endure. In enduring, grow strong.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8307 üzenetére
Hát vagy vért izzadsz, ha nem fejlődsz a DLC rendszerben. Ezért jutott eszembe a Wo Long, mert ott is így működik és eléggé számít. Meglátjuk, de az biztos, hogy nem 1:1 fog ugyanannyit érni egy lvl 120 karakter az alapjátékban és a DLC-ben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Rony949
őstag
válasz ThySoul #8278 üzenetére
Hasonlóan vagyok. Idén leszek 30 és utálom, hogy mire hazajönnék a munkából akkor vagy kedvem nincs játszani, vagy szimplán fáradt vagyok. És ebből jön az, hogy rühellem az openworldöket. Ez az egyik főoka annak, hogy ilyen nehézkesen érek az Elden Ring végére.
Már megjelenéskor elkezdtem, de csak Rennaláig jutottam el, ezután még barangoltam egy kicsit Caelidben, de ott én azt mondtam, hogy ennyi most elég is volt. Aztán annyi idő telt el, hogy mire újra kedvet kaptam az ER-hez, inkább jobb ötlet volt kezdeni egy teljesen új karaktert, mert semmire nem emlékeztem.
Lekopogom, de most Altus Plateu-ban csavargok és az érdeklődésem még kitart.
Egy szó, mint száz. Tök jó hogy a FromSoft is egy kicsit kimozdult a komfortzónájából, de nagyon remélem hogy visszatérnek a zártabb, jobb pályadizájnnal rendelkező stílusra.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8278 üzenetére
Itt is már a világépítés zajlik, mint a filmeknél. Nem lehet egy játék csak egy sima kis kaland, egy egész univerzumot kell létrehozni hozzá, hogy később még építeni lehessen rá DLC-k vagy folytatások formájában. Fú a Witchert ne is mondd, megvan a véleményem róla, egy erős pillanatomban végigvittem a 2 DLC-vel együtt, de soha többé elő nem veszem. Maga a játékmechanikai része tipikus lengyeles, nagyon nem jött be.
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8275 üzenetére
Igen, ez van nekem is sokszor, hogy már azt hiszem vége, ránézek egy youtube végigjátszásra és így kiderül, hogy kb a 45-50%-nál járok. Soha nem volt még azzal bajom, hogy túl rövid egy játék és ajj a rövidsége miatt kidobott pénznek éljem meg. (már jó ideje nem járok TK-ba játékokért, de minden másért igen )
Pl. emlékszem egy időben ráfüggtem kissé a Genshin-re és sorra dobálta fel a youtube a különböző rant videókat, hogy "nem tudok játszani, elértem a napi limitet!" stb. Ugye az a játék úgy épül fel, hogy van bizonyos farmolható napi nyersanyagod és annak a költésével tudsz dungeonokba menni, meg bossrunokat tolni. Kb annyit adott akkoriban a játék, hogy egy napi 4-5 órát simán el tudtál vele tölteni és akkor még a szabad kalandozásról nem is beszéltem. Ezért fura volt számomra, hogy mit sírnak az emberek, mennyit akarnak ezzel tolni naponta? Én ha leültem elé hétvégén akár 6-8 órát is ígan bele tudtam tenni úgy, hogy ne érezzek semmiféle limitációt a progressben.... Erre ment a sírás, hogy mennyire lekorlátoz a játék.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8270 üzenetére
Hát nem tudom, mennyi időd van, de a Lies of P abszolút nem nagyon játék, végül 60 órát tettem bele nagyobb sietség nélkül. Ennél az új Lords of the Fallen egy jó nagyságrenddel nagyobb játék.
Amúgy ha valaki retrózna, most találtam: Elden Ring GB.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
-
-
Yodamest
veterán
válasz ThySoul #8225 üzenetére
Na, de ez pont azért van, mert itt van lehetőséged idézni, a többi játékban pedig nincs, valamit valamiért. Ha itt nem lennének idézések, hidd el akkor vagy a karaktered lenne gyorsabb, vagy a bossok lennének lomhábbak. Early game is a summonokhoz van igazítva, nézd csak meg a többi játék early részeihez képest. DS3-ban milyen az első 3-4 boss? Kész vicc mindegyik, hol van az az elden ring bossokhoz képest? A régebbieket nem is mondom... DS1, DS2 első felében lévő bossok vicc mindegyik ma már, csak oldalaznod kell és nem tudják lekövetni a mozgásodat a csapásaikkal, akkor ott tartott a technológia.
-
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8196 üzenetére
Ezert mondtam, hogy van kb. 5 ami tenyleg jo, de annyi.
A mimic is csak akkor jo egyebkent, ha a karaktered alapvetoen nem rossz. De ja, spirit-et hasznaljon az, aki szeretne/szuksege van ra, de semmikepp sem intended way.
"Ettől függetlenül hogy a témára is reagáljak, régen rossz ha egy bosst csak úgy tud leverni a játékosbázis nagy része ha cheeselnie kell, vagy AoW spammet kell tolnia. Malenia egy szarul sikerült boss, estig lehetne sorolni mi a baj vele."
Egyetertunk, de valljuk be, ha CSAK ugy tudja leverni valaki, akkor ott a jatekossal is van baj.Sosem nyomtam az ilyen self-challange run-okat, de az egyetlen kikotesem magammal szemben mindig az volt, minden From rpg-ben, hogy cheese es spam nincs(legfeljebb ilyen sokadik vegigjatszasra fun-bol). Foleg az a homokos, mikor youtube-ra felrakja a barom a hude nagyon op build-jet, aztan egyetlen gombot nyomkod, kozben meg bekap ezer utest...
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
félisten
-
_drk
addikt
válasz ThySoul #8167 üzenetére
Mondjuk ezt sose értettem. Ez olyan mintha azt mondanám, hogy a játéknak csak a második felét szeretem.
Ezt anno úgy csináltam meg más játékokban hogy azon a bizonyos ponton mentettem egyet, de ezt itt is meglehet csinálni hogy kimásolod a mentést.
Csak hát ez run és azt is meg kell csinálni amit nem szeretünk... -
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8167 üzenetére
Én az elejét élvezem inkább, mire összerakom a karaktert. Az all remembrance amúgy sem 30 órás próbálkozás a legtöbb embernek, questeket meg már rég nem csinálok, amilyen nyomi módon van megcsinálva a játékban a követésük.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
válasz ThySoul #8160 üzenetére
A Legacy dungeon-ok és a bejutásokhoz tartozó cuccok össze szedése is több mint 30 óra elsőre és akkor még kihagyod a játék nagy részét.
Persze ha tudod mit csinálsz és csak futsz/lovagolsz végig ahová kell akkor kevesebb csak az már run-nak tekinthető.Limgrave például skippelhető. Egyből felmész Margit hoz és kész. Úgy tényleg nem nagy terület
Maximum pár perc amíg össze szeded a cuccokat guide alapján ami esetleg kell.A terület nagy része üres, vagyis inkább nem sok minden van ott. Összefüggő terület nagyobb akadály nélkül, ott könnyen atlovagolsz mindenen.
Kvázi egy nagy training terület. Én első végigjátszásomban nagyon sok időt letöltöttem ott, míg másodikra már nagyon keveset.Egyébként nem kötelező megvenni, úgy ahogy semmit se.
Én sose veszek ilyen DLCket más játékokhoz, általában elég az alap. Na itt ez tuti vétel.
A másik hogy ahogy a játékok felmentek 70-80 euróra, úgy valszeg ezek a DLC-k is követik őket.
A baj csak az, hogy olcsóbb nem lesz sokkal. Már jó ideje megvenném a DS3at PS-re is, de 10 ezer alatt sosincs.... -
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8142 üzenetére
Yup, mukodik.
Arra kell figyelni, hogy max olyan szintu fegyvert vehet fel, akinek kidobjak, amilyen o maga mar unlockolt.
(Szal, ha neked a legmagasabb upgraded +5, akkor barmit felvehetsz +5 alatt, de az annal magasabbat nem fogod latni)"Vagy nem ér ennyit egy fegyver?"
Ket perc, cserebe az elejetol nyomhatod az ahitott fegyverrel, hogyne erne meg?[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8136 üzenetére
"Nem akarok AoW spamet az egész játékban azért hagyom inkább a moonveilt"
Nekem is ez a bajom egyebkent sok fegyverrel, de azokat altalaban pont e miatt csak addig hasznalom - ha egyaltalan - amig talalok helyette megfelelot.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
-
_drk
addikt
válasz ThySoul #8117 üzenetére
A játék eleje elég szar fegyver felhozatalból. Nyilván van rengeteg de igazán jót nehezen találtam. Plusz rengeteg fegyvernek nagyon rossz követelménye van. Magas Dex vagy Str vagy Faith 16-18-as másodlagosnak, amit a játék elején nehezen oldasz meg, bár ez lehet mondjuk végig igaz. Mert a végén is kellett respecelni ha fegyvereket akartam nézegetni.
Főleg boss vagy egyéb fegyvereknél már 3 tulajdonság is kellett főleg Faith weaponoknél.Első végigjátszásnál megkínlódtam vele mivel menjek.
Battelhammert lehetett akkor még az elején felvenni, az jó volt csak rövid, amit megváltoztattak farmolhatóvá Lyndel-nél ami vagy 20-30 csirke lábas fullos farmolas után se esett ki!
Akkor azért káromkodtam.
Nightrider Glaive-et mentem utána rengeteget. Az jó! -
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8117 üzenetére
En pont forditva erzem es mindig az a bajom, hogy az elso feleben talalt motyoknal nincs "jobb". Mindegyik "hudehajdelegendaryunique" cuccnal van legalabb egy komoly problemam, ami miatt max erdekessegkepp kiprobalom 3 percre, aztan kuka es jon vissza valamelyik jol bevalt kedvenc.
A jobb alatt nem nyers erore gondolok, hanem mindent szummazva, kinezet, ash of war, moveset, stb.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Rony949
őstag
válasz ThySoul #8089 üzenetére
Nem olcsó, az tény. Összehasonlításképp a Phantom Liberty (CP77) 30 euro és az egy elég összetett DLC/kiegészítő lett.
De ne felejtsük el, hogy a Shadow of the Erdtree is 2(!) évig készült. Jobb esetben ennyi idő alatt készül el egy átlag AA vagy akár egy AAA játék más csapatoknál.
-
_drk
addikt
válasz ThySoul #8074 üzenetére
Szerintem egy nagyobb területet nem is tudtak volna hova berakni a fejlődés miatt.
Esetleg Lyndell után, mert ott van egy szint növekedés nehézségben, de ott is ha bemész DLC-be és lépsz 20-30 szintet utána érdekes lenne folytatni a havas tájat.De Ds3ban is hiába tudsz bemenni painted Worldbe, maximum az elején tudsz szaladgálni.
-
persil
nagyúr
válasz ThySoul #8027 üzenetére
Egyebkent most viccet felreteve es tenyleg semmi rosszindulat meg kotekedes, de minek jatszol ezekkel a jatekokkal...?
Ami ennyire szar, azt letorlom max. egy ora utan. Nekem azert van sok szaz oram a From rpg-iben, mert imadom mindet, a gank bossokkal, a mocsarakkal, meg mindennel egyutt. Mert meg csak hasonlo elmenyt sem kapok a tobbi "atlag" rpg-tol.
De toled mast nem olvasni ebben a topikban csak azt, hogy minden mennyire szar az eldenben. Hanyszor jatszottad vegig, 3-4-5 alkalommal? Valami nem kerek, szerintem erzed.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #8027 üzenetére
Nem írom le előre, de ennyiért minimum The Old Hunters és The Ringed City minőséget várok minden téren. Ez a 2 DLC-t gyúrtak egybe nagyon jól hangzik, amíg az ember bele nem gondol, hogy a DS2-nél ugyanez történt két játékkal és olyan is lett.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
válasz ThySoul #7978 üzenetére
Annyit beszéltünk most róla, hogy nekem is megjött a kedvem. Str/Quality(nagy részt Bloodhound) és Faith/Str build után még egy Intes build hátra van, de a 2 végig játszás volt vagy 2-300 óra így azt még kicsit pihentem.
Lies of P-t kezdtem el, teljesen jól adja a souls vagyis itt inkább Bloodborne feelinget. Már pont dicsérni akartam mikor elérkeztem a 3. Bosshoz ami taknyosra sz*patott.
Tökéletes védéseket kell csinálni, itt a roll nem sokat ér, pedig én inkább gurulni szoktam. De ez még játék eleje build kezdeménnyel és kevés cuccal, így hátha később jobb lesz. -
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #7984 üzenetére
Én a dupla crucible a kicsi arénában kombójukat jobban megszívtam. De amúgy reflektálva a #7960-ra: amíg az a balansz és nehezítés az számukra, hogy egy darabnál nehezebb kettő majd három ugyanabból addig nem várnék nagy revelációt ezen a téren.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
_drk
addikt
-
_drk
addikt
válasz ThySoul #7962 üzenetére
Nem hiszem, hogy a Summon miatt.
Bizonyos szintek után nagyon nehéz belőni a power levelt.
Sima RPG-ben nem hiába vannak határok. Van ahol 20 szintig engedik, utána egyszerűen összeomlik a rendszer.
Itt engedik elmenni 250 szintig is akár, holott 100on is megoldható.Itt a rengeteg build miatt, feltehetően tudták jól hogy ott már elkezdődik a min-maxolás. Meg csak azért is legyen nehéz.
De amúgy ott a nagyrésze opcionális már.
Az óriás már nem annyira nehéz szerintem.
Ha vissza nézzük az összes többi játékot sokkal kisebb scale-lel mozog.
Sekiro legjobb példa, mivel build sincs.
De DS3ban is nem nagyon tudsz overlevel lenni. Bizonyos helyek átlépéséig nincs nagyobb fejlesztés. De egy jó build a DS3at is eltöri Abys wathcers után. De addig még elég ha tudod mit csinálsz. -
WATERDACA
őstag
válasz ThySoul #7960 üzenetére
Azért nem olyan könnyű összehozni ezt, pláne annak tudatában, hogy az endinget össze is kellett csapniuk az idő rövidsége miatt.
Szerintem ha valaki egy tulajdonságra húzza a karakterét (pure str/pure int/pure faith), az már eleve op, nem kell hozzá se ash, se hókuszpók.
Én most csinálom a pure faithet, hát nem sokkal nehezebb, mint a pure int, de a solo melee se sokkal nehezebb, pláne ha a parry/dodge már ki van tanulva. Néha többet lehet sz*pni 1-1 dungeonnal vagy hero grave-el mint magukkal a bossokkal.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #7958 üzenetére
Nyilván ég és föld, de azt leírni, hogy az ad magasabb élményfaktort és attól leszel faszagyerek, ha solo melee karakterrel vergődsz végig a játékon (de nem egyes szinten, mert az viszont már csicskáknak van ) enyhén megmosolyogtató. Meg amúgy ha a From célja ez lett volna a játékkal akkor solo melee karaktert ad a kezedbe, lásd Sekiro.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #7818 üzenetére
Igen, látszik, hogy a háttérsztoriban van munka, érdekes és kidolgozott a világ mitológiája. (A "főkolomposokra" vonatkozó dolgokat mindig alaposan elolvasom, és érdekes, ami a háttérben kibontakozik.) Az sem lenne baj, hogy kicsit "misztikusan" tálalja ezt a játék, de ennél a pontnál szerintem átestek a ló túloldalára. (Néha kicsit olyan érzése van az embernek egyik-másik karakterrel beszélgetve, mintha valami marihuána-fesztiválon próbálna riportot készíteni... )
Egyébként éppen nézegettem a cuccaimat délután, és láttam, hogy az egyik invade figurától (egyébként offline játszom, tehát játékbeli invador) lett valami szemem (Vyke akármi), amit vihetek a vak maidenhez. Liurniában láttam utoljára, akkor kapott is tőlem gyümölcsöt, de lövésem sincs, hogy onnan merre ment tovább. (Úgyhogy itt internetes súgót veszek igénybe majd. De igen, ebből a szempontból nagy katyvasz a játék.)
Rony949: A medvékkel (már) egész jól boldogulok, csak meg kellett tanulnom, hogy lóval nem tudok ellenük elég jól manőverezni harcban (a trollok vagy vasgólemek pl. röhejesen könnyűek lóhátról - na, a medve az nem , legalábbis számomra), gyalog pedig nem elfele futunk, hanem oldalra vagy még inkább felé dodge-olunk, amikor akciózik, és akkor nem lehet baj. (Kivéve, ha szűk a hely, és dodge helyett egyhelyben bukfencezik az ember, míg a medve fel nem kapja, hogy kicsit megrázogassa... ) Egyébként Limgrave-ben lightosak voltak a rúnamacik, és ezzel a tapasztalattal kötöttem bele anno az első útba akadó rune bearbe Liurniában. Na, ott a bokámat is lefostam szerintem menekülés közben.
Endure. In enduring, grow strong.
-
Gothmog
senior tag
válasz ThySoul #7813 üzenetére
Hát igen, a felsoroltak közül most így pl. csak Ranni neve mond valamit. (Éppen nemrég kerestem fel a tornyában, mert Roger szerint hozzá köthető a black assassin cucc, amit még korábban találtam valahol. De a hölgy bábu-teste éppen pihen.)
Azóta sikerült meghalnom egyszer: leestem egy szikláról Viszont a szörnyek tényleg nem nehezek, ellenben sok rúnát dobnak, úgyhogy durván jól lehet fejlődni ezen a területen.
Endure. In enduring, grow strong.
-
-
Crus
őstag
válasz ThySoul #7688 üzenetére
Érdemes pedig a Nioh-t erőltetni, mert később egyre jobban beadja és a DLC-k a souls veteránokat kiálló részeit is elég jól megszorongatják. :-)
Igen, tökre megértem, hogy sokaknak miért nagy favorit a Sekiro és az tényleg nagy respect a Fromtól, hogy az Armored Core, King's Souls Fieldek után bedobtak egy ilyet a nép közé.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Crus
őstag
válasz ThySoul #7671 üzenetére
A Sekirót abból a szempontból nagyon nagyra tartom, hogy mert más lenni, mint a korábbi From címek. De sajna ezt kapásból beárnyalta a - számomra - sokkal jobb élményt adó Nioh. Valahogy úgy éreztem, hogy a From is elkészítette a saját Nioh-ját... de míg a Nioh elég frankó pályákat tolt elém és komoly contetet, addig a Sekironál hamar ráuntam a 67. pagodás részre, de azért végigment, még a Owl apuka is.
További kínom volt még a Sekiróval, hogy a kamerakezeléssel, pont, mint az összes From játékban, nem nagyon lettünk jó barátok, ahogy a lock rendszerrel se voltam kibékülve és a korai verziónál a hitboxon is néha csak fogtam a fejem. Eldenben sokkal jobb a lock és hitbox téma, bár tény, hogy Sekirot a megjelenés után nem sokkal toltam végig, azóta biztos sokat javítottak rajta.
Máig nem értem a dodge minek van a Sekiróban, használhatatlan. Maga a harcrendszer pedig valójában egy QTE poresz. Ha megy a ritmusjáték, mert jó diák módjára betanultad, akkor megérinteni se tudnak, ha nem megy, akkor esélytelen vagy. Abszolút git gud kategóriás cucc, amivel semmi baj nem lenne, csak szerintem ott meg túlságosan az lett, mert kivették belőle a korábbi címeikhez képest az olyan apróságokat, mint a:
- drop in multit
- a coop az vajon mi?
- se "fatty ahead" üzik
- se fegyverek
- se páncélok
- se mágia
- se 2. esély, hogy visszaszerezd a sent, miközben cirka 70%-nál is nagyobb esélyed van sen büntire
- kvázi büntette a felfedező kedvet (Elden meg nagyon is díjazza, ami jó!) és különféle technikák próbálgatását bossfightokkor azzal, hogy Dragonrot-ot tolt az NPC-kre
- a protézisek használata szerintem lassú volt ahhoz a tempóhoz, amit a játék megkövetelt
- a helyszínek változatosságán bőven lett volna még mit faragniHivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5480 laptop (14FHD/I5-G7/8GB/256SSD/MagyarVilágítós/AkkuX)
- PS5 Lemezes 825GB - használt -
- Xbox 360 játékok,akár 1000ft-tól(részletek a leírásban)
- Playstation 3 játékok,akár 1000ft-tól(részletek a leírásban)
- GAMER félgép - GIGABYTE B760M H DDR4 + Intel I5 13400F + Corsair VENGEANCE LPX 2x16GB DDR4 3200MHz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest