Új hozzászólás Aktív témák
-
Picit (nagyon) elment a topic az indító témától.
Meg lett említve hogy számítani lehet az energiaárak piaci megeresztésére. Amennyiben ezt elengedik, mi különbség marad az ICE motoros autók és az EV-k között költség oldalon? Mert csak a környezetvédelem elég kevés lesz ahhoz, hogy vonzóvá tegye a magas hatásfokú villanymotorozást a kevésbé hatékony de jóval felhasználóbarátabb megoldásokkal szemben. Az átmeneti időszakra megdrágítani csak a meglévő autóparkhoz való ragaszkodást fogja elősegíteni.
Számolgattam kicsit. Nekem havi 20k méterre most tisztán üzemanyag oldalon otthoni töltéssel kb 40k huf megtakarítást jelentene ha átállnék tisztán EVre. Ugyanakkor ez részemről egy min 30-40k€s beruházást igényel minimum és mivel az akkumulátor degradáció miatt nem lehet tíz években tervezni, szóba sem jöhet semmilyen megtérülés.
Akkor mi értelme az egésznek? Veszek egy szívó v8-t és mosolyogva halok meg, mert a különbözetből halálomig elvagyok.Félreértés ne essék, a mostani hibridben is imádom a csendes villanyt - de ha drágábbra jön ki mint az amúgy is sokba fájó liquid delej akkor mi a várt eredmény?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Milyen légkondit a lakásba?
- LG LCD és LED TV-k
- EAFC 24
- TCL LCD és LED TV-k
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen