- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
Be se linkelem mert felidegesít az ilyen, de a vezess.hu egy angol teszt alapján azt mondja nem szabad 12 éves leaf -et venni maximum csak városi poroszkalasra mert a tesztelt autó egy tesztpályán csak 36 km re jutott el.
Igaz hogy télen, és 150-el végig padlógazon.
Nem tudom mire jók ezek a villany ellen hangoló cikkek.
Eleve egy kalap ala veszi a 24/30 as leaf -et. Mintha nem lenne a nagyobb akkuja 125%-a a kisebbnek.
A végkövetkeztetés is vicces hogy ha 150el ennyit birt a kocsi akkor 130 al a pályán se fog többet.Korábban ertekeztunk arról hogy mennyire jó sporolosan menni és én inkább a haladás mellett vagyok de miért lenne muszáj 130al menni? És ha 115 el megy? A 150 hez képest hatalmas különbség (persze akkor folytonos kamion előzés hátra figyelés de mindenki vezessen ahogy akar).
Eleve télen? A nyári hatótáv ugyanennek az autónak merőben eltéro lehet. A joeg tudja milyen kondíciókkal rendelkezett a kocsi? Egy jobb vagy egy rosszabb leaf volt? Milyen gumikkal?
Nem igazán tetszett a leaf amikor próbáltuk és ezért végül nem is az lett de attól még főleg ha valaki 5+ éves használt EV be gondolkodik én is azt mondanám neki.
Az emberek java része nem látott még ev-t közelről se, működni főleg, bele se ült. Max ment egyszer Tesla val amikor taxit hívott. Ha el is határozza magát hogy számításba jöjjön az EV akkor felmegy a nagy oldalakra, miért kell ott ilyen hülye cikkeket látnia?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen