Új hozzászólás Aktív témák

  • Andras6800

    senior tag

    válasz biker #6345 üzenetére

    Jaja, nem láttam minden videóját, de jó sokat. És hát hiába számolja ki a mérnök meg a statikus, hogy így meg úgy jó lesz, ha nem az.. és nem úgy kerül bele, ahogy számoltak.
    persze biztonsági tényező miatt nem másnap fog összedőlni a ház. De az lehet, mint Pécsett az uszodánál. Ha jól emlékszem ott is kimaradt 1-2 vasalás. Aztán amikor jött egy nagyobb hó, beszakadt a teteje.

    Vissza az autókra. Itt azért a tervezés folyamata valamivel komplexebb, mint egy ingatlannál. Mármint ami a felhasználás módját és helyét illeti. Teljesen más igénybevételt kell elviselnie egy autónak a német utakon, klímán és felhasználói szokások mellett, mint a Szaharában. Vagy az esőerdőben, vagy a jó magyar utakon. Ezek átlagára megy a tervezés.

    Azaz, ha a futóművön aggódik valaki, lehet, hogy németeknél nem lenne gond az akkucseréből, de nálunk.. :DDD .
    Persze itt sem kiesni fog az autó kereke, csak majd gyorsabban kopnak el a futómű alkatrészek.

    Ha alá versz az autónak +100kg akkut, akkor azt azért illik beleszámolni a max terhelhetőségbe. Igaz, kíváncsi lennék, hány autótulaj van tisztában evvel az adattal (megengedhető max terhelés), meg a jelentőségével. Pedig még a forgalmiban is benne van.

    A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!

Új hozzászólás Aktív témák