Új hozzászólás Aktív témák

  • Andras6800

    senior tag

    válasz biker #6604 üzenetére

    Igen is, meg nem is.

    Zajos, az tény, de a zajos nem egy SI mértékegység. Van akit a 30 dB már zavar, más meg 50 dB-ben is elvan. Nem fárasztja, stb.
    Így lehet egy tényből szubjektivitást csinálni.

    Ülés ugyan ez. Apukám imádja a Passat ülést.. elvezet benne Split-ig 1 seggel nem gyorshajtva. Én 200 km után már nyüglődöm, meg zsibbad a lábam... Szóval szerintem bizonyított, hogy szar az ülés, szerinte meg bizonyított, hogy jó :)

    Ergonómia egy vicces dolog.

    Visszatérve a Teslára. Eltekintve a hitvallásoktól a Tesla igenis nagyon jó autókat gyárt a maga amerikai színvonalán. Sokan fikázzák az illesztések meg ilyenek miatt. Ez már megint szubjektivitás, mert van akit bánt, van akit nem.

    Az, hogy nyekereg, zörög belül megint olyan, hogy van akit zavar (Zajos, lásd fentebb) van akit nem. Engem pl mérhetetlenül zavar, ha valami zörög, nyekereg az autóban. Asszony észre sem veszi.

    Számomra 1 objektív és 1 szubjektív dolog van ami miatt távolság tartó vagyok a Teslától mint brandtől.

    Objektív: Kollégám akivel napi szinten szoktam beszélni dolgozott nálunk Teslas projekten. Autóipari beszállító cégnél dolgozunk. Nálunk készült már nem is tudom melyik tesla-kba a légzsák vezérlő. Mivel persze Tesla nem fogadta el, hogy nem lehet 1 év alatt megcsinálni azt amit amúgy 2 évig tart, nem lett kész a vezérlő gyártás indításra. Így a mi cégünk határozott kérésének ellenére a Tesla bepakolta az autókba azokat a vezérlőket, melyek gyártástechnológiája még nem volt validálva. Persze tőlünk kértek tesztpályás tesztre 500 db-ot. (Ilyen stádiumban nem vehetnek részt normál közüti forgalomban a termékek beépítve, max megfelelő személyzettel ellátott tesztautóban). Utólag derült ki, hogy eladták ezeket. Persze szerencsére a validáció nem talált semmit, de a légzsákvezérlő felel a légzsákok nyitásáért balaset esetén. Azért az nem buli, ha valami gebasz van.
    Pár éve ebből volt botrány, hogy VW ilyen autókat akart eladni validáció után olcsósítva.

    Szubjektív: Számomra mérnöki etikai szempőontból nem fér bele, amit az önvezetés kapcsán csinálnak.

    A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!

Új hozzászólás Aktív témák