Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
nem, két felől nem nézheted egyszerre
ha a 30m felől nézed, akkor 50%-al nagyobb hossz (150%), de az áram a 64%-a lesz
ha a 45m felől nézed, akkor a hossz 67%-aElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
amúgy a kalkulátor a 45m 16A-re 3,86mm2-et míg a 30m 25A-re 3.98mm2-et dobott nekem.
ergo mindkettőre jó a 4mm2 (230V motorikus 3% tervezett korlát)Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
Nyilván rengeteg, de ha a Kodi mellé állok az ex 30 al, akkor a Kodiaq hosszabb lesz vagy fel méterrel, mégse fel méterrel több a tengelytáv. Erre próbáltam célozni, hogy arányosan nézve az ex30 tengelytáv nem olyan kicsi mint ami lehetne az autó mérete alapján.
2 cm el nagyobb a tengelytáv, mint egy golfban, hossza ugyanannyi, pedig a suv forma miatt valószínűleg nagyibb az első hátsó tulnyulas. ,Nem mini autó erre gondotlam, mondjuk mint a Honda E. Nyilván keskeny, szűk stb.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Shadowbull
addikt
Mi is pont most vagyunk úton Barcelona-ba, tegnap volt a München-Aix-le-Bains szakasz. Ma egy nap pihi, holnap irány Barcelona.
A tegnapi szakasz 655km volt, egyszer álltunk meg fél percre sofőrt cserélni. Tankolni sem kellett mert olyan alacsony volt az átlagsebesség hogy nem fogyasztott sokat az autó.
Így volt kábé 7 óra, ha még kétszer fél órára meg kellett volna állni, a család biztos meglincsel...Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
Leaf annyiban releváns, hogy az akku állapota (ha nem trükköztek vele) akkor műszerfalon is látszódik, de egy párezer forintos obd olvasóval még pontosabban megtudható.
Mégsincs a használt piacon az árakban ez annyira hangsúlyosan jelen, ahogy bitpork feltételezi, hogy emiatt nehezen lenne eladható.De ha ennyire para valakinek az akku állapot/romlás, akkor olyat kell venni amiben LFP vakku van
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Ezt picit kétkedve olvasom, de remélem igazad van. Már folyamatban van egy odb kütyü beszerzése ami big datából az általad elmondottak alapján ad jelentést egy EV akksijáról. Kíváncsi leszek.
(#7706) axioma : a Mostani hibridem a minimum töltésen 10+ órát ír de a valóságban a gyárilag 13 kwh-s tölthetőségét 10-11 kwh felvétele után telinek jelzni és nem megy a delej csak kb 6-7 órát. Tehát akkor a kocsim devianciát mutat.
(#7709) biker: Nem tudom mivel szolgáltam rá erre a válaszra. Igen valóban nem veszek vadonat új technológiát. Igen úgy választom meg a körülöttem lévő használati dolgokat, hogy az eddig kialakított életemben a legkevesebb változást hozzák. Az üzemanyag véletlen összecserélésére számos példa van - bár szerencsére nekem még nem volt, remélem soha nem is lesz.
Ugyanakkor meg kell jegyeznem, hogy itt már nem csak arról van szó hogy más a technológia. Olyan mérvű változást hoz amit egy már évek óta adott szerzkezetbe nagyon nehéz beilleszteni. Pl a 91 éves apósom ha rosszul lesz és nem vagyok Szegeden, akkor hogy a toszba tudok SOS hazavágtatni töltés nélkül? Hogyan tudom megoldani, hogy ne kelljen megduplázni a céges ügyek kapcsán kötelező szlovákiai utazások idejét? Hogyan tudom mindezt úgy összefésülni, hogy a jelenlegi megoldásnál kedvezőbb üzemeltetéssel járjon? Hogy a bánatban tudok menni egy Szeged-Dán-Szeged utat pl kokcsival, hogy a már most is 13-15 óra minimum út ne nőjjön meg 30%+ mert nem tehetem meg hogy csak emiatt 2 nappal megtoldjam az utazást?
Szóval ez messze nem csak arról szól, hogy új technológia.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesa
veterán
"A használati minőség a belsőégésű esetén sokkal nagyobb állapotbeli különbségeket okoz. Hogyan nyomták, hogyan tartották karban. Itt ez egyáltalán nem számít"
Öööö, halkan jegyzem meg, hogy a 4 éves autómban kinyiffant hajtómű lehalásának okaként azt emelték ki, hogy túl sokat volt ON/OFF módban a kedves előző tulajdonos lába a gázpedálon. Vélhetően sport módban. Akkor olyan erők ébrednek az alkatrészen, ami finom használat mellett soha az életben. A hajtómű ára1,6M volt. 3db rettegett, kettős tömegű lendkereket vettem volna ennyiből. Ok, ez nem az akku, de összességében itt is igaz, hogy nem mindegy, ki és hogyan használta korábban.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Ezekiell
veterán
2 éves Model 3 használtan a 13 milla kb, arra gondoltam. Újonnan az arelonye az Yhoz képest vicc.
Szerviz: köszi srácok!
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
-
-
-
Ezekiell
veterán
Hát az elég egy szar szervíz, nekem Kia Ceedem van perpill, és amikor szóltam, hogy hát kiégett a jobb oldali kanyarkövető lámpa és adjanak időpontot a cserére (mert valami irtózat gané helyen van, baromi nehezen érhető el az izzó, és nem fogok vele szopni), akkor a srác kijött a parkolóba, ingyen kicserélte, majd adott egy kupont a következő szervíz munkadíj felezésére, csak úgy, dumálgatás közben.
A kötelező szervízeket meg mindig gyorsan és pontosan csinálták, sőt amikor közeledtem az 1 évhez, mindig hívtak, hogy "hello szervíz kellene a garihoz, mikor érsz rá".
Szóval ez egészen jó eséllyel szervíztől függ, "your mileage may vary" ahogy mondják
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Shadowbull
addikt
"Ezekre a műszaki vizsgálat való"
Aham. A tipikus magyar kötelező szerviz az szar, mert nem csinálnak semmit, de a tipikus magyar műszaki vizsga az szuper...
F*ck logic...." A közúton haladó autók 80%-a már kifutott a kötelező garanciás szervizidőszakból"
És? Attól még nem tilos szervizbe hordani.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biker
nagyúr
INTELLIGENS! érted??? I.N.T.E.L.L.I.G.E.N.S.
Ha ráraksz egy szekrényt, érzékeli és nem fűt. A legnagyobb gigamega baromság. annyi igaz, TE NEM ÉRZÉKELED hogy fűt a maga 30W/m2 energiájával, mert a szekrény megeszi a bevitt energiát. de ott is ugyanannyi áram megy veszendőbe. Ja meg hagyjuk ki a bútorok helyét. WTF? és ha átrendezem a szobát?össze se tudom számolni, hány forgalmazó küldött már el anyámba emiatt, mikor leírtam
Egy helyre való: ereszcsatornába meg klíma kifolyóba fűtőkábel, de önszabályzó dielektrikumú, ami ott melegszik valóban, ahol fagy van, és 25fokon 100kohm fölé megy és már nem melegít
vagy rámpafűtés parkolóba, ha olyan hülye volt a gépész, hogy nem tekerte be a fűtési visszatérő vizet a rámpa aláElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Andras6800
senior tag
Szerintem van létjogosultsága az Ohmikus fűtéseknek (Norvég Panel, Infrafűtés, stb) egy kb passzív házban. De sehol máshol. Szóval amit egy gyertyával is kifűtesz.
Lerakod 1x, évente karban tartani nem kell. Amit megspórolsz a karban tartáson meg a cserén (Egy gázkazán manapság 5 évente csere, Hőszipka sem hiszem, hogy 20 évet elmegy. Vagy ha nem is cserések, fő alkatrészt kell cserélni, ami majdnem annyi, mint az új.) annak negyedét/ felét kifizeted áramszámlában. + töredék áron osztogatják mint egy hőszipkát vagy kémény + kazán kombót gáztervvel.Nem passzív házba vizes keringetésű rendszer. Aztán hőforrásnak arra azt raksz fel amit épp megéri.
A baj ottvan, hogy az okos marketinggel (Norvég panel--> Norvégiában hideg van oszt ott is jó) eladják annak is akinek q nem való.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
cOxeR
Ármester
Azért egy dologban jó, minimál meghibásodási lehetőség. (fűtőkábel) Nincs mellé gépészet, nincs vizes rendszer (ami persze szintén nehezen hibásodik meg)
Illetve töredéke a bekerülési ára… jó szigetelés persze kell.
Igaz hűteni nem jó, mint egy vízteres hőszipka.
Mi így vettük a házat, saját magam nem ezt választottam volna, de 4 MWh volt a téli fűtésem, nem is világvége, 110m2-en. -
biker
nagyúr
mi nem kell? ennyiből nem értem, mi nem úgy van, ahogy írtam.
Ha arra céloztál, nem kell a töltésről számla, ha céges kártyával fizetem, akkor de kell, különben jogosulatlan vásárlás, vagy vissza kell fizetni a HP-be vagy le kell írni veszteségbe, netán az ügyvezetőnek kifizetésként elszámolni és akkor szocho+szja kerül rá
szóval ha céges kártyával fizetek, akkor kell számla, és ezt jelenleg az app oldja meg.Nyugaton meg ha tankolok, és kérek számlát, hülyének néznek. ott ez egy költség, ott van a kivonaton, kész.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
igen, a te oldaladról ez tiszta, nem azt mondtam, hogy számlaadási kötelezettséged van, hanem a fizető félnek van számla bemutatási kötelezettsége
ezért utólag kopogtathat nálad, mint a parkoló automatás cégeknél, hogy kérek szépen számlát, ha akarja lekönyvelniez két külön dolog. Te ezek szerint azt tagadod, amit le sem írtam
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
egyébként ha jól sejtem, ahhoz képest hányan hisztiznek azért, mert nem lehet kártyával fizetni, elhanyagolható a kártyás fizetések száma az appal szemben.
De javíts ki ha tévedek.
és pénzbedobó sem lesz remélemElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Vesa
veterán
'a degradáció nem annyira a futott km-től, mint inkább az eltelt időtől függ.'
És az keményen be is tesz majd a használtpiacnak. Már csak azt kell meghatározni, hogy kb. mennyi idő múlva lesz kuka egy akku. Előtte 2-3 évvel már nem lehet majd eladni egy EV-t még akkor sem, ha csodaszép állapotú, nem legyilkolt és széthajtott, hanem vigyázott példány. Mert ki a fene akarna milliókért az autó mellé szinte azonnal egy új akkut is venni? Ha lenne ennyi pénze a vevőnek, akkor már inkább hozzácsapja a vételárhoz, és vesz egy fiatalabbat. Szóval ha ez így van, akkor az EV-k javarésze bontóban végzi már 8-10 éves korában. Az új árakat nézve ez irtózatos bukó mindenkinek...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Egy ICE motort - extrém példányoktól eltekintve - az autó valós piaci értékének töredékéből lehet javítani. EV nél ez már GTK határ v felette. Hansban a 17,3kWh az akksi. Már írtam h 23k€ a csere anyagára + munkadíj - és nem javítják márkaszervizben, kisebb szervizekben meg még ennél is gazdaságtalanabbul. Egy lassan 8 éves autóról van szó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesa
veterán
Az egyéb eszközökben lévő akkumulátorok is úgy haláloznak el, hogy eleinte csak hatásfokvesztés, aztán hirtelen képes 60%-ról kvázi nullázódni (lekapcsol az eszköz). Ez sem teljes halál, az akku még működik ha újratöltöd, csak teljesen megbízhatatlan módon működik. Ez egy autónál gyakorlatilag csere, mert nem használható így már semmire. Nem lineáris a romlás sajnos.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Noukoum
veterán
Csak tudnám hogy mi köze van az egyéb eszközök akkumulátorainak az elektromos autók akkumulátoraihoz... A hülyeség határtalan sajnos.
Nem baj, majd amikor a 30 éves hibátlan gyári akkus villanyautók fognak futni az utakon, még mindig az fog menni hogy 3 év után kuka az aksi... Nyilván "élvezetesebb" az élet ha konteózunk, mintsem hogy megvárnánk azokat a szerencsétlen akkumulátorokat hogy tönkremenjenek... Sokan örülnének neki, felpörögne az újrahasznosítás. Csak b@sznak megdögleni ezek a vackok, hiába szeretné a nép nem akarnak na.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest