Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
nem is kell légellenállást nézni, a kérdés az egységnyi utat egységnyi sebességgel megtenni, csak a gyorsítás dinamikája változik. Tehát a többi lehet állandó.
A gyorsításnál zárjuk ki a túl nagy és túl kicsi gyorsítást, ahol a túl nagy értelme a kivett áram meghaladná az akku maximális leadási szintjét, és a belső ellenálláson túl nagy a feszültség esés, illetve az extrém kicsit, ahol a kivett áram kisebb mint az akku önkisülési vesztesége és a segédelektronikák által felvett áram, mivel ezen küszöb alá menve nem csökken tovább az áram felvétel.
tehát a "normális" tartományban igaz, hogy mindegy a gyorsítás dinamikája.
Ami a belső égésű motor és az elektromos közti különbség, hogy a belső égésűnél ez a tartomány értelmezhetetlenül kicsi, mondjuk 1800-2200rpm közt van, ami nem tesz lehetővé semmi játékot, elektromos autónál meg az üzemi körülmények kb 90%-a ebbe a tartományba esik.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
axioma
veterán
Ion-nal nem valtoztathato de kelloen eros (=nem gurul menetpedal nelkul mint uresben), Amperanal viszont atveros, mert a D gurul (kis feknel visszatermel), de D helyett L eseten nem visszatoltest novel, hanem a normal motor motorfekjet is beveti. Vagyis az nem segit a takarekossagban. Nalunk is ugy van hogy en az ion-fele megoldast szeretem es azt vezetem, a ferjem az Amperasat es azt viszi, aztan mikor valamiert keresztben megyunk akkor szokni kell...