-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #46493 üzenetére
Nem tudom, de egyszerűen tedd a kettesre a role panelt. Úgyis pont az external (1) és az internal (4) között van. A comms-t meg valahová messzebbre (nálam enter a quick, a comms meg a numerikus '*').
Más: a 2. biológus fordulóra nem az Asp-et, hanem a Diamondback ex-et hoztam, és nagyon jó döntés volt, mert hegyvidéken sokkal könnyebb leszállni vele. Márpedig sokszor ott vannak a gombák és mindenféle cserjék.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
gabranek
aktív tag
válasz Sztyepadzso #46495 üzenetére
Nálam a kezdetektől létezik ez a hiba. Ha jó emlékszem akkor jött elő, amikor először dugtam rá egy joy-t a gépre, előtte bill+egér kombónál nem vettem észre. Viszont ezután soha többé nem jött rendbe...hiába húztam le a joyt, egerészésnél is folyton aktív volt a comm panel. Valószínű, hogy egy reinstall rendberakná, de ezt a részét amúgy is olyan ritkán használom, hogy nem vacakolok vele.
田中れいな
-
Submarine
senior tag
válasz Sztyepadzso #46493 üzenetére
Hali!
Anno úgy krvnyáztam emiatt, hogy átjöttek a szomszédok.
Már nem pontosan emlékszem mit hol, viszont már nincs ilyen bajom, és ez nálam off-ra van állítva:
Controls/Mode Switches/Auto Focus On Text Input Field/most gyorsan kipróbáltam, és ez lesz az/
Ja, ha joy nélkül dugod be, az alap irányítás beállításokat tölti be. Utána már csinálhatsz bármit, nem fog menni. Szokott csinálni mentést, de ha nincs szerencséd ujraindítva a játékot nem az azelőtti állapotot tölti be. Úgyhogy már csak ezért is érdemes lementegetni a zösszefoglalóban leírt módon a controls-t.
[ Szerkesztve ]
-
5150head
senior tag
válasz Sztyepadzso #47537 üzenetére
Az Elit launcheréből el tudod külön indítani a Horit meg az Odyt is. A lényeg h 4.0-ban legyetek, mert amit 3.8-ban csináltok az ott is marad. (így Te nem tudod átvinni a progresst Odyba)
Ha együtt nyomjátok és neki nincs Ody akkor mindketten a Hori 4.0-ban nyomjátok. A 4.0 variánsok szinkronizálnak vica-verza, szóval egyedül tudsz játszani az Odyval és a progress is átmegy.Tegnap én is feltettem a 4.0-t. Kapásból szétb@szta a beállításokat, még a HUD is pixeles volt... nem örülök a váltásnak, de majdcsak megszokom.
Éppen az egyik kristály erdőnél farmoltam a matit, de 4.0-ban már nincs ott. Gondolom ezért mondtátok, h még a hnapi frissítés előtt érdemes feltankolni. A vnapom kb ezzel telt.
Köszi #47529 Snoke "életmentő" volt az info. -
Snoke
tag
válasz Sztyepadzso #47540 üzenetére
@5150head:
FC-k sérthetetlenek, így vannak tervezve kezdetektől fogva. Most sem lesz semmi bajuk. -
Munkas
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47543 üzenetére
Igen. Alapból szerintem Odyssy-ben könnyebben megy a raw gyűjtögetés, mint a Horizons-ban. Csak a Horiban vannak azok fix helyek, amiket Snoky is írt, ott pikk-pakk megvolt. Ezeket (és minden fix helyet) a Ody-ban kiszedték, és keresgélni kell.
-
5150head
senior tag
válasz Sztyepadzso #47543 üzenetére
-
duvi
nagyúr
válasz Sztyepadzso #47579 üzenetére
"egyszerűen nem bírom elképzelni, hogy a pélóba tudtok ennyi beállítást a HOTAS-ra felvenni. Amiket ajánlottatok egymásnak, azok kb 12-15 gombbal operálnak. "
- Úgy, hogy az egyik - könnyen kézreálló - gombot kinevezed shiftnek és máris megduplázod a funkciógombjaidat.
- FPS-ben csak átnyúlok az egér bill-hez és azzal folytatom. Ehhez ajánlott egy bill+egér tartó fióklap, vagy a hotast rögzíteni a székhez vagy az asztallap szélére.[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Sztyepadzso #47581 üzenetére
Nem kell hozzá külön program, de vannak hotasok, melyeken dedikált váltógombok vannak erre a célra (pl. az X52 és Pro verzión biztosan tudom). Amelyiken nincs, ott simán a játék controls menüjében tudod ezt beállítani. Az X52-nél ezzel a tekerő gombbal lehet három "gombcsatorna" között váltani:
[ Szerkesztve ]
-
gabranek
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47581 üzenetére
Nekem már jó ideje dobozban pihen az x52, de ha jól emlékszem a shifthez van egy dedikált gomb rajta, tehát nem is kellett állítani semmit ehhez a funkcióhoz. A botkormányon a kisujjal nagyon kényelmesen lehetett kezelni.
Ettől függetlenül én még a hajó kezelésénél sem iktattam ki teljesen a billentyűzetet és az egeret. Pl. a pilóta nézőpontját sokkal hatékonyabban tudtam kezelni egérrel, mint a joy erre való funkciógombjaival.田中れいな
-
duvi
nagyúr
válasz Sztyepadzso #47585 üzenetére
Itt egy konkrét több shiftes kiosztás a Hostas X-hez. Itt meg egy videó a controls több gombos beállításhoz(is).
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Sztyepadzso #47589 üzenetére
-
Sztyepadzso
őstag
válasz Sztyepadzso #47603 üzenetére
Bocsánat, a Fuel Rats oldalán leírták
Hail to FR! -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47605 üzenetére
Minden a hálózati kapcsolat miatt van. Még ha nálad teljesen rendben is van, a szerverek eléggé köhögnek.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
scyllafren
senior tag
válasz Sztyepadzso #47611 üzenetére
Zard be teljesen Steamet, inditsd ujra, altalaban megoldja. Steam cache bekavar.
-
Munkas
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47611 üzenetére
Nekem is van egy Epic acc-om (de az most nincs feltelepítve, így nem tudom megnézni), ott az elején volt ilyen szerencsétlenkedés. Akkor valami Epic-Frontier közti szinkronizálós problémáról halandzsált a supportos. Aztán eltelt egy-két nap és magától megoldódott.
Lehet, hogy most is valami ilyen van, mert akciós volt (van?) az ED minden kombinációban, és sokan vették meg egyszerre. -
5150head
senior tag
válasz Sztyepadzso #47621 üzenetére
Az Odys bolygó volt. Oda nem tudsz leszállni.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47621 üzenetére
Ezek a dolgok nem változtak, csak bővültek. A teljes kör ami közelebb van, annyit jelent hogy van légköre. A fél körív kijjebb pont azt jelenti, hogy le lehet rá szállni. Ha Horival szállsz le akkor csak SRV, ha Odyval, akkor gyalog is kiléphetsz. Plusz Odyban megjelennek a kék színű települések is, nem csak a narancs városok. Valószínűleg a légkörös plusz félkörívesre nem enged Horival, de próbáld ki, akár működhet is, pláne hogy most már a H motorja is az Odyé lett. Ami bolygó körül nincs félkör, arra korábban se meg most se lehet leglideolni, ezért dobott ki normál térbe mindig is egy bizonyos közelségnél. Ez összesen 4 variáció: semmi, csak az egyik, csak a másik, mindkettő.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
scyllafren
senior tag
válasz Sztyepadzso #47763 üzenetére
Asszem ilyenkor az elso dolog, amit erdemes kiprobalni: menj fel a frontier weboldalara, es kosd ossze az accodat Epiccel. Ha nem segit, akkor menj fel az Elite Discordra, talan van valaki, aki tudja.
-
duvi
nagyúr
válasz Sztyepadzso #47807 üzenetére
Egy folyamatosan farmolható aszteroida bányász rög volt, magas érctartalommal, amit egy idő után megszűntetett a Frontier.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47816 üzenetére
Olyan nagyon nem kell sajnálni. Én sem csináltam, pedig tudtam róla. Ha pénz kell, van rá bug nélküli módszer, méghozzá sok.
---
A nosztalgiavonaton nálam az Amigás E2-Frontier a favorit, bár megvolt az 1. is C64-en.
--
Valaki tisztában van azzal, hogy a thargoid scoutok most milyen rangú ellenfélnek számítanak? Régebben Elitek voltak.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
buke
tag
válasz Sztyepadzso #47821 üzenetére
Sztyepadzso: köszi, akkor egy típusra egy rendszer elég ( független attól,hogy több is van) és itt relog addig, amíg összejön az aktuális mati.
-
Peppo
őstag
válasz Sztyepadzso #47807 üzenetére
Az FC megjelenésekor kezdődött és pár hétig tartott, mire a Frontier kiszedte a játékból. Volt egy aránylag könnyen megtalálható aszteroida, melyből néhány perc alatt 50-100 tonna gyémántot lehetett kiszedni, majd újabb néhány perc alatt egy trükkel resetelni lehetett, és ismételni addig, míg a raktér tele nem lett. Egy Cutterrel 1-2 fordulót lehetett csinálni egy óra alatt (persze sokkal könnyebb volt nekünk, akiknek már volt saját FC, és hordhattuk annak a rakterébe). Akkoriban a gyémánt ára 1,2 millió körül volt, így ha belejött az ember, fél-egymilliárd kredit közötti összeget szedhetett óránként. Van, aki sok tízmilliárdot összeszedett így, én kb. húsznál megálltam.
#47809gabranekKis túlzással én is a klotyóra is azzal megyek. Elvittem a Beagle Pointra is, de a bubin belül is sűrűn ugrálok vele. Nekem baromi kényelmes és hasznos cucc.
Nem vagyunk egyformák. Én már nem tudnám elképzelni a játékot FC nélkül. Néha persze kell vele szarakodni, ha egy olyan rendszerbe akarok menni, ami tele van, de itt is inkább azzal szokott baj lenni, hogy a játék egyszerűen összeomlik, ha egy rendszerben nagy a forgalom. Ezzel sokat szívtam, mikor még a bányászokkal voltak tele az éppen aktuális népszerű rendszerek. Volt, hogy egy napig nem tudtam belépni, mert folyton kifagyott, és persze elugrani sem tudtam így onnan, várni kellett, mire beenged. De ez nem az FC hibája, hanem a játéké.
Jaja, a C64-es dokkolás imádnivaló volt a mikrokapcsolós joyokkal. Pont nem abban a ritmusban forgott, ahogy az állomás. Meg ha éppen kijött valaki, mikor dokkoltál volna, az szépen felkenődött az ablakra. De belegondolva, egy '84-es játékhoz képest eszméletlen, mit kihoztak belőle. Mások akkor még a platform játékoknál tartottak.
Az Elite 2 nekem sajnos csak egy rövid kaland volt, akkoriban nem tudtam annyira beleásni magam, pedig amúgy nagyon tetszett. Őszintén szólva a rendszeren belüli mozgás jobban is, mint az ED-ben alkalmazott supercruise, de persze a multi miatt nem volt más lehetőségük, el kellett hagyni a newtoni fizikát. Szép lenne, ha egy hét alatt érnénk el egyik bolygótól a másikig.
Amúgy az Expanse könyv ill. tévés sorozat eredetileg egy ilyesmi MMORPG játéknak indult. Valós méretű naprendszerrel, hiperugrás és hasonlók nélkül. Végül aztán nem lett belőle játék. Kíváncsi lettem volna rá pedig, hogy hogy lehet egy ilyet megoldani, és mennyire lehetett volna sikeres egy olyan koncepció a játékosok körében, ahol akár napokig is tarthatott volna egy út a célállomásig. Az biztos, hogy rétegjáték lett volna az is.
Egy-egy helyen összeszedhetsz annyit, amennyire szükséged van. Csak menj el 500 méternél távolabb a guardian teleptől, menübe kilépés és vissza, és már szedheted ki az újabb blueprintet, és persze a többi materialt is.
-
5150head
senior tag
válasz Sztyepadzso #47825 üzenetére
Minek kell a point def?
-
5150head
senior tag
válasz Sztyepadzso #47827 üzenetére
De miért nem simán csak dismisseled a hajót?
Én elküldtem, és SRV-ben is megy a login-logout, nem para. -
Peppo
őstag
válasz Sztyepadzso #47829 üzenetére
A sentinelek az SRV-t lövik, és bár egy-egy ilyen drón önmagában nem vészes, ha többen jönnek, és szórnak meg egyszerre, az azért tud fájni. Szerencse, hogy hülyék, mint a s.gg.
A legegyszerűbb megoldás az, hogy a hajót leteszed 6-700 méterre a helyszíntől, az PD-ágyúk onnan is működnek, és csak elgurulsz oda az SRV-vel miután elintézted az elintéznivalót, kilog-belog és mehetsz is vissza.
Mondjuk, ha weapon blueprinért mész PD sem kell feltétlenül, ott összesen 6 sentinel van, és egyszerre max. 2 jön. Persze kényelmesebb, ha nem lökdösnek a rakétáikkal.
Modulos bázison 12, vadászgépes blueprintet adón meg asszem 16 (lehet18) van. Utóbbin tud egyszerre 4 is jönni, ott azért már a PD igen hasznos, mert ha egyszerre ennyi rakéta jön, és még esetleg lőnek is közben, el tud olvadni a pajzs hamar.
Mondjuk én még régen csináltam, akkor még nem volt az új SRV. Az jobban bírja. -
buke
tag
válasz Sztyepadzso #47842 üzenetére
Sztyepadzso: Évekkel ezelőtt ez volt ami miatt a Guardiant ki kellett hagynom, Hotas X-em volt akkor és most Hotas One esetén se jobb a helyzet.
Viszont a menekülő út a probléma elől az SRV megválasztásánál van, ami ügye nem a scarab, hanem a skorpió lesz. A skorpiónál az eng. -nél csak egy pöttyöt hagyok, így finomabb a kezelése. Amikor nagyon kéne sietni akkor is csak 2-3 pöttyig növelem. A skorpió esetén ügye van 12 rakétád is, ami azért előnyös tud lenni több drón esetén.
#47841Peppo: pontosan a Corvette simán bírja a 3-3 guardian reinforcement egységet, belefér a PVE full mérnökölt modulok működésébe.
Közepes mérnökölt hajóknál vagyok gondban, mert ott slot sincs csak úgy üresen és hamarabb elérem a terhelhetőség végét.[ Szerkesztve ]
-
Snoke
tag
válasz Sztyepadzso #47842 üzenetére
Mióta Ody megjelent, ez azóta ilyen. Nekem azóta harmadik hotas rendszerem és mindnek ez a túlérzékenység a baja. ED-ben mnég jó volt. Szerintem FDEV tud róla, de leszarja.
-
cabala1
tag
válasz Sztyepadzso #47807 üzenetére
Az "EGG" az egy bug (GLITCH?) volt a játékban: vittél magaddal egy vadászt, találtál egy aszteroidát, ami nem forgott, beálltál a vassal az aszteroidát bányászni (fúrás), kiküldted a vadászt asszem kb. 30 km-re, átváltottál rá majd vissza - és megint lehetett fúrni ugyanazt a lukat.
A végén amikor belejöttem óránként már több mint 1 milliárdot bányásztam - én nem azt az aszteroidát bányásztam, amit kb. mindenki, én találtam egy nekem hatékonyabbat:Ez egy pontos leírása volt az aszteroida helyének: ott a rendszer, a belépési pont, merre kell menni és mennyit, ez alapján meg lehet találni egy adott sziklát most is.
Eladás: 1,6 millióért/tonnás árra vártunk akkor - a teli +600-as clipperrel, tehát egy forduló több mint 1 milliárd. Amikor közel volt az eladóhely akkor egy forduló 45 perc alatt is megvolt.
Azóta nem nézem mi mennyibe kerül a játékban
-
scyllafren
senior tag
válasz Sztyepadzso #47846 üzenetére
Igen, kell hozza az Artemis urruha, mert csak annak van bioscannere. Lemesz, eloveszed scannert, es scannelsz. a problemak: ha elkezdesz scannelni egy novenyt, akkor addig nem tudsz mast scannelni, amig +2 scannelest ugyanazon a novenyen nem csinalsz. Minden novenynek van egy "biodiverzitas tavolsag"-a, ami azt jelenti, hogy minimum annyi meterre el kell menni az elozo scannelesektol, kulonben "ez ugyanaz", es nem szamit.
Ha megan a harom, akkor kezdhetsz mast scannelni. A bolygokon X szamu noveny van, DSS scan megmondja, ha mind megvan, akkor irany masik bolygo.Itt egy angol leiras is:
Making obscene amount of credits with Exobiology (Odyssey only)
Easy way to make hundreds of millions in no time. Requires Odyssey!Prerequisites:
• Ship with 20+Ly jump range
• Artemis suit
• Detailed Surface Scanner (DSS)
• Fuel Scoop
• Optional: SRVSetup:
• Go to Expressway to Exomastery.
• Set reasonable radius (deviation from the route) - 30-50 Ly should work well.
• Set reasonable max. systems, depending on how much you want to scan.
• Set max. distance to arrival to 10,000 Ls so you don't supercruise too much.
• Set min. value to 10-12M to focus on high-value species.Instructions:
• Scan the planet with DSS.
• Filter DSS signals to show the species you're looking for (i.e. Stratum Tectonicas).
• Drop anywhere in the blue area.
• Fly approx. 100m/s 100m above surface and look around.
• Once found, land, disembark in Artemis suit and go scan it with the genetic sampler (key: 5).
• Now you need to two more samples so look nearby - you won't be able to scan different species until you finish the current one.
• Once you have all three Genetic Sampler will store a specimen and you're ready to scan next species.
• When done visit Vista Genomics (any large station).Tips:
• Scan any species encountered using composition scanner to register them in the Codex.
• You can only sample each species once per planet.
• If you can't find some species, go back to orbit and try elsewhere, or move on.
• If you die, all your data will be lost! -
buke
tag
válasz Sztyepadzso #47846 üzenetére
Persze van új "katonai" SRV, amit a katonai gazdaságú rendszerekben találsz meg a bolygókon a "Surface Port" típusú állomásokon. Inara jobb felső sarokban külön link is van. A tőled legközelebb lévőt keresheted. Igazán szvsz az exobioszra a scarab jobb, mert ez a scorpio nem igazán tud "repülni" sokáig a súlya miatt, ezért a nehezebb terepet nem tudom átugratni vele és így gyorsabban tönkre megy.
[ Szerkesztve ]
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47852 üzenetére
1.: nem tudom melyik leszállásom látszott ilyennek, de jól csinálod, ki kell engedni a talpakat és csak a bekékült helyeken lehet letenni. Én általában kiengedve repülök végig ilyenkor, mert ez behatárolja a max sebességet egy pont kellemes szintre, és ha teljesen sík mezőn vagyok éppen, akkor hirtelen odaveréssel is egyből jó pontot lehet találni, ez kinézhet úgy mintha nem kéne a kék szín.
2.: glitch lesz az, semmilyen növény sem mozog.
Biztos YT-on is van ilyen hegyekben.
Köszönöm Nem leszek nagy twiccser, inkább csak ilyen archivum fog kialakulni a különböző tevékenységek highlight-jaiból.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47855 üzenetére
Pontosan így van.
Zöld=mehet
Kék=már teljesen befejezett másik fajta, vagy nem eléggé távoli genetikailag ugyanazon belül.
Lila=még vizsgálandó másik faj, ha befejeztük az aktuálisat. Ha megvan a 3. az előzőből, akkor ezek egy újabb impulzusnál már zöldek lesznek.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
scyllafren
senior tag
válasz Sztyepadzso #47862 üzenetére
Elvileg azt, hogy hany kulonbozo noveny van a bolygon, de ha megnyitod az aktualis bolygot es megnezed a "signals" tabot, akkor neha egyezik, neha nem
Elvileg a kevesebb a "jobb", mivel ugyanazt az osszeget kevesebb keresessel kaphatod meg. -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47876 üzenetére
-Így van, a módszer az hogy ha olyan rendszerbe visz a listám, ahol még nem vagyok szövetségese az állomást irányítóknak, akkor kutatás előtt előbb leadok náluk annyit, amennyivel ez megvan. (Ugyanis másik célom az hogy MINDENKIVEL szöv. legyek [{szinte?} elérhetetlen, de haladok felé].) Átlagos szintről kb 180 misi egy ilyen művelet, és van annyi kapacitás ebben, hogy mindig leadok mindent, nincs nagy kockáztatás.
-Mivel most van egy rögzített útvonalam aminek még nem értem a végére, így biztos nem megyek kétszer ugyanoda, később meg - ha szükség lesz rá egyáltalán - látni fogom a bolygóinfónál hogy feltérképeztem-e, és ott a biológia menüpont is ahol látszanak a felfedezett életformák.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #47878 üzenetére
Szívesen, erre a magyarázatra meg azt mondom hogy "érdekes", azaz még mindig nem igazán értem. Mi az hogy "ismert lelőhelyek", amikor egy hatalmas felszínen gyakorlatilag akárhová le lehet szállni a kék területeken, és ezeken lépten-nyomon ott lesznek a növények?? Mindegy is, a lényeg hogy nem nagyon kell vele foglalkozni, kiderült hogy érdektelen információ, nem maradtunk le semmiről
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
scyllafren
senior tag
válasz Sztyepadzso #47876 üzenetére
-Hogy "indexeled" a rendszerekt, hogy ne menj kétszer ugyanoda?
Egyszeru, ha ugras elott, vagy kozvetlen ugras utan latom, hogy a bolygo volt scannelve, akkor kihagyom Nameg nem scanneltem még annyit, hogy problema lenne.
Odyssey-vel csak 20-25 orat jatszottam, tetszik, de sekelyes egyedul (nameg grindfest).
-
Mortel
senior tag
válasz Sztyepadzso #47910 üzenetére
Köszönöm, kipróbálom!
https://www.youtube.com/watch?v=8ZOzVcP2NqM
-
abéla
senior tag
-
buke
tag
válasz Sztyepadzso #48046 üzenetére
Sztyepadzso: emlékszem erre, nem vagyok oda regisztrálva és láttam a forgalmi adatot, legalábbis régebben.
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #48046 üzenetére
Nem vágom a rendszert nagy mélységekig, de azt írja a súgója ha fölé visszük a nyilat hogy csak azokat a parancsnokokat számolja, akik ottjártuk közben ráfrissítettek a profiljukra, vagy akik használják valamire az API-t (ha jól értem). Az biztosnak látszik, hogy a valós forgalom sokkal nagyobb lehet.
--
Más: HALLELUJA!! Végre van egy olyan felszíni CZ, ami a NAPOS oldalon fekszik! Utáltam a vaksötétben éjjellátózni. Amúgy már csak öszvissz 3 rendszerben van harc, lehet hogy a vége felé közeledik a háború, vagy valami váltás lesz, esetleg átmozognak az anyahajók..?https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #48054 üzenetére
Apró pontosítás: Fleet Carrier.
--
Egy kis látványos bug a Xeno CZ-ból 1:23.20-tól ITT.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Beethoven
tag
válasz Sztyepadzso #48054 üzenetére
A fleet carrier nekem is eszembe jutott de gondoltam hátha van valami anyagilag elérhetőbb megoldás is
Akkor max az lehet opció hogy összeállítok egy teherhajót csak a tárolás végett. Már csak az a kérdés a hajók rakterei között lehet mozgatni a cuccokat? -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #48064 üzenetére
De, úgy tűnik pontosan, jól érted Ha egyedül lennénk egy instance-ban és elhagyjuk, akkor a szerver azt mindenestül felszámolja, az összes dolog alaphelyzetbe kerül. CZ esetén ez azt jelenti, hogy elölről kezdődik a harc.
(A stratumos adatgyűjtést is jól adtad elő, nincs mit hozzátennem.)https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
iFriend77
csendes tag
válasz Sztyepadzso #48067 üzenetére
Igen, köszönöm a segítséget, közben sikerűlt rátalálnom az inventory -> matrials menüben.
Chromium nevű kristály. Ezzel mit lehet fejleszteni? -
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #48070 üzenetére
Valóban, ez most kezdődött a felszíni AX harcoknál, az űrben macerásabb lenne. A hajó egy AspX teljesen mérnököletlenül, de azért fullosan, mert adtam neki előbb 400 millát (FC maradék painite és osmium 5%-os áron), aztán már 1 mrd-nál tart, mert megosztogattam vele oda-vissza a hydrás és egyéb küldetéseket. Lehet hogy ha nem választok vele oldalt egy CZ-ban, akkor csak ott lebeg és senki sem bántja..? Mondjuk akkor team nincs, de talán elég lenne a jelenléte, és hogy a "barátom".
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #48075 üzenetére
Igen, nálam is ez volt, nem tudtam lapozni. Mindig azonnal összeomlott ha a "köv. oldal" gombra nyomtam.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
Leslie33
csendes tag
válasz Sztyepadzso #48075 üzenetére
Köszi a segítséget!
Kicsit kétségbe estem, mert először nem találtam a felhasználó mappában az AppData mappát se. Aztán kiderült, hogy rejtett mappák voltak ott. Feloldás után megjelent vagy 20 mappa... Nem tudom miért lettek rejtve, én biztos nem állítottam ilyet be.
Na majd jövő hét elején kiderül, hogyan fog működni az új PC-n.Az igazság odaát van...
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #48085 üzenetére
Ez nekem nem egyértelmű, C.S.-ból jönnek a ritka anyagok mint a tellúr, de a S.T. nem ad semmit, az csak egy gomba.
---
Építettem egy Coriolist Legoból, skubizzátok :
Forog1,
Forog2,
Forog3,
Forog4,
[kép1]
[kép2]
[kép3]
Azt kellett használni ami volt, ezért olyan tiritarka[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
-
[HUN]NIMROD
aktív tag
válasz Sztyepadzso #48090 üzenetére
Az szép baleset volt, hogy 64 m magasra visszapattant a hajó Gondolom rakás felfedezési adat is ment volna a kukába...
Én voltam nemrég 0%-on is, amikor a vadonat új Mambám kipróbáltam AX harcra. Az első bevetésen későn kaptam észbe, és így 0(.x)%-on ugrottam ki SC-ba. Aztán sikerült óvatosan letenni az állomáson, pedig pajzs se volt.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartPholx.LogicGameCollectionPROfree http://twitch.tv/hun_nimrod
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen