-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
buke
tag
Valakinek van tapasztalata Panther Cliperrel, mint amatőr A-class (nem mérnökölt) AFK-s
kalóz írtó hajóval ? Mennyire otthagyós ? Egy pillanatra láttam egy live-ban, de a tartósságát nem tudtam kifigyelni.
Azt viszont láttam a hajó szerkesztőben (coriolis), hogy a hullja erősebb a Type-10-nél.
Amúgy a mérnökölt Type-10-es AFK tökéletesen bevált hosszú távon, éjszaka felügyelet nélkül. Ez egy tavaszi kommentben lett megemlítve és félbe hagyva.
Kb. 3x használtam éjszakánként gond nélkül úgy, hogy a 8T ásvány is bent maradt.
Azért egy ránézés kell közben az üzemanyag fogyása miatt ! Szóval csak ajánlani tudom mindenkinek.
A Mainani low-ba használtam.
Nem tudok leszakadni a robbantásos teleport témáról, mivel akinek unalmas az FC ugrálása órákon át, közben tud játszani a bubiban vagy a colonián, ha készít dokkolással 5,6,7,8 (távoktól függ) kis hajóval visszatérési lehetőséget az FC-re tritium betöltés végett 2 óránként kb. Aztán elhagyva az anyahajót a "karakter menekítő csúszdán" vissza jut az utolsó állomásra ahol volt és folytathatja a játékát tovább. Mondjuk én ezt akkor is csináltam, amikor játékosokat szállítottam, de ez nem olyan mint az óceánjáró, ahol a kapitány mindig ott van.
Nálam ilyenkor biztonsági okokból van ott legalább egy másik account T-9 vagy Pantherrel és teli tritiummal, vész esetére ha netán nem tudnék visszarobbani az FC-re.
Ez elég égő lenne, mit mondhatnék szegény játékosoknak
...megfeneklett az FC-m, az irányítás kiesett a kezeim közül, kérem hagyják el a hajót..a galaxis közepén, mint Bp.-en a bkv-nál időnként
-
buke
tag
válasz
5150head
#49564
üzenetére
5150head: sok kiokosítani való nincs, mert minél több kreditet kínálsz fel a beszállítóknak annál biztosabb és gyorsabb a teljesítés. A 15.000 profit szvsz. kevés mostanában. Én úgy figyelgettem, hogy 20.000 feletti összegekkel biztos lehet a gyors teljesítés. Tritiumnál én a 40.000 kredites beszállítási profitot kínáltam, mert ez augusztusban még megérte a coloniai árusításhoz. (kb. 8-9 milliárd tiszta profitom volt) Mostmár nem igen hozná be az árát, mivel legalább 5 FC van, ami árul átlagos coloniai áron.(155.000) Én is kénytelen voltam lemenni erre
. Még két FC-m árul ott, de már kevés eredménnyel sajna.
5150head: nem látom, hogy meghírdetted volna a loading-ot a redditen. Én mindig ott hírdetek, (a Elite Dangerous Traders és Elitecarriers topicokban), ha valami kell és nem én tervezem megrakni az FC-ket. Fotót is betehetsz, stb.
-
buke
tag
Kezdő karakternél a nem létező gyalogos küldetések megjelentek ! Minden is, az illegális is. A lényeg, ami történt nálam, hogy kolonián egy szakaszos rajtaütés harci missiont megcsináltam, majd a Colonia council frakció részére 3 cargo feladat után megkaptam a baráti szintet, ami kell a gyalog mérnökökhöz. Ezután próbaképpen megnéztem a fő állomáson (ez Jaques station), a terminált, hogy mit ad, és minden ott volt, sőt maxos feladatok Threat 5-ös is! (18 db rewards-os) és/vagy illegális is !

Ui: Rögtön megyek és megcsinálok egy 18 db jutalmast (Threat 5 level) a G1-es dominátorral és G1 fegyverrel
Ez ügye átlagosan 18 milla eladás esetén FC-ken, de néha van aki max. összeget ad érte, ami 3,5 milla per db Weapon sche. esetén. Persze ehhez le kell magam robbantani a bubiba. Szóval lehet itt is pénzt keresni rendesen.
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49554
üzenetére
[HUN]NIMROD: én nem tudom mi lehet ebben az esetben, mindenesetre ahogy szoktam feljutottam koloniára az új accounttal egy FC-n ( ua. ez az FC most 09.-én de. 11-kor indul Ratraii rendszerből pontosan vissza. FC Neve: Zebulon Pike) és rögtön a teleporthoz szükséges hajókat elintéztem
, majd megnéztem a terminált és a combat küldikből adott rendesen, de a másik komolyabb 2 típusból semmi. ( tehát a szabotázsok és a lopós küldik.)
Mindegy, addig feloldom ügye az összes gyalog mérnököt.
A hiba követőben eddig 4 beírás van a hiányokról új karakternél. -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49551
üzenetére
[HUN]NIMROD: ÁÁÁ, sikerült bele tenyerelnem egy friss hibába, ami nem terület függő, inkább újonc karakterhez kötött.
Szegény kezdők, rögtön az arcukba kapják ezt. Így nagyon nehéz elindulni gyalog, hogy a küldik 99% -a nem jelenik meg. Szóval már jelezve van, egy beírás van.
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49551
üzenetére
[HUN]NIMROD: egy régi accounttal oda mentem az adott helyszínre és ennek a régi accountnak sem volt ezen helyen repu többlete semmi sem, mégis kapott szokványos mennyiségű és minőségű ( nagy jutalmak ) küldit, ekkor döbbentem le. Ez a hely 90 fényévre volt az Odyssey hivatalos kezdő rendszerétől, ahol a tutoriál is van opcióként, mivel meg lehet szakítani.
-
buke
tag
Sziasztok, egy új accounttal elkezdtem újra, de csak a gyalogos részt. Viszont kb. 90 fényévre távolodva sem adnak a terminálok feladatokat, ennek még nem néztem utánna bocsánat
Igen és itt leellenőriztem egy normál régi accounttal és az kapott rendesen missionokat.
( 15-18 db-ot) Tud ebben a témakörben valaki segíteni, mert így igencsak nehéz előbbre jutni a fejlesztésekkel. Gondolom, valami lépcsőzetes tanuló küldetés sorozat lehet ott a tutoriál után amikor megérkezünk a felszíni nagy állomásra a gyűrűs bolygóhoz. Egyébként ott sem láttam materiálos küldiket. Ki szerettem volna próbálni a tudásom úgy, hogy a saját, néhol kockázatos feladatokkal hogy jutok előbbre a G1-es cuccokkal. De hát sehol egy küldi
Na mindegy is, olyan sokat nem fizettem ezért
Ezt a furcsaságot nem értem, mert pont a szabadságot veszik el, ezzel hogy a karakter szintjéhez kötik a missionok lehetőségét.
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49531
üzenetére
[HUN]NIMROD: igen, én is észrevettem, de az új python is ezt teszi, de talán nem olyan gyorsan. Ha pl. van egy zsíros gyalog küldi 266kLys-en akkor 2x is hűtenem kell.
-
buke
tag
Abba kellene egy "potenciál", hogy felújítsák a PVE kalózkodást. Több féle ásványt szállító zsákmányolható bányász hajókkal. Pantherrel a csúcson
Az üldözésnél újra lehessen rendszereken át követni, majd épp egy anarchiásban lekapcsolni. Állítólag ez még működött a konzolosoknál.
Akár külön DLC-ben megjelentetve egy exobiológiai bővítményt , amely a diverzitásban lefedi az egész galaxist, azaz nem merül ki olyan gyorsan mint jelenleg. Vagy valaki tud frissen felfedezett új fajokról ? Akkor viszont el vagyok maradva. Az élővilág minőségi fejlesztése is legalább ezen bolygó típusoknál elvárható lenne. Helyzet és hely változtató alienek.
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49519
üzenetére
buke: " Így viszont nem biztos hogy gyorsan tudnám mostanában megvenni a játékosoktól, ez a veszélye az olcsóságnak most !! "
Már 23:00 körül meg is volt pakolva a bárka a 22k tritiummal... -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49517
üzenetére
[HUN]NIMROD: először én is így gondoltam, de megnéztem egy másikon mi lehet és eddig is ez benne volt csak nem mindig jutunk el erre a szélsőséges beállításra. A lényeg: kicsit kisebb árréssel már többet és többet tudsz vásárolni. Ahogy közelítesz az áru átlagárához vásárlásnál, úgy egyre inkább engedi a nagyobb maximális mennyiséget is felkínálni az eladóknak. Valahol érthető ez, de eddig nem jutottam el ilyen értékekhez azért nem tűnt fel. Mintha felülről lenne egy ársapka, nerfként mind az eladók (itt a kamionosok) és mind a vevő
(FC tulaj) irányában. De ki lehet kerülni pl. kettő FC-vel.
Vagy kevesebbért veszem tőlük és akkor a mostani példámban már belemennék a kimaradt szabad 2000 tonna üresen hagyott raktérre. Így viszont nem biztos hogy gyorsan tudnám mostanában megvenni a játékosoktól, ez a veszélye az olcsóságnak most !! -
buke
tag
Sziasztok !
Az FC-n van elvileg 24 ezer tonna szabad helyem és mégse tudom a teljes 24k helyet foglalni árunak, 2000 tonna ott van még, de nem engedi foglalni. Mi lehet, ami foglalja ? 930 t a 3 alap refuel, restock, repair. Más nincs. A 40 db hajóm az nem foglal semmit, ami ide tartozik. Az áru foglaláshoz pénzem van elég. -
buke
tag
válasz
5150head
#49507
üzenetére
5150head: a teleportálás összefügg a leírt problémával ? Nemtudom, most újra megcsináltam a PCMKII -t, de eddig még engedi a játék. A-class modulokat ott az FC-men a szolgáltatások beindításával újra vettem, csak a kasztnit azt nem lehet, azt hozatni kell a Bubiból.
Lehet eladtam, de akkor miért nem láttam,hogy eladódik ? Én úgy adok el hajót,hogy balra nézek ott az értékéből látni miről van szó. Nem voltam spicces állapotban
Ja igen ez a
FC-m most megy vissza tritiumért a bubiba. Éjszakai szerelvény járat, utasokat nem szállít
-
buke
tag
Ez egy fő Alt. account, amiről szó van:
Eltűnt egy PC MK II, nem is a credit a gond (A-class kb. 1 milliárd volt), hanem a mérnökölési befektetett munka. Valószínű beleestem abba a ritka szabályellenes szituba, amikor kettő PCMK II. van aktív állapotban.(ugyanis ilyen nem lehet) Akkor elvileg lehet 2 hajó egyszerre aktív ? Ha lett volna ott shipyard akkor minden OK lett volna ?? Hogyan lehetetséges ezt előhozni ?? Nekem szvsz. sikerült.
Egy shipyard nélküli FC-mre szerettem volna a koloniás PCMK II-semet elvinni. Ez sikerült is, úgy, hogy kiszálltam a bubis mérnökölt PCMK II-ből ügye a shipyard nélküli FC-men kolonián és gyalog stb. eljutottam bonyolult úton a Colonia systemben lévő másik PCMK II-höz és ezzel átugrottam az említett FC-re ahol ott maradt az 1. számú bubi-s PCMK II.teljesen mérnökölve. Biztos tudom eladási kísérlet nem történt, mert azt látom, hogy milyen értékű lenne az eladni kívánt hajó és akkor kibukna a veszély. Viszont lehet az az eladási hiba, amikor te mást látsz a kijelzőn és a játék mást tart betöltve ezzel már mindenki találkozott shipyard esetén, de itt napok óta nem volt shipyard. Viszont tegnap nem tűnt fel még csak nemértettem, hogy miért kapom erre a FC-re a választható hajóim közé a kiinduló ARX-os E-s kategóriás Panther ikonját. Önmagában ez is furcsa ?? FC-re ?? Ma látom, hogy nincs sehol az eredeti Bubis A-classból mérnökölt hajóm. Mindenütt kerestem,de nincs.
Csak a bubiban vásárolt és Coloniára átszállított, majd itt colonián félig mérnökölt PCMK és az ARX-es csomag default E-s PCMKII-je. Hol a hajóm ????
A munkát sajnálom, amit beleöltem. 
-
buke
tag
Yag: ...és még valami, majdnem elfelejtettem: a kolonizációt csak akkor ajánlanám, ha 2-3 betársult játékossal kezdesz neki és a többiek is ugyanolyan kitartóak, nem szállingóznak el menet közben. Én csináltam pár csillagrendszert, de csak a kezdeti bódéig (primér outposzt) jutottam, hiába gyűrtem fel kellett adnom, pedig több éves grind gyakorlattal rendelkezem több accountos tradingeléssel. Szóval itt szerintem valami koncepció tévedés lehet.
-
buke
tag
Yag: szia, még hozzátenném, hogy a hajó mérnökölés jelentősen gyorsult a materiál gyűjtés felpörgetése okán. Ez igaz a gyalogos részben is. Itt egyébként a küldetésekért jár mostmár
3-4X-es materiál jutalom és persze 2 év alatt megnőtt az FC-ken ugyanezen gyalogos materiálok eladási mennyisége is.
-
buke
tag
Úgy látom az on foot küldik újra előjöttek ! Nah, ez gyors volt. Mondjuk eddig egy állomáson néztem.
-
buke
tag
Sziasztok, a gyalogos küldiknél előjött egy hiba, már jelezték, de talán hamarabb kijavítják, ha többen beírjuk és így megerősítésre kerül. Én beírtam. Amúgy a mérnökölés is csorbát szenved emiatt. Lényeg, hogy a létező missionok jó része nem látszik, amikor kiválasztanánk.
Az "Operations" egyáltalán nincs, a másik kettő fontosabb a "Combat" és a "Procurement" tartalma pedig csak töredéke a listázottnak. Link: [link] -
buke
tag
Lesz valami update jövőhéten, lesz benne valami lényeges változtatás ?
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49310
üzenetére
[HUN]NIMROD: nem ígértek meg ilyet, a feltett kérdésre nem válaszoltak decemberben, gondolom a béta alakulását is várják még. Kár, hogy nem lehet szanálni
, javítani. Pl. a felszíni bázisoknál túlságosan leradírozza a környező domborzatot, tehát pont azt tünteti el, amiért éppen oda telepíti az ember.
-
buke
tag
Jó kis fizetős, végtelen grindelős kieg.
Nekem az volt izgalmas, ahogy a saját elképzelésem szerinti rendszereket megtaláltam.(dupla szűrés után) Egyet viszont elvesztettem, mert más lefoglalta, amíg az aktuális acc.-ommal oda értem. Napokba telt mire kihevertem
Nemtudom ki volt, de olyan is volt aki eladott nekem kb. 4500 unit mindenféle anyagot, a kolonizációs hajóra, aztán elment.Gondolom nem tudott vele mit kezdeni,mert láttam a rendszerét és oda nem kellett.
Kérdés: mikor indul a buboréktól független telepítések időszaka a csillag ködöknél ? Én már erre is elvileg felkészültem, de egy mérnökölt szállító cutter kelleni fog a koloniai körzetekbe is.
Az akadozás még mindig van,de inkább a betöltéseknél új helyeken jelentkezik rövid ideig. A homokórázás megszünt. -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49299
üzenetére
[HUN]NIMROD: megnéztem, maradt ugyanaz nagyrészt.
-
buke
tag
[link] primary port téma
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49299
üzenetére
[HUN]NIMROD: legyél óvatos, mert most olvastam a redditen ezt, ahol valaki kérdezte,de a válaszoló azt írta, hogy 70 ezer körül van az első coriolis csak erről nincs infó. Akkor most mi az igazság ??
-
buke
tag
Jól látom, ha az elsődleges portnak coriolis-t választok, akkor is elég egy outpost-nyi mennyiség, vagy ez egy elírás csak.
-
buke
tag
Újra normális a belépés időtartama, mint a villám pikk-pakk.
A térképek is időben reagálnak, a többit egyenlőre nem néztem. -
buke
tag
válasz
5150head
#49291
üzenetére
5150head: "Van olyan commodity amit mindenképpen a bubiból kell vinnem a Coloniás mérnököknek? Egyéb tanács?"
Lásd: ED Odyssey Materials Helper: Ships fül, Engineers fül.
Én a nekem szükséges 3 mérnököt oldottam fel ( általános mérnököléshez és Mandalay mérnököléshez.) Van egy 4. is, ott vannak a cannon stb. fegyverek és opt.int.modulok.máskor még fontosak lehetnek.
A koloniai ship mérnökök feloldását a következő bubi mérnökök feloldásával kell kezdeni, ami mindegyiknél 3 level és 33% repu. üzenetet kapsz, ha megvan egyből, amikor kraftolod a materiálok hozzáadásával...Neked ezek meglesznek, de nézd meg mielőtt elindulnál.Ha kell kraftolni olyan modult válassz, ami legalább G4.-ig vihető.(volt hogy ezt nem figyeltem) Tehát, ami kellenek mérnökök a bubiból: Elvira Martuuk, The Dweller, Liz Ryder, Tod McQuinn. A bubiból nem kell szvsz. áru. Én nem vittem. Ott szedtem össze, ami kellett adománynak, feloldásnak. Ennyi.
Végezetül, ha már ott vagy ne felejts el egy sidewindwert venni és ott dokkoltatni, pl. a Jaques állomáson, majd ha visszajöttél a bubiba ide szállíttatni. A default indulási helyedre érdemes vitetni. Nekem ez a legtöbb accountomnál az Ay Indi. Ezután (3,5 nap) után bármikor teleportálhatod magad a koloniára, főképp a gyalog materiálok és gyalog mérnökölés miatt érdemes.
Ja a 3 főbb mérnök: Mel Brandon, Petra Olmanova, Etienne Dorn.
a 4. Marsha Hicks. -
buke
tag
válasz
5150head
#49286
üzenetére
5150head: Nemtudom mi foghatná le, régóta, évek óta ugyanaz minden, eddig ilyen, ilyen összetetten nem fordult elő sohasem, csak 2020-ban, de akkor is csak a SC-be ugrás körüli gondok voltak leginkább az FC-k megjelenése miatt. 1G-ás net van itt évek óta, hálózati egyéb problémát máshol nem érzékeltem. Persze nem is tudom honnan kezdjem az ellenőrzést, ha nálam van valami.
-
buke
tag
Ja, a belogolási idő növekményt elfelejtett említeni, ez félelmetes mennyit növekedett.
-
buke
tag
A szaggatás is zavaró, de összességében nem tart sokáig. Viszont a menük használatánál, FC-n a trade slotok beragadása, térképek bekapcsolásánál, váltásánál, továbbá a launch parancs kiadása utáni több másodperces üresjárat, SC-be ki-be ugrásnál szintén ez van.
A hiperugrásnál meg sosem akar odaérni
a másik csillaghoz. Ezután néha kivág Ivory cobra hibaüzivel.
Nos ezeket, ha összegzem idegbajt okoz, mert minden helyzetben lassít egy kicsit. Szinte folyamatosan ez van és mostmár a hétköznapokra is kiterjed. Lehet így lehetne leszoknom erről a játékról.
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49278
üzenetére
NIMROD: hogyne lenne...
Emlékszem 2022-ben arra jártam először feloldani a gyalogos mérnököket, mert ügye ott a Kolonián ez könnyebb. (még ide is írtam be az ajándékozás miatt.)
Akkor ugrott be az Fsd Interdictor csak 4-es volt és szintén a
Mel Brandonnál kellett felhúzni. Ez ügye a kalózkodáshoz kell, és én azt választottam itt, hogy élesebb szögben is már működjön az ID. Azóta sok idő eltelt, megnövekedett az acc.-jaim létszáma és már eleve feloldom ezeket a mérnököket, az utazás már nem jelent problémát, amióta megoldottam a teleportációt
. -
buke
tag
Nemtudom másnál is belassulnak a parancsok így hétvége kezdetével egészen hétfő estig, keddig. A hétköznapok rendben vannak, pár másodperc a belépési procedura. Most viszont többszöröse ez az idő. A játékban is a térképek nyitogatása, a launch parancs is késik kb.15-20 sec !! ( menekülésnél ez baromi izgalmas
, a kisebb és gyengébb hajót egy large bázis dupla légvédelme szétkapja, ha nem tud eltávolodni 2 km kívülre.
Folyamatosan dupláznom kell a trade slotok nyitását és aktiválását az FC-ken.
Lehet, hogy sokan visszatértek a 21-es nagy elfordulás után ? Akkor voltak hasonló tünetek. Még a SC-be ki-be ugrás is elnyúlik. Viszont az FC-k ugrás ideje az most jó. Ha tudatosan mókoltak ezzel akkor ez nem biztos, hogy megéri, hiszen minden zavaróan belassult. -
buke
tag
Nem tudok tova haladni a kolonizációs zónákban rendszereket nézni 
-
buke
tag
Régi szép idők
-
buke
tag
válasz
Leslie33
#49269
üzenetére
Leslie33: Szia, az LTD-t a bányász npc hajók szállítják, régebben ez sokat ért a többi bányászható ásványhoz képest. Ha egy ilyen hajót ki tudott fosztani a játékos, akkor az jó pénzt jelentett, hiszen akkoriban az LTD 1,6m volt az ünnepnapi ára. A lopott 0,75 szorzóval persze csak. Ha egy pl. Type-7-est elkapott az ember, benne lehetett 50-150T -ig. Elég jól lehetett vele kaszálni és nem volt unalmas. Amúgy az LTD mindegyik kitermelési módban bányászható a jég aszteroidákban. A híres vagy inkább hírhedt varázs tojásból is ezt termelték ki.

UI: 3 dolgot kellene tenni, hogy ismét élvezhetőbb legyen ez.
1. a szállítmányok tartalmazzanak más, jelenleg értékes ásványokat. (musgravite, stb.)
2. növeljék az aktív szállítási időszakot.
3. Lehessen üldözni a hajót rendszereken át, addig, amíg újra nem törvényesbe ugrik.
-
buke
tag
Egy kérdés az építési tier pontokkal kapcsolatban: ha nem használom fel a Tier 3-as pontokat nem tudom átváltani másra valahogy ?
-
buke
tag
válasz
5150head
#49265
üzenetére
5150head: A közelmúltban nekem is csak nyűglődés volt, kapás egyre kevesebb, ezenkívül bejött egy rejtélyes bug. Amikor végre kiszedem a hajót SC-ből és közelítek hirtelen neki ütközöm egy láthatatlan valaminek. Ilyenkor jelzi a pajzs az ütközést és hang is van. Ez régen jó játék volt, amikor az LTD 1,6m/t volt ünnepeken, a lopott LTD 1,2m-ért ment el. Igen, sajna nem mindennap ugyanaz történik. Simán benne van,hogy 1 óráig nincs semmi. A hajók, amit érdemes megvizsgálni az a közepeseknél a Krait MK, Pyton, és a teherhajók. Aztán jó a Type-7, Type -9. Clipperben, combat hajóknál soha semmit nem találtam. Ha rendszert keresel, akkor ne legyen benne gyűrű. A Cupisii elég jó. Emlékszem kezdetben a még nem mérnökölt nagy hajóimmal mentem és bizony néha egy-egy agresszív Type-9 csúnyán helyben hagyott. Voltak öngyilkosok is
. Olyan is akadt amelyik csak annyit tett, hogy le lövöldözte folytonosan a próbálkozó limpetjeimet. Ezeket úgy semlegesíteni, hogy a hajó megmaradjon nemigen lehetett. Egyszer egyszer azért befutott egy lomha Type-9 is, ezt már előre látni lehetett a menekülésnek a sikertelenségéből.
A raktérben kb. 150-től 320-ig volt az LTD. Volt egy esély,ha elugrott utánna lehetett menni,de ez bedöglött, csak a konzolosoknál maradt meg. -
buke
tag
Kipróbáltam bekerülni a Trailblazer FC-k valamelyikéhez; fél nap múlva sikerült is
. Nagy a tülekedés ezeknél.Több kellene ebből szétszórva és mostmár inkább a bubi külső perem vidékére.
Találtam egy normális rendszert, (21fok az átlag hőmérséklet a tidally záras planétán) de most néztem az adat hordásos küldik félezer Ly-re küldenek
Igen, nagyon a perifériára sikerült foglalni. Viszont az aktuális bolygón ahol építkezem ott megjelentek a buckalakók
a szokásos küldikkel. -
buke
tag
Nekem az elfogadható rendszer találás is körülményes. Pár szempontot veszek figyelembe, de valahogy mindig hiányzik valami. Lehet, hogy sok a feltételem, világos legyen tehát minimum egy fényesebb M-es vagy K-s csillagos,de pl. legyen benne tidally záras bolygó és pár hold, aminek bejárható a felszíne, legalább egynél legyen atmoszféra is. Legyen gyűrűs bolygó legalább egy és legyen aszteroida mező is.
Ezek alapján a routes planner (spansh.co.uk) oda képzel bolygókat ahol semmi sincs
. Az inara már jobb.
Órák teltek el, keresgélek, semmi, pedig a bubi Colonia felé eső szélétől már kb. 500Ly-re vagyok a legfrissebb outpostoknál, ahol majd két lépésben fogom lefoglalni a rendszert. Az idegen outpostnál csak egy láncszemet készítek ez kb. 22k tonna lesz. Innen ugronék már a saját foglalásomhoz, ahol remélem nem lesz humán konfliktusom. Ha az irányomba látok építkezést akkor a láncszem készítést fel kell hagyni és elengedem az egészet. Mivel én nem vagyok kompetitív játékos grindelésben senkivel. Volt két jelölt rendszerem, de építkezés láttam arra felé, emiatt ott hagytam.
Talán nyár elejére lesz majd egy bungalóm.
-
buke
tag
Milyen jellegű rendszerben hatékony a bányászat? Kitermelő gazdaságú bázisokat tennék ide-oda a felszínre. Legyen 5-6 hold ?
Mondjuk én nem keresek "home" rendszert magamnak. Tehát csak a frakció gazdasági profiljához illeszkedőt tennék le, de fogalmam sincs mire kéne figyelni.
-
buke
tag
[HUN]NIMROD: Eddig, ha ilyen szinten kargóztam vagy más küldiket végeztem egy biztos volt, hogy előbb-utóbb megkapom a creditet, rankot stb. Ebben a kolonizálásban viszont lehet lemaradok arról, amiért napokig teljes gőzzel pakolom az árut, amellet, hogy a bepakolást megrendelem.
Pl. Most néztem egy rendszert 45Ly-en belül van egy állomástól és láttam, hogy már építésben van egy 30Ly-en belül. Tehát nekem 3 tele FC-vel kellene elérnem a kiválasztott rendszert ? Ha minél távolabbra mennék és ott találnék egy ilyet még több grindeléssel, de az esély nem csökkenne, hogy valaki oda ugrik sebtibe és pafff. Ugyanakkor a fordított helyzet is kínos lenne. Nem vagyok láthatatlan,attól hogy szoló játékos vagyok. nem hiányzik nekem a trollkodásuk.DC-n volt rá példa az utaztatás közben.
-
buke
tag
5150head: Mihez kell a 10 állomás ??
Más: nagyon sok FC indult el Coloniáról a bubi felé. Vajon miért ?
-
buke
tag
válasz
5150head
#49233
üzenetére
5150head: a 700m a beszállítás megrendelése a tömeg árukra, ami egy állomáson volt. Plusz a tritium. Régen is így csináltam, csak akkor más volt az áru, rengeteg időt spóroltam meg és kalóz mentes kiszállításom volt a FC adta rövid távok miatt a végén. De ezt már itt leírtam korábban. Ezt a pénzt vissza "termelem" a napi játékkal. Jelenleg felszabadítottam a FC-k tartalékaiból 6 millárdot, ami mehet kolonizálásra 2 hét alatt. A következő 2 hétben sima játékkal a szimultán 2 acc-os megoldással ( 3 féle játékkal és oda-vissza megosztással mind 3 típust akár vegyesen is vissza jön ez a kis költő pénz.
Csak az a bajom ezzel a kolonizálással, hogy aránytalanul nagy grindelésre épít, ugyanakkor a kreatívitásnak nyoma sincs.
Nem tudom mit gondolnak "architect" alatt, de egy mérnök nem fog építőanyagokat szállítani.
Legalábbis legtöbbször nem. Apám építész volt, sok mindent tudott manuálisan is szakmákat ami a mester emberek feladata, de soha nem szállított pl. cementet vagy téglát. Soha nem láttam, hogy talicskázott volna órákig. Szóval itt valami félre ment. Remélem ezek csak tesztek, mert amit javítottak a mérnökölésen, azt ezzel nagyon keresztbe verték 
"Amúgy simán játszható soloban, én át se lépek openbe. Nem hajt a tatár, még két outpost van aztán jön az asteroid base meg a starport és megvan a 10 állomás."
Attól még, hogy nem léptél be az Openbe a környezet ugyanaz. Ha épp előtted végig ment egy csoport ott te már nem igen fogsz találni szabad rendszert ami jó is. 4-6 embernél te egyedül nem lehetsz gyorsabb. Engem még az is zavar, hogy ezek a csoportok néha felém már jelezték, hogy zavarom őket. DC és Inara. Nyilván azért mert engem is valami csoportnak néztek a nagy számú FC-m okán. -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49230
üzenetére
Értem. Ha egy ilyen intenzíven haladó játékos csoport által felhúzott állomásnál én mint szoló játékos is foglalhatok bárhol, mennyire udvariatlanság ez ? Én nem szeretek senkit zavarni, de pénteken pl. egy normális rendszert sem találtam, ami kezdésnek megfelelő lenne a default állomásoktól kindulva. Ahol meg volt valami az mind már kolonizált rendszer. Végül egy általam sokat használt helyen (npc kalózkodás, bányászat) sikerült egy elfogatható bolygós helyet találni. Outpost a cél egyenlőre.

Ez az egész nagyon összetett és belátom, hogy csak a csoportok tudnak ennek megfelelni, de kérdés hagynak e lehetőségeket a szoló játékosoknak is.
A haladási sebességet melyik tényező befolyásolja ? Az 1.kész állomás ? Felemelték az áruk mennyiségét az outpostnál
-
buke
tag
[HUN]NIMROD: A földszerű bolygó miért olyan fontos a kolonizálás játék mechanikáját tekintve ? Azt én határozhatom meg, milyen gazdaság legyen. A játékban az Earth típusú bolygóknál nagyrészt, részben agrár gazdaság van ( lásd. expanziós cargo küldik esete),de ezt én földszerű planéta nélkül is el kell tudjam érni a kolonizálás során. Nem ?
-
buke
tag
Peppo: Jól vizsgázott az AFK, tegnap miközben én a Colonián gyalog küldiztem zsíros jutalmakért szokás szerint, addig a Type-10 tolta a kalóz pukkasztást a bubiban. Kb. 6 órán át tette ezt és mivel a gyalog küldiket neki is osztottam, 20 percenként láttam az állapotát: semmi tartósnak tűnő hiányt nem láttam. A pajzs 98 alá nem ment. Azelőtt a félig profi megoldásoknál mindig volt valami komoly gondom. Egyenlőre még a repus küldiket vettem fel, de a végén már jöttek nagy pénzesek is.Szóval jöhet majd a teljes műszak. Azért is örülök ennek, mert jó pár óra elment az összerakással, (a matik már korábban és bőven megvoltak,+3 mérnök külön felodása kellett.) Különösen a Guardian shield beszerzése volt hosszú.
Ez egy alt. acc. és itt korábban nem scanneltem annyit, hogy elég legyen a Pattern Obelisk Data.
FC: tegnap késő este is tökéletes volt már az ugrás idő. Lassan talán helyre áll a normális idő.
Ui: még késő este az AFK-s acc.-al begyűjtöttem a coloniai megosztott küldiket a teleport segítségével.
-
buke
tag
válasz
5150head
#49199
üzenetére
5150head: AFK téma: szóval megcsináltam egy teljesen mérnökölt T-10-et [link] , most értem oda Mainani-ra a Low Res-be és amíg ebédeltem majdnem kész lett a 2 teszt küldi, remélem órákon át is majd működni fog, de odafigyelős megoldás lesz.
Itt a Mainani környékén rengeteg új starport épült. Régen az első ilyen kb. 30 Ly-ra volt.
Ennek következménye lehet, hogy az pl. Ngalinn a küldiknél bejött helyszínnek egy új rendszer, ami régen lakatlan volt ?
-
buke
tag
Megvan ! Kezdek öregedni
... Az oltárnál lévő indult felfelé. -
buke
tag
Itt vagyok a Gurdian romoknál és nem képesek a pylonok felemelkedni, lövöm őket, de nem megy. Két éve még ment.
Milyen trükk volt itt ?
-
buke
tag
válasz
5150head
#49199
üzenetére
5150head: "Az FC ugrás ideje megjavult már?" Javult ahhoz képest különösen, hogy hétvége van és állandó az igény rá a kolonizáció miatt. De mérlegeltem a mi lehetőségeinket és, ha 1-2 ugrás van csak, tehát nem hosszú távú menet, akkor kell legyen olyan időszak, ahol már 25 perc körüli csak a várakozás. Igen ez késő hajnaltól tart délig, kora délutánig. Én ezt elfogadom. Hosszútávon viszont kellene kompromisszumos megoldás is a fejlesztők oldaláról. Pl. mobilos elérés az ugrasztáshoz, így nincs kötve a tulaj az otthon töltött időszakhoz. Érdekes, hogy pl. egy ázsiai player alig vesz észre valamit az egész beragadásból, ha a saját délutáni idejében ugrik.
Szóval a napi csúcs az USA és EU. játékosokat zavarja leginkább. -
buke
tag
Sziasztok, tudtok olyan mérnökölt AFK Type-10-est, ami bevált, régóta sok játékosnál ? Materiál megvan hozzá, ezen az alt. fiókon talán fegyver mérnököt kellene még feloldanom. Nincs tapasztalatom ebben. Csak nappal menne egy alt.fiókomon, addig amíg én az FC-re megrendelem a beszállítást majd a kirakodást elintézem.
Tehát időnként 1-2 óránként ránéznék, megvan-e még. -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49188
üzenetére
[HUN]NIMROD: Tegnap voltam tanúja, amikor gratuláltak egy sztreamernek, hogy sikerült megépíteni az Orbis-t.(HIP 16983 1 bolygó mellett.) Később mutatta meg a játékban egy dokumentumot előhívott, ahol 6 cmdr neve volt akik összehordták az anyagokat. 3 cmdr jelentősen (50-70k) a másik 3 kisebb mértékben. Szóval ez team-nek van jelenleg kitalálva tesztelés gyanánt, remélem. Ha így marad, akkor engem ez sajnos nem fog érinteni. Viszont egy outpost utánna Tier miatti inst.felhúzás és kisebb Ody .settl. felhúzások, így éppen vihető előre az egész. De lesznek megashipek majd jövőhéttől.
Én még decemberi interjúban hallottam,hogy változni fognak a számok a playerek kritikái alapján. Ez ki is van írva az ED hiv. oldalon a kolonizációs leírásnál.
-
buke
tag
Körülnéztem egy ilyen kolonizált rendszerben, vettem is fel
on foot küldit és egy másik szvsz. kolonizált systembe kellett mennem lopni.
Összesen 1 közepes agro bázis volt, minden jól működött. A rendszerben 1 coriolis van, és egy orbital planetary construction outpost ?? outpost ikon !! Legalábbis így van elnevezve. Tehát ha valaki hordani szeretne a felszínre akkor csak medium hajóval tud ? Végképp Nem értem
Eddig nem ezt láttam. Vagy ez csak egy köztes lehetőség.
Honnan tudom biztosan, hogy az a rendszer kolonizált ?
Jól láttam, hogy az inarán az ilyen rendszer az adott állomásnál state: construction jelzőt kap ? A felszíni Ody bázis 1 db közepes volt, agro és anarchy. Viszont a jelzése kis bázis, ami nem egyezett a menüben írtakkal, ahol már 1 + jelet kapott, ami ügye közepes settl. Innen is látható, hogy valami változik itt.
Vagy a megjelenítéssel még gondok vannak.
UI:: Közben most már state: normál változott mindegyik az inarán. -
buke
tag
9:00-1:00-ig leállás van.
[HUN]NIMROD: ilyeneken én is gondolkodom. Még 1 tonnát sem mozdítottam meg, de már egy super Tier lehetőségén gondolkozom a grind láncolat legvégén, amikor is a Colonia mintájára kell létrehozni egy mini buborékot mérnökökkel, materiál farm helyekkel, stb. Itt is a fő probléma a foglalás lenne.
A csoportoknak nagyobb esélye van "villámgyorsan" elfoglalni a galaxis legtöbb csillagködét. Itt megosztva a keresést a legközelebb eső legjobb systemeket elfoglalják
Én mint egyedül játszó sok lehetőségem nem marad. De jelenleg a mennyiségek miatt sem kezdek el ilyen méretű grindelést. Nekem a heti grindelési átlagom kb. 40 ezer tonna volt a több accountos kereskedésnél. De ott a végén 4-5 millárddal gazdagabb lettem. Itt mivel mindent nem tudnék én beszállítani és mennének a FC-k is akkor még egy FC árát is rákölthetném egy rendszer fejlesztésére. Kivárok egyenlőre, figyelek, olvasom a fórumot és reménykedem. -
buke
tag
Megnéztem a bubit itt-ott a belső részeket és azt látni, hogy mindenütt csírázó, sarjadzó kolóniák, kolonizáló hajók szinte mindenütt még a bolygó nélküli helyeken is. Nem tudom ez végleges lesz-e, mert így homogenizálódik az egész játék terület, azaz elveszti a játék a hangulatát, hogy néha hibázni is lehet a csillagokkal kapcsolatban stb. Bár tudom ez az élmény inkább a kezdő játékosoknak releváns egy darabig, aztán mindenkinek kevesebb a hibázása. Tehát itt a foglalásoknál szó sincs csak a bubi szélső részéről.

Mellékes, de így nekem egyre kevesebb a lakatlan rendszer, ahova be tudok ugrani a teleportáláshoz, ami csak pár távoli játék helyszínt jelent ugyan, de változatosabb élményt ad rövid időn belül.
Psz ! Nem tudtam teleportálni most sem ezek miatt, vissza kerültem AY Indire a Farkas portra
Nem elég, hogy moccanni sem tudok egyik FC-mel sem, még ez is 
-
buke
tag
Egy biztonsági ok miatt szeretnék jelszót újítani a Frontiernél, de nem tudom elmenteni. Csak Reset van. Köszönöm, ha valaki tud segíteni, fontos lenne. Honnan induljak el ? Én az elfelejtett jelszóknál kezdtem.
-
buke
tag
Egyszer majd csak megoldják az FC-k mozgását is.
Eddig ilyen cargos frissítésnél mindig 2-3 hét után normalizálódott a helyzet, hogy most mi fog történni az kérdés
Meddig tudom nélkülözni ezeket ?
Kiszámoltam 1 coriolis építéshez 10 forduló kell az FC-vel.
Továbbá egy beszállítás ehhez kb. egy FC ára lesz, amit a kamionos játékosok kapnak 30e/ T-val számolva. Ez csak a beszállítás kiadása. A nagyon gazdagok és a csoportba rendeződött játékosok jelenleg előnyben vannak. Remélem ez nem marad így. -
buke
tag
Beindult az üzlet. A Redditen nézem az EliteTrading és EliteCarriers topikokat. Tyű a mindenit ! Régen jártam ott és látom a tonnánkénti árak kicsit feljebb mentek, de fél nap alatt meg is rakják az FC-ket pl. Steel, Alu., CMM composit, stb. szerepelnek a listákon.Ma éjszaka van a fő csúcs, FC-t néztem --> No Time slot !
-
buke
tag
A kolonizáló hajó és a nyersanyagok beérkezése után én nem láttam az elsődleges csillag portot sehol. A videósokra gondolok. Egyenlőre ez kimarad ? Vagy ez később épül meg ? Később mi a terv ezzel ?
-
buke
tag
Láttam npc Mandalay-t, ezekszerint bent van a többi új hajó is ?
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49143
üzenetére
[HUN]NIMROD: Én 27.-éről hallottam és sok ténykedésemet erre az időpontra fejeztem volna be. Materiál jutalmak begyűjtése, árusítás stb. Van befejezetlen küldim is, lehet hogy elveszik vele a jó sok materiál. Kíváncsi leszek az FC-k ugrás idejére
-
buke
tag
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, rendszeren belül létezik valami plusz tartalék lehetőség az üzemanyag pótlására, mondjuk, hogy éppen elérjem még az aktuális állomást stb ? Persze úgy, hogy a plusz tank(8,16,32,64) is üzemben van ! Viccesnek tűnik, de ügye az SCO-os FSD-k előtt ez nem volt téma, de mostanában nagyon oda kell figyelni, mert úgy látom, ha végleg elfogy a nafta akkor az KO lesz véglegesen.
Az FSD injection vagy mi, az csak a rendszerek közötti hiper ugrást nyújtja meg egyenként RAW szintézissel, nem ad egyben többlet naftát az SC-s utazáshoz. A fuel transfer limpet meg egy hordozó eszköz. Tehát, ha érzem, hogy elcsesztem, de még van valamennyi lötyi akkor, hogy tovább ne csökkenjen rögtön kilépni a játékból és egy másik accounttal meg lehet menteni magamat, limpetekkel vagy egy más játékos segít.
Csak az időpontot nehéz megsaccolni mikor fogy ki teljesen, mert akkor az ajtó sem fog már működni, ahol be lehet a limpeteket juttatni. Bocsánat egy kicsit biztonság mániás lettem.
-
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49120
üzenetére
[HUN]NIMROD: szerintem már megnézted, de megnéztem és nő.
Egy kereskedelmi acc-omon, pont ott van egy nagyobb LTD lerakatom (2300T). Két kört csináltam, ahogy írtad, 784T vásároltam vissza a legkisebb áron. Nem mozdultam el az FC-ről.
Kindulási érték: 18,126;
Végeredmény: 19,694
Egy kérdés: ebben mi a pláne ?
-
buke
tag
válasz
5150head
#49108
üzenetére
5150head: sőt, talán küldit is csak akkor kell bevállalni ehhez, ha az FC-ken hiánycikk a Manu.Instru. és az Assetts matik közül a Tech alkategória, ilyenkor logikus, hogy olyan helyre vegyél fel küldit ahol Extraction bázis van, lehetőleg anarchia legyen, ott fogsz találni rengeteg Tech. matit ; érdemes nagy értékűeket gyűjteni,Pl.: Titanium plating, Carbon Fibre plating, Tungsten carbide és ha van a legjobb a Weapon componens. Közepesnek meg ott van az Optical lens rengeteg.
Manufacturing Instru-t is lehet letölteni itt ott és még a roncs küldik közül olyanokat keress, ami a szomszédos rendszerre adja a küldit és az altípusa "Impact" pont ahol egy műhold, beacon lezuhant. Itt meglesz a 3 db Manu Instru, de itt mindig jöhetnek buckalakók erre vigyázz.
-
buke
tag
válasz
5150head
#49099
üzenetére
pl. a csempészet, sima átadás vagy átvétel bázison vagy itt van olyan típus, aminek az a neve, hogy Larceny vagy mi: ilyenkor oda kell menni az adott bolygó felszínre és a konténerekből kivenni amit kér. A lényeg hogy ennek Threat 1-nek kell lenni, ennél nem jön senki, soha. sima szállítási küldik csak azok kevesebb matit adnak értelemszerűen. De vannak 1 npc kilövéses küldik is, alarm kikapcs. nélkül, itt a Threat 3-esnél még el tudsz menekülni, de nem hiszem, hogy gond lenne ha a sokkolóval a túltöltött módban hátulról megölöd a célszemélyt, amikor nem látja senki.
A salvage küldiknél is a Threat 1-esnél nincs npc veszély és néha elég jól adja. Ezt azért kérdezd meg mástól is. Itt is valami tárgyat kell elhozni. végül is, amikor lopni kell normál működésű bázison, akkor a külső sárga ládákból lehet kiszedni a cuccot,de előre ezt honnan tudnád, talán a szövegből lehet.Tehát nem a locker, hanem amit a ládára mondanak angolul. Ez is békés, amíg nem kapnak el
Itt a láda kódját meg kell tudni terminálokból és amíg odaérsz meg kell jegyezned. Itt is csak a threat 2 és 3-ast ajánlanám, hogy ne lőjenek szét. -
buke
tag
válasz
5150head
#49097
üzenetére
OK, a Grade növeléséhez nem kell még mérnök. Amióta csökkentették a mennyiségeket csak a békés küldikkel is el lehet érni a G3 szintet--nem kell folyton menni a demokratikus állomásokra és outpostokra G3 miatt és közben lehet olyan materiálokat gyűjteni ezekkel a küldikkel, ami oldja a mérnököket. Ha Coloniára mész mérnökölni, ott ügye kevesebb mérnököt kell feloldani, de fontos, hogy még a bubiban szerezd be most a matikat, mert ott nincsenek matik bug. miatt. Ezért segítettem egy játékosnak és sikerült az átadás, meg is köszönte, mivel az FC-re nem tudtam betenni neki szintén egy bug miatt.
UI.: a coloniai mérnököknél nincsenek külön feladatok 10-esével csak matik kellenek. Talán 1 repu kell, nemtudom már. -
buke
tag
válasz
5150head
#49095
üzenetére
G3 alatt nem érdemes elkezdeni a gyalogos küldiket, mert elmegy az ember kedve, akkor amikor még nincs meg a kellő rutin. Tény rengeteg idő még belejön az ember, főleg ha előtte csak békés szimulátorokkal foglakozott, mint én, de csak azért is elkezdtem, mert érdekelt, hogyan lehetne ezeket csont nélkül megoldani. Most már nem tudnak megszivatni az npc-k, csak ha nem figyelek. Sőt elárulom, már mehetnék G1-el is
a rutin miatt, mert ez a döntő %-ban. Persze ehhez nekem több év kellett. A hajós rész meg már nem érdekel. Thargoidok meg különösen nem ! -
buke
tag
Megnéztem a Colonián egy nem tűz eloltós sima regulátor berakós küldit, megy hiba nélkül, jobbra fent ott van a Mission Reactivation felirat. Beraktam, megadta, majd bázis elhagyás felirat, végül launch és zöld felirat: megadva a küldi !

A mérnökölt Mandalay elég jól bírta buckalakók lövéseit, de a végén közbe avatkoztam a G5 shotival.
Majd a bubiban is nézek egyet ! -
buke
tag
válasz
5150head
#49091
üzenetére
a mission objektív dologgal nekem soha nem volt külön beállításom, azaz mindig ott volt és soha nem scanneltem ezek előtt a küldik előtt. Lehet hogy nem jól értem amit írsz.
"A 3. küldi abandon lett, de úgy, hogy a power regulator a zsákomban maradt (írja h mission item) ez is valahogy beragadt, mert se eladni nem tudom a barban, se kidobni." Nem sikerült elindítani ? Nem szükséges eladni, mert vannak küldik ahol kell. PL. ahol beüzemelés után kell valamit elhozni.
-
buke
tag
válasz
5150head
#49089
üzenetére
5150head: nem hiszem, hogy te cseszted el, kb. 3 épületnél kell általában a tüzet eloltani. Szépen változik a csík és jelzi ha vége van a munkádnak. Ezután meg kell hogy adja a küldit ; azaz
megjelenik a felirat hogy kész vagy. Nekem soha nem volt ebben az altípusban ilyen hibám, pedig bizony én is többet vettem ebből fel, amikor pár accountomnak a bubi mérnököket feloldottam.
Gondolom a bubiról van szó, bármi lehet azok után hogy a materiálok is eltűntek a bubi egy részéről és az összes nem bubi lakott rendszerből beleértve a coloniát is.
"A vicc, hogy pl volt, hogy a settlement terminálon megnézve a mission object egy gránátos ládára mutatott.." ez régóta van,de nem befolyásol semmit.
-
buke
tag
válasz
Murphys2
#49084
üzenetére
Murphys2: Szia, gondolom az on foot mérnökökről van szó. Itt most az a bökkenő okt. vége óta talán, hogy bubble kívül nincs loot úgy egyébként csak a mission anyagai jelennek meg. A bubble egyes részein is hiányoznak. Én valószínűleg tudok segíteni, mert van pár maradék ilyen anyagom valamelyik profilomon csak meg kell keresnem és az átadást meg kell beszélni, mert az FC-ken keresztül bug miatt nem lehet most kereskedni sem. Az hogy a profiljaim éppen hol vannak a galaxisban nem számít, bármikor a colonián tudok lenni a teleport segítségével 2 perc alatt és ez a fajta materiál úgymond nálam lesz mindig, ha viszem. Tehát nem cargonak számít.
Oda ilyennek kellettek: 10 manu. instru., 10 Digital design, recept. meg stb. -
buke
tag
Sziasztok, úgy látom kelepcébe kerültem, a galaxis központi állomáson ragadtam.
Gond nincs, mert ki fogom magam menteni valamelyik másik profilommal. Viszont akinek csak egy accountja van, na az viszont ezt a helyzetet csak külső játékos segítséggel tudná megoldani.
Lehet bonyolult a helyzet így első olvasásra, de megpróbálom értelmezni.
A gond az, hogy ez az állomás tk.nem funkcionál mint bázisokhoz taxi járat ill. hajó szállítás sincs. Semmilyen bázis nincs a rendszerben és a környező rendszerekben sem. Én pont videóztam a twichen és bementem a felújított, mérnökölt Kraitommal az állomásra, ki sem szálltam, aztán visszamentem az állandóan ott lévő hajószállítással rendelkező FC-re. Ez az Explorer's Orbital nevű FC. Innen vissza a koloniára a menekülő escape poddal mentem volna, de mivel behajóztam a korlátozott működésű állomásra a játék ezt vette utcsó állomásnak és ide rakott be, vesztemre
Először még bizakodtam, mert sokfelé voltam ilyen csillag ködöknél, de ott mindig volt valami börtön és felszíni bázis
(bázisok), a börtönből volt lehetőség a bubiba jutni, sokszor a börtön 1000 Ly volt a bűntett színhelyétől,de mellékes volt ez, hiszen csak a hazajutás volt fontos. Itt vannak a hajóim kb. 6500 km-re és nem tudok oda jutni.
Azért az Odyssey megjelenésétől számítva, ha valaki hajó nélkül van az szerintem nem meglepő. Szóval több tényező egyszerre jelent meg itt. 1.nincs hajószállítás, 2.nincsen ody. bázis, ami generálná a taxi forgalmat és a lehetőséget a börtönbe jutáshoz.Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen lényeges helyen semmi sincs? Kisebb ködöknél mindig volt legtöbbször valami bázis, ha shipyard nem is.
Egy börtön van 5 Ly-re, de oda nem lehet taxival bejutni, gondolom az hajóknak van. Nincs gond, magamat megtudom menteni másik accounttal legalább fogy a pénzem.Szóval akkor mégis csak van kelepce a játékban
-
buke
tag
Köszi a reagálást. Igen csak azért gondolkoztam el ezen, mert végül is a kisebb, de távolabbi lakott rendszerekből kiindulva is lehetséges a bővítés bizonyos korlátok között. A lakott és ismeretlen, lakatlan arányokat nem változtatná meg a galaxisban még ez sem szvsz. Ha a galaxis 1%-a lakott rendszer lenne bizonyos körülhatárolható zónákban, ez = 4 milliárd lakott rendszert jelentene a jelenlegi statikus default 20 ezerhez képest. Talán valami laza játék szabályzattal lehetne ezt megközelíteni. 100 ezer grindelős játékossal, akik mind sztahanovisták
De az ilyen lelkek már kezdenek eltűnni
Nyilván, ha egyszer engedélyezik--mert ennek azért lenne valami többlet kihívása is--a korlátok fontosak lesznek. -
buke
tag
ugrótáv a neutron sztrádán -
buke
tag
Képek: a vörös Mandi első leszállása, másik kép: a neutron sztrádán a colonia felé.
-
buke
tag
Szia, igen kész lett egy kifejezetten nagy táv ugrásra kitalált build, nekem újdonság, mert nem használtam még a mélyűrben ilyen ugrótávú hajót. Ráadásul ezt itt vettem Colonián és itt is mérnököltem végig, ami pozitív benyomást tett rám. Ugrótáv: 78,6Ly. Szóval én egyenlőre csak ugrottam vele és pillanatra leszálltam a 2500 Ly-es út alatt scannelni egyet. Az viszont ebben nem tetszik, hogy annyira kifeszített egy cél érdekében, hogy nem tudok boostolni akármikor :) 1D Distributor
csak a mérnökölés miatt tudok egyáltalán. Én később meg fogom erősíteni a hullt, ahogy írtam is, mert ez szvsz létfontosságú az exobiosnál. Továbbá van, ahol már beüzemeltem egy 3D disztributort és így már ok a boost bármikor. Az ugrótáv talán 1Ly-el lett kevesebb. Hull: Military Grade Alloys + könnyűre mérnölöléssel lehet vissza "növelni" az ugrótáv jórészét.Tehát így masszívabb és pörgősebb lesz a hajó, cserébe 70-73Ly-ra lecsökken az ugrótáv.
Fél profi szintnek meg vásárolt "D" modulokkal és FSD G5 + Guardian boosterrel (ügyelve az elegendő energiára ügye !! ) elátott hajót üzemeltem be pár másodlagos alt.accon. Ugrótáv: 65-67 között van és persze itt szvsz nem elég exobiosra a "D"-s shield, hanem ajánlatos az "A"-s, mert ügye itt nincs mérnökölés + shield boosterek mérnökölése sincs.
Teljes amatőr szint olyan már nincs nálam, de ebben kb. 38-40Ly-et lehet kihozni a hajóból biztonságosan és nem hazárdírozó builddel természetesen.
Érdekesség, hogy Colonián kifogyott a leginkább explo.-ra kelendő pár minőségi Mandalayra való modul, ezért az ott állomásozó 2 FC-ből az egyiket modul vásárlásra megnyitottam, naponta figyelem, mert a készlet véges.MÁS: volt egy karácsony előtti interjú talán 20.-án a kolonizálással kapcs. Kérdések voltak feltéve pl. honnan indulhat ki egy építkezés ? A válasz első részét talán értettem is, de lehet hogy mégsem. A lakott területekről...eddig ok. De a kérdésem, tehát az: az összes, a galaxisban előforduló lakott rendszerből ?? Ez esetben az összes olyan csillag ködből, ahol most is van legalább egy rendszer, mert hogy ilyen elég sok van. !?
Vagy csak a bubiról kindulva lehetséges ??
Én elég sok ilyen helyen voltam már és hátrahagytam egy-egy teleport sidewindert
, hogy bármikor vissza mehessek.
Vagy csak a bubiról kindulva lehetséges ?? -
buke
tag
válasz
[HUN]NIMROD
#49065
üzenetére
[HUN]NIMROD: köszi, megnéztem a coriolison és az abszolút érték szerint kb. 30% javulást lehet elérni az ütközésnél (pl. már a Military Grade Composite-tal is, nem kell a drága Reactive Surface Comp.), úgy, hogy a LightWeight Grade 5 és mellé a Deep Plating effecttel mérnökölve csak 5 Ly lett az ugrás veszteség a 11 Ly szemben. Természetesen ez az abszolút érték tovább növekszik mérnököléssel.
Tehát nekem megéri, ha 78 helyett csak 73-at tudok ugrani, úgy hogy a kaszninak van +30% védelme a felszíni bénázások miatt.
-
buke
tag
A napi ARX-hez (400) mennyi idő játék szükséges, nekem tegnap jan.1-én jó pár óra játék után se adta meg a napi adagot.
Még kb.1100 ARX kellene a felfedező main accountomra, hogy meg tudjam ide is venni a Mandalayt.
A fő main acc.-omon a Mandalay-el kész lettem a teljes mérnököléssel és pozitív a véleményem az egész folyamatról.
Az értékek összehasonlításánál akadtam el. Mi az erősebb változat ? Milyen értéket figyeljek, ha veszítek is az ugrástávból,de erősebb hull jöjjön ki a végén. Exobiologiai, főleg a felszín közelében fog száguldani
Lightweight armour + HeavyDuty-Deepplating megerősítés vagy ->
Reactiv Surface Composit + LightWeight Grade 5 megferősítéssel
-
buke
tag
buke: B.Ú.É.K.
-
buke
tag
Sziasztok ! Vettem az elsődleges main accountomra egy standard Mandalayt, akciós
9900 Arx.
Elkezdtem a mérnökölését itt a Colonián, eddig minden lazán halad előre, itt két mérnöknek kell vinnem árut még, remélem az is meglesz. Nekem a Lightweight hull kevésnek tűnik, bár nyilván a mérnökölés javít ezen. Bolygó felszíni használatra lesz és néha bizony oda verem a kasznit.
Más: PP2.0 kérdés a szakértőkhöz: Ha csak az on foot feladatokat végzem el az elég önmagában valamire, vagy ez így csak a feladatok egy részét jelenti ? Azért kérdezném, mert én pár éve csak szinte gyalog missionokat csin. az összes típust ismerem. Nehezen tudnak már megszivatni
-
buke
tag
Kimaradt a program, amely nagy segítség lehet hajó és gyalog mérnökölésnél is: Odyssey Materials Helper
-
buke
tag
0. eldöntendő kérdés, hogy mérnökölt legyen a hajó vagy sem.
Én évekig A-class hajókkal játszottam és fejlődtem.Tudásban és creditekben is, így lett meg az első FC-m + A-class
Fed.Corvette. Aztán nagy nehezen elkezdtem a mérnököket kinyitogatni és több héten keresztül lassacskán ugyan, de elkészültem egy PVE Fed.Corvettel.(Itt pár hétre abba hagytam és félő volt hogy ez végleges lesz.) Szóval egész más dimenziókat nyitott meg ez a hajó.Csak én nem voltam hajlandó a játék idő rovására farmolgatni a végtelenségig. Igazán még a lehetőségeit ki sem használtam.De ez a hajó simán bírja a High CZ-ket is a HazRes-ek mellett és a kalózkodást npc bányász hajókra.
Most viszont, hogy kevesebb mint fele a farmolási idő a 3-féle materiálra és talán az új Boost-os fsd-vel is gyorsul a közlekedés érdemes átgondolni és bevállalni ezt a mérnökölést. Persze én itt a fórumon mindig kaptam segítséget, ha el akadtam valahol. Gondolom ez a segítség most is megvan csak az átfutási idő növekedett a kevesebb fórum látogatás miatt. -
buke
tag
Mikorra várható az FC-nél a Bartender kereskedés kijavítása?
Már kb.7.hete rossz. Persze ide tartozik a hajó-->FC-->hajó gyalog materiálok átrakásának hibája is.
Ezzel milliárdokat veszítek, ha nem lehet eladnom a gyalogos küldik jutalmait és kifejezetten milliárdokat grindelni meg már unalmas így pár év után. Pedig a felrepuzott 40-50 millás cargo küldik mellé mostmár 5 db G5 hajós materiál helyett 12 jár, a G4-esnél 20 db, tehát gyorsabban betellik a slotja.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Autós topik
- Arc Raiders
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Motoros topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- EAFC 26
- Disney+
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S21+ / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- OLCSÓBB 10.13.! Dell Latitude Precision XPS Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen.
- Dell Precision 7920 Tower Dual Xeon Gold 6132 (28C/56T) 128GB DDR4 2666MHz Workstation
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Xiaomi Redmi Pad SE 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciaval
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Azért egy ránézés kell közben az üzemanyag fogyása miatt ! Szóval csak ajánlani tudom mindenkinek.
Ez elég égő lenne, mit mondhatnék szegény játékosoknak
. Még két FC-m árul ott, de már kevés eredménnyel sajna.
Igen és itt leellenőriztem egy normál régi accounttal és az kapott rendesen missionokat.
Na mindegy is, olyan sokat nem fizettem ezért
Sziasztok !
Nekem az volt izgalmas, ahogy a saját elképzelésem szerinti rendszereket megtaláltam.(dupla szűrés után) Egyet viszont elvesztettem, mert más lefoglalta, amíg az aktuális acc.-ommal oda értem. Napokba telt mire kihevertem
, a kisebb és gyengébb hajót egy large bázis dupla légvédelme szétkapja, ha nem tud eltávolodni 2 km kívülre.
Nem tudok tova haladni a kolonizációs zónákban rendszereket nézni
Milyen trükk volt itt ?
ugrótáv a neutron sztrádán

