Új hozzászólás Aktív témák
-
zhata
senior tag
válasz CptAdamica #1074 üzenetére
Nem OTPs-ként a Simple kártya zárlati díja 300 Ft/hó, a feltöltési díja pedig 1%, ill. minimum 200 Ft. (Tehát havi 500 Ft, amit én soknak tartok.)
-
zhata
senior tag
Tegnap ROM-ot cseréltem a telefonban, (OP3), a mai fizetéskor a program jelszót kért, szerencsére tudtam. Másodszorra már ment minden rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
zhata
senior tag
Tegnap estefelé érdekes dolgot tapasztaltam. Megjelent egy második Simple kártya is a készülékemen. Akkor vettem észre, mikor fizetni akartam a telefonnal. Az új kártyát természetesen sem használni, sem lekérdezni nem tudtam, kiírta, hogy vagy nem az enyém, vagy nem is létezik.
Ma reggelre (itthon) a kártya eltűnt. Tapasztalt már valaki hasonlót? -
zhata
senior tag
Tegnap már másodszor jártam így a fizetésnél, hogy megjelent egy második virtuális kártya is a Simple alkalmazásban, amire persze azt írta ki, hogy nem az enyém. Törléséhez jelszót kért.
(Felmerült bennem, ha a saját "eredeti" kártyám jelszavát írom be, utána esetleg már szedhetik is le a pénzem.)
Ismétlem ez már másodszor fordult elő. Otthon a telefon újraindítása a problémát megoldotta.
Ötlet, javaslat? -
zhata
senior tag
Múltkor, mikor OOS 4.5.1-re váltottam (OP3) vagy egy hétig nem hagyott fizetni a telefonnal. Ma Oreora upgradeoltam, láss csodát, (első) fizetéskor ugyan kért jelszót, de lényeg az, hogy tudtam fizetni vele. Ki érti ezt?
-
zhata
senior tag
Kíváncsi vagyok, hogy mikor lehet majd megúszni így minor sw upgradet 3-6 nap pihenő nélkül. (OOS5.0.0. - 5.0.1).
-
zhata
senior tag
Tegnap sajnos két pénztárnál sem tudtam vele fizetni. Az első esetben bámultam mint egy birka hogy mi történhetett vele, jelszót kért, amit beírtam de nem fogadta el, akkor kért ujjlenyomatot is, megkapta, de nem fizetett. (Csak ekkor jutott eszembe a OOS frissülés, én is úgy emlékeztem, hogy ezt az upgrade problémát már korábban megoldották.)
Biztonságképpen fél órával később máshol is megpróbáltam, az eredmény ugyanaz.
Maradt a törlés. -
zhata
senior tag
Rendesen szívok az új Simple kártya igényléssel.
Semmiképpen se jön össze, még a telefonos ügyfélszolgálat segítségével sem.
Most írtam a netes ügyfélszolgálatnak is.OOS 5.01 hiba ???
-
zhata
senior tag
Beírom ide is, immár utoljára:
"Több mint egy hete frissítettem a telefonom operácios rendszerét OOS 5.00 ról 5.01-re. (OP3-as telefon).
Ezt a folyamatot eddig már többször is megtettem minden gond nélkül, minden utána, így a Simple alkalmazás is tökéletesen működött.
Az említett frissítés után nem tudtam fizetni a telefonnal - ez eddig temészetes is-, tehát töröltam a Simple kártyát (mint eddig is), és újra digitalizáltam a netes bankkártyámat.
Minden rendben ment egészen addig, amíg el nem jutottam az új Simple kártya igényléséig.
Ekkor viszont többé nem volt hajlandó felismerni vagy a címem, vagy a szöletési dátumomat sokszori próbálkozás ellenére sem.Természetesen azonnal hívtam a telefonos ügyfélszolgálatot - a sráccal mindent végigpróbáltunk -, eredmény nélkül.
A javaslatára leírtam a jelenséget a netes ügyfélszolgálatnak is. Másnap visszajeleztek, hogy foglalkoznak a problémával, és ha lesz megoldás, értesítenek.
Eddig nem tették.
Pont.
"Azóta sem történt semmi, már nem is várom tovább a megoldást. Az OTP és csapata megoldotta számomra a március elsejei csatlakozási problémát. Pedig szerettem a telefonnal fizetni.
Ennyit és utoljára a Simple alkalmazásról.
-
zhata
senior tag
válasz lord.lakli #1410 üzenetére
Az a baj, hogy az ügyfélszolgálat sem tudta. Mindegy, elegem lett belőle.
-
zhata
senior tag
válasz viktorhu #1412 üzenetére
Ez csak egy minor upgrade volt.
Előtte főverzió váltásnál (OOS 7->8) SEM kellett, működött az rendesen. Az OP3 operációs rendszerét 1.5 havonta frissítik, eszem ágában sincs fr-t csinálni ilyen időközönként a telefonon. Amellett a hiba az volt, hogy a lakcímem volt neki rossz, ami - szerintem - független az op rendszertől.
Ma reggel változott a menü:
Megjelent egy Simple kártya az alkalmazásban, amit viszont most aktiválni nem lehetett. (Ezen kívül csak a törlése volt lehetéges.)Kb egy órája kaptam egy üzenetet az Ügyfélszolgálattól:
"Tisztelt Felhasználó!
Szíves elnézését kérjük, amiért egy egyedi technikai hiba miatt nem volt lehetősége az alkalmazásban Simple kártyát rögzíteni.
A hibát javítottuk, a Simple kártyaigénylést lehetővé tettük az Ön számára az alkalmazásban.
Bízunk benne, hogy a Simple kártya igénylése ezúttal sikeres lesz és a jövőben elégedetten veszi igénybe szolgáltatásainkat, melyekkel szíves rendelkezésére állunk.
Tisztelettel: ....."
Ebből kiolvasható, nekik volt hogy egyedi technikai hibájuk.
Erre - most utoljára - töröltem a használhatatlan Simple kártyát, és újat igényeltem.
Kíváncsi leszek, mert ha az van amit írtak, akkor az új kártya hamarosan megjön és működni fog.
Ellenkező esetben nem foglalkozom többé a Simple-vel. Ezt sajnálnám, mert jónak tartottam. -
zhata
senior tag
Mint ahogy írtam, igényeltem egy új Simple kártyát, ami most meg is jött. Használatba venni azonban ezt sem tudtam, mondván, hogy az adataim hibásak. Tehát ugyanaz a probléma jött elő ismét, amit múltkor az Ügyfélszolgálat sem tudott megoldani.
Ezek után kénytelen vagyok betartani a szavam.
Pá, Simple![ Szerkesztve ]
-
zhata
senior tag
válasz Winner_hun #1450 üzenetére
+1
Mikor még volt Simple kártyám nekem sem sikerült a taxi foglalást negálnom! Szerencsére nem is működött!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs