Új hozzászólás Aktív témák

  • zhata

    senior tag

    válasz zhata #1405 üzenetére

    Beírom ide is, immár utoljára:

    "Több mint egy hete frissítettem a telefonom operácios rendszerét OOS 5.00 ról 5.01-re. (OP3-as telefon).
    Ezt a folyamatot eddig már többször is megtettem minden gond nélkül, minden utána, így a Simple alkalmazás is tökéletesen működött.
    Az említett frissítés után nem tudtam fizetni a telefonnal - ez eddig temészetes is-, tehát töröltam a Simple kártyát (mint eddig is), és újra digitalizáltam a netes bankkártyámat.
    Minden rendben ment egészen addig, amíg el nem jutottam az új Simple kártya igényléséig.
    Ekkor viszont többé nem volt hajlandó felismerni vagy a címem, vagy a szöletési dátumomat sokszori próbálkozás ellenére sem. :O

    Természetesen azonnal hívtam a telefonos ügyfélszolgálatot - a sráccal mindent végigpróbáltunk -, eredmény nélkül.
    A javaslatára leírtam a jelenséget a netes ügyfélszolgálatnak is. Másnap visszajeleztek, hogy foglalkoznak a problémával, és ha lesz megoldás, értesítenek.
    Eddig nem tették.
    Pont.
    "

    Azóta sem történt semmi, már nem is várom tovább a megoldást. Az OTP és csapata megoldotta számomra a március elsejei csatlakozási problémát. :C Pedig szerettem a telefonnal fizetni. :W

    Ennyit és utoljára a Simple alkalmazásról.

Új hozzászólás Aktív témák