Új hozzászólás Aktív témák
-
Kbali
nagyúr
válasz
szabi__memo
#3496
üzenetére
Azért, mert mind az Apple, mind a Google saját maga dönti el, melyik piacra akar belépni a fizetési szolgáltatásaival, hol indítja el azokat és mely bankokkal először. És néha teljesen érthetetlen választásaik vannak (lásd Ukrajna). Vagy azt, hogy mondjuk a K&H anyabankjának ír testvérében már évek óta volt ApplePay, más testvérnél viszont nem (még Belgiumban sem).
-
esbii22
őstag
Ma reggelre jó lett a k&h mobiltárca, hozzá tudtam adni a kártyámat.
-
tomp
félisten
Ha nem lesz a közeljövőben akkor a Google szépen lassan leamortizálja az androidos mobilfizetési platformot az országban. Azaz lassan az lesz a köztudatban, hogy az androidos mobilfizetés megbízhatatlan és lassú. Ha pedig majd elérhetővé válik a Pay mindenki azt fogja hinni, hogy ugyan olyan minőségű...
Tény, hogy a Google eléggé impotens több szolgáltatásuknál is. -
esbii22
őstag
Termeszetesen, fizettem is a kártyával már, mobilbankkal semmi gond, a mobiltárca az ami nem működik. Play áruházban is jelezték páran, ma azt a választ kaptam hogy tudnak a hibáról és javítani fogják. Hogy most esz 1 nap vagy 1 hét azt nem tudom.
Szerk: Igen próbáltam hívni őket, 8 perc várakozás után letettem, ahogy a panaszbejelentő sem működött.
-
G-Bali
senior tag
-
Kbali
nagyúr
válasz
szabi__memo
#3486
üzenetére
Hányszor leírtam már ebben a fórumban, hogy nem, nem a bankokon múlik, mikor lesz náluk applepay vagy gpay. Mindkettő azért jó (jobb), mint a bármilyen más app, mert rendszerszinten férnek hozzá a fizetési modulhoz, míg az összes külső az csak API-n keresztül. Az Apple-t majd most fogják jól megfingatni, mert nem engedi másnak fizetésre meghívni az NFC modult (mondjuk azok az alkalmazások pont olyanok lennének, mint a mostani droidosok).
-
G-Bali
senior tag
Akkor jelen állapotban ki van megelégedni a bank NFC-s fizetés (saját app) ?
Ha senki akkor ha most csinálni akkor mit tenne?
-
G-Bali
senior tag
válasz
szabi__memo
#3480
üzenetére
Ez min ok, de szálljunk le a földre és most ami van ,melyik a jó bank ,mert mindenki fikáz mindent!
-
-
G-Bali
senior tag
válasz
szabi__memo
#3478
üzenetére
Akkor mi lenne a "JÓ"?
-
st6969
őstag
Én emiatt biztos, hogy nem váltanék bankot (a gagyi applikációk miatt), hacsak az adott banknál nem a GPay lenne a fizetést kezelő app

Biztos van egy bizonyos inaktivitási idő, miután felszólítanak, de ezek a finetech cégek nagyon jók, kétlem, hogy ne használnád őket, ha kipróbáltad
-
nyirzoz
aktív tag
válasz
szabi__memo
#3474
üzenetére
Ha nem próbáltak még GPay-t, akkor akár használhatónak is érezhetik.
-
-
st6969
őstag
Ha szerencséd van igen, hivatalosan nem. Ezt csak akkor tudod meg, ha kipróbálod. Revolut, Curve, Transferwise szolgáltatásoknál nézz szét, hátha valamelyik szimpatikus. Vannak olyan fórumlakók, akiknek ezek közül eggyel vagy többel is megy az NFC-s fizetés, van, akinek semelyikkel sem. Én pl. a Revolutot és a Transferwise-t próbáltam. Revoluttal nem megy (igaz, nem mókoltam címet), Transferwise-zal megy, de oda utalni kell (nem azonnal lesz egyenleged, vagy de, ha felárat fizetsz). Másnak ezzel sem megy.
Szerintem élő ember ezt még nem tudta megfejteni, hogy miféle technikai feltételeknek kell egyszerre megfelelni, hogy működjön (Android verzió, telefon típus, kártya bin, cím, rendelés ideje, stb...).
Egy biztos, Magyarországon hivatalosan nincs Google Pay támogatás, a Transferwise - egyébként magyar nyelvű - kisbetűsénél sincs említve az országunk.
Ja, annyi "mókolást" mégiscsak csináltam, hogy a Google Pay-t apkmirror-ról tettem fel (vállalva a vélt vagy valós kockázatot). -
esbii22
őstag
K&H Bank mobiltárca
Digitális kártya hozzáadása nem sikerült. Kártya aktív,fizettem is vele.
Valakinek van ötlete mit tudok csinálni ? Jeleztem a play áruházban is a problémát. Nem én vagyok az egyetlen aki jelzett hogy nem tud digitális kártyát létrehozni. Ha régebbi verziót teszek fel akkor az úgy működhet ? -
-
G-Bali
senior tag
Sziasztok,olvasgatom itt jó pár hozzászólást (mivel nem érzek hozzá)de most akkor lehet Google pay-el NFC-n fizetni,hogy ne kelljen nagyon mokolni?!
(OnePlus 7 t pro, sberbank)
Illetve van pár ismerősöm&rokon aki kinn él Angliában, hátha tudnának segíteni ,ha van rá mód hogy működjön? -
tomp
félisten
Ahogy látom te pedig nekik dolgozol.
Hidd el nem dolgozom semelyik konkurenciának. Gondolom azt nem veszed észre, hogy nem csak én kritizálom eme fantasztikus remek művet. Anno az egyik mobilszolgáltató új szolgáltatásának az alkalmazás tesztjében részt vettem. Negyed ilyen súlyos hibát se lehetett kiengedni. Én szimplán mint OTP-s szeretném használni a hivatalos appjukat amit annyira sztárolnak a bankfiókban is. De ez az eset is mutatja, hogy továbbra se! Jobban megéri nekik ha egy külföldi cég kártyáját használom. Hát legyen. -
tomp
félisten
válasz
bollokcs80
#3456
üzenetére
Legutóbbi verziója...
Igazi probléma megoldás. Micsoda tesztelés lehet ott náluk... -
nyirzoz
aktív tag
Nem akar menni a Supershop kártya használat a Jegy.hu alkalmazáson belül. Digitalizálva van, engedélyezve a kártya leolvasása is. Próbáltam csak felébresztett képernyővel, felnyitott telefonnal és az app-ban a Supershop menüben a kártyánál állva is elutasít a terminál.
Nektek működik rendesen? -
-FreaK-
veterán
válasz
bollokcs80
#3456
üzenetére
Jött nekem is, megcsináltam, fizetést még nem próbáltam.
Azért azt leírhatták volna, hogy hol van a logout, kicsit keresgélni kellett :) -
bollokcs80
Korrektor
Jött egy ilyen e-mail Simple-től:
Kedves Felhasználó,
Sajnos a Simple alkalmazás legutóbbi, Android készülékekre kiadott verziója tartalmazott egy hibát, amelybe belefuthatsz a bolti kasszánál, amikor az alkalmazással fizetnéd ki vásárlásodat érintéses mobilfizetéssel. Ilyenkor az alkalmazás megpróbálhatja a tokenkészletet frissíteni, és eközben beragadhat a folyamat.
Hogy elkerüld az esetleges kellemetlenséget, javasoljuk az alábbiakat, amennyiben még nem tetted meg az elmúlt időszakban:
- Jelentkezz ki az alkalmazásból (logout), majd lépj vissza profilodba, és digitalizáld újra a bankkártyádat. (Figyelem: az újradigitalizálás nem a kártya törlését és újraregisztrálását, hanem az érintéses fizetés igénylését jelenti.) Ezt az alkalmazás automatikusan felkínálja visszajelentkezés közben, ha van elmentett OTP MasterCard vagy Maestro kártyád az alkalmazásban.
Az esetleges kellemetlenségekért elnézésedet kérjük.
Üdvözlettel,
a Simple csapata -
Ismételten dicsérnem kell a K&H mobilbankot!
OnePlus 5T telefonom van, eddig android 9 rendszeren napi szinten hibátlanul fizettem a K&H appal.
Tegnap este jelzett a telefon, hogy elérhető az android 10 frissítés!
Ma reggel engedélyeztem a frissítést (android 9 > android 10), nem csináltam rendszer visszaállítást, tehát semmilyen adatvesztés nem volt.
Egy órával később sikeresen fizettem az android 10-es telefonommal K&H appal!
Semmit nem kellett állítanom, odatartottam a telefont > pittyent > megjelent a felugró ablak a fizetésről és kész!Úgy működik ahogy kell, köszönöm K&H és csókoltatom a Simple fejlesztőit!

-
nutfile
aktív tag
kicsit kezd uncsi lenni ez a vita. én is GPay/Granit Pay/Erste Pay és amúgy Garmin Pay párti vagyok, Simple-t erre nem használom, de már unom ezt a vitát itt...
-
jotzo01
tag
válasz
jotzo01
#3424
üzenetére
Ma végre sikerült törölni és újraregisztrálni a bankkártyát, az nfc-fizetés beállítása is sikerült. Viszont: offline megnéztem és nulla token áll rendelkezésre. Remélem, az első fizetésnél sikerül letölteni. Megjegyzem: állítólag, ha már csak 5 token van, akkor figyelmeztet: nekem még sosem szólt.
Ügyfélszolgálatnak küldött e-mail-re másnap (durván 25 óra múlva) kaptam választ, azóta is vizsgálják az ügyet. LOL
Előzmény:
Két napja szívok a Simple-vel:
-nem tudok vele fizetni, nincs token, nem töltődik le sehogy sem,
-ki-be jelentkezés, törlés nem segített semmit,
-ezek után újra aktiválni az nfc fizetést, nem sikerült.
-próbáltam eltávolítani a kártyát, nem sikerült. -
Nite
őstag
no engem is megszivatott eloszor a curve+otp kombinacio, a terminal szerint elertem a fizetesi limitet, nem az osszeget, hanem a tranzakciok szamat, egyebkent ez a masodik lett volna a mai nap, termeszetesen kozvetlenul az otp-s kartyaval mukodott
-
tomp
félisten
Nem azt mondtam, hogy rossz hanem valami nem 100-as mivel droid 10-nél rendszerfolyamat. Ez olyan mintha nem tudnwl tárcsázni...
Simple esetében pedig fogadd el, hogy igen az app rossz. Olvass véleményt... Neked jól megy, örülj neki.
Hasonló mint a Közlekedési Mobiljegy app. Nálam jól megy, sokaknál nem. Attól mert nálam jó még nem fogom azt mondani, hogy az app tökéletes mert nem az. Droid10-en tavaly sok ember bukta a bérletét mert megdöglött az app. Nem volt felkészítve az új verzió az új rendszerre. Én is buktam. 2nap alatt bugfixálták droid 10-re. Viszonylag rövid időn belül jóváírták a bérlet árát és konkrétan a Mobiljegy csapatból külön embert kaptam a teljes ügyintézés lezárásáig. Na ezért se mondtam le az appról. Nem tereltek, nem hárítottak, rögtön elismerték a hibát és napi szinten hívott a Mobiljegy és a BKK csapata is. Ha valakinél rossz a Mobiljegy app Iiyenkor azt mondom, hogy próbálja ki a Simple Mobiljegyet. Részt vettem annak a tesztelésében és sok hibajelentést küldtem és minden hibát javítottak.
Ha valakinél rossz a Simple pl token hibája van, mit mondjak? Írjon hibát? Írjon. Ér valamit? Semmit! A mobilfizetést teljesen más csapat csinálja a cégnél akik ahogy látjuk kb nem értenek hozzá... -
tomp
félisten
válasz
viktorhu
#3447
üzenetére
Mobilnetet én se szoktam kikapcsolni mert minek.
Droid 9 vagy 10 van nálad? 9-en a Pay különálló app szolgáltatás. 10-en a Google Szolgáltatások része azaz gyakorlatilag a rendszer része. 9-en nálad szerintem az akksi optimalizáció lövi ki. Ha 10-et használsz akkor ott rendszer szinten valami nem jó! A Simple meg agyon van optimalizálva az adott modellre. Ezért is borul meg az app ha gyakorlatilag az akksi töltöttsége nem megfelelő. Azonnal jönnek a bugok.
Volt wipe data?
Nálam 2x volt "túl gyorsan mozgatod" üzenet de ott tényleg szinte elrántottam mert siettem...
Érinteni mindig megfelelően csinálom mivel jó helyen van az NFC antenna. A kamera sziget köré rakták. -
viktorhu
veterán
Nekem ezeket a Google Pay szokta csinálni.
1. Ahogy odatartom a terminálhoz, kiírja, hogy túl gyorsan mozgattam a telefont, sikertelen a fizetés. Kb. 5-ből 1 alkalom. Ilyenkor várni kell pár másodpercet, mielőtt újra próbálhatom.
2. Sikeres a fizetés, de a visszajelzést úgy 4-5 másodperccel később kapom.
3. Nem történik semmi, timeout, lehet újra dobni. A telefonon nem látom a különbséget a 2. opcióhoz képest, vagyis hogy most nem reagál / nem érzékel, vagy csak nem ébredt még fel az alkalmazás.
Szerk: ja és a kombináció: másodpercekig semmi, ezért arrébb teszem a telefont a terminálon, ezután lásd 1. pont.
Simple alkalmazással semmi ilyen gondom nem volt, igaz, én sem kapcsolgatom ki a netet a telefonon.
-
Bozek
nagyúr
-
pilipi
aktív tag
válasz
jotzo01
#3424
üzenetére
Most hívtam az ügyfélszolgálatot, a hölgy azt mondta, hogy tömegesen jelezték a problémát és az ő oldalukon van a hiba(ezt még eddig soha nem ismerték el).
Azt mondta elküldi az email címemet a fejlesztőknek és aki teheti jelezze a hibát, mert így talán gyorsabban reagálnak a dologra, ha látják nem egyedi esetekről van szó.
Elég nagy a nyomás most a fejlesztőkön, remélem ha sokan jelezzük komolyabban veszik a dolgokat. -
slice14
veterán
Nincs valami új infó, véletlen banki szivárgás a GPay bevezetéséről?
-
jotzo01
tag
Két napja szívok a Simple-vel:
-nem tudok vele fizetni, nincs token, nem töltődik le sehogy sem,
-ki-be jelentkezés, törlés nem segített semmit,
-ezek után újra aktiválni az nfc fizetést, nem sikerült.
-próbáltam eltávolítani a kártyát, nem sikerült.Volt péntek-szombat környékén valami frissítés? Majd egy éve semmi bajom nem volt vele, minden remekül működött. Most várok az ügyfélszolgálatra, de amit itt olvastam róla, nem sokat remélek.
-
No.01
addikt
válasz
Oliverda
#3421
üzenetére
Jelnleg CIB, de valoszinuleg valtas lesz K&H-ra.
Akkor jol ertem, h mukodhet az amit szeretnek, h en hasznalom a telefont fizetesre a parom meg az orajat az en szamlammal?
Amit szertnek elkerulni az az, h ha leveszi az orat akkor utanna allandoan ossze kelljen kapcsolni es/vagy hitelesitettni a telefonommal.
(O mas banknal van, de sokszor jol jonne ha B tervkent so szerint keznel lenne az en bankszamlam is) -
pilipi
aktív tag
Most ránéztem a Simple Google play oldalára, az legutolsó hozzászólás szintén token gondokról számol be, a Siple válasza:
Szia, a tokenletöltés automatikusan működik, ha 5 token marad már csak (maximum 10 lehet), akkor automatikusan letölti a hiányzókat, amint netkapcsolatot észlel az app. Ha nincs netkapcsolat, üzenetben figyelmeztet a hátralévő tokenek számára 5 token alatt. Kérjük írd meg az ügyfélszolgálatnak, ha nem ezt tapasztaltad.
Tehát ezek szerint az előző képem nem is készülhetett el mert azon a maradék tokenek száma 3, a Simple pedig azt mondja 5-nél automatikusan frissül.Ilyen nincs is és mégis van
Az ügyfélszolgálatnak írni semmi értelme már legalább 10 alkalommal megtettem, teljesen hülyének nézik az embert. Szokásos tanácsok, kapcsoljam be a netet!!!
, indítsam újra a készüléket, jelentkezzek ki és be, töröljem az átmeneti tárolót stb
Másik felhasználó:
Nem tölti le folyamatosan a tokeneket! Erről persze csak akkor tájékoztat amikor ott állok a pénztárnál és fizetnék, már ez is elég kellemetlen volt korábban de még viselhető, viszont ma még mindig a pénztárnál állnék, mert 1 órája csak felkészül a fizetésre!
tehát az eset nem egyedi, sajnos igencsak jellemző probléma -
pilipi
aktív tag
válasz
huberpe
#3417
üzenetére
Ha kikapcsolod a mobilnetet csak akkor jelenik meg, ezt is kértem már a fejlesztőktől, hogy legyen egy tokenmutató amit mindig lát az ember és nem kerül kellemetlen helyzetbe amikor elfogy a token és nem tudja letölteni és csak állunk bénán a pénztáraknál.
2 éve (2018-07-04) vetettem fel az supportnak, hogy így is lehetne, mert a hírveleek mindig megjönnek (természetesen) mellette lehetne egy tokenmutató és esetleg egy manuális token frissítő gomb is:
-
pilipi
aktív tag
Csak a Simple-t használom nincs más az érintéses fizetési beállításoknál.
A 3 év alatt több 100 alkalommal használtam, nekem nem volt vele más gondom csak a tokenek.
Gyorsan és megbízhatóan dolgozik, de nem tölti le a tokeneket ami nagyon gyakori probléma a G-Play felhasználók leírásai alapján.
Az alkalmazást azért kell eltávolítani és újratelepíteni minden 10 vásárlás után mert nem tudok újra vásárolni vele tokenek hiányában.
Kijelentkezés- bejelentkezés nem segít, bankkártya újraregisztrálása nem segít (digitális kártya kibocsájtása sikertelen), cache törlés nem segít.
Csak az ha eltávolítom az alkalmazást, majd újra feltelepítem, bejelentkezek , megigénylem a digitális kártyát és van újra 10 tokenem a vásárláshoz.
3 éve ez megy, már rutinos vagyok és az egész procedúra 1-2 perc alatt megvan, csak szeretném ha megoldanák már és nem kellene ezzel foglalkozzak.
Amint említettem más gond nincs az alkalmazással, nálam még soha sem hibázott, nem hagyott cserben és stabil, ennek az az ára, hogy ha már látom, hogy 1-2 tokenem van nem indulok el és nem bízom a véletlenre a dolgot, hanem eltávolítás.... stb -
No.01
addikt
Sziasztok,
Kisse fura kerdesem lenne, de hatha tudja itt v.ki a megoldast.
Adott egy bankszamlahoz csatolt ApplePay ami a telefonrol tokeletesen mukodik.
Esetleg megoldhato, h ugyanez mukodjon egy almas okosorarol ami a parome? O viszont nem telepitheti az alkalmazast az o telefonjara.Szoval jo lenne ha tudna o is fizetni ha kell, de az en szamlamrol amit en tovabbra is hasznalni szeretnek napi szinten. Szoval ha csak az orat konfiguralom hozza az bezavarhat?
Ha igen akkro van esetleg olyan opcio, h miutan telepitettem neki is a bankos alkalmazast es bekonfiguraltuk neki az orat utanna az torolheto olyan szintig, h a bankos appba ne tudjon belepni?Remelem v.mennyire ertheto, h mit is szeretnek valojaban
Koszonom!
-
ACE-
addikt
És nem gondolod, hogy ez nálad egyedi hiba? Sorra lennének a hasonló posztok mindenki másnál, ha folyton újra kéne telepítgetniük emiatt az app-ot, de nem látok, csak nálad... nem lehet hogy valami olyan specifikus programot futtattál az S7-en meg a Huawei-n is, ami valahogy összeakadt a Simple-vel?
-
Nite
őstag
egyebkent, azon kivul, hogy a simple lassu es masodperceket kell varni a terminalnal amig "lepittyen", nekem mindig mukodott, S6, S8, S10, Android 7-8-9-10

bar feloldas nelkul, pusztan a kijelzo "felebresztesevel" valo fizeteskor a gpay se egy villam, de legalabb fancy
-
tomp
félisten
Na és én még viccelődtem, hogy nálad a normális működés csak hiba. Tessék, igazam lett...
Igen lehet védeni a Simple-t csak nincs miért...
Amíg Sanyi bá haverjának a fia nyomja bt felállásban addig ilyen munkát fognak kiadni...
Nekem se dzsunga phone-on van, android piacon eléggé nagy nevű és híres.
De tudod ha a Simple képtelen normálisan megírni az appot akkor biztosan a telefon gyártó a hibás. Ja, hogy a többi 4x db app hibamentes? Akkor is... -
pilipi
aktív tag
Ez azért nem egészen így van, ez túl elfogult, ahhoz, hogy elfogadjam.
3 éve bajlódok a Simple-val volt Galaxy S7 Edge, Huawei P9 stb készülékem, egyiken sem töltötte le a tokeneket.
Nem kis kínai gyártó ismeretlen készülékei és mégsem.
Néhány héttel ezelőtt (még írtam is a topkiba) letöltötte a tokeneket.
3 év után első alkalommal (halleluja
) nem kellett 10 vásárlás után törölnöm az alkalmazást és újratelepítenem.
De nem kellett csalódnom a srácokban, azóta volt 2 frissítés a Simple-nél és visszaállt a rend, megint elfogynak a tokenjeim.
Kértem őket(több mint 2 éve), hogy legyen egy tokenmutató és tokenletöltő gomb, ha véletlenül mégsem tenné meg automatikusan megtegyünk mi manuálisan, semmi csak a sablonos válasz (jelentkezzen ki majd be stb,stb,stb )
Ez hozzá nem értés és belesz....s a javából nem a többezer konfig problémája -
tomp
félisten
Rengeteg ismerősömnek Sony van.
Ha nincs vizuális visszajelzés akkor az "ellenőrizze mobileszközét" üzenetnél sem ugrik fel a Simple, hogy lássuk mi a baja.
Amúgy a felugró ablak csak az egyik gond de azt végül a telefon gyártó megoldotta a Simple helyett. Elméletileg android 9 kompatibilis lett a felugró ablak hivatkozás... -
tomp
félisten
Igen az is rengeteget számít!
Kijött az android 11 béta. GPay nem meglepő módon NEM megy rajta. Vagyis ha 10-ről frissíti az ember 11 bétára akkor egy darabig még megy mivel a 10-en letöltött kriptogramot még el lehet használni de már az új rendszeren nem tölti le.
Na ilyen kellene a külső payment appoknál is! Ha nincs 101%-os megbízhatósági működés akkor a szerver blokkolja.
OnePlus is kiadta a rendszert de külön kiemelik, hogy nagyon kezdetleges a google rendszere így bármikor tégla lehet a telefon. -
Kbali
nagyúr
Nagyon sok múlik az adott telefongyártón, hogy hogyan forkolja az androidot. Huawei, Samsung szinte már csak nyomokban tartalmazza a gyári droidot, ráadásul a hardver is szépen szór. Asszem anno S7-nél néztük, hogy hardveresen van vagy 20 féle variánsa, de mindet S7-ként árulták.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Az AI-piac kivégezte a Micronhoz tartozó Crucialt
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Eredeti játékok OFF topik
- Drón topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Synology NAS
- Horgász topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3958, 100% Akksi
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8600G / 6700XT 12GB / 16GB DDR5 / 512 SSD + 2TB HDD!
- Jawbone Up okoskarkötő, aktivitásmérő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
ne már ezt telleg ilyen nyögvenyelős lenne?;?!! Ez mikor volt ?
,max akkor az lesz hogy átmegyek a Erste- hez ott van NFC-s fizetés (legalább ez az öröm meglesz ) aztán várok


, indítsam újra a készüléket, jelentkezzek ki és be, töröljem az átmeneti tárolót stb
) nem kellett 10 vásárlás után törölnöm az alkalmazást és újratelepítenem.
