Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
Ott a pont! Ezt jol megirtad, errol van szo..., a SmartBank alkalmazassal nincs baj, itt a Simple alkalmazast beszallito fejlesztocsapat a csapnivalo...
GP-t varom en is es akkor befejeztuk a trehany bandaval (a napokban azert teszek majd egy ujabb probat, hatha azota valtozott valami, plane, hogy par hozzaszolassal korabban a kolleganak mukodott).Apropo, (#2494) st6969, milyen Android alapokon fut most az a Xiaomi keszulek, amivel fizettel? (btw, nalam is meg 9 van, de megsem megy...). Persze, azota is es napi szinten, mindenhol mashol tudok fizetni az alkalmazassal, a regebbi terminalokon egy pillanat alatt osszecsippannak...
-
tomp
félisten
válasz
PistiSan
#2497
üzenetére
Minden app megy tökéletesen! Az OTP SmartBank időben meg lett csinálva Android 10-re.
Márciusban jelent meg az első DP és szeptemberben jelent meg a végleges kiadás. Annyi idő alatt illett volna megcsinálniuk...
Szeptember elején jött ki a végleges, most november vége van és még mindig hibás. Itt inkább a Simple fejlesztőknek kellene fizetés megvonás...
Vagy akkor kukázzák a Simple mobilfizetést és hozzák be a Google Pay-t. Az teszi a dolgát. -
tomp
félisten
Android 10-en még mindig nem kompatibilis teljesen a Simple app. Lassan jön az Android 11 DP de a Simple csapata még mindig nem tudta összehozni rendesen az appot...
-
st6969
őstag
Lidl terminálcsere: nálunk is megtörtént. Fizettem Simple-lel (nem OTP-s ügyfélként). Brutál gyors volt. A fizetés és a nyugta nyomtatás is. Na, ez már fejlesztés.
-
ACE-
addikt
válasz
BlackPriest
#2487
üzenetére
Szerintem is sokat ferdítesz... Ha valaki válófélben van, akkor nem ítélt még meg semmit a bíróság. Ha meg már megítélte, akkor nyilvánvalóan már megtörtént a vagyonfelosztás, és a számla saját névre lett írva. Ettől függetlenül a PIN kódot megváltoztathatod, vagy letilthatod a kártyát, ha más, illetéktelen kezébe került.
Te egyébként mindenkit igazoltatsz bankkártyás vásárláskor? Milyen jogon?
-
BlackPriest
őstag
onnan a másik pénze, ha megítélte a bíróság, a bankba meg hiába sétál be, ha tiéd a számla. kicsit sok a ferdítés..
az, hogy mindenki leszarja még teszi legitimmé és sajnos nem a magadfajta felelőssége, hanem az eladóé. nálam biztos nem fizetne senki a kártyáddal rajtad kívül... -
ACE-
addikt
válasz
BlackPriest
#2480
üzenetére
Már ne haragudj, de amíg válófélben vagyok addig az én pénzem a feleségem pénze is. És ha mindkettőnknek hozzáférése van a bankszámlához, akkor olyan mindegy hogy bankkártyával "rabol le", vagy besétál a bankba, és úgy... Nem mellesleg ha megadom neki a PIN kódom, ami szintén szabálytalan, akkor onnantól én vállalom a felelősséget. Talán ezért is szarja le mindenki az aláírás meg a név ellenőrzését...
-
attilam
őstag
Megjött a Monese kártyám, de nekem nem megy sajnos Google Pay alatt. Hozzáadom és azt mondja azonosítanom kell magam a banknál. Felhívom aztán közlik, hogy Mo-n nincs google pay úgyhogy bocs. Nálatok működik?
-
Huroq
senior tag
Nem a kártyacsalásra reagálok most, viszont mint kártyaelfogadók nekünk is nézni kell/kéne, hogy kinek a nevén van a kártya amikor a kedves vásárló fizet. Persze PayPass/PayWave -nél ez lehetetlen, de chipes fizetésnél meg kellene nézni. Benne van a kártyaelfogadási szabályzatba, hogy mindegy ki áll a kártya mögött (társtulajdonos stb.), ha egyértelműen látod vagy tudod, hogy nem az a személy aki rá van írva, akkor meg kellene tagadni a fizetést. Ezt a szabályt úgy zérushoz közeli ember ellenőrzni, de elméletben így kellene történnie. Az aláírásról itt már ne is beszéljünk, ha véletlen a terminál nyomtat aláírós részt és ellenőrizni kéne, hogy stimmel -e a két aláírás.
-
BlackPriest
őstag
válasz
R3dsnak3
#2466
üzenetére
mert nem is az. a régi sem az volt.
(#2405) R3dsnak3
" 5.000 Ft alatti érintés nélküli (contactless) vásárlások során is kérhet a POS terminál PIN-kódot.
A változás oka, hogy az új EU rendelet előírja, hogy amennyiben az egymás utáni érintés nélküli tranzakciók száma eléri az 5-öt vagy a kumulált összegük a 150 eurónak megfelelő összeget, a kártyakibocsátó bank köteles a vásárlót azonosítani pl. PIN-kódjának megadásával, hogy valóban a kártyabirtokos használja-e a kártyát." -
axlfsi
veterán
válasz
viktorhu
#2474
üzenetére
De en kvazi, nem a bankkartyat hasznalom (pedig akar azt is magammal vihetnem, mert amikor odapittyented egy terminalhoz, nincs elo ember (elado), aki megnezne, hogy kinek a nevere szol - csak mondom), hanem a Simple alkalmazast hasznalom, mely a bankszamlamon levo penzosszeggel operal, ha ugy vesszuk. Mindegy, nem lenyeg es mar nagyon elmentunk a topiktol.
A lenyeg, hogy az uj terminalokon nem mukodik a Simple, mert ossze sem csippan veluk. -
axlfsi
veterán
Mar ne is haragudj, de te mirol beszelsz?

Mit vagna kette es miert jelentesen fel?Ertelmezd az irott szoveget: van egy bankszamlaszamunk, ott meghatalmazott vagyok (mert mar megszunk a tarstulajdonosi fogalom par eve, ezert ezt alkalmazza minden bannk, 100%-ban hozzaferek a szamlahoz, mint a tulajdonosa), egy bankkartya van kivaltva es az egy alkalmazasban (Simple) bekotve, amit speciel en hasznalok. Ebben NINCS semmi torveny- vagy szabalyellenes.
Hol a problema?
-
st6969
őstag
válasz
martonz
#2462
üzenetére
"vagy ha nincs nyitva, akkor kérésre kinyitják."
Nálunk akkor se nyitják ki, ha km-es a sor, szokott is lenni háborgás...Meg hát kitől is kérném ezt, aki épp pakolja a tejfölt?
A Lidl ügyfélszolgálat szerintem pontosan tudja, hogy jó nagy baromságot mondott, de a vevő legalább azt hallotta, amit szeretett volna. -
axlfsi
veterán
válasz
viktorhu
#2468
üzenetére
A letezo legdragabb csomagban vagyunk ugy remlik (lakashitel miatt), de ennek ellenere mindennek dija van, kiveve az utalasok es havi 1 kp felvetel. A kartyadij augy is a kibocsatoe (pl. MC), de az sms-eket, szamlavezetesi dijakat, mindent felszamolnak. Mindegy... kartya egy sem jar, fizetni kell erte. 3 eve legalabbis ugy volt.
-
viktorhu
veterán
Azért az nem életszerű, hogy kinyittassam a négyes terminált, mert mobillal szeretnék fizetni. Ha a pénztárosok tudnak a problémáról, én meg nem, és csak mobil van nálam, akkor oké, de már ott is feltartom a sort, mert előbb mindent végigszkennelnek, és utána derül ki a probléma. Ha viszont tudok a problémáról, nem megyek be a Lidl-be csak telefonnal, és kifizetem fizikai kártyával (vagy megyek a szemben lévő Aldiba - sokszor csak telefon van nálam, amikor átszaladok venni valamit).
-
martonz
csendes tag
Beszéltem a Lidl ügyfélszolgálattal, miután újra nem sikerült a telefonos fizetés az új OTP-s terminállal. Elmondták, hogy nagyon sokan jelezték a problélmát és dolgoznak rajta az OTP-sek. Vagy új szoftvert fognak kapni a terminálok, vagy teljesen lecserélik őket. Állítólag minden boltban a 4-es kasszát meghagyták a régi felállásban, azt lehet használni, vagy ha nincs nyitva, akkor kérésre kinyitják.
Azért mondjuk kíváncsi vagyok, hogy hogyan (ha egyáltalán) tesztelték a drága OTP-sek a mobilos fizetést az új fancy terminálukkal.
-
ot93
senior tag
Nálatok is van mostanában olyan a simple fizetéskor, hogy nem ugrik elő ami mutatja, hogy sikeres volt a kommunikáció az olvasóval?
-
st6969
őstag
Nekem a Pennyben sem ment. Most annyit csináltam, hogy töröltem az alkalmazás adatokat. 1 órán keresztül hülyeségeket írt, nem láttam az egyenlegem, olyasmit írt, hogy nem megfelelő kártya, meg simple szolgáltatás nem elérhető, aktiváljam újra a kártyát, stb.
Most látszólag helyrejött, mindjárt ki is próbálom. -
ot93
senior tag
válasz
kislaci
#2435
üzenetére
Én csak pár hónapja fizetek mobillal, de én azt szoktam mondani, hogy "mobillal fizetnék".
Erre már tudják, hogy akkor kártya. De pár hete gondolkodtam el, hogy lehet, hogy nem is ezt kéne mondanom, hanem amit itt többek is írtak most.martonz
"vagy 4x próbáltam, aztán, hogy ne tartsam fel a sort, előkaptam a kártyámat"
Ilyen nekem is volt 1x, ilyenkor biztos gondolják mögöttem, na a gyerek menő akart lenni, hogy telefonnal fizet, de nem működik neki.
-
Jakesz
addikt
Sziasztok!
Nem tudok a Simplebe bejelentkezni. Hiába megyek a bejelentkezésre, nem történik semmi. Ha rossz jelszót írok be, akkor kiírja, hogy hibás e-mail vagy jelszó. Próbáltam új jelszót csinálni, meg újratelepíteni az appot, de egyik sem segített. Pár hete még jó volt. -
axlfsi
veterán
Pedig ez LIDL problema lesz - legalabbis, amirol en irtam; Ugyanis ott az UJ terminalok nem kezelik jol a telefonos NFC-t (es nem csak az OTP, amint olvashattuk, tegnap az Erste appja sem csippant ossze a terminallal).
Beszeltem ma az ugyfelszolgalattal, reszletesen elmeseltem a tapasztalatokat es megemlitettem az Erstes fakkot is... jo lenne, ha javitanak, mert csak ezert nem fogok meg egy bankkartyat kivaltani (masik az asszonynal
).
Revolut alkalmazasa vajon kepes NFC-s fizetesre?
-
st6969
őstag
Azt hittem, hogy akkor Lidl probléma, de nem...
2 napja próbáltam fizetni telefonnal (Simple, nem OTP-s kártya van regisztrálva). Csippan azon a hangon, ahogy jelezni szokta, hogy OK, aztán gyorsan csippan még 3-at hibaüzenet nélkül, és kéri ismét. 3x próbáltam, nem volt jó.
Tegnap a Pennyben jártam ugyanígy...
Eddig soha semmi gond nem volt már egy éve. Megnéztem, az október közepi frissítés nem volt meg. Most tegnap ráfrissítettem, majd kipróbálom, de szerintem nem ez a gond, mivel nov. 11-én még tudtam fizetni. -
martonz
csendes tag
Tegnap én is jártam a váci Lidlben. Mostanában mindig telefonnal fizettem, Erste Mobilpay app-pal, sose volt semmi gondom.
Viszont az új terminál nem érzékeli a telefon NFC-jét, vagy 4x próbáltam, aztán, hogy ne tartsam fel a sort, előkaptam a kártyámat és gond nélkül fizettem, NFC-vel.
Szóval valami nagyon nem kerek ezzel az új típusú terminállal
-
PistiSan
addikt
válasz
kislaci
#2435
üzenetére
Én mindig kártyás fizetést mondok, mert akkor a terminálos fizetésre készül, aztán érintem a telefont, van aki néz, de sokaknak már megszokott látvány.
Mondjuk én most átálltam vissza a plasztik kártyára, mert revolut kártyát használok, sokkal jobban nyomonkövethetőek így a pénzügyeim. -
kislaci
senior tag
Ti mit mondtok a boltosnak, ha órával vagy telefonnal akartok fizetni? Én annyit szoktam hogy kártyával fizetnék, de ez egy kicsit így hamis, azt meg nem mondanám, hogy telefonnal fizetnék.
-
Sinu
senior tag
A Lidl ügyfélszolgálatot kell szerintem értesíteni. Ők vannak leszerződve egy bankkal, nekik kell jelezniük, ha ügyfeleik problémát tapasztalnak. Amúgy minden terminál fel van matricázva a kibocsájtó logójával, azt is megpróbálhatod, hogy közvetlenül nekik jelzed a problémát.
-
axlfsi
veterán
válasz
R3dsnak3
#2431
üzenetére
Nem igazán értem; attól még, hogy nem OTP-s a terminál, kellene tudnom fizetni NFC-vel, nem? Bárhol külföldön is fizettem, fizetek, mégsem OTP-s a terminal...
Úgy érted, hogy nem az OTP a kompetens, ezért nem őket kellene hívni? Na, az lehetséges, ... de akkor kit? Lidl ügyfélszolgálat?
Esetleg tudja valaki, hogy ki telepítette azokat a terminálokat, melyik cég érdekeltsége? -
axlfsi
veterán
Sziasztok!
Egy hete kb., hogy itt a helyi Lidl-ben új terminálokat telepítettek. Azóta nem megy a telefonnal a fizetés (Simple paypass). Készülék Note 10+
... az egyi pénztáros állítása szerint, senkinek nem megy aki OTP-s, csak kártyával
Vajon miért lehet ez? Ti is tapasztaltátok? -
ACE-
addikt
Ez mondjuk jogos lehet, nekem azért spec a helyzet mert korábban a Gránit kártyámat használtam ilyen helyeken, pont amiatt mert ott könnyen állítható a limit, de minden egyes fizetéskor azért nem állítgatnám. Mondjuk viszonylag biztonságos oldalakon adtam meg, Paypal, Simple, és OTP fizetős oldalakon.
-
Zugi
aktív tag
A kiinduló hozzászólásban szerepelt martonz kollégától, hogy nála a Curve-ben a Revolut kártya volt az aktív, azzal hozta össze a fizetést. Csak mivel te is neki reagáltál így neked válaszolva folytattam.
Azonban én amiatt nem érzem ebben a szituációban a bármekkora online limitet biztonsági problémának, mert nfc-s fizetéssel fizikai boltokban, automatáknál fizetsz és nem az online térben adod ki az adataidat.
Erre írtam, hogy valódi online fizetéseknél pedig nem Curve-t érdemes használni ha van Revolut is, mert a Revolut virtuálisa sokkal tökéletesebb, biztonságosabb megoldás erre. -
ACE-
addikt
-
Zugi
aktív tag
Curve alá Revolut kártyát berakni tök értelmetlen, haszna semmi. Revolut kártyát inkább önmagában érdemes használni és pont online felületeken is, ahol a biztonsági opcióit maximálisan ki lehet használni, pláne a virtuális kártya formájában.
Curve alatt a magyar bankkártyáknak van értelme, én pl. egy Raiffeisen hitelkártyát használok alatta. A sokadik GPay-es fizetésem volt tegnap óta ebben a felállásban és egyszerűen tökéletes. Így a Raiffeisen is lehúzhatja ha eddig nulla lépést tett meg az nfc-s fizetés irányába, most már ne is fáradjon. -
ACE-
addikt
válasz
martonz
#2417
üzenetére
Nem tudom mi számít nálad "tudásnak", de a kávéautomata tulaj semmit nem lát, max. a kártyád utolsó 4 számjegyét, ezen kívül semmit nem tud rólad... a többi is csak a nevedet, meg a bankkártyaszámodat. Egyébként én ebben csak annyi problémát látok, hogy pont az online limitet kell jól megemelni az adott Curve alá berakott kártyán, ami a legrosszabb az online visszaélések miatt...
-
martonz
csendes tag
Kipróbáltam a kávéautomatánál a GooglePay - Curve kombót, tapasztalatok:
1. a Google Pay-ben simán hozzátudtam adni a Curve kártyát (bin 5375 9000)
2. ha a Curve-ben a Wizz hitelkártya volt az aktív, akkor a tranzakció el lett utasítva (nem tudom miért)
3. ha a Curve-ben a Revolut kártya volt az aktív, akkor sikerült
4. a Revolut appban a kártyánál engedélyezni kell az Online tranzakciókat a biztonsági beállításokban
5. villámgyors volt a fizetés szemben az Erste Mobilpay appal
6. egy kávévásárláshoz így már ezek a cégek tudják az adataimat: Google, Mastercard, Curve, Revolut, Coca-Cola. Valamit kihagytam?
-
Zugi
aktív tag
Immár a [Curve] kártyákat is fel lehet venni a Google Pay alá, és az NFC-s fizetés is aktiválható velük.
Innen kezdve ez a fintech kártya félresöpri az összes bénázó saját banki pótmegoldást, mivel bármelyik magyar bankkártya berakható Curve alá és így működik az összessel a tökéletes mobilfizetés. A Curve ráadásul ingyen van. -
ACE-
addikt
Én azt vettem észre, hogy Gránit Bankos app-al mintha kétszer kellene érinteni. Először odatartom, nem történik semmi, elveszem, megint odatartom, akkor már jó. Nem tudom mi lehet de régebben nem így működött... Másnál is ilyen? Vagy nálam állítódott el valami?
-
amargo
addikt
Sziasztok!
K&H mobilbank app.
Nem tudok a mobiltárcába kártyát felvenni, mert az írja ki, hogy hiba: "nem lehet null-érték"Valaki találkozott már vele? Újra kellett raknom a telefonom és bár korábban is csinálta, de akkor az adblock volt a ludas, most nem tudom.
-
st6969
őstag
Az elmúlt 3 napon 3x fizettem vele. Semmi gond nem volt (frissítve a legújabbra). Nem lépek be, csak feloldom. Ki is vágnám, ha be kellene lépni. Majd egy éve használom napi szinten, és eddig még soha nem hagyott cserben. Android 9.
-
tomp
félisten
válasz
R3dsnak3
#2405
üzenetére
Szia!
Sajnos valamit nagyon elrontottak a Simple appban...
Android 10-en még rosszabb. De azzal hivatalosan nem is kompatibilis a Simple pedig az első béta márciusban jelent meg. De hát nem volt idejük...
Nálam "csak" ennyi bug van:
Érintéskor nem ugrik fel a Simple ablaka azaz ha nem hallod a terminál sípolását akkor nem tudod, hogy sikeres volt e az érintés. E mellett több alkalommal reklamál a terminál(2 csipogás), hogy nem jó a Simple. Van amikor az 5. érintést fogadja csak el a terminál.
Remélem hamarosan rendbe rakják mert ez így eléggé "fejlesztői" kiadás ami tele van bugokkal.
Több mint 1hónapja megy nálam a GPay és csak 1x volt rossz mert pont nálam fagyott le a terminál. Kellett neki egy táp kihúzás...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- Számlás vadiúj Tápegysègek! Kèszleten!
- Bomba ár! Dell Latitude 5520 - i5-11GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- 5G LTE! Microsoft Surface Pro 8 i7-1185G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-4GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I W10 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Ha szabad kerdeznem, hol es milyen keszulekkel tortent a fizetes? ... lehet azota javitottak volna?


Egyébként a pénztáros nem veheti el, és nem is vághatja szét


