Új hozzászólás Aktív témák
-
eszement24
aktív tag
Sziasztok!
Ha van egy Galaxy Note 4-em és 2 olyan bankom ahol nem látok lehetőséget nfc-s fizetésre (erste,magnet) illetve t-s vagyok, akkor milyen lehetőségeim vannak azon kivül, hogy ássam el magam?
Előre is köszi a válaszokat.
-
nutfile
aktív tag
az app egyébként megnyílik rendesen? nem érzékeli valami miatt rootolt-nak a telót?
új telóra valami mentésből visszatetted a GranitBank app-ot, vagy újratelepítetted és digitalizáltad a kártyát?szintet tuti, hogy az új telóra átállásnál valamit nem csináltál meg. nekem teló váltásnál mindent újra kellett csinálni (eBank aktiválás, app clean install és digitalizálás)
-
Bozek
nagyúr
-
JerBrown
újonc
számomra nem kényelmesek és kényelmetlenek, és folyamatosan attól tartasz, hogy megfulladjuk őket, elveszítjük őket, vagy valami más ebben a szellemben, és természetesen ez pazarlásuk - minden adata elérhető lesz bárkinek
-
Bozek
nagyúr
-
goop
őstag
Eddig honor 8 al voltam, gránit bankkal, fizettem több százszor gond nélkül, ügyesen összetörtem, ezért egy huawei p10 lite ra álltam át, ma reggel nem tudtam vele fizetni, mondván válasszon másik interfészt. Volt már valakinek ilyen? Ez lett volna az első fizetés.
-
fil
őstag
Biztos igazad van, de a Simple oldalán ez olvasható:
"NEM MŰKÖDIK AZ ÉRINTÉSES MOBILFIZETÉS AZ ALKALMAZÁSSAL, HA:
Előzőleg kiléptél Simple profilodból.
Miután újra bejelentkeztél, nem igényelted újra az érintéses fizetést.
Hibás jelszót, vagy rossz képernyőzárat adsz meg.
Kikapcsolt állapotban van az NFC funkció.
Alvó képernyővel próbálkozol.
Elfogyott a token.
Ha készülékedben NFC SIM-kártya található, és árnyékolja a telefon NFC antennáját."Egyébként személyes tapasztalatom nincs, mert nincs NFC-s SIM em
-
Bozek
nagyúr
-
Kbali
nagyúr
válasz
PistiSan
#1476
üzenetére
A KH esetén nincs ilyen korlátozás, ugyanúgy, mint a mobilbank, ugyanaz a user gyakorlatilag korlátlan számú (99) készülékre telepíthet az alkalmazást párhuzamosan, aktiválhatja és ebbe digitalizálhatja be akár ugyanazt a kártyát is (így egy másik digitális példány lesz).
-
Bozek
nagyúr
Na, közel 4 hónap után újra Simple-el fizetek.

Leírom a történetem, hátha más is belefut, és megoldást jelent számára is. Anno használtam a Vodafone Wallet megoldást, amihez NFC-s SIM-re cseréltettem a kártyámat. Tökéletesen működött is, aztán ez a megoldás megszűnt. Utána jött a Simple, amivel simán ment a dolog Sony Xperia Z5 Compact-tal. Miután a telefonom lecseréltem egy XZ1 Compact-ra, onnantól fogva nem tudtam fizetni. Hiába tettem a terminálhoz a telefont, az meg se mukkant. Ha kivettem a SIM-et, akkor persze működött, de ez nem életszerű, hogy mindig kiszedegetem. Tegnap bementem a Vodafone-hoz és kértem a SIM cseréjét, ami meg is történt (természetesen ezúttal is NFC-s SIM-et kaptam), onnantól fogva pedig újra tökéletesen működik az NFC-s fizetés. Nem tudom, hogy a Vodafone Wallet-hez volt-e köze, de mintha anno azt olvastam volna, hogy az a kártyára menti az adatokat. Lehet, hogy ez kavart be, amire még a Z5 Compact nem volt érzékeny, az új telefon viszont már igen.
-
nutfile
aktív tag
válasz
nutfile
#1470
üzenetére
még az jutott eszembe, hogy ha a kártyával visszaélés történik, akkor - némi kekeckedés után - a bank megtéríti a kárt.
amennyiben más bank kártyáját virtualizálhatod a simple-ben és felváltva használod a rendes kártyáddal, akkor ki téríti meg a károd? vajon melyiket másolták le?
és még csak kapirgáljuk az esetleges problémákat. szóval arra tippelek, hogy soha nem lesz elérhető másik bank kártyájának digitalizációja.
DE ne legyen igazam (és pl. a mastercard vállaljon mindenért garanciát. vagy most is továbbhárítják a bankok rá a teljes kárt?) -
nutfile
aktív tag
válasz
viktorhu
#1461
üzenetére
"Nem nagyon tudja befektetni, mert holnap (vagy ma) lehet, hogy elköltöd, annak ott kell lennie. Szóval az ilyen látra szóló pénzt szépen leteszik egy jegybanki letétszámlára, amire régen még kamatot is kaptak, most már gyakorlatilag ők fizetnek"
Ne egyedi szinten gondolkozz. portfolio szinten tuti, hogy mindig áll ott egy csomó pénz. mondjuk nyilván hóvégén kevesebb. Az igaz, hogy a jogszabályi hátterét nem ismerem, hogy mit csinálhat ezzel a látra szóló pénzzel.
"Idegen kártya: na erről valahogyan le kell szedniük a pénzt egy kártyás vásárlással - ilyenkor ők a kártyaelfogadók, amiért fizetnek. Amikor aztán te fizetsz az idegen kártyádról a virtuálisra töltött pénzzel, akkor nekik lesz bevételük az elfogadótól, de kevesebb, mint amennyit a feltöltésért ők fizettek a másik banknak (mert nem kibocsátó banké a teljes bevétel). Szóval ez így bukás, egyedül a felhasználó által fizetett díjból lehet értelme ilyet fenntartani."
Az aláhúzott rész teljesen értelmetlen. Amennyiben a virtális kártyával fizetsz, akkor otp kártyával fizetsz, nem idegen kártyával. Idegen kártya csak feltöltésre használandó.
Azt sem értem, hogy szerinted a feltöltéskor az otp többet fizet, mint amennyit kap, amikor az ő kártyáját használják. Miért is??? De senki nem vitatta, hogy jól jön a banknak a felhasználótól beszedett díj is.De amúgy nem értem, hogy pontosan miről is akarsz meggyőzni? Ugye én ezt írtam:
"az OTP-nek az a business, ha az ő kártyáját használod.
milyen üzleti modell is az, hogy más bank szekerét tolja??? (értsd kártyáját engedélyezze)"
Te pedig velem vitatkozva (?) azt írod, hogy még virtuális kártyán is bukna, ha nem szedne díjat.
Kérdezem: akkor azon nem bukna, ha idegen kártyát virtualizálna, hiszen akkor az ő infrastruktúrája egy másik bank bevételét növelné. Erre írtam azt, hogy nem lenne lehetetlen, ha a másik bank ezért szépen tejelne. De nem fog. -
fil
őstag
válasz
TomMusic
#1467
üzenetére
Egyébként egyre kevesebben alkalmazzák. Van neki hátránya is. Ez olyan mintha a telefonodra ráragasztanád - na jó a telefon tokjába betennéd - a bankkártyádat. A telefon itt is csak a tartó szerepét tölti be. Kikapcsolva is működhet. Tehát lopás esetén 5000 Ft-ig szabad a vásár.
-
TomMusic
őstag
Sziasztok,
AZ NFC SIM-ekhez tényleg nem kell hogy legyen a telóban NFC modul? Tehát rajta van az antenna meg az IC a SIM-en?
-
Biga123
addikt
Nem lehet azt megoldani h a paypass adatokat leolvasom és a teló csak simán tovább küldi fizetéskor.
-
viktorhu
veterán
válasz
nutfile
#1460
üzenetére
Nem nagyon tudja befektetni, mert holnap (vagy ma) lehet, hogy elköltöd, annak ott kell lennie. Szóval az ilyen látra szóló pénzt szépen leteszik egy jegybanki letétszámlára, amire régen még kamatot is kaptak, most már gyakorlatilag ők fizetnek

A költségek / bevételek alatt ezt értem:
- Saját kártya: bevételi meg költségoldalról ugyanaz, mint a fizikai kártya
- Idegen kártya: na erről valahogyan le kell szedniük a pénzt egy kártyás vásárlással - ilyenkor ők a kártyaelfogadók, amiért fizetnek. Amikor aztán te fizetsz az idegen kártyádról a virtuálisra töltött pénzzel, akkor nekik lesz bevételük az elfogadótól, de kevesebb, mint amennyit a feltöltésért ők fizettek a másik banknak (mert nem kibocsátó banké a teljes bevétel). Szóval ez így bukás, egyedül a felhasználó által fizetett díjból lehet értelme ilyet fenntartani. -
nutfile
aktív tag
válasz
viktorhu
#1458
üzenetére
hát a bevételhez, tényleg nincs (közvetlen) köze, de biztos utálja az otp, ha pár milliárd folyamatosan parkol nála...
nyilván olyan kamattal tud kihelyezni, mint te befektetni. ja nem, mégse!
"A bevétel saját kártya esetén ugyanaz, mint a fizikai kártyáknál (a fizikai kártya esetleges díja + a jutalék), külső kártyánál meg az a 300 forint."
ezzel most mit akartál mondani?

amúgy szvsz az nfc-s fizetést külső kártyával még mindig nem tudod használni, max a külső kártyáról feltöltött pénzzel, az otp által létrehozott, otp-s prepaid virtuális kártyával... -
nutfile
aktív tag
válasz
Biga123
#1449
üzenetére
a kérdésben benne a válasz. mert az nem OTP-s.
az OTP-nek az a business, ha az ő kártyáját használod.
milyen üzleti modell is az, hogy más bank szekerét tolja??? (értsd kártyáját engedélyezze)a simple-ön belül azért tudsz más bank kártyájával fizetni pl. parkolásért, színházjegyért, stb., mert ott az ő online fizetési rendszerén keresztül fizetsz, vagyis kap jutalékot a fizetési tranzakcióért (de akár az eladott termék közvetítése után is)
az nfc fizetésnél ha bármilyen bank kártyájával lehetne fizetni, abban neki semmi business nincs, akár teljesen kívülállóként nézhetné, hogy mire költöd a pénzed (hacsak az adott bank nem fizetne neki és tenné ezzel érdekeltté). meg jogilag is érdekes szitu.
ezért kell egy tulajdonképpen otp-s prepaid kártya, aminek egyrész díja van, másrészt áll rajta a pénzed, így duplán megéri neki ;-) -
viktorhu
veterán
válasz
Biga123
#1452
üzenetére
Ha az otp alkalmazása terheli be a másik bankos kártyádat, akkor az otp az elfogadóhely. Ők is számláznak majd az elfogadóhelynek, de ott nem az egész pénz az övék, mert jut a másik banknak (terminál üzemeltetője) meg a kártyatársaságnak is. Szóval minden egyes tranzakcióra ráfizetnének. Ezért számol a paypal olyan nagy jutalékot, mert ők is fizetnek mint elfogadóhely - és mivel nem másolhatják le a kártyát, ezért csak paypal elfogadóhelyen lehet vele fizetni.
-
zhata
senior tag
válasz
Winner_hun
#1450
üzenetére
+1
Mikor még volt Simple kártyám nekem sem sikerült a taxi foglalást negálnom! Szerencsére nem is működött! -
Biga123
addikt
válasz
viktorhu
#1451
üzenetére
Ezt nemértem hogy mért van szükség mindenképp virtuális kártyára. És a kártyahaszálati jutalékot az elfogadóhely fizeti. Én itt inkább árukapcsolásos mutyit érzek a háttérben. Pl Telenor wallet, legyél telenoros és budapest bankos. Simple csak otp. Amúgy meg + kártya + havidíj.
-
eami
veterán
válasz
Winner_hun
#1442
üzenetére
nem, mert nekem mindig aktív a net, anélkül nem tudod lemondani.
-
rum-cajsz
őstag
Itt van már a PayPass pénzautomata is az országban a penzcentrum.hu szerint. [link]
-
PistiSan
addikt
válasz
lord.lakli
#1439
üzenetére
Ez van, akkor még hibátlan volt, most 3 napra meghalt nálam és másoknál is. A véleményem változhat, ha időközben mást tapasztalok.
-
Winner_hun
félisten
Simple parkolást ma elindítottam. Leállítanám, nem lehet. El se indítottam volna? Megpróbálom elindítani, erre olyasmit írt ki hogy van már érvényes parkolásom folyamatban. Leállításra gomb sehol. Ok, felhívom az ügyfélszolgálatot. Automatától kb. 1,5 perc alatt jutottam el ahhoz hogy végre kapcsoljon valakit. Összes ügyintéző foglalt, tralala tralala. 8 perc után meguntam a várakozást, leraktam a telefont. Visszamászott a készülék mobilnetre, megjelent a parkolás, le tudtam állítani. Más találkozott már ilyennel? Mi lehetett a gond?
-
Biga123
addikt
Létezik olyan nfc-s megoldás ami bank és mobilszolgáltató független, és nem kell + akármilyen kártyát igényelni?
-
Kbali
nagyúr
válasz
lord.lakli
#1439
üzenetére
szerintem nem ugyanazok a szimptómák.
-
z67
őstag
Fel tudtam venni a K&H hitelkártyát.
-
-
Csocsesz75
őstag
Faternak akartam a telefonján aktiválni Simple appban a bankkártyáját de sehogyan sem akart aktív lenni az érintéses fizetés. A végén mindig az ügyfélszolgálatot ajánlgatta a friss 3.2.8 verzió.
Felraktam a régebbi 3.2.3 -at és minden zokszó nélül elsőre jó lett.
Ha valaki nem találja meg a neten ezt a régebbi verziót, írjon pm-et és elküldöm a 3.2.3 telepítőjét.
-
#61392896
törölt tag
Tudtok olcsóbb nfcés okostelefonról?
-
PistiSan
addikt
Első körben töröltem a kártyát, de már újra hozzá adni nem tudtam, aztán töröltem az alkalmazás gyorsítótárát, aztán az adatait, újra beléptem, majd hozzá akartam adni egy új kártyát, "Hiba történt. Kérjük, próbálja újra vagy hívja a TeleCentert."
Egyelőre várok még egy kicsit, meg próbálom később.Te az egész appot törölted amikor ilyen gondod volt?
-
PistiSan
addikt
Szia!
Nekem most 6 óra óta nem lehet feltölteni a fizetési lehetőségeket, leállt az app amikor reggel rá néztem, ezért gondoltam biztos ami biztos feltöltöm a fizetési lehetőségeket, hibát kapok folyamatosan.
Ettől függetlenül tudtam vele később fizetni a boltban, csak nem tudom hányszor tudom ezt még meg tenni. -
zhata
senior tag
Mint ahogy írtam, igényeltem egy új Simple kártyát, ami most meg is jött. Használatba venni azonban ezt sem tudtam, mondván, hogy az adataim hibásak. Tehát ugyanaz a probléma jött elő ismét, amit múltkor az Ügyfélszolgálat sem tudott megoldani.
Ezek után kénytelen vagyok betartani a szavam.
Pá, Simple!
-
qltsar
veterán
Sziasztok!
Eddíg OTP-s kártyát használtam, Simple, tökéletesen ment a dolog...
Kiváltottam Erste-nél egy kártyát, amit fizetésre szeretnék használni. Nem találok megoldást, OTP simple-ben meg ez a töltögessek fel X összeget, hát...
Van esetleg valami épkézláb megoldás, hogy NFC-vel fizessek az Erste-s kártyáról?
Köszi!
-
PistiSan
addikt
Nem hiszem hogy os hiba lenne, nekem is oneplus 3 telefonom van, ugyan ezeket a hibákat tapasztaltam simple alkalmazás alatt, bár a kártya igénylés mindig példás gyorsasággal ment.
K&H mobiltárcát használok amióta meg jelent, soha nem volt vele gondom, havonta 1x frissítem a Google secutity update miatt. -
zhata
senior tag
válasz
viktorhu
#1412
üzenetére
Ez csak egy minor upgrade volt.
Előtte főverzió váltásnál (OOS 7->8) SEM kellett, működött az rendesen. Az OP3 operációs rendszerét 1.5 havonta frissítik, eszem ágában sincs fr-t csinálni ilyen időközönként a telefonon. Amellett a hiba az volt, hogy a lakcímem volt neki rossz, ami - szerintem - független az op rendszertől.
Ma reggel változott a menü:
Megjelent egy Simple kártya az alkalmazásban, amit viszont most aktiválni nem lehetett. (Ezen kívül csak a törlése volt lehetéges.)Kb egy órája kaptam egy üzenetet az Ügyfélszolgálattól:
"Tisztelt Felhasználó!
Szíves elnézését kérjük, amiért egy egyedi technikai hiba miatt nem volt lehetősége az alkalmazásban Simple kártyát rögzíteni.
A hibát javítottuk, a Simple kártyaigénylést lehetővé tettük az Ön számára az alkalmazásban.
Bízunk benne, hogy a Simple kártya igénylése ezúttal sikeres lesz és a jövőben elégedetten veszi igénybe szolgáltatásainkat, melyekkel szíves rendelkezésére állunk.
Tisztelettel: ....."
Ebből kiolvasható, nekik volt hogy egyedi technikai hibájuk.
Erre - most utoljára - töröltem a használhatatlan Simple kártyát, és újat igényeltem.
Kíváncsi leszek, mert ha az van amit írtak, akkor az új kártya hamarosan megjön és működni fog.
Ellenkező esetben nem foglalkozom többé a Simple-vel. Ezt sajnálnám, mert jónak tartottam. -
zhata
senior tag
válasz
lord.lakli
#1410
üzenetére
Az a baj, hogy az ügyfélszolgálat sem tudta. Mindegy, elegem lett belőle.
-
zhata
senior tag
Beírom ide is, immár utoljára:
"Több mint egy hete frissítettem a telefonom operácios rendszerét OOS 5.00 ról 5.01-re. (OP3-as telefon).
Ezt a folyamatot eddig már többször is megtettem minden gond nélkül, minden utána, így a Simple alkalmazás is tökéletesen működött.
Az említett frissítés után nem tudtam fizetni a telefonnal - ez eddig temészetes is-, tehát töröltam a Simple kártyát (mint eddig is), és újra digitalizáltam a netes bankkártyámat.
Minden rendben ment egészen addig, amíg el nem jutottam az új Simple kártya igényléséig.
Ekkor viszont többé nem volt hajlandó felismerni vagy a címem, vagy a szöletési dátumomat sokszori próbálkozás ellenére sem.
Természetesen azonnal hívtam a telefonos ügyfélszolgálatot - a sráccal mindent végigpróbáltunk -, eredmény nélkül.
A javaslatára leírtam a jelenséget a netes ügyfélszolgálatnak is. Másnap visszajeleztek, hogy foglalkoznak a problémával, és ha lesz megoldás, értesítenek.
Eddig nem tették.
Pont.
"Azóta sem történt semmi, már nem is várom tovább a megoldást. Az OTP és csapata megoldotta számomra a március elsejei csatlakozási problémát.
Pedig szerettem a telefonnal fizetni. 
Ennyit és utoljára a Simple alkalmazásról.
-
Winner_hun
félisten
Postán egy db csekket nem tudtam kifizetni. Duplán csippant a terminál, mindkét alkalommal pin kódot kért - ujjlenyomat mellett a simple virtuális kártyájának van pin kódja?

Amit csináltam: előtte meg akartam nézni az egyenleget, de az alatta lévő opcióra nyomtam rá ami inaktívvá teszi az érintéses fizetést. Visszatettem egyből, kikapcsoltam a képernyőt, majd ujjlenyomattal felébreszetettem, de nem ment. -
zhata
senior tag
Rendesen szívok az új Simple kártya igényléssel.
Semmiképpen se jön össze, még a telefonos ügyfélszolgálat segítségével sem.
Most írtam a netes ügyfélszolgálatnak is.OOS 5.01 hiba ???

-
Sziasztok.
Úgy tűnik, hogy bizonyos Tesco terminálok nincsenek jó viszonyban a K&H mobiltárcával (Google Nexus 5 készülék)!

Történet:
- ma délelőtt sikeresen fizettem egy Omv kúton
- fél órával később a Tesco-ban NEM sikerült (hiába forgattam, mozgattam a telefont)
- később sikeresen fizettem egy gyógyszertárban
- majd a Mentavill villanyszerelési boltban is sikerült
- aztán sikeresen fizettem egy Mol kúton
- majd később sikeresen fizettem egy másik Mol kúton is
- illetve az elmúlt kb 2 hónapban mindenhol sikerült!Nálam ez a helyzet, de ettől még maximálisan elégedett vagyok, mert szerintem a Tesco-s sikertelenség nem az app hibája, hiszen akkor máshol se működött volna!

Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5600XT 6GB Zalman S2 Corsair 650W
- Thinkpad L13 Yoga i5-10210U 16GB 512GB 13.3", Touch gyári magyar világítós bill 360 Gar.: 1év
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 7 3700X / RTX 2070 Super / 32GB DDR4
- CalDigit TS3 Plus Thunderbolt 3 dokkoló állomás
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


Pedig szerettem a telefonnal fizetni. 




