Új hozzászólás Aktív témák

  • zhata

    senior tag

    válasz viktorhu #1412 üzenetére

    Ez csak egy minor upgrade volt.

    Előtte főverzió váltásnál (OOS 7->8) SEM kellett, működött az rendesen. Az OP3 operációs rendszerét 1.5 havonta frissítik, eszem ágában sincs fr-t csinálni ilyen időközönként a telefonon. Amellett a hiba az volt, hogy a lakcímem volt neki rossz, ami - szerintem - független az op rendszertől.

    Ma reggel változott a menü:
    Megjelent egy Simple kártya az alkalmazásban, amit viszont most aktiválni nem lehetett. (Ezen kívül csak a törlése volt lehetéges.)

    Kb egy órája kaptam egy üzenetet az Ügyfélszolgálattól:

    "Tisztelt Felhasználó!

    Szíves elnézését kérjük, amiért egy egyedi technikai hiba miatt nem volt lehetősége az alkalmazásban Simple kártyát rögzíteni.

    A hibát javítottuk, a Simple kártyaigénylést lehetővé tettük az Ön számára az alkalmazásban.

    Bízunk benne, hogy a Simple kártya igénylése ezúttal sikeres lesz és a jövőben elégedetten veszi igénybe szolgáltatásainkat, melyekkel szíves rendelkezésére állunk.

    Tisztelettel: ....."

    Ebből kiolvasható, nekik volt hogy egyedi technikai hibájuk.

    Erre - most utoljára - töröltem a használhatatlan Simple kártyát, és újat igényeltem.
    Kíváncsi leszek, mert ha az van amit írtak, akkor az új kártya hamarosan megjön és működni fog.
    Ellenkező esetben nem foglalkozom többé a Simple-vel. Ezt sajnálnám, mert jónak tartottam.

Új hozzászólás Aktív témák