Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz Bozek #3449 üzenetére

    Nem azt mondtam, hogy rossz hanem valami nem 100-as mivel droid 10-nél rendszerfolyamat. Ez olyan mintha nem tudnwl tárcsázni...
    Simple esetében pedig fogadd el, hogy igen az app rossz. Olvass véleményt... Neked jól megy, örülj neki.
    Hasonló mint a Közlekedési Mobiljegy app. Nálam jól megy, sokaknál nem. Attól mert nálam jó még nem fogom azt mondani, hogy az app tökéletes mert nem az. Droid10-en tavaly sok ember bukta a bérletét mert megdöglött az app. Nem volt felkészítve az új verzió az új rendszerre. Én is buktam. 2nap alatt bugfixálták droid 10-re. Viszonylag rövid időn belül jóváírták a bérlet árát és konkrétan a Mobiljegy csapatból külön embert kaptam a teljes ügyintézés lezárásáig. Na ezért se mondtam le az appról. Nem tereltek, nem hárítottak, rögtön elismerték a hibát és napi szinten hívott a Mobiljegy és a BKK csapata is. Ha valakinél rossz a Mobiljegy app Iiyenkor azt mondom, hogy próbálja ki a Simple Mobiljegyet. Részt vettem annak a tesztelésében és sok hibajelentést küldtem és minden hibát javítottak.
    Ha valakinél rossz a Simple pl token hibája van, mit mondjak? Írjon hibát? Írjon. Ér valamit? Semmit! A mobilfizetést teljesen más csapat csinálja a cégnél akik ahogy látjuk kb nem értenek hozzá...

Új hozzászólás Aktív témák