Új hozzászólás Aktív témák

  • pilipi

    aktív tag

    válasz pilipi #3418 üzenetére

    Most ránéztem a Simple Google play oldalára, az legutolsó hozzászólás szintén token gondokról számol be, a Siple válasza:
    Szia, a tokenletöltés automatikusan működik, ha 5 token marad már csak (maximum 10 lehet), akkor automatikusan letölti a hiányzókat, amint netkapcsolatot észlel az app. Ha nincs netkapcsolat, üzenetben figyelmeztet a hátralévő tokenek számára 5 token alatt. Kérjük írd meg az ügyfélszolgálatnak, ha nem ezt tapasztaltad.
    Tehát ezek szerint az előző képem nem is készülhetett el mert azon a maradék tokenek száma 3, a Simple pedig azt mondja 5-nél automatikusan frissül.Ilyen nincs is és mégis van :D
    Az ügyfélszolgálatnak írni semmi értelme már legalább 10 alkalommal megtettem, teljesen hülyének nézik az embert. Szokásos tanácsok, kapcsoljam be a netet!!! :W , indítsam újra a készüléket, jelentkezzek ki és be, töröljem az átmeneti tárolót stb

    Másik felhasználó:
    Nem tölti le folyamatosan a tokeneket! Erről persze csak akkor tájékoztat amikor ott állok a pénztárnál és fizetnék, már ez is elég kellemetlen volt korábban de még viselhető, viszont ma még mindig a pénztárnál állnék, mert 1 órája csak felkészül a fizetésre!

    tehát az eset nem egyedi, sajnos igencsak jellemző probléma

Új hozzászólás Aktív témák