Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
totál elavult technikát kapsz minimális kockázattal
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk azt nem ertem, hogy ilyen Mazda RX7 Twinturbo meg JZA80 Toyota Supra, Nissan 300ZX, R32-33-34 Skyline stb utan miert annyira nehez egy faszom turbomotort megcsinalniuk mukodokepesre
otthon megcsinalja a kisjoskapista a garazsaban is, de a gyarnak megerolteto
mikozben az EU gyartoknal, akik a '90-s evekben messze nem a turbomotorral voltak elfoglalva, vagyis nem ment annyira ez a tema, mint a japcsiknal, azok mindegyike tolja a kis ccm-s turbomocikat ma martöbb drón kell ;P
-
Samott
addikt
Nincs rajta valami szam? AG13 vagy valami?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
Szerencsére eléggé zárt a műanyag, nagy kárt nem tett, de a vezetékek még a házon belül is elsorvadtak. Éppen azt néztük, hogy egy kicsi 9 voltos táp befér az elemek helyére, aztán jött az ötlet, hogy egy ilyen vacak 2 darab 18650ről világ végéig el bír menni. Sohanapján el nem készülő projektekbe jó fogni :-D
-
WiZARD
addikt
Amilyen sebességgel az Ioniq elmegy 150-200 km-t, ott még a Leaf se melegszik annyira.
1 gyorstöltés még belefér a Leafnél, ha annál messzebb kell menni, ott kezd lassulni.ID3-ra nagyon kiváncsi leszek, hogy mit fog tudni. Asszony nagyon rá van gyógyulva, hogy neki kell.
Az árat majd hiszem ha látom. Egy SR M3 17,3 millió, egy extrák nélküli e-Golf 10,8 (ülésfűtés, hőszivattyú nélkül). Szóval ez se dupla ár. Meglepne ha az ID3 olcsóbbra jönne ki mint az e-Golf.Kona kicsi.
M3 a nyerő, ez nem kérdés.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
-
hobizoli
nagyúr
ez evente 1x van elkovetve ilyentajban, ugyhogy beleferne, ha vhol allni kell kicsit
elozo evben masfel-ket hettel korabban voltunk oktober 20-25 korul
itthonrol reggel 06:20-kor volt az indulas es fel 10-re ertunk Keszthelyre kenyelmesen haladva az M7-n tempomat 140-l
Kispesten a Kossuth ter-Hatar ut 3 vilimegallonyi szakasz volt 30-32perc, hihetetlen, hogy be van allva
de amikor a Hatar utnal elsokent alltam a pirosnal es zold lett, en egybol elindultam, de a mogottem allo meg mintha aludna
na ezekert is van ott a dugo, mert igy atmegy 10 auto a zoldon, de 18-20 erkezik kozben oda
onnan az Ecseri ut volt 8-10perc, pedig 1 savot elfog most a M3, M3E metropotlo busz, csak 2 savon lehet haladni
ott az OMV kuton teletank+palyamatrica meg 4db whooper junior szenyo a BK-bol
rohogni fogsz, de max 15perc mulva mar a Petofi hidon keresztul az M1M7-n voltam a budaorsi IKEA-nal haladva a 3 savos reszen
direkt nem mentem az M0 fele, mert a vilagvege+2nap ideig tarto felujitas miatt ott km-s dugok vannak reggelKeszthely-ig le az M7-n, ott korbejartunk ahova kell, Keszthely van 2 temeto is, Zalavár, Esztergályhorváti, Dióskál, Keszthely Tesco
Gyenesdiáson beugrottunk egy rokonhoz egy bő fél órára elotte egy ajandek plussmacit veve a keszthelyi Tesco-ban egy kis 2 eves kozeli szulinaposnak, Meki kaja keszthelyi Mekiben (ami amugy Gyenesnel van a korforgalomnal, de mar egybe vannak epulve)
onnan Tornyiszentmiklós, (HUN-SLO határátkelő), az M70-t mar kb 3 eve epitik at 2x2savosra... hihetetlen, pedig az 2x2 es 2x1 savos volt eleve szakaszosan, szoval nem vegig kell felboviteni
onnan at Zalaegerszeg-re Lenti, Nova, Gellenhaza utvonalon a 75-s uton (asszem) a masik rokonhoz, szinten jo 45-50perc latogatas kis dumalas, majd onnan haza 18:20-kor indulas Bp-re, a 76-son M7-g, es M7-n Balatonszentgyorgy-Bp, 20:42-kor mar a lakasban voltam
de a bevaroson at kikerulve az M0-t, mert a radioban mondtak, hogy Dunaharasztinal volt vmi szituacios gyakorlat ket jarmu kozott, es vhol Érd-nel van a sor vege, ami onnan kb 8-10km
hazaig 3 piros lampat kaptam csak a varoson at, a tobbi zoldhullamos volt, ugyhogy siman jo volt arrafele haladni[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
mondjuk nemtom, miert nincs minden nagyobb varosban meg egy Ionity tolto allomas legalabb
a Tesla -ugy tudom- maganak csinalja, szoval meg sok penzebe sem kerulne a varosoknak, csak engedelyeztetes kell
minden mas szarra meg szamolatlanul van ammo
foti Auchan-hoz szumma 2 honap alatt megcsinaltak 8 toltos lehetosegettöbb drón kell ;P
-
WiZARD
addikt
elektromos autóhoz ez a legjobb útvonaltervező, egész jól paraméterezhető, valós töltési görbékkel számol (pl Leafet nem akar 100%ig tölteni, tudja hogy 60-65% felett lassul a töltés)
https://abetterrouteplanner.com/Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
FőDudu
addikt
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
-
-
ncc1701
veterán
-
-
zetor2000
senior tag
-
FőDudu
addikt
Sok kamionos menjen a fenebe. Az autos mehetne ha tud.
Amit csinalnak az feltartas. Ha jol tudom buntetendo is.
Kb 20 jarmuvet megelozott amig az elso sarga tabla jelezte az utszukuletet.
Addig ez siman feltartas, mert nem hagyjak az autosnak hasznalni a szabad savot.Siman a zippzar elvet kellene alkalmazniuk, ahogy az peldaul a nemeteknel tok jol mukodik.
Ott nincs egymas szivatasa, szepen megy a 2 sor egymas mellett es az utszukuletnel zippzaroznak (nem elotte 20 kamionnal).Kopernel minden hetfon ez van (kamion sor 1 savban), a 2 savos uton a kamionosok varnak a befogado terminal nyitasara a kulso savban, szerencsere az egesz 2 savos (a vegen a korforgalom is) igy az autosok siman elmennek mellettuk a szabadon hagyott belso savban.
En kb. 20 kamiont eloztem meg a hatarallomasnal, mert a szemelyautoknak fenntartott sav tokures volt (keso este), a kamionok meg mindenkit feltartottak volna a hatarallomasra betorkollo 1 savos uton. Szembe nem jott senki.
Vartam volna vegig amig 20 kamiont ellenoriznek es odaerek a szamomra ures savba?
Hataror egy szot nem szolt.Nyilvan nem szabalyos a cikkcakkban kozlekedes es balrol/jobbrol elozgetes - de szerintem a kamionosok es a buszosok is szabalytalanok voltak. Az autost azonban ez nem menti fel.
FőDudu
-
FőDudu
addikt
-
-
Jahno
őstag
Csepelen nekem közel van és semmi nem fizetős. Csak tegnap is mondjuk hazaesek, akkor elviszem a kocsit, hazajövök, összeszedem magam, pakolok, visszamegyek a kocsiért és úgy jövök le tanyára? Kia kibírta volna a két napot, nézzük meg itt a Dürer körül van-e töltő, milyen és legyek-e pofátlan, hat órányit lefoglalni? Mert itt van a látnivaló, ami Csepelen nincs :-) Felétek ez így elég combos, szerintem ebben sem ez az elképzelése itt a népeknek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby rádiós topik
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs