-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
-
Goose-T
veterán
Bátyám MK3-as Mondeojában most a szervoszivattyú fingott ki, és kiderítette, hogy egy VW Polohoz való párszáz forintos szimeringgel tökéletesen meg lehet javítani, mert csak az szokott szétmenni benne. Először vett egy bontott szervoszivattyút, csak utána jött erre rá, így megjavította mindkettőt, és most van egy tökéletesen működő eladó szivattyúja.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
mtade
aktív tag
Februárban vettem, május környékén volt dízelesnél, hogy a porlasztók tuti jók legyenek, mielőtt eladom az Mk2-t. Akkor volt 1 rossz porlasztó, megcsináltaák. Október van, lett még 2 gyanús...
Kormányművem kopog, valamitől nem úgy megy, ahogy kellene, de még így kevesebb pénzt költöttem a javításra február óta, mint akár az Mk1re, akár az Mk2re az első évben.... Szóval a franc tudja.Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Goose-T
veterán
Megértem, én sem állok neki autót szerelgetni több okból sem:
1. Nem értek hozzá.
2. Nem is érdekel különösebben.
3. Magasabb az órabérem, mint egy autószerelőé.Hely még talán lenne, de én már a szokásos éves olaj/szűrőcseréhez is oda szoktam adni a szerelőmnek, nem vacakolok vele.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
nagyúr
-
Immy
őstag
Számomra ez teljesen meglepő, hogy aki 1összegben AZONNAL kifizetné az autót annak lényegesen drágább...
1.25 -ös (60kw 82LE) motorrol mik a vélemények fiesta-hoz? Tudom, hogy ez a legkisebb, de 125-ös tempót azzal is lehet tartani talán.
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
mtade
aktív tag
Mk3ból ilyen alapon a benzines sem ajánlott, azoknak meg 200e km után világméreteket ölt az olajéhsége és bánatukban megeszik az örvénylapátokat, hogy biztos legyen a motorgenerál...
Költeni mindegyikre kell, a legfiatalabb mk3as mondeok is 9 évesek idén....[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
mtade
aktív tag
És elérkeztünk ebben is oda, ahova általában ilyenkor, tdci-ből is van jópár 300e+ km-rel gyári porlasztókkal, lendkerékkel. Sajnos az embereknek meg kell érteni, hogy ezek a verdák már a piacgazdaság égisze alatt készültek és már nem nevezhetőek tartós fogyasztási cikkeknek... Ez nem mondeo betegség, nem is Ford, egy sz@r már az összes, és a helyzet csak romlik...
A "szimplán nem igaz"zal pedig nem értek egyet, nem írtam, hogy az összes, példákat pedig tudok linkelni...
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Goose-T
veterán
Felfogtam, de nem hiszem el, hogy bárki is meg tudná állapítani a helyes arányokat ekkora különbségek esetén. Precíz statisztikai kimutatások nélkül ez csak üres frázis, egyszerűen túl nagy a különbség az eladásokban és a felhasználás tipikus módjában ahhoz, hogy ki lehessen ezt egyértelműen jelenteni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
mtade
aktív tag
De amennyire tudom, a dízelekből arányaiban több a drága nagyhibás.
Műszaki ember vagyok, néha kénytelen vagyok saccolni, de azt sem szeretem...
Pontos statisztikát meg nem tud senki előállítani, így nekem megmarad a benzin-dízel kérdés örökös hitvitának.Azt sem szabad elfelejteni, hogy a dízel jóval többet megy egy évben, mint egy benzines, számolhatunk kilométerre vetített javítási költséget is...
A normál karbantartási költségekre is vethetünk pillantást, ha kizárjuk a normál motorolaj-motorolaj szűrő-levegőszűrő-pollenszűrő kvartettet, a dízeles cserél 120000 kilóméterenként 2 üzemanyagszűrőt, a benzines szintén kicseréli 2x a benzinszűrőt, mellette rosszabb esetben 4, jobb esetben 6 gyertyát a hozzá tartozó kábelekkel, trafóval, arról nem is beszélve, hogy az SCI-hez 19k egy benzinszűrő... TDCihez a Delphi 8k...Játék a számokkal ez, semmi más, ha geb@sz van, mindegy is, hogy benzin vagy dízel, ígyis-úgyis zsebbenyúlós.
Ismétlem, hitvita, kinek a pap, kinek a paplan...Szerk
"De a piac sem hazudik általában"
Azért kétlem, hogy egy hasonló koru, gyengébben felszerelt kócvágen PD mésfélszer annyira jó, mint egy Mk3 TDCi...
Nem, a piac nem hazudik, csak az emberek ilyenek, inkább nem esznek egy hétig, csak tudják tankolni a nyomortelep előtt álló presztizsautót....[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Ace Ventura
addikt
Felhívtam. Azt mondja van szervizkönyv, de csak 2 bejegyzés van benne. Említettem a plusz fotókat, de nem nagyon érdekelte a dolog. Rögtön témát váltott.
Nem merek egy 3 órás utat bevállalni így.....Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Goose-T: mit nézzek? fiestat nem akarok venni
-
Real_Necro
veterán
Ma megyek Aldiba, hátha van még valahol... köszi.
Jut eszembe, múltkor beszéltünk dísztárcsáról, gondoltam tegnap elnézek arra, úgy is írattam át forgalmit Vecsésen. A bontóba végül nem mentem be, mert zárva volt a kapu és egy rendőrautó állt előtte.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Voltam Aldiban, vettem 5490ert AutoXS markajut. Mindjart radobom regi akkura, meglesem mit tud.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
gyanús, hogy akkor beletekertem az ellendarabot. megpróbálom kitekerni valamivel, szerintetek mit használjak? kombináltfogót?
logikus lenne amúgy, hogy ezek csereszavatosak legyenek még márkák között is, jobban járna mindenki ha egy menetre járna az összes, olcsóbb beszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
kis fekete "kacsaszalag" megoldotta a problémámat, némi matt zsugorfóliával meg teljesen esztétikusra is formázható, jobban szétbarmolni nem akarom, de az lesz, hogy kap wd40-et 'szt nekiesek.
melegíteni hogy lehetne? láng fölé csak nem tartanám, hajszárító meg édeskevés nyilván.
fotókat elnézegetve ellendarabos lesz az, kigyógyítható... a kompatibilitás nyilván kérdéses, de lehet még ilyen méretváltót is lehet szerválni valahol... na ez még a jövő zenéje, egyelőre legyen kiszedve.
[ Szerkesztve ]
-
Des1gnR
őstag
-
Goose-T
veterán
BMW-vel meg Volkswagennel az élen. Amúgy az is érdekes, hogy pont a régi 1,8TD-ről írnak, mint problémás motor, pedig volt a nagybátyámnak meg a bátyámnak is MK1-es Mondeoja olyan motorral, és sok-sok éven keresztül használták különösebb motorikus problémák nélkül.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
SzlobiG
félisten
Valóban nem mi MK4-en nem rég cseréltük a komplett kuplungot, viszont jó nagy meló csomó mindent le kell bontani az egész futóművet pl, vagy csápos emelővel fel és a komplett blokkot kiemelni majd le a váltót. Nem egyszerű móka, de gondolom MK3 esetén is hasonló procedúra.
Új hozzászólás Aktív témák
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen