-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
Nekünk a Golfon elöl TRW szett van (másik autóra újonnan felkerülve rövidesen rázott, eszterga után került hozzánk, kapott még új betétet, végül szerencsés próbálkozás volt ), hátul Remsa betét Topran/Hans Pries tárcsával (utóbbi pár évente elrohad, arra megteszi az olcsóbb is, bár az a 68 ló egy hangosabb hő-re megáll
-
sparta2
tag
Ford tapasztalatom nincs, még a gyári van benne. Régebben belefutottam Made in Germany Textar szettbe kétszer is, ami hibátlan volt, bármilyen satu után. Én is úgy tudom, hogy a Brembo csak a nagyon prémium kategóriát nem Kínában gyártja. Egyik barátom flottakezeléssel foglalkozik és súlyos tapasztalatai vannak fékügyben a márkával!
-
darvinya
titán
Hol írtam, hogy lejárt folyadékot használnék?
Mert pont arról írtam, hogy folyadék felbomlik még zárt palackban is.ReFleXx
Vissza is vettetem, nem leszek balek.
Elég rákeseni fék folyadékra, és szépen leírják higroszkopikus, ami víz megkötésre vonatkozik.
Levegő víz tartalmát magába köti, ezt nyugalmi állapotban tudja leggyorsabban.
Fék rendszer zárt, így csak anyag bomlás miatt megy tönkre.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Nem, de anyagból felvett víz, az anyag gyengüléssel együtt jár.
A fékrendszer ebben az értelemben nem zárt, a (gumi)csöveken és tömítéseken keresztül is megköti a páratartalmat…
Ahol be tud jutni külső levegő, az nem zárt.
Vákuum rendszerben, nincs pára, különben szigetelt dupla üveget sem látnál ki.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Csak észrevétel, hogy szervizben rakták be, nem én.
Ha szervizbe csináltatod, ott ugyanúgy kifizeted szereléseket, és csak az anyagra van garancia.troll81
Emiatt futok egy kört fogyasztóvédelemmel.
Amúgy márkával sincs egyből garancia, mert ott márka gyártó bekéri bevizsgálásra, és utána él az anyag garancia.
Viszont márka gyártó csak bizonyos cég által végzett szerelést fogadja el.
Erről pont a Tommy boy film jut eszembe.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
SzlobiG
félisten
Ma megnéztük, van benne ki is próbáltuk.
Egy valamit viszont nem értek, a DRL működését. Ha nincs felkapcsolva a tompított akkor is ég rajta minden. Hogy van ez szerintetek? A DRL-nek nem az lenne a lényege, hogy csak elől ég valami gyengébb izzó, vagy led?
Mert itt nem látom értelmét még az autómata fényszóró kapcsolásnak sem, mert kikapcsolva is világít elől, hátul.
Akinek van MK3 fókája LED DRL nélkül elmagyarázná hogyan működik?
-
Így van, ha jól tévedek skandináv üzemmódnak csúfolják, vagy valami ilyesmi. Észak eu államokban (Dániától északra) alapból így van beprogramozva, h nem kell külön kapcsolgatni így gyárilag automatikus a tompított. Ahogy gyújtásra rakják felkapcsolódik. De ki lehet iktatni/módosítani, ezt már vázolták.
SzlobiG: Valóban nem túl szép, kétszer ilyen öreg kocsik szoktak így kinézni.
Az ember azt gondolná, h ahogy az időben lépegetünk előre a szériákkal csak jobb lesz az alvázvédelem, de inkább csak a spórolás látszik sok gyártónál.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
Őszintén szólva nem tudom hogy hozták össze miként van jó hatással a motor élet tartalmára
Nekem a hétvégén javasolta egy autó mágus.... Egy audi 1.8t használ 5w50 olajjal... Kb 240 le az audi.... De mindig nyelven megy taposva rúgva. Ő ajánlotta h a meleg oldalon hasznalhatnek jobb olajat is mert élettartamot növeli. -
troll81
addikt
Azert ebben a formában ez nem alja meg a helyét... Itt is van egy lol.... Egy egyszerű kérdés semmi más...
Az mk2 st ezzel megy motul 15w50 300v ezért nem értettem meg az audi is pl semmi gond az olajjal eddig de majd lesz kis módosítás a szoftverben...
Plusz 15 20%tobb nem. -
-v-
addikt
Mi lesz bakker ha széles körben elterjednek majd az elektromos autók, és ezt elveszik az emberektől
(#24995) troll81: a témát úgy tudod jobban körbejárni, ha elviszed a használt olajat a mol laborjába ahol adnak róla egy fullos jelentést, az alapján már lehet levonni következtetéseket a motor állapotára meg olaj elhasználódottságára vonatkozóan, minden másra ott ez a topik [link] itt lakik az összes "szakértő" ha csodát akarsz látni
[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
veterán
Ez legalább annyira megnyugtató, hogy Liqui Moly azért, mert egy ideje ez a trendi Tehát valami köztes konszenzuson alapuló mondás lenne ideális, leszedve róla a kenő faktort (bár olaj a téma) és a "sok légy nem tévedhet" faktorokat is. De hiszek abban, hogy a városi legendák mögött vannak valamennyire aktuálnak mondható mérések is tavalyról vagy azelőttről viszonylag divatos mai olajakról, hogy melyik mit tud, szóval akkor bedobom a nap kérdését: melyik tudja a legtöbbet ide ? Vagy legalább a gyártó által ráírtat.
(És melyiket hamisítják a lehető legritkábban az összes hamis közül). (Addig meg veszem butába a Fordot, az első körökre úgyis az lesz, szét van most lökve a moci).[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
ldn218
tag
Hát az az igazság hogy motorolajban sem a gyártó ajánlását veszem elsődlegesen figyelembe. Volt hogy ford formula, castrol, volt benne. Nálam az éves futás csak 10000 kilométer így úgymond az általam nem preferált olaj is vígan teljesített. Inkább teszek bele aral, fuchs, total vagy most épp xado olajat. Nekem ezeknek gyári specifikációknak kicsit olyan "szaga" van hogy épp ki kivel bratyizik. A castrol disztributortól is hallottam már azt hogy az egy szemet. Váltóba hosszú évek óta mobil mobilube 1 shc használok. Még a teherautómba is azt használtam 100000 kilométerenként cseréltem, de amit leengedtem belőle a simán vissza is önhettem volna annyira szép tiszta volt. ( ott pedig a 8 tonna teher mindennapos volt ). Egy szónak is 100 vége gyakran eltértem már a gyári előírásoktól, de nekem mindig pozitív tapasztalásaim voltak. Kiváncsi voltam találok-e hasonló vélekedést a közvetlen környezetemen kivül is.
-
gabor9991
őstag
Geometria miért változik más ET esetén?
Komolyan kérdezem, az én autómon is a gyári lemezfelni van télen, nyáron meg valami utángyártott alu mindkettő 195/65 r15 de a nyári felni az 7" széles és az ET száma is eltér a gyártitól, a kerék külső széle az a sárvédő széléig kilóg a lemezfelni meg centikkel beljebb van.
Ettől függetlenül télen/nyáron ugyanazzal a futóműbeállítással használom, annyit vettem észre, hogy a nyári kerékkel nehezebb tekerni a kormányt. -
Ha azt nézem annyira nem is elrugaszkodott az ár. A két cső tömítés, a bilincsek és a futómű csavar kábé 8-10k, a szelepfedél tömítés mondjuk ugyanennyi akkor kijön, h ~3 órát számláztak ki és azért valljuk be lehetett szopás vele mert szar helyen van az a fűtéscső.
Mondta a srác, h a felső csővel semmi baj nem volt alapból, viszont az alsónál nem volt jól összerakva valamiért, mert oda volt csípve az O gyűrű így ettől ment tönkre hamarabb. Ilyen tétel nem rémlik az előző gazdáktól sem, de bármi megtörténhetett mivel nem maradt fenn semmi infó a céges korszakából és a további papírhalom is lehet hiányos./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
őstag
Igen, a fordfocus.hu fórumból "nőttek ki", de azóta tényleg megnőttek, és már minden, fentebb írt Forddal foglalkoznak.
albiosz: Sajnos erre tényleg figyelni kell... Ez a második mondjuk meredek sztori.
Én nagyon jó kapcsolatban vagyok a tulajdonosokkal, de tény és való, hogy amióta már nem ők dolgoznak személyesen a műhelyben, sajnos kezdtek jönni a panaszok. Nekem kerék átgumizásra olyan árat számoltak, hogy kerekedett a szemem rendesen (úgy, hogy egy kb. 120K-s szervizzel kötöttem össze...). Ezt megbeszéltük, és adtak kedvezményt utólag. De akkor is, ez ugye már más érzés...
Szakmailag kifogástalanok, de sajnos elég drágák lettek, plusz sajnos a nyitva tartás miatt macerás kivinnem az autót (de persze az elmúlt 10 évben kivittem - pont a szakmai hozzáértés miatt).[ Szerkesztve ]
-
+ gabor9991: Igazából az aux-ra voksoltam első körben, szal akkor csomi kapcsoló és aux lesz rendelve.
Láttam jútyúkon nem navis fejhez való bekötést is.
Fekete ledes oldalsó irányjelző? Úgyis kell vennem másikat mer' a gyárinak szar a tömítése, vizes belül. Elöregedett.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
oliwire
őstag
Van még váratlan eseményre 100-200e HUF, és igazad van, nem tudhatom, hogy most hány éves gumi, szemrevételezéssel én nem találtam repedezettnek, öregnek, a mélysége is rendben volt. Kockázat még mindig megvan benne.
Kicsit elbizonytalanodtam, de eltekintve attól, hogy lassúcska lesz, nem találtam benne más kivetnivalót. Az átnézéskor felmérteket megpróbálom még belealkudni az árba. A környéken sajnos ilyen árban már nem kapni meg azt a nagy autót, amire vágyok.Nézegettem én azokat is, amiket te mondasz, abból az érdemes kategória már inkább 2,5-3 milliónál kezdődik. Arra még tényleg spórolni kellene 1-2 évet.
Nekem ha a Focus MK2 szintjét hozná autópálya téren, nekem megfelelne. Reményeim szerint a zajszigetelés ebben jobb. A Focusra szereltem az ablakra légterelőt, hogy le lehessen húzni az ablakot és az eső ne rögtön behulljon ha le van résnyire nyitva az ablak. De ez kicsit hangossá tette autópályán. Az Amperát is megnéztem újra, de még mindig elkérik érte a 3,5 milliót
Élőben nem nagyon látszódik hogy lógott volna, erre odafigyeltünk. Képen melyiken látod úgy?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
én sem "költöttem rá" csak tartalékoltam, és ez is az árszegmens tetejéről lett véve. olyan is volt.
(persze én sem mint kötelező szabályt hoztam fel, csak leírtam hogy én hogy gondolkodtam - ami persze implikálja, hogy ezt tartom helyesnek, de ettől még elő nem írom. ami érzékletes, az a két elképzelés közötti gap mértéke)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen