-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Pardise #11107 üzenetére
Ismét ez a téma, azóta is csinálja. Az utolsó kb. 500km-en kétszer csinálta. Van, amikor gyarkabban. Ma voltam az egri Fordban időpontot kérni a kötelező szervízre. Ismét említettem nekik a hibát, azt mondták, hogy ők még ilyet nem hallottak. Majd a kötelező szervízen megnézik diaggal. Mondom azzal már volt nézve, semmit nem mutatott. Mondták, hogy akkor majd a Ford műszaki csapatával veszik fel a kapcsolatot, hogy mi lehet ez. Az a gond, hogy annyira ritkán jön elő az a hiba, hogy nem tudom se felvenni se bebizonyítani. Május 9-én lesz 2 éves a kocsi, a kezdetektől csinálja ezt a hibát. Annyira tanácstalan vagyok, meg idegesít is, mert egy új autótól nem ezt várná az ember. Ja a szerdai kötelezőn sem jutunk semmire, akkor beviszem a kocsit Pestre vagy Miskolcra egy másik Ford szervízbe.
Your car, your life ;)
-
ReFleXx
addikt
válasz Pardise #13135 üzenetére
elég jol hallani, kb mintha atmennel valami fekvorendoron, de nyilvan nem ez a szitu
most ugy latom el volt kicsit tekerve a kormany mikor indultal, egyenes kormannyal is elofordul? van hogy harmat vagy tobbet koppan vagy csak max 2?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Pardise #13140 üzenetére
Szerintem mechanikus hiba, ha a padlólemezen is érezni. Én lehet váltócserét követelnék, vagy legalább kezdetnek féltengelyeket dobják le. Illetve ha ilyen jól sikerült kitapasztalni, mindenképp beültetném a munkafelvevőt vagy valamelyik szerelőt, hogy lássák-hallják. Illetve a régi, kézzel zárható difi befeszülésére emlékeztet kicsit a történet. Mivel a motor is fullad, valahol valami szorulhat talán a hajtásban. Melyik szervizbe hordod?
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Pardise #13140 üzenetére
esetleg meg motortarto/valtotartobak
de akkor ez egy total mas tortenet lenne, mint amit regen emlitettel? mert akkor motor/kipuff durrogast mondtal ha jol remlik(#13141) molnarpeter diffis dolog meg logikusnak tunhet, amiatt beeshet a fordulat
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Pardise #13132 üzenetére
én váltóra vagy kuplungra tippelnék, a hang alapján mechanikusnak tűnik, és ahogy esik a fordulat olyan mintha valami "szétcsúszna" aztán valahogy csak összecsapna megint.
ha kuplung akkor lehet hidraulika gond, kiemelőcsapágy és a kuplungtárcsát csapkodja, ha váltó akkor nyilván azon belül valamit.
nem tudom a szervóval ezek kerülhettek-e kapcsolatba valamilyen módon elvileg az külön kör talán.
esetleg még arra tudok gondolni hogy valami vészmód bolondult meg, ASR vagy ilyesmi.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Pardise #13187 üzenetére
Novoth Tibor autószerelőre gondol, aki szerintem az ország egyik legjobb, ha nem a legjobb szerelője. Nagyon komoly tudással és diagnosztikai eszközökkel. Ha hozzá elviszed, ki lesz derítve a hiba, ebben biztos vagyok. Nem megfizethetetlen az ára sem, csak hát Budapesten van, ha messze vagy, akkor nehezebb összehozni, de lehet, hogy számolatlan szívást és pénzt spórolsz vele.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Pardise #13374 üzenetére
minden mai EGRes direkt befecsis benyás kokszol valamennyire.
Konstrukciótól, és használat módjától függ, h mikor lesz belőle baj. turbos jobban, városban szintén jobban kokszol, ezen kivül nem mindegy a kialakítás se. 1.5ford turboból még tapasztalat nincs szerintem, h mennyire problémás. majd kiderül.A baj itt azt jelenti, h a szivószelepre kiül a korom, és egyszercsak bejegyez olyan hibát, hogy égéskimaradás, mert nem zár jól a szelep. Akkor 25-150k közötti összeg kitakaritani, aztán kezdődik előlről a ciklus. sztem nem akkora összeg, hogy aki ilyen modern autót vesz, ne tudja belekalkulálni a fenntartási költségbe.
TSIk állítólag nagyon kokszolnak, elvben akár 60ekm alatt be képes jelezni. nekem 1.8asom volt, 120e kmnél még semmi hibát nem produkált, pedig chipes volt, kormos volt a kipuffja is, viszont javarészt országutat kapott.
egyébként városban mondeo irdatlan bálnaként működik, parkolók felébe nem fér el, mélygarázsban úgy kell kiszenvedned magad a résen, kb csak tolatva manőverezhető, stb. az mk5 6centivel szélesebb, még nagyobb fordulókör, és már az mk4 se jó városba.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #13395 üzenetére
Valószínűleg hiba kódot fog dobni rá, ha már égéskimaradás lesz. Persze muszáj nekik megcsinálni ha hibakódot dob az autó a gari időn belül. Linkeltem fentebb, hogy van rá egy módszer kb 150e ft-ba kerül és teljesen letisztítják.
Azért mondom nem kell ettől betojni lehet elő se jön nálad, mert addigra már eladod...ellenben jobban megy és kevesebbet is fogyaszt mint egy szívó benzin.
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #13787 üzenetére
Jókor kérdezed ezeket miután már megrendelted.
Általánossagban elmondható róla, hogy korrekt, de pl az mk4 annak idején jobb volt, sokkal több is fogyott belőle. Viszont pl egy Passathoz képest elmarad, de ellenben olcsóbb. Amit már korábban mondtunk koxosodás hiba léphet fel majd egyszer valamikor, lehet már nem is nálad...
Apropó euro 6.2 ebbe már akkor lesz dpf is?
Mi lesz a focussal?
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #13790 üzenetére
Népítéletet én nem is olvasnék... Lényegében neked kell, hogy tettszen az biztos hogy a focushoz képest teljesen más világ. Ha nem titok mennyiért tudos elhozni?
Akkor ezek szerint meg lett a focus baja is.
Amúgy én lehet inkább valami hibridet néztem volna a te használatodra, mivel alig mész.
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Pardise #13813 üzenetére
az valoban nem sok, mondjuk gondolom adtad hozza az ossszes hobelevancot amit eddig beleraktal utolag.
a garazsba befog ferni? azert joval hosszabb mint az 5ajtos foka.
altalaban nem tetszenek az amcsi ford valtozatok, de valahogy a fusion segge nekem nagyon betalalt ezzel a krom csikkal vegig a lampakon es a csomagterajton.
ahogy neztem sztem az europai modellek is moddolhatoak ilyenre, mert nem sok elteres van2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DeFranco
nagyúr
válasz Pardise #13838 üzenetére
akartam kérdezni, hogy kipróbáltad-e hogy megcsinálták-e az autót vagy gyorsan eladtad amíg meleg?
ezek szerint akkor miskolcon is csak habisztiztek a "van erre egy dedikált szoftverfrissítés egyenesen a gyárból" dumával, ami sose' volt igaz, de most akkor elkezdtek találgatni és/vagy úgy vannak vele hogy addig cserélgetnek alkatrészeket amíg meg nem unod... szép sport ez.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Pardise #13846 üzenetére
az a nevetséges, hogy erre biztosan van technológia és know how hogy detektálják és kijavítsák a problémát, de jó esély van arra, hogy a fél országban nincs olyan kompetens szakszervizes aki ezt képzett képes és hajlandó lenne megcsinálni.
kizártnak tartom hogy münchenben egy ilyennel beállítva a ford szalonba nem lenne meg a probléma és nem lenne kijavítva rövid időn belül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs