-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
Sokan ajánlják és népszerű, de én nem bízom egy olyan cégben, aki konkrét munkára nem hajlandó előzetes árajánlatot adni. Valamint volt az egyik partnerünk náluk, de végül ne ott javíttatta a Focusát, máshol korrektebb és jobb ajánlatot adtak neki.
Tehát a munkájukról nincsen konkrét tapasztalatom, de ez a két korábbi példa engem meggyőzött, hogy csak akkor menjek hozzájuk, ha nagyon muszáj, pedig elég közel lennének, de inkább átjárok Szentendrére.
Esetleg őket nézheted meg, fordra szakosodtak, őket is ajánlották. Tapasztalatom nincs csak annyi, hogy korrekten adnak árajánlatot, de egy kicsit drágák.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
-
aginor
addikt
Sziasztok!
Szerintetek a Focus MK2 manuális klíma kapcsolói csereszabatosak lehetnek az 2005-ös Fiestáéval?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz B-L-A-C-K #7282 üzenetére
A típus jó, amennyire tudom, de a viszonylag sok egyedi alkatrész eldrágítja a fenntartást. Ha nem kell ekkora motor, akkor tapasztalatból ajánlom az 1,6-os sport verziót, 90-101lóval. Legtöbb alkatrésze csereszabatos a normál változatéval, de azért már elég jól megy, és optikailag majdnem ikertestvére az ST-nek (ha kell tudok küldeni pár képet).
Mondjuk kínálat ebből se sok van, viszont 900k körül már korrekt darabokat lehet találni.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz B-L-A-C-K #7290 üzenetére
Jobban mehet, az biztos, elvégre másfélszer erősebb nála, viszont olyan sokkal nem gyorsul jobban. Én is nézegettem az TS-ket, de nekem nem ért meg másfélszer annyit egy széthajtott német példány, mint egy kulturált "sima" sport, pláne hogy fenn is kell tartani. Ha az aránytalanul magas ár és a több speckó alkatrész nem zavar, akkor agy ST-ben nem fogsz csalódni, de ha csak dinamikusan akarsz autózni és a pénztárcádat is figyeled, akkor gondolkodj el egy sporton, hátha neked is elég lesz.
Dj Sügi: Én többnyire városban furikázok, sokszor kisebb távokat, így nekem a benzin volt a nyerő, arról nem is beszélve, hogy az "idős" dizelektől félek kicsit. Fogyasztásban nagyon nem bajnok, de cserébe megy mint a meszes még 101pacival is. Nem egy bmw-snek esett már le az álla, amikor nem tudták tartani az iramot indulásnál. A váltóból nagyon hiányzik egy hatodik fokozat nekem, de lehet nélküle élni. A kis motoros változatokkal kár összehasonlítani, mert nem fer velük szemben, mert ez majd másfélszer olyan erős, mint azok, ebből adódóan a menetdinamikájuk sem mérhető össze. Amúgy a kis motoros benzines Fiesták sem állnak valami takarékos híráben, ha jól emlékszem, akkor az 1,4-re is 8 liter fölötti fogyasztást szoktak mondani. Amúgy neked Fiestád van?
Köszi a videókat, de nem a csere módja a kérdéses, hanem, az, hogy rá megy-e, amúgy pont ilyet néztem én is.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Mint minden használt autónál. Nagy nyűgjük nincsen, de ha nem vagy magadban biztos, akkor vigyél szerelőt, nagy cumitól tud megkímélni némi apróért cserébe.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Dj Sügi #7298 üzenetére
Az is baj sok esetben, hogy vannak akik nem tudnak elindulni, bármi legyen is a seggük alatt..
Én a 100+-os gépeknek is nekimehetek, ha akarok, mert jó eséllyel a lóerő többletét a moderált önsúly kikompenzálja.
Amúgy nem vagyok ilyen utcai versenyző, csak szeretek lendületesen haladni, arra ez a 100paci pont elég. Az ST-vel van egy olyan baj is, hogy nagyon könnyen belevisz a rosszba, akkor pedig már vezetni is tudni kell, hogy ne legyen belőle baj. Nem véletlenül olyan sok belőle a törött. Mostanában amúgy is divat a lóerő hajhászás, de szerintem egy ilyen méretű és súlyú autóba nem kell több a 150 lónál. Amire ez nem elég, oda már repülő kell.
Amúgy melyik ST elemek kompatibilisek átalakítás és komolyabb átépítés nélkül?A rögzítése szerintem rendben van, a kérdés a mérete, de szerintem lemérem vmikor és ha stimm, akkor megrendelem, aztán majd kiderül valóban jó-e rá. Nekem ezekből a sima fekete tetszik, jobban néz ki, mint a gyári kallantyúk.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz B-L-A-C-K #7306 üzenetére
Köszi. A bőr ülést nem komálom annyira, így nem bánom hogy nem az, még ha jobban is nézne ki.
A fogyasztás érdekes dolog. Egyrészt nincs nálam olyan régen az autó, aztán belefutottunk a télbe is, és lehet, hogy a lambdaszonda gyengélkedik, de tippre olyan 9 liter volt most télen, rövidebb távokon úgy hogy nem finomkodom vele.Dj Sügi: azért az ST-vel is lehet normálisan menni. Én ebben is azt szeretem, hogy ha nagypapizni akarok akkor abban is partner, de ha csapatnám kicsit, akkor attól sem ijed meg.
cuebler: tárcsára? Amúgy azzal is lelopják, ha kicsit is rutinosak. Gumis is leszedi neked kulcs nélkül is. Tény, hogy több, mint a semmi (nekem is van a nyárihoz) és időnként otthagyják miatta a kocsit ha meglepi a tolvajt, de szerintem csodát várni tőle nem kell.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz B-L-A-C-K #7332 üzenetére
Ha azt nézzük, hogy van a vezetésében élményfaktor is, akkor szerintem sem gáz, bár kevesebb mindig lehetne.
cuebler: ugye-ugye?
radi8tor: tartja is, amíg nem indítod be.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Ne ítélj ennyiből. Ha rám hallgatsz, akkor mindenképpen megnézed, vesztenivalód nincs, és ha minden rendben van vele, akkor egy 10-15% alku után szerintem nem rossz vétel. A piacon ilyen árfekvésben és korban ritka a jó állapotú, karbantartott autó, ha van, akkor érdemes rajta komolyan elgondolkodni, de az nem felejtsd el, hogy használt autóban bármikor, bármi tönkremehet (és arról még nem is beszéltünk, hogy esetleg megtörik), így jó ha van némi gempa vészhelyzetre.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Fusiont én is nézegettem, műszakilag ugyan megbízható (kb.70%-ig Fiesta), de a kis motorok nem boldogulnak olyan jól a megnövekedett légellenállással és az oldalszélre is érzékenyebb. Mondjuk Te 1.6-ost linkeltél, annak a menettulajdonságai vélhetően rendben vannak.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Állapotfelmérés nélkül lutri, én nem vennék (ahogy nem is vettem) nélküle autót, pláne, hogy laikusként is számos érdekességre leltél. Ha kell tudok olyan autószerelő mestert, aki kimegy veled és egy fél óra alatt a helyszínen elintézi a dolgot.
Elmondásod alapján két féktárcsa, lehet betét is kell, a jobbrahúzást ennyiből még csak tippelni sem lehet, de valami futóműre gyanakszom, nem centírra (féltengelyeket ellenőrizted?), jobb sárvédő fényezés, + kötelezők = 50(fék)+25(fény)+100(kötelezők)+futőmű. Ezek alapján szerintem egy komolyabb alku kötelező, de attól még lehet jó autó, ha sikerül megállapodnotok egy jó árban.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Fiesta MK6-ban szedte le már valaki a manuális klímakapcsolókat? Elvileg egyszerűen le lehetne húzni őket fogóval, de nálam valamiért mintha be lenne állva, vagy csak simán rosszul csinálok valamit..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Dj Sügi #7625 üzenetére
Azt megköszönném, de nekem a ráncfelvarrás előtti változat van. Elvileg csak le kellene húzni a kallantyúkat egyesével, de ketten próbáltuk és nem akar lejönni egyik sem.
radi8tor: nem biztos. Sajnos a magyar kultúrában ez nincs benne hogy megadják, ahogy sokan a rendszámot is kitakarják a hirdetésekben, mert azt hiszik hogy az az ő személyes adatuk, amihez senkinek semmi köze..
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Dj Sügi #7636 üzenetére
Elvileg csak le kell húzni a kapcsolókat (tekerentyűket), de nálam nem akarnak lejönni, de azt találtam ki, hogy legközelebb, amikor megyek a szervizbe gumizni, akkor megkérdem/megkérem őket, hogy segítsenek benne. Nagyobb a tapasztalatuk, csak lesz valami ötlet rá.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-
aginor
addikt
Ez igaz, de az ízérzetnek nincs tudományos egzakt mérőszáma, ezt csak szubjektíven lehet vizsgálni, ezért is van több márka ugyanarra a variációra.
Nagyon alapos kémiai elemzéssel talán megállapítható a konkrét összetétel, de ez nem a csillagkapu, hogy mindenre van jó megoldás. Amúgy lehet benne valami, mert észak-magyarország és Lengyelország is tapasztalta (a Csehekben nem vagyok biztos).A sörről meg csak annyit, hogy jellemzően azok másabbak, amiket már itthon gyártanak, pl. Staropramen, Pilsner, Heineken, stb. Szerencsére az első kettőből van Cseh import és a palackon fel is tüntetik, így nem nehéz az eredetit választani.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz DNReNTi #7713 üzenetére
Ezt értem, de van ezzel egy kis bibi, mégpedig az, hogy ezek a tálcán nem érnek el a pedálok mögé így legjobb esetben is csak félmunkát végeznek. Nálam a pedálok mögött is jelentős kosz képződik, oda viszont a hagyományos kialakítású gumi vagy szövetszőnyegek elérnek.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Nem csak mezítláb lehet zavaró, mert a műanyag kopoghat, amikor a lábadat pakolgatod..
Kép alapján nem ér be, de mivel élőben ilyet még nem láttam, így nem tudom biztosra állítani a dolgot.
ReFleXx: azt is írtam, hogy valamit állítani is kellett. Ha volt benne agy futóműállítás akkor viszont bajnok ár. Pesti gumisok 2k körül szerelnek le fel felnire egy gumit.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
-
aginor
addikt
Annak két akadálya van, egy hogy nincs hozzá "kedvem", kettő, hogy nem szeretem az ilyen nagy autókat és most nem is indokolt, úgyhogy most a kis három ajtós Fiesta a nekem való szekér.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Dj Sügi #7857 üzenetére
Ha van első lökös, akkor az nekem is jöhetne egy.
Sárfogó téma: én soha többet nem rakok fel ilyen vackot, mert megfogja a koszt maga alatt (a sárfogó és a kasznielem között) ami jól megszívja magát nedvességgel és már rohad is a kaszni..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Bazsee71 #8015 üzenetére
Szerintem bontott lökös + fényezés.
A lógással szerintem nem tudnak majd csinálni semmit, mivel műanyag a zárhíd (és a rögzítőelemek is) és az idővel elengedi magát kicsit.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Bazsee71 #8026 üzenetére
Eddig azt mondtad, hogy lóg, most meg azt, hogy csálé. Nem mindegy, mert a lógás típushiba, ha csálé, akkor lehet csak a műanyagos volt kókler. Képed nincs a problémáról?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8084 üzenetére
Alapvetően a típus jó. A futómű remek, a kormányzás viszonylag közvetlen, váltó is kellemes. Az 1,4-es motor állítólag szíjas létére is jobb, mint az 1,3-as láncos, cserébe nem fogyaszt kevesebbet. A beltér kisautós, de a testalkatodtól is függ, hogy mennyire férsz el benne, viszont jól össze van rakva, normális autó nem zörög, nyekereg.
Komoly típushiba nem ismert, de a konkrét állapot nagyon fontos. Apró baromságok lehetnek vele, de kevéstől áll meg az autó, többnyire csak bosszantóak.Nem tudom mennyit szánsz rá, de ha a keret engedi, akkor érdemes lehet nagy motorosat keresni (1,6), mert azok elég mókásan mennek.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8107 üzenetére
Jó, hát azután minden egy versenyautó, amúgy városba kényelmes tempóra elég az 1,4, de én 1,6 után nem szívesen ülnék már át egy kismotorosba (ez mondjuk egyéni szoc. probléma). 800k-ba már jó állapotú 10év körüli példányok is beférnek, még akár 1,6-ból is. Nézz meg minél többet, és ne kapkodd el a vásárlást, elég sok szutyok és zsákbamacska van a használt piacon, bár a Fiesta szerencsésebb típus, mert nem népszerű import.
Nagyjából egy magasak vagyunk, így szerintem hosszába kényelmesen be fogsz férni, a 100kiló viszont okozhat problémát. Mennyire vagy érzékeny a háttámla oldalmerevítésére a bordáidnál, hónalj alatt?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8124 üzenetére
Jövő tavasz majd egy év még, addig változhatnak asz árak, így szerintem most csak típust tudsz nézni, de árösszefüggés nélkül.
Amúgy ha kicsi, kétszemélyes autó kell, akkor szóba jöhet még a Corsa, vagy új Swift is. Előbbi itthon a legnépszerűbb kisautó, így van hozzá alkatrész bőven, az utóbbi is elég divatos és cserébe megbízható, igénytelen (bár szerintem arányaiban túlárazott típus mostanában).Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8186 üzenetére
Első, hátsó lökös, első, hátsó lámpa, műszerfal, talán a tükrök, van aki szerint az ülések, illetve a komfort modul és elektronika, ha jól tudom.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8200 üzenetére
Nem, már a facelift előtt is volt bennük gem modul, "fedélzeti kompjuter" nem volt, csak a ghiákban ha jól emlékszem.
Dj Sügi: nem biztos, hogy baj van az öszvérekkel. Sokan divatból is variáltak, vagy ha valami törött, akkor már az új alkatrészt tették fel, de hallottam, olyat, hogy állítólag már a gyárból vegyes konfigurációban jött ki.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz AMD Power #8204 üzenetére
Igazából nincs jelentősége, mert egyik motor sem rossz, mindegyik legalább kielégítően mozgatja a típust. Az MK6 benzines verzióhoz 5 motor volt elérhető: 1,25, 1,3, 1,4, 1,6 és 2,0. Ezekből az 1,25 a legrégibb konstrukció, ha jól emlékszem akkor még s 90-es évekből származik, némi korszerűsítést követően. Sokan szeretik mert jó pörgős. Az 1,3 láncos ezért sokan örök életűnek tartják, de szerelő nekem inkább az 1,4-est ajánlotta helyette, mert szerinte az megbízhatóbb, hiába szíjas. Az 1,6 a sport alapmotorja volt, de kérhető volt bármelyik autóhoz, állítólag a kortárs fóka 1,6-os motorjának a rokona. A 2 literest viszont csak az ST150-be szerelték, szerény 150 lóval.
Nem vagyok szakértő, így a fentieket kéretik fenntartásokkal kezelni.[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Plazmacucci #8210 üzenetére
Ránézésre rendben van, de élőben meg kell nézni, ugyanakkor kötve hiszem, hogy 900k-ért odaadják..
AMD Power: a lóerő igazából mindegy, a max nyomaték sem mindig mérvadó, ami számít, az az, hogy a leggyakrabban használt tartományban hogyan alakul a nyomatékgörbe. Ezt leginkább próbával tudod ellenőrizni, mivel én nem tudok olyan forrásról, ami részletezné ezen adatokat (esetleg a 0-100 gyorsulás mondhat még valamit de szerintem az sem mérvadó egy autó vezethetőségének tekintetében).
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Dj Sügi #8250 üzenetére
Bármikor kipróbálhatod Pest környékén. ha nem töröd össze..
Én pont az ST-ről gondolom azt, hogy városban és normál körülmények között nem tudod kihasználni a 150lovat, viszont cserébe az ára is jóval magasabb és a fenntartása is. Ha kiszabadulsz országutra, akkor egy állat lehet, de én ritkán teszem ezt céllal, így marad a Sport, bár azért csábít egy ST is.zerge861: normál üzemagyagok legtöbbje Mol gyártás, így azt mindegy, melyik márkás kúton tankolod. Én a prémium üzemanyagokban hiszek a jobb adalékolás miatt. Anno, mikor tesztelgettem én hallottam a különbséget és ez alapján Omv Maxx motion majd a Mol Evo a sorrend nálam. Amit én kerülök, azok a márkátlan kutak (Auchan és Tesco is ide tartozik).
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
Nekem a küszöbök nem tűnnek vészesnek, de a kerékív az kuka.
Sokan azt gondolják, hogy a rozsda a kocsi kinézetéhez tartozik és nem költenek rá, mert az autó használati eszköz, így nem számít, amíg megy..
Szerintem ez hibás elképzelés már csak az értéktartás miatt is, arról nem beszélve, hogy egy küszöbnek szerintem más szerepe is van, mint a dizájn. Mivel önhordó karosszériáról beszélünk, így nem elképzelhetetlen, hogy merevít is, ami egy vészhelyzetben, vagy ne adj' Isten balesetnél nagyon nem mindegy. Arról nem beszélve, hogy a rozsda olyan, mint a gaz, ha nem fogod meg idejében, akkor később nagyon sok munka és pénz tud elmenni rá, hogy az ember gatyába rázza a szekeret.
A magyar használt autók műszaki és esztétikai állapota jól tükrözi ezt a szemléletet sajnos (saját tapasztalat alapján).westcoastog: a rokonokkal van mindig a legtöbb "baj". Valahogy soha nem érnek rá, és nem is szívesen foglalkoznak vele, mert azt gondolják, hogy rokoni alapon pofátlanul olcsón, vagy ingyen várod el a melót, vagy ha nem úgy sikerül, esetleg később baj van, akkor majd mész balhézni, esetleg sározod a családban. Valahol megértem őket, saját ismerősi körben nekem is volt gondom.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz westcoastog #8462 üzenetére
Jó, hát látom, hogy nem kevés pénz van már benne, én sem szívesen tolnám tovább már. Ilyenkor kell egy nagy levegőt venni az embernek, és ha teheti, akkor elengedni, vagy hosszú időre elkötelezni magát mellette, elfogadva, hogy nem tudni hol lesz a vége.
Ha a lakatolás kb. 200k, az nagyjából az autó jelenlegi forgalmi értékével egyenlő, miközben a kész munka alig emeli az értékét. Logikusan nézve, egyszerűen nem éri meg, kivéve ha érzelmi kötődés is van.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz westcoastog #8487 üzenetére
Hát nézd, én három utat látok előtted:
1. ránézésre 200k a lakatos, meg amit még találnak, ha megbontják +100k, apróságok +100k, ez így alsó hangon is 400k, és ahogy te mondtad van egy egyáltalán nem különleges, 1,6 fapad autód. Ez a 400k +100k, amit az autóért kapsz, ha elpasszolod, az kerek fél milla, plusz a spórolás. Ha nincsenek extra igényeid, akkor 7-900k között már lehet nagyon tisztességes 10 év körüli autókat kapni. Ha tudsz normális ütemben gyűjteni, és ezt félrerakod, akkor szerintem ez a nyerő.
2. beleöntöd a fenti pénzt, és lesz egy remélhetőleg megbízható de öregecske autód.
3. eladod azonnal, mellé teszed a 200k-t és veszel 400k környékén valami mást, de ebben az ársávban több a szar, mint az elfogadható, ezért alaposság és türelem kell a kereséshez, és persze addig nincs autód sem. Vételnél alapszabály, hogy előbb megnézed Te és ha minden rendben van, akkor megbízható szerelővel vissza és alaposan át kell nézni. Ha jó és alapos a szaki, akkor nem tudsz igazán nagy aknára futni a leendő szekérrel.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz westcoastog #8506 üzenetére
Helyes.
Nem tudom milyen igényeid vannak, de egy XR3 nem lehet rossz (vagy XR2), de a sima 1,6-os 5 ajtós engem annyira nem csigáz fel. Amúgy az Escortok még ma is szépek, formára bármikor meg hát..
Mondeo Mk3-at kerüld, nem véletlenül olcsók, még azok sem ajánlják jó szívvel, akiknek van/volt és szeretik.darvinya: ilyen árban Focus ST vagy RS, olcsóbban bármelyik Fiesta ST az ST150 vagy a fölött.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz westcoastog #8551 üzenetére
Nekem a Sierra pont nem tetszik, ellenben az Escort és Fiesta nagyon bejön.
Neten azt találtam, hogy 900-1000Kg egy Escort, 90 pacival azért az elég jól kell már, hogy mozogjon napi használatra. Viszont a benzines Mk3 Mondeot nem ismerem, de nem is nagyon találni, a dízel viszont igazi betegágy, de motortól függetlenül is állítólag elég sok nyavalyájuk szokott lenni. Akkor már inkább egy Mk1 fóka, azokból még találsz is benzineset.
Más: Építettet már valaki kipufogót? Mennyi lehet egy normálisabb rendszer ára? Észak Pesten tud valaki normális klímást (csak tisztítás és ellenőrzésre kell)?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz westcoastog #8560 üzenetére
Kinek a Pap, kinek a Papné.
Azért, mert ott már nem ilyen alkatrészárak lesznek.. Könnyen lehervadhat az ember arcáról a mosoly az első nagyszerviznél. Amúgy a két literes alap mk3-ak 450-nél kezdődnek, ezek alapján egy normálisabb példány 6-700k lehet.
Találtam két csábító Mondeot Neked: 1, 2.Klímásra senkinek nincs ötlete?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz westcoastog #8625 üzenetére
MK3 nekem nem teszik, így az ST220 sem, de egy kék ST200 kombi..
Használt autónál azért van kockázat, még a legnagyobb alapossággal is futhatsz lyukra. Egy kettős tömegű cca. 200k, de már az alap hozzáállásod is nagyon ígéretes, mivel sokan abban látják a megbízható autót, hogy akkor arra a vétel után már nem is kell költeni. Egyre többet találkozom az "autó használati tárgy" efektussal. Általában ezekre az autókra már csak akkor költenek, ha megállt, karbantartásról, állagmegőrzésről vagy nem is hallottak még, vagy "most nem, de majd jövőre megcsináltatom" a kifogás. Engem meg kiröhögnek, hogy miért csináltatom meg a törött lököst, mikor az autó használati tárgy és így is megy..
Egy szó, mint száz, egy autó minél drágább, annál drágább a fenntartása is, bár nyilván a képlet nem ennyire egyszerű, de alapszabálynak elfogadhatjuk.Amit linkeltél az szép, de mégy így is kicsit túlárazottnak érzem, de ami jó, azt meg kell fizetni, és nem bánod meg.
AMD Power: csak a fényszórókat cserélték, első-hátsó lökös régi, hátsó lámpa és hűtőrács szintén, belső is. Vagy bemattultak és és csere volt, és akkor mér az új típusra (mivel kb. ugyanannyiba kerül, mint a régi), esetleg törve volt az eleje és akkor kapott új lámpákat.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz westcoastog #8651 üzenetére
A vezetés veszélyes üzem, bárki bármit is mond, oda kell figyelni és nem kéne fél vállról venni, kár, hogy ez sokaknak nem megy. Persze, előfordul, hogy az ember néha nem figyel és bekövetkezik a baj, de sokan egyenesen kísértik a szerencséjüket (és másokét is) a vezetési stílusukkal.
Én is kicsit ilyen vagyok sajnos, így jóval több pénz megy el a kocsira, mint kellene, de cserébe vizsgán sem kérdeznek semmit.
Fűthető szélvédő kérdés: ha van, akkor nagyon jó, de nem ér meg annyit, hogy utólagos beépítéssel szerencsétlenkedjen az ember. Pláne, hogy a kábeles előkészítés még típuson és felszereltségen belül is változhat, arról már nem is beszélve, hogy egy használt autó esetében sosem lehet tudni, hogy pontosan milyen az előző tulaj hagyatéka. Ami még fontos lehet -és használattól függ- hogy a fűtőszálas szélvédő kb. kétszer annyiba kerül, mint a sima, és ez eléggé tud fájni, ha kavicsit kap (általában bontott sem sok van).
AMD Power: a hazai Fiestákban nem volt gyakori extra, inkább csak a behozott autóknál jellemző. Napfénytető szerintem sokkal nagyobb buli. Tényleg, amúgy napfénytető utólagos beépítése lehetséges? Ahhoz vágni kell a kasznit, vagy a tetőlemez cseréjével csinálják vajon?
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs