-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz RocknRoller #10987 üzenetére
Egy 10 éves dízel lehet drága, igen. A DPF csak hab a tortán plusz a németek ha jól tudom tiltják ki a városokból ezeket az autókat.
-
aginor
addikt
válasz RocknRoller #10990 üzenetére
Minden dízel csattog, már ha ugyanarra gondolunk.
Idén olvastam először olyan tesztet, ahol az újságíró elmondása szerint hang alapján nem tudta, hogy nem benzines az autó.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
kcsa
veterán
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Ezt a videót múltkor meg sem néztem. Jó szar hangja van tényleg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
DMF szvsz mindben lesz.
-
aginor
addikt
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Ez nekem hidrotőkének hangzik (a zakatolás mindenképpen), nem nagy gáz simán javítható, már ha valóban az, ez nem típushiba, ez egyedi eset. Jellemzően öreg vagy sokat futott autóknál szokott jelentkezni, ha jól tudom, de majd az okosok megmondják.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Gombinyó
őstag
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Igen, pályán nagyon forog a motor ha sokat mész pályán akkor letennék a helyedben az 1.6 benzinesről.
Kettőstömegű mindegyik kettes dízelben Focusban van, DPF a 90 lovasban nincs.
-
kcsa
veterán
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Ez szerintem nem motorkódtól, hanem attól függ hogy melyik piacra gyártották. Mondeonál legalábbis ez volt a különbség oka.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Ha olvastad a cikket, egyértelmű a megoldás. Olyat kell keresni, amin nem volt cserélve a turbó, és vétel után szűrő kosarat egyből eltávolítani, utána nem lesz gond.
kcsa: bizonyos évjárat után elhagyták a kosarat, évjárat függő.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Peugeot esetén meg tudom adni azokat a motorkódokat amikbe nincs FAP, de a fordnál sztem más a motorkód szóval nem sokra mész vele. A 90 lovas viszont tudtommal szűrő nélküli mind, ha gyengének érzed simán lehet ám azon állítani...
Mi pont most esünk át ezen a dolgon eléggé oda van a turbo még gyári 230e km van benne(1.6 110ló fap nélküli), a kis olajszűrőt kivesszük és ha minden jól megy hamarosan rakjuk össze az új turbóval.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11031 üzenetére
Tulajdonképp igen Először eltömődik a szívókosár, aztán lehal a turbó. A blokk és a hengerfej hibái már végső stádium
-
lajafix
addikt
válasz RocknRoller #10987 üzenetére
mik az igényeid? Azaz:
méret
évi futás mennyiség
város/országút/autópálya arány
keret
etc...ha ez megvan, akkor ehhez keress autót.
A mostani magasnyomású dízeltechnika bukóban van, nem véletlenül. És egy szívóbenzines autó, 3 literes térfogat alatt tényleg pörög 140nél. Az 1.8as fordom 3800 rpm körül volt óra szerint 140nél.
ha ez fontos akkor szerintem a topik többsége az 5 literes V8 mustangot ajánlja.
szvsz menjen 140el az, aki nem tudja az életét megszervezni.
Rock'n Roll