-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz albiosz #10093 üzenetére
A Mondeora tavaly Nokian WR D4-eket vettem, nagyon jók voltak a teszteredményei, és csendes, ami nagy szám egy téli guminál. Az ára is teljesen vállalható. Ja, és eddig meg vagyok elégedve vele, egy szezont már jártam velük.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #10109 üzenetére
Ez inkább festékszóráshoz meg pneumatikus szerszámokhoz való. A mérete meg akkora, mint egy fűnyíró, szóval csak akkor vegyél ilyet, ha van is hova tenned. Pumpafej szerintem amúgy sincs hozzá, szóval még külön be kellene szerezned olyat, ami kompatibilis a kompresszorral.
Szerk.: jól sejtettem, árulnak hozzá külön pumpakészletet, de szerintem ágyúval verébre kategória.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Nem akarok közvetlenül hirdetni, csak szólok, hogy egy régi barátom árulja a 2007-es 1,4-es Ford Fusionjét. Ha érdekel valakit, akkor privátban tudok több információval szolgálni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz SzlobiG #10452 üzenetére
Szerencsére a benzines nem nyírja a DMF-et, egyébként is relatíve olcsó a Fordokhoz a kettőstömegű lendkerék (bátyám nemrég 160 ezerért vette az MK3 Mondeo 2.0 TDDi-hez a teljes szettet kuplunggal-tárcsával).
A szívósor szokott még problémás lenni ezeknél a kocsiknál.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Egy barátom nemrég adta el a 2005-ös Avensisét (1,6 fapad szedán), már arra is sokat kellett költenie, hogy eladás előtt kipofozza. A kipofozás ráadásul műszaki volt, nem esztétikai. A fényszórói mind be voltak mattulva, azokkal nem is foglalkozott. Bezzeg az én 2003-as Focusomon még csillogtak-villogtak a gyári fényszórók, amikor eladtam tavaly.
Egyébként én is így indultam neki tavaly az autóvásárlásnak, hogy veszek max. 2 milláért egy faceliftes benzines Focus MK2 kombit. Sajnos olyan gyatra volt a felhozatal (alig volt például digitklímás), hogy végül egy 2011-es Mondeo MK4 2.0TDCi Titanium kombi lett belőle 3 millióért. Az MK4 Mondeokban legalább alapfelszereltség volt minden, amit elvártam volna a Focusoktól. Nem bántam meg, lassan egy éve megvan, és nagyon szeretem. Eddigi legjobb autóm.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Holnaptól kapható lesz a híres akkutöltő a Lidl-ben, ha érdekel valakit.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10514 üzenetére
Egyébként ha tovább elemezgetem a rendszámot, az is feltűnő, hogy a középső karakterek ("K-1") vonalai elég hullámosak a többihez képest. Vagy a lemez gyűrődött hullámosra, vagy ami még rosszabb, utólag javítgatták ecsettel, mert akkora ütést kapott, hogy lepergett róla a festék.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10541 üzenetére
Nekem úgy halt meg 10 évesen az akku, hogy egyszer csak nem indult. Állt pár napig a kocsi, egy keresztelőre indultunk volna, de meg sem moccant az indítómotor. Taxit kellett hívnunk. Szóval nem volt semmi előjel az autó viselkedésében. Annyit vettem észre, hogy amikor kicseréltem az akkut, fél óráig ütöttem kalapáccsal és csavarhúzóval a salétromot a saruról, mire le tudtam szedni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10543 üzenetére
Nem volt sajnos segítség, meg idő sem lett volna rá. Amikor pedig megláttam a 10 éves akkumulátoron a salétromhegyet, akkor úgy gondoltam, hogy fölösleges abba már életet lehelni, inkább átmentem a két sarokra lévő Bárdi központba egy Boschért, és hazavittem kézben (kemény vótam ).
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #10622 üzenetére
A bátyámnak és a nagybátyámnak elég jó tapasztalatai voltak az MK1-es Mondeo 1,8TD-jével. Évekig használták úgy, hogy már eleve idősen és sok kilométerrel vették, de nem voltak különösebb gondok a motorral.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10713 üzenetére
Nekem 100 ezer körül volt még 2013-ban, ebben benne volt az alkatrészek ára is. Ha jól emlékszem, akkor tárcsát, szerkezetet és kinyomócsapágyat cseréltek. A munkahengerben nem vagyok biztos.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10810 üzenetére
Sőt, vannak tölthető elemek is. bigtada.wav.
Tegnap amúgy cseréltettem szűrőket (gázolajszűrőt is) és olajat a kocsiban (Mondeo MK4 2011, 2.0TDCi), valamint csináltattam rá alvázvédelmet. Megvolt egy nap alatt, mert a szerelőmnek lemondták az egyik munkáját, és fizettem mindezért 65 ezret. Szerintem nem volt drága.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #10812 üzenetére
A futómű elállítódásának általában nem rázás a tünete, inkább instabilitás, húzás valamelyik irányba, gumik egyenetlen kopása. Szerintem centrírprobléma lesz, gondolom úgyis nemsokára téli gumikat tetetsz fel, akkor majd centríroztathatod. Ha az sem oldja meg, akkor mehet tovább a találgatás. A féltengely-szerelés mondjuk még érintheti a futómű pontosságát, attól függ, hogy mennyire kell szétszedni a szereléshez. Ha például ki kellett szerelni egy lengőkart vagy kormányösszekötőt, akkor tutira kell utána futóműállítás.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #10815 üzenetére
Hozzájuk járok, de érdemi információ nincs az oldalon erről a témáról. Semmi extra egyébként, ledrótkorongozták a szükséges helyeken a kocsi alját, és befestették alvázvédővel. Saját kocsijaikon is így szokták megcsinálni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Nézegettem a hahun, hogy mennyit érhet most a kocsim (szinte semmit nem esett az ára egy év alatt), és szembejött ez egy 2011-es Mondeo hirdetésében:
Ilyet hogy lehet? Az enyémben is Convers+ van, rá lehet ilyesmit hegeszteni?
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Kicsit unalmas már, hogy megint a Continental nyert az ADAC téligumi-teszten...
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #10918 üzenetére
Lehet, hogy mégsem volt annyira rossz vétel, mert már el is kelhetett, nem találom a hirdetést semmilyen kereséssel.
Szerk.: mégis megvan, csak kevesebb a kép, más az eladó, nincs ár.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReSeTer #10915 üzenetére
Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Minden második olajcserénél érdemes azt is cserélni, azt mondta a szerelőm. Tankolj bele utána OMV MaxxMotiont, az a legjobb a TDCi-knek.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Gombinyó #10929 üzenetére
A Motorcraft is csak 15 ezerbe kerül.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Because #11059 üzenetére
Viccet félretéve: csak alapjáraton áll le, vagy ha túráztatod, akkor is? Gyertya, benzinszűrő mikor volt cserélve? Gyújtáskábelek nincsenek elégve? Injektortisztító adalékot próbáltál?
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bull84ghia #11066 üzenetére
Igen, ezért kérdeztem én is az alapjáratot, gyakori Ford-betegség.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Poultier #11148 üzenetére
Arra figyelj, hogy facelifteset vegyél. Fordoknál általában azokat érdemes megvenni, sok hibát javítanak a modellciklus felénél.
Nekem is MKIV FL Mondeom van, 2.0TDCi kombi. Az enyémben a belső kormányösszekötő gömbfejek lógtak, ~50 ezer volt a cseréjük. A kutyacsontokat cserélgetni kell időnként, mint minden Fordban, párezres alkatrészek. A Pierburg szelep is rossz volt már benne, amikor megvettem, de az nem nagy tétel (~15e), és a faceliftesben már csak egy van belőle, a régiben még kettő volt. Pár nap híján már megvan egy éve, más gond nem volt vele.
A szerelőm azt mondta, hogy ha tehetem, csak OMV-t tankoljak bele, de én még szigorúbb vagyok, csak OMV MaxxMotion gázolajat töltök a kocsiba.
Mindent összevetve nagyon jól sikerült gép szerintem, csendes, jól megy, kényelmes és élvezet vezetni a szokásosan zseniális Ford-futómű miatt.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #11157 üzenetére
Hasonlóan kopog útegyenetlenségeken, mint a kopott kutyacsontok. Egyébként a szerelő vette észre, amikor elvittem átvizsgáltatni a kocsit vétel előtt. Felemelték, megmozgatta kézzel az első kerekeket, akkor mondta.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #11178 üzenetére
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Poultier #11188 üzenetére
Én már tettem kettőt is az előző kocsimba, írtam is róla. Ezt az alkatrészt kell megvenni hozzá, ne ijedj meg, hogy MK2-höz írják.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Megint van ismerősi körben eladó Ford, most egy benzines Mondeo MK3, a múltkori Fusion után. Ha érdekel valakit, privátban tudok több infóval szolgálni! Közvetlenül hirdetni nem lehet ugye itt, ezért csak utalgatok.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #11227 üzenetére
Öt perc alatt kiderítik, nekem is ez volt. Egy darab kell belőle szerintem, mert négy kivezetése van. Erősen ajánlott lecserélni a gyújtókábeleket és a gyertyákat is.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #11233 üzenetére
Írtam én már fél éve ugyanezt, de nem hatott.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Goose-T #11225 üzenetére
Most meg a szomszédom adja el a Fiestáját, külföldre költözés miatt. Közben a fenti Mondeo már el is kelt, de a Fusion még megvan.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz GabN73 #11302 üzenetére
A helyedben én egy benzines Fiestát vennék legalább 1,4-es motorral. Nem nagyon mennek tönkre, és kevésbé rozsdásodnak, mint az MK1 Focusok. Ráadásul mivel kisautók, ezért jellemzően kevesebbet futottak, mondjuk ez túl sokat azért nem jelent. Ennyi pénzért a kínálat alsó-középső harmadából lehet válogatni. Ha esetleg kifogsz egy facelift utáni MK1 Focust legalább 1,6-os benzinmotorral, ami nem rozsdás, azt is megveheted. Szerintem MK6 Fiestából könnyebb találni rozsdamenteset, mint MK1 Focusból.
Szerk.: több ismerősömnek is van/volt MK6 Fiestája, egyik sem panaszkodott rá, szerették/szeretik.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #11304 üzenetére
Ezért írtam, hogy ki kell fogni. Ismerőstől, ismerős ismerősétől, ismert előélettel. Idegentől no way. Esetleg márkaszervizes nagy átvizsgálás után. Tény, hogy a piaci ára az ilyen példányoknak magasabb.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz GabN73 #11302 üzenetére
Egy ismerősöm egyébként pont hirdet egy Fiestát, de ez dízeles, és kisautóhoz képest sok kilométer van benne. Bár az 1,4-1,6 TDCi motorok nem különösebben problémásak, de azért ebben is van common rail és turbó, ha DMF nincs is.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz GabN73 #11302 üzenetére
Közben eszembe jutott egy típushiba, ami érinti a Fiestákat és a Focusokat is: a rugótörés. Ha megveszed a kocsit, és a gyári rugók vannak benne, akkor nem árt lecserélni az egész garnitúrát, pár tízezresből megvan.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz GabN73 #11310 üzenetére
Az MK6 Fiestában nincs kettőstömegű (DMF). Sőt, DPF sincs. Az EGR és a turbó pedig nem annyira drágák, de a turbó nagyon érzékeny az olajcserére, a sarasodás könnyen eltömíti a kis járatokat, amik a turbó felé mennek, és akkor a napjai meg vannak számlálva. Ha rendesen karban van tartva, akkor ilyen természetesen nem fordulhat elő.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Vegyél eredeti Ford akkut, az biztos bemegy a helyére.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest