-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
Ma délelőtt az M5-ösön ötösben 140 km/h körül fehér füstöt eregetett az MKIV FL Mondeo 2.0TDCi 140LE masinám gázadásra. Ha pályára érek, mindig megküldöm ötösben pár kilométer erejéig, csak utána teszem fel hatosba. A jelenség csak rövid ideig volt reprodukálható, ez ugye a DPF regeneráció volt?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReSeTer #11587 üzenetére
Régen talán a Ghia változatokat puhább rugókkal szerelték, de nem tudom, hogy az MK2-nél hogy van ez. Nézd meg egy alkatrészboltban, hogy másféle rugót ajánl-e a Ghia változatokhoz. Ha viszont rugókat cserélt, akkor mind a négyet kell egyszerre, arra készülj.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Mondeot MK4 kombihoz milyen ablaktörlő lapátot ajánlotok? Bosoko/Oximo/Bosch/gyári? Hátra miért olyan drága? Annyira speciális az alakja/rögzítése?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #11596 üzenetére
Rendeltem elölre Bosokot, hátulra meg gyárit, így 6800 Ft-ból megúsztam. Meglátjuk, milyen ez a Bosoko. Durva, hogy a hátsó ablaktörlő 3000 Ft-ba kerül, de még a legolcsóbb utángyártott is 1200 Ft.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Goose-T #11602 üzenetére
Az kimaradt, hogy a Cromaxtól rendeltem. Van egy Unix nagyon közel a munkahelyemhez, de hasonlóan vicces árakkal dolgoznak, mint a Bárdi. Kedvezményes kódokkal meg nem akarok vacakolni, amikor a Cromaxnál megkapom "kedvezményes" áron bohóckodás nélkül is.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Tudom ajánlani a Méta utcai szervizt, a Ford szerelőm is oda hordja a saját kocsiját. Gumikat cserélni meg ide hordom, mert az utcánkban van, itt is szoktam futóművet állíttatni, még ott sem baszták el eddig.
Szerk.: az utóbbinál nem szerelnek futóművet, csak állítanak.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Ha annyira drága az időd, akkor akár a Ford Solymár meglátogatása is kifizetődő lehet, ott is tudnák állítani futóművet.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Budapest VIII., Rákóczi út 19.(Szentkirályi u.sarok)
Mátyás király kávéház helyén lévő autószalon az 1920-as évek végén:Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #11721 üzenetére
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz szilchi #11871 üzenetére
Bárki megcsinálná, ha hajlandóak lennének kifizetni. Az a baj, hogy annyiba kerül rendesen megcsinálni, amennyi már összemérhető a kocsi értékével. Röviden fogalmazva: GTK. Miért vállalná el bármelyik lakatos pl. 200-ért, amikor ugyanannyi idő alatt drágább kocsin meg tud csinálni egy 500-as munkát? Be vannak ők már hónapokra előre táblázva.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz molnarpeter #12031 üzenetére
A 116 lovas, leggyengébb változat úgy tudom, hogy fix turbós, a 140 és a 163 lovas pedig változó geometriájú.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz hurenzon #12071 üzenetére
Én nem venném meg tolatóradar nélkül, kivéve ha mindig lehetőséged van focipálya méretű üres helyre parkolni. Ez egy közel öt méter hosszú, két méter széles autó.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12083 üzenetére
A bőrülés meg a másik, az csak szellőztetéssel ér valamit, anélkül inkább csak nyűg nyáron.
Szerk.: megnézegettem a hahun a radar nélküli kombikat, mindegyiken ilyen a kötény. A radarosokon van még két plusz érzékelő a két sarokban a lökhárítón.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Tothgera30 #12195 üzenetére
Semmi gyanús nincs rajta, ráadásul magyarnak tűnik, rajta van a hologramos matrica a szélvédőjén, és mintha M betűvel kezdődne a rendszám rajta. Ez azt jelenti, hogy itt is adták el. Lekövethető a szervizmúltja, el kell vinni egy márkaszervizes átvizsgálásra, és ha rendben van, akkor meg lehet venni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #12258 üzenetére
Adnak mindent hozzá (csavarokat és isofix guide-ot), én beleraktam kettőt is az MK1 Focusomba. Az viszont lehet, hogy csak a faceliftesekbe megy bele, meg kell nézni, hogy megvan-e a helye az ülés alatt, ahhoz pedig le kell szedni a hátsó ülőlapot. T40-es és T50-es Torx csavarhúzók kellenek a szereléshez, 20 perc alatt megvan, nagyon egyszerű művelet. Itt találsz leírást róla.
Szerk.: mikori évjáratú a kocsid?
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Poultier #12345 üzenetére
Szereltek MK4-es Mondeoba 131 lovas TDCi-t? Nem is hallottam még olyanról. Valahol 130 lovasat írnak, valahol 136 lovasat, de elvileg a kétliteres biztos a PSA-féle. Az MK4 esetében csak az 1,8-astól kell óvakodni, az még a régi maradvány.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz daniel2121 #12408 üzenetére
Nem, mert más az ET szám, ráadásul a Mondeoé nagyobb (ET52.5), így a Focuson (ET50) beleérhet a féktárcsába.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz molnarpeter #12412 üzenetére
Mérnök vagyok, nekem az. A Focusé egy nagyon pöpecül belőtt futómű, ha 5mm-rel közelebb lesznek a kerekek egymáshoz, az biztos nem fog javítani rajta.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #12434 üzenetére
Nagyjából minden elem, ami az ablakok vonala alatt van. Sajnos abban az időben sok gyártó olyan festéket használt, ami hosszú távon rohasztó hatásúnak bizonyult. Legjobban a Mercedes-Benz szaladt bele ebbe a késleltetett pofonba, fel is kapaszkodott akkor gyorsan az Audi az alukasznival és a galvanizálással. Ha akkor nem rohadnak annyira a Mercik, akkor az Audi még ma is csak egy másodvonalbeli márka lenne a Volvo szintjén kb.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #12437 üzenetére
Én is ebben a dilemmában voltam, amikor le akartam cserélni a Focust, így lett belőle Mondeo. Sajnos a használt MK2-es Focusok között nem nagyon találtam olyat, aminek kellően erős motorja és elfogadható felszereltsége lett volna. A kínálat nagy része manuális klímás és 1,6-os benzines/dízeles volt, nagyobb lökettérfogatú csak ünnepnapokon bukkant fel, de azokra nagyon gyorsan le is csaptak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz IntelKiller7 #12467 üzenetére
Ha látod a listában, akkor igen. Az adatai alapján viszont nagyon messze van a gyári méretektől, az ET szám közel sincs a gyárihoz, ez nagy gond. A kerékagy átmérője is különbözik, ez is nagy gond, mert még ha nem is érne bele semmibe az ET számok nagy különbsége miatt, akkor is kellene tehermentesítő gyűrű a kerékagyra, hogy ne mozogjon el középről a felni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12552 üzenetére
Nekem még nem is nyávogott (bár én inkább fingó hangnak mondanám) a Pierburg szelep minden leállítás után, csak néha, de inkább kicseréltettem, nehogy később nagyobb galibát okozzon. A tiedben egy vagy két Pierburg szelep van? Az EURO-5-ösökben már csak egy van, és köze van a turbógeometria állításához és a fékszervóhoz is. Gyakorlott autószerelő öt perc alatt kicseréli, de házilag is neki lehet állni, csak figyelni kell az irányokra, fel lehet cserélni állítólag. Az ára sem hatalmas, tizenpárezer forint.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12554 üzenetére
Ezt a fajta vákuumszelepet tudtommal csak a a Pierburg gyártja. Ami gyári Ford, az is Pierburg.
Itt egy leírás róla egyébként, ezt a barna cuccot keresd:
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz BigBlackDog #12565 üzenetére
Ééééés már el is vitték. Na pont ennyi esélyed van, hogy kifogj egy szívóbenzines S-Maxot.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz troll81 #12569 üzenetére
Olvasd el ezt a cikket, azután gondold át ezt még egyszer.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #12605 üzenetére
Én is köszönöm a linket! Beszéltem is a sráccal, holnap viszem a kocsit. A navit és a szoftvert biztos frissítem, viszont érdemes lenne a motort is felpiszkálni 140-ről 163 lóerősre? Egy kis plusz erő mindig jól jön, de nincs rossz hatással a motor tartósságára?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz ReFleXx #12622 üzenetére
Tudja, a srác kiselőadást tartott nekem a telefonban, hogy miket fog tudni frissítés után a kocsim. A felpiszkálást inkább nem kockáztatom, biztos tartósabb lesz így, hogy 140-en hagyom, ez is elég nekem. Majd a következő kocsim erősebb lesz.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Tothgera30 #12654 üzenetére
Úgy tudom, hogy a beltéri ledek nincsenek felfűzve a CAN-buszra. Én legalábbis az MK4 Mondeomba sima ledeket raktam a csomagtérbe.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12667 üzenetére
A kipufogó hőmérséklete csak akkor számít, amikor regenerál. A többi esetben tökmindegy, milyen hőmérsékleten kapja el a koromrészecskéket, ami ugye az elsődleges feladata.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz Peterhappy #12711 üzenetére
A C-Maxban nem nagyon fér el hátul három gyerekülés, mert a középső ülőhely keskeny. Lehet, hogy van olyan gyerekülés-kombináció, amivel hármat is be lehet passzírozni, de szívás lesz vele. Az S-Max a legkisebb Ford, amiben biztosan elfér.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz bajnokpityu #12720 üzenetére
A Mondeonkban hátul a két gyerekülés közé már nem férne be egy harmadik, az tuti. Amíg kisebb volt a lányunk, addig sokszor hátra kellett ülnie a feleségemnek nyugtatgatni, de neki is nagyon kényemetlen volt ott az ötvenegynéhány kilójával, nem fértek el a vállai a két gyerekülés között.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest